Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ

ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ Μαλώστε, διαφωνίστε όσο θέλετε!!!!!!

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 26-03-11, 03:40
Το avatar του χρήστη XAROS
XAROS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-11-2007
Μοντέλο: LANCIA HPE 2.0 TURBO
Ηλικία: 47 male
Μηνύματα: 847
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 300
XAROS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από παντελης 20v Εμφάνιση μηνυμάτων
το μελος που λεγετε xaros,φιλε μου υπαρχουν καλα καλα μοτερ 20ν και κακα μοτερ με 50000 χιλιαδες χιλιομετρα,το μοτερ 20ν επιδει εχω τα πραγματικα του αλογα ειναι 145,και οχι 160,εχω ανοιξη με μαμα ραλλυ και εχει φαει πολλυ ξυλο,και σκουπα προγραμα 130-135 που ειμουν ενα αμαξι μπροστα,και type-r που μεχρι 4 μου ξεκολλησε που ειναι 2000,200hp,αυτο λεει πολλα,αλλα τα καλητερα οτι και να λεμε ατμοσφαιρικα μοτερ τα εχει honda,αλλο οχι σαν κατασκευη,σαν δυναμη μοτερ,για εμενα το 20ν ετσι και το φτιαξεις λιγο λογο τετραπεταλουδο θα δεις πολλα....ποτε μην υποτημας ενα μοτερ...
Κοιτα για τα ραλλακια να σε πιστεψω και να συμφωνησω αν τα ηξερες προσωπικα.......αν και δηλωνουν οτι να ναι.......αλλα αυτος με το Χοντα μαλλον ηταν κουλος η πατησατε σε σαπουναδα η ηταν τρικαβαλος και συ σωβρακο..........καθε μοτερ εχει την δικη του λογικη και χαρη........αν αρχισουμε το "αν" εκεινο "αν" το αλλο........τοτε ξερεις που οδηγουμαστε............
Φαντασου το ραλλυ τετραπεταλουδο.......για να εχουμε και αντικειμενικοτητα........170+ θα ηταν και θα θελατε Αστεροσκοπειο να το δειτε.......

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από παντελης 20v Εμφάνιση μηνυμάτων
ΑΡΕ ΤΟΥΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ 20V 1800.......ΔΕΝ ΘΑ ΜΙΛΑΓΕ ΚΑΝΕΙΣ..
Γιατι μαλλον θα ταν αποτυχια........

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL Εμφάνιση μηνυμάτων
οσο ειχα το 20v περασα απιθανες στιγμες...5 χρονια εχασα ΜΟΝΟ απο πολυ δυνατοτερα... καποια απλα πολυ δυνατα τα περναει αερα. ακομα και διλιτρα.
ποτε δεν με περασε vtec honda. ισως ηταν ολα μαμα οσα ετυχα.
εχασα απο ραλυ αλλα νικησα και ραλυ...
5 χρονια ομως οσο εσκιζα τον 20v εβαζα μονο βενζινη. οταν πηγαινα κοντρα με ts ασχετα αμα εχανα η κερδιζα καποιοι με κοροιδευαν οταν φωναζα οτι ειναι 15-20 χρονων κινητηρας...
απιστευτο μοτερ που κυκλοφορησε θελουμε δε θελουμε ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
κανενας δεν κυκλοφορησε-πουλησε τοσο πολυ παγκοσμιως. κανενας. forum και forum ακομα και σημερα ασχολουντε-βελτιωνουν αυτον
ολα ομως εδω ελλαδα ειναι μετατροπη.... οκ πασο...
στην κυπρο οδηγησα ισα με 10 φορες 2-3 διαφορετικα levin bzr μαμα εργοστασιακα και τ αμαξι για τα χρονια του ειναι κορυφη και πανεμορφο σε ολους τους τομεις. τω καιρο εκεινω ευρωπαικο για να το πιανε θα πρεπε να ητω τουλαχιστον 10 χρονια νεοτερο...

μην ξεχναμε τον formula atlantic 4age φευγα αστα...

το δε 20v αμα του τα σκασεις ΜΙΑ φορα σωστα και τον τουρμπισεις πιανεις χαλαρα τα 450 στο 1.6...
στο 2.2 βγαζει 600+
αμα τον πληρωσεις το σιγουρο ειναι οτι θα ναι απροβληματιστα απο 1600cc μονο....
ξεφτιλιζει και διλιτρα και δυομισαλιτρα....
(επισης ανα πασα στιγμη μπορει να διαπιστωθει....)

αν αποφασισει να τον πουλησει πουλησα το διλιτρο και εριξα τον 20v μεσα σ ενα απογευμα
εκει να δεις γλεντια....

παντως του 20v ΠΑΝΤΑ του εβγαζα το καπελο. παντα ομως
Πιστευω αν το κανεις θα απογοητευτεις.......σιγουρα ηταν ενα καλο μοτερ.....απιστευτο δεν ηταν ποτε.......!!!!!
Αλλωστε αν αρχισουμε τις υποθετικες κουβεντες........
Φαντασου το ραλλυ τετραπεταλουδο.......για να εχουμε και αντικειμενικοτητα........170+ θα ηταν και θα θελατε Αστεροσκοπειο να το δειτε.......
Ετσι ειναι και με τα αλογα που λες........χαλαρα 450 στο 1.6 και στο 2.2 600+(μεγα ψεμα) με τι τουρμπο,τι σωληνες,τι κουλερ,τι μπεκ,τι ροικη και το βασικοτερο ......τι λεφτα.........
Για να ειχες δικιο θα επρεπε να παρουμε δυο κινητηρες,εναν 20βαλβιδο και εναν απο ραλυ πχ και να βαλουμε ακριβως τα ιδια πραγματα και τοτε θα βλεπαμε την διαφορα.........ιδιο τουρμπο,ιδια πιεση.....ιδια μπεκ,ιδια ολα και τοτε θα μαθαιναμε τι αποδοση θα χε το καθενα!!!!!!
Οσον αφορα την αξιοπιστια σε κατασταση μαμα...........δεν ξερω και δεν νομιζω κανενα 20βαλβιδο να μπορουσε να καταναλωσει 1-2 μπουκαλια Νιτρο την εβδομαδα με μπεκ ψεκασμου 50 αλογων και να δουλεψει ετσι 10-16 μηνες χωρις να παθει ζημια.......σε ραλλυ παντως το εχω δει!!!!!
__________________
http://s122.photobucket.com/albums/o...&current=-.flv

Μαμα ειναι ...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη XAROS : 26-03-11 στις 03:45.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 26-03-11, 10:47
Το avatar του χρήστη Χρηστος
Χρηστος Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2004
Μοντέλο: carina e 20v st
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 1.397
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 397
Χρηστος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από XAROS Εμφάνιση μηνυμάτων
Κοιτα για τα ραλλακια να σε πιστεψω και να συμφωνησω αν τα ηξερες προσωπικα.......αν και δηλωνουν οτι να ναι.......αλλα αυτος με το Χοντα μαλλον ηταν κουλος η πατησατε σε σαπουναδα η ηταν τρικαβαλος και συ σωβρακο..........καθε μοτερ εχει την δικη του λογικη και χαρη........αν αρχισουμε το "αν" εκεινο "αν" το αλλο........τοτε ξερεις που οδηγουμαστε............
Φαντασου το ραλλυ τετραπεταλουδο.......για να εχουμε και αντικειμενικοτητα........170+ θα ηταν και θα θελατε Αστεροσκοπειο να το δειτε.......


Γιατι μαλλον θα ταν αποτυχια........
μαλλον δεν εχεις μπει σε 20v ή αν εχεις μπει σε κανα σαπιο γι αυτο τα λες αυτα!για τα κυβικα και τα αλογα του ειναι πολυ καλυτερο απο αλλα που ειναι και 40 αλογα και κυβικα παραπανω,και μετα πας και μου συγκρινεις ραλι τετραπεταλουδο γιατι?επειδη μονο η τουτοτα σε ατμοσφαιρα καταφερε να βγαλει σε παραγωγη μοτερ τετραπεταλουδο και καμια αλλη δεν ειχε τα @ρχιδι@ να το κανει,σκεψου να τσιγκλισεις το τετραπεταλουδο να παει 240 και ας ερθει το ραλι μετα να τα πουμε!
οσο αφορα το τουρμπισμα το καθε μορτερ δουλευει με διαφορετικα πραγματα,δεν μπορεις να βαλεις τα ιδια πραγματα σε ενα ραλι και σε ενα 20v και να δουλεψει σωστα,δεν ειναι ολα τα πραγματα bolt on τα βαλαμε πανω και φυγαμε,καλα και το αλλο το καλο που ειπες για θεμα αξιοπιστιας το προσπερναω γιατι μαλλον γραφεις σε λαθος club για αξιοπιστια.
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
4age 16v vs 20v NicKE70 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 4 26-09-17 11:43
Vvti & Vvtli- Πως, που, γιατί... madvinegar Γνωσιακή Βάση Δεδομένων 0 10-03-09 16:32
Μετατροπή 1,4 VVTi σε 1.8 TS VVTLi ΚΩΣΤΑΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΚΗΣ SUPPORT 44 15-12-08 11:46
4age 16v konkon 4AGE 20v Levin 10 13-03-08 17:22
vvti vvtli? labros_k ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1 11-01-07 13:17



Page generated in 0,42940307 seconds (83,51% PHP - 16,49% MySQL) with 27 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:23.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)