Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
4AGE 20v Levin 1600 20V TWIN GAM VTi Silvertop & Blacktop |
|
|
|
4age 16v |
|
12-03-08, 14:07
|
|
|
Εγγραφή: 28-09-2006
Περιοχή:
NIKAIA
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 103
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
4age 16v
Πως μπορεί να πάρει κανείς από αυτόν τον διαμαντένιο κινητήρα 170 άλογα και πάνω?
Υπάρχει κάποιος ''τυφλοσούρτης'' που ακολουθούν όλοι?
__________________
Τrackday Car AE82GT .... μυρίζει 20βαλβιδίλα
|
12-03-08, 14:35
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 25-11-2005
Περιοχή:
Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
|
|
Ναι...Άγραφος εγκέφαλος...
Αμα κάνεις αυτη την κίνηση όλα είναι πιο ευκολα μετά...
Εκκεντροφόροι, συμπίεση και ένα ζυγισμα και πήγες εκεί...
Για παραπάνω, θες και τετραπετάλουδα, ενώ η λύση του ξηρού κάρτερ θα έρχεται όλο και πιο συχνά στα όνειρά σου....
Πάντως όλα αρχίζουν από τον εγκέφαλο, χωρίς αυτόν το μονο που θα καταφέρεις είναι να λιώσεις τα πιστόνια...
Κάποιοι βέβαια θα υποστηρίξουν τη λύση του κυρίου Weber...
Καλή και αυτή, αλλά....
|
12-03-08, 14:40
|
|
|
Εγγραφή: 28-09-2006
Περιοχή:
NIKAIA
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 103
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ναι αλλά έτσι δεν χρειάζονται αλλαγή τα πιστόνια, έμβολα, βαλβίδες, ελατήρια, τσιμουχάκια κλπ..........?
Όλα αυτά δλδ θα μείνουν ως έχουν?
Είπαμε να αναβαθμιστούμε πολύ αλλά με προσοχή ......
...μην βρούμε και κάνα πιστόνι καρφωμένο στο καπώ!
__________________
Τrackday Car AE82GT .... μυρίζει 20βαλβιδίλα
|
12-03-08, 15:41
|
|
|
|
Εγγραφή: 13-08-2006
Περιοχή:
Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Με αυτες τις αλλαγες (συμπιεση, εκκεντροφορους κτλ) αλλαζεις σιγουρα ελατηρια και εμβολα, ακριβως για να μην καρφωθει καμια βαλβιδα στα πιστονια. Και υποχρεωτικο να μην ειναι, σιγουρα ανεβαζεις την αξιοπιστια του κινητηρα σου σε μια τετοια βελτιωση. Ακη σε παρακαλω, εξηγησε μας τι εννοεις με την φραση "η λύση του ξηρού κάρτερ θα έρχεται όλο και πιο συχνά στα όνειρά σου...."
|
12-03-08, 18:18
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 25-11-2005
Περιοχή:
Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
|
|
Όταν πας να πάρεις ένα σετ εκκεντροφόρων θα δεις ότι σου επιβάλουν να αλλαχθούν και κάποια άλλα πραγματάκια για να μην έχεις πρόβλημα.
Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα, δλδ βγάζεις τους παλιους βαζεις του καινούργιους και έτοιμος (μπορεί να είναι έτσι στο πρώτο στάδιο).
Οπότε όλο το καπάκι θα γινει κόσκινο και θα αλλαχθούν πολλά πράγματα, ελατήρια, οδηγοί κλπ.
Α και όταν εννοώ συμπίεση δεν εννοώ πλανιάρισμα στο καπάκι, αλλά αλλαγή εμβόλων, από εκεί αλλάζει ουσιαστικά η συμπίεση.
Στην ουσία μόνο στρόφαλο και μπιέλες κρατάς από αυτά που αλλάζουν.
Βέβαια, πιστευω ότι ο πιο ειδικός για να απαντήσει είναι ο Αλίμονος, προχωράει ένα τέτοιο project...
Ξηρό κάρτερ = στροφάρισμα
και στροφάρισμα= άλογα...
|
12-03-08, 21:38
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 06-12-2004
Μηνύματα: 1.845
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
ναι ναι όπως τα λες έιναι σύντεκνε μόνο που εγώ θα πάρω τη "λύση" WEBER !!! χιχιχιχι
__________________
AE86 FANATIC
|
12-03-08, 23:19
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 04-04-2005
Περιοχή:
Κόρινθος
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ο Konkon,δεν αναφερει αν θελει να φθασει τα 170hp με τον ατμοσφαιρικο ή με τον τουρμπατο τροπο.
Επισης δεν αναφερει για ποιο καπακι, μπλε ή κοκκινο θελει να αναβαθμισει.
Να μια αναβαθμιση στα 170ΗΡ
Tuned 16v :
7 rib lower block (no squirters)
overhauled engine
81.5 toyota pistons (18mm pin)
40 mm crankshaft
worked head (ported and flowed)
stock toyota headgasket
Stock injectors
CATCAMS 7105137
260in / 252°exh.
9.00 / 8.50mm lift
standard header with custom 2-1 downpipe and single 5.5cm downpipe to the back of the car. Open air filter.
134,8 whp & 150,4Nm
Ωστοσο θα ηθελα να ρωτησσω κατι. Οπως ειναι μαμα το μοτερ μου (μπλε καπακι) αντι για τσιπαρισμα (που δεν υφισταται κατι τετοιο) θα μπορουσα να βαλω εναν παραλληλο και να του δωσω 10-15HP? Οπως π.χ. γινεται με τα σαξοραλα ή καποια αλλα της groupVAG με τσιπαρισμα σε μαμα μοτερ?
|
13-03-08, 10:35
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis308
Ξηρό κάρτερ = στροφάρισμα
και στροφάρισμα= άλογα...
|
Άκη... αυτό τι επιπτωσεις έχει στην λίπανση του κινητήρα? (Μη γίνει δλδ σα 2χρονο NSR... )
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
13-03-08, 11:36
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 25-11-2005
Περιοχή:
Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
|
|
Kαμία σχέση...
Απλά έχεις το κάρτερ πίσω και η τρόμπα τραβάει λάδι από μαρκούτσια, δεν είναι βυθιζόμενη.
Δεν καίει λάδι, ούτε πρόκειται να σπάσει το μοτέρ αν έχει γινει σωστη δουλειά και έχει μπει η σωστή τρόμπα..
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
|
|
|
Page generated in 0,17055511 seconds (82,62% PHP - 17,38% MySQL) with 41 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:57. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|