Το να αλλάξεις ελατήρια στα πιστόνια, μάλλον αλλάζουν και την φλάτζα μοτερ για καλό-κακό είναι πολυ πολύ φτηνότερα από το να αλλάξεις μοτερ! υπολόγισε ότι θες όπως είπε και ο Αγαπίου και το βγάλε-βάλε που πάει πόσα χρήματα, ίσως και άλλες μετατροπές για να κάτσει το άλλο, αν είναι αλλου τύπου θες και δήλωμα στο υπουργείο και να περάσει κτεο και σε περίπτωση που έχεις και αλλαγή κυβικών και δήλωμα στην εφορία. Επειδή το έχω κάνει 2 φορές (την δεύτερη το είχα το μοτερ και το σασμαν) λέω πως είναι αρκετά δυσκολα πράγματα, μπορεί και να σου κάνουν μισοδουλειες πχ εγώ είχα διάφορες ελείψεις στα ηλεκτρολογικά κτλ. Θα σου συνιστούσα καλύτερα να επισκευάσεις αυτό που έχεις! ειδικά αφού είναι και από την ίδια την Toyota θα έχει και εγγύηση μετά λογικά.
|