οσο ειχα το 20v περασα απιθανες στιγμες...5 χρονια εχασα ΜΟΝΟ απο πολυ δυνατοτερα... καποια απλα πολυ δυνατα τα περναει αερα. ακομα και διλιτρα.
ποτε δεν με περασε vtec honda. ισως ηταν ολα μαμα οσα ετυχα.
εχασα απο ραλυ αλλα νικησα και ραλυ...
5 χρονια ομως οσο εσκιζα τον 20v εβαζα μονο βενζινη. οταν πηγαινα κοντρα με ts ασχετα αμα εχανα η κερδιζα καποιοι με κοροιδευαν οταν φωναζα οτι ειναι 15-20 χρονων κινητηρας...
απιστευτο μοτερ που κυκλοφορησε θελουμε δε θελουμε ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
κανενας δεν κυκλοφορησε-πουλησε τοσο πολυ παγκοσμιως. κανενας. forum και forum ακομα και σημερα ασχολουντε-βελτιωνουν αυτον
ολα ομως εδω ελλαδα ειναι μετατροπη.... οκ πασο...
στην κυπρο οδηγησα ισα με 10 φορες 2-3 διαφορετικα levin bzr μαμα εργοστασιακα και τ αμαξι για τα χρονια του ειναι κορυφη και πανεμορφο σε ολους τους τομεις. τω καιρο εκεινω ευρωπαικο για να το πιανε θα πρεπε να ητω τουλαχιστον 10 χρονια νεοτερο...
μην ξεχναμε τον formula atlantic 4age φευγα αστα...
το δε 20v αμα του τα σκασεις ΜΙΑ φορα σωστα και τον τουρμπισεις πιανεις χαλαρα τα 450 στο 1.6...
στο 2.2 βγαζει 600+
αμα τον πληρωσεις το σιγουρο ειναι οτι θα ναι απροβληματιστα απο 1600cc μονο....
ξεφτιλιζει και διλιτρα και δυομισαλιτρα....
(επισης ανα πασα στιγμη μπορει να διαπιστωθει....)
αν αποφασισει να τον πουλησει πουλησα το διλιτρο και εριξα τον 20v μεσα σ ενα απογευμα
εκει να δεις γλεντια....
παντως του 20v ΠΑΝΤΑ του εβγαζα το καπελο. παντα ομως