Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
ΑΛΛΑΓΗ ΜΟΤΕΡ ΣΕ G6 1.3
  #1  
Παλιά 27-09-16, 18:26
Το avatar του χρήστη xristos skl
xristos skl Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 20-09-2010
Μοντέλο: G6
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 4
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
xristos skl είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ΑΛΛΑΓΗ ΜΟΤΕΡ ΣΕ G6 1.3

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!!!!ΘΕΛΩ ΒΟΗΘΕΙΑ!!!ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΛΩ μεγαλίτερο μοτερ στο corolla και δεν ξερω καποιο μαστορα εδω αθηνα.... αααα και που θα βρω ενα καλο μοτερ οχι κανενα σαπιο...τωρα απο κυβ δεν με πειραζει ωαν ειναι 2000 ή 1600...το θεμα ειναι να μην εχω προβληματα μετα!!!!!!οποιος ξερει ας στειλει μην.....
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 27-09-16, 22:59
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από xristos skl Εμφάνιση μηνυμάτων
το θεμα ειναι να μην εχω προβληματα μετα!!!!!!
καλησπέρα, ξερω πολλους αλλα αυτο εδω που λες δεν μπορω να το εγγυηθω και ετσι δεν προτεινω κανεναν.
Μιλαω για αυτους που ασχολουνται αποκλειστικα με μετατροπες, οσους ξερω και εχουν παει φιλοι-γνωστοι μου για ολους εχουν κατι κακο να πουν.
για τον δικο μου που μου εκανε 2 μετατροπες αστο καλυτερα ασχολιαστο, δεν ασχολουμε απλα εδω και χρονια!
Αν επιμενεις ομως πες περιοχη να σου βρω κοντινο σου αλλα θα πω με PM.
Yποψην οτι οπως ξερω 2λιτρο δεν μπορεις να το δηλωσεις νομιμα, και το 1600 νομιζω οτι επιτρεπεται μεχρι 200cc παραπανω αλλα δεν ειμαι απολυτως σιγουρος.
Πως και δεν προτιμας ενα 4EFTE να σου παει και λιγοτερα χρηματα? και επισης επειδη ειναι ιδιου τυπου 4Ε δεν χρειαζεται και να δηλωθει καν.
Τι προτιμας σε 1600 4A-GE δλδ 20V 4πεταλουδο?
1600 4A-GZE με τον κομπρεσορα 16V?
ή το 2λιτρο 3SGTE turbo?

για το μοτερ αμα πας σε καποιον απο αυτους που κανουν τις μετατροπες εχουν ή βρισκουν αυτοι μοτερ, ΟΥΤΕ για αστειο να παρεις απο κανα μαντρά κανενα γιατι την εχει πατησει και φιλος!!!
μακρια! γουρουνι στο σακι απλα....
αν εχω ενα καλο να πω για τον δικο μου που εκανε την μετατροπη με το ιδιο μοτερ 4EFTE ειναι οτι το μοτερ ηταν απο την αρχη αστερι και απροβληματιστο.
Ενας φιλος που βρηκε ενα απο μαντρα ειχε προβλημα απο την αρχη στον 3ο κυλινδρο εκαιγε πολλα λαδια, και αφου αλλαξε τσιμουχακια, service την Ct9 κτλ καταληξαν στο οτι ειχε προβλημα στα ελατηρια πιστονιου, τελικα ηταν χαλια και ο κυλινδρος ο 3ος και εφαγε και ρεκτιφιε και του εφτασε ο κουκος αηδονι!
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 28-09-16, 00:14
Το avatar του χρήστη xristos skl
xristos skl Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 20-09-2010
Μοντέλο: G6
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 4
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
xristos skl είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
σ ευχαριστω πολυ για το χρονο σου!!!! η διαφορα αναμεσα σε 1600 4A-GE δλδ 20V 4πεταλουδο και
1600 4A-GZE με τον κομπρεσορα 16V ποια ειναι ?σε tourbo δεν θελω να παω γιατι ενας φιλος ολο προβληματα του εβγαζε.συν οτι θελει μεγαλιτερη προσοχη δλδ να το ζεστανεις καλα το προι και να το αφισεις να δουλεψει μετα απο βολτα!!!οχι οτι με χαλαει αλλα η γυναικα δεν τα κανει αυτα καταλαβενεις!!!!!!εγω στα μεγαρα ειμαι αλλα αν ξερεις καποιον καλο παω σε ολη την αθηνα.αν ειναι και λιγο ψηρας ο μαστορας τρεχοντας
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 28-09-16, 07:41
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλημερα, αν θυμαμαι καλα παρομοια ειναι τα αλογα που βγαζουν, αλλα οπως καταλαβαινεις το 4πεταλουδο ειναι αλλη πορωση!!!!
επισης το αλλο με τον κομπρεσορα πολλοι το κανουν τουρμπο χωρις δλδ κομπρεσορα και βγαζει πολλα αλογατα!
το 20V νομιζω δεν παιρνει πολλες μετατροπες για παραπανω δυναμη.
Να τα πουν αυτα οσοι τα εχουν και ξερουν καλυτερα, εγω εχω διδακτορικο σε 4EFTE pp ξερεις επειδη το εχω απο το 2003.
Θα σου γραψω καποια στιγμη μερικους μηχανικους που κανουν τετοιες μετατροπες και φέρνουν ή εχουν μοτερια να ρωτησεις με PM.
Προβληματα σε τουρμπο εχεις αμα εχεις κανει μετατροπες για παραπανω αλογα με λαθος πραγματα και το σκιζεις κτλ.
Εμενα πχ που ειναι μαμα η τουρμπινα και σχεδον η πιεση ουδεποτε ειχα καποιο προβλημα σχετικα με αυτο καθαρα.
Μονο η πολλαπλη εξαγωγη μου ανοιξε απο πανω λογικο απο τα πολλα χρονια και η μαμισια εβγαζε προβλημα εκει.
Πηρα αλλη απο ebay μαλλον κινεζικη ανοιγε συνεχεια και τελικα μεταχ. μαμα με 60 ευρω και ολα καλα εδω και χρονια.
Ολα μπορει να βγαλουν προβλημα αν γινουν μετατροπες απο το μαμα setup του κινητηρα δεν ειναι μονο με το turbo.
Οποτε μην σε προβληματιζει αυτο.
Αν θες ομως απο μαμα μοτερ μεγαλυτερη ροπη και αλογα τοτε ο 4EFTE δεν σου κανει, για να φτασει τα αλλα θελει μετατροπες και χρηματα παραπανω.
Προσωπικα παντα προτιμω το τουρμπο, ειχα ομως το μοτερ απο starlet GT που διαλυσε και γιαυτο πηρα την corolla E11 με σκοπο να το βαλω πανω.
αν ομως ειχα την Ε11 και επαιρνα τωρα μοτερ θα ψηνομουνα αγρια για το 4A-GE 20v, το 3SGTE too much και 2λιτρο οποτε μακρια, και ο κομπρεσορας δεν τον συμπαθω ιδιαιτερα.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 28-09-16 στις 10:18.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 28-09-16, 21:15
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Χρηστο δεν μπορω να σου στειλω PM δεν μου βγαζει την επιλογη μηπως επειδη εισαι νεος?

θα πω ενδεικτικα ονοματα που κανουν μετατροπες με περιοχες που βρισκονται, με αναζητηση στο google μπορεις να βρεις τηλεφωνα και που ειναι, δεν εκφερω γνωμη για κανεναν για ευνοητους λογους.

Stroked up - Παλλήνη
Βarbaris - Ηλιούπολη
Toyomad - Νέα Ιωνία
Αντωνόπουλος - Αγιος Δημητριος
Papajim sport - Aνω Λιοσια
Χατζηγεωργίου (HRD) - Aμφιάλη
Υπάρχουν και αλλοι που τωρα δεν θυμαμαι.

και το κυριοτερο ρωτα τον Fani πρωτα τον admin μας μηπως εχει κατι και κανει και την μετατροπη που θες!
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 29-09-16, 14:41
LISSAS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Μοντέλο: 111 vv-T-i
Περιοχή: Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 822
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 301
LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Κοντραφούρης - Αμφιάλη
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 02-10-16, 13:51
Το avatar του χρήστη antonios7
antonios7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 29-11-2006
Μοντέλο: Corolla 1.3 G6
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 326
antonios7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
μακριά από Toyomad.
μια φορά πήγα πριν μερικά χρόνια, δεν έκανα τίποτα, απλά από αυτά που μου έλεγε τον έκοψα ζημιές θα έκανε στο αμάξι παρά καλό...
μπαρμπαρής έχω ακούσει καλά λόγια χωρίς να έχω προσωπική άποψη.

άποψή μου για οικονομικά και για όσο το δυνατόν λιγότερα προβλήματα, αν σώνει και καλά θέλεις μετατροπή, βάλε έναν απλό 1.6 με τα 110+ άλογα. Το αμάξι δεν είναι βαρύ, θα έχεις καλή διαφορά (να το κάνεις G6R δηλαδή). Οι άλλοι και παλιοί κινητήρες είναι και λίγο δύσκολο να βρεις σε καλή κατάσταση. Όποιος τους είχε, είναι σίγουρο πως δεν πήγαινε με 3000 στροφές...
Τώρα αν θες να βάζεις φωτιά στο δρόμο, θα πληρώσεις.
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 02-10-16, 16:17
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλησπερα, αμα μπει ρε συ στην διαδικασια να αλλαξει μοτερ δεν αξιζει να παει στον απλο 1600 δλδ στο 4AFE. Με τιποτα ομως! καλυτερα τοτε να βελτιωσει τον δικο του. Οχι οτι θα φτασει σε επιδοσεις το 1600 αλλα λεμε τωρα.
Αμα ειναι να αλλαξει θα βαλει κατι απο τα γνωστα μοντελα εισαγωγης.
το θεμα ειναι να βρει εναν καλο μηχανικο να φερνει αυτος το μοτερ, οχι να το παρει απο εναν μαντρα οτι νανε και να παει σε μηχανικο και να πει το εχω βαλτο. Γιατι αν εχει προβληματα απο πριν το μοτερ δεν θα ευθυνεται αυτος που κανει την μετατροπη. Οπως ειπα ετσι επαθε φιλος με 4EFTE.
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 04-10-16, 18:30
Το avatar του χρήστη antonios7
antonios7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 29-11-2006
Μοντέλο: Corolla 1.3 G6
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 326
antonios7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
και ο μηχανικός από μαντρά (του εξωτερικού) δεν θα το πάρει;
εντάξει θα ξέρει παραπάνω να πει αν κάτι είναι καλό ή όχι, αλλά για να είναι σίγουρος δεν θα έπρεπε να ανοιχτεί ένα τέτοιο μοτέρ να τσεκάρει και μετά να πει;

Δηλαδή εννοώ πως έτσι κι αλλιώς υπάρχει ρίσκο, είτε από μηχανικό, είτε από μαντρά. Απλά από μηχανικό (αν είναι δικός σου, γιατί αν όχι θα σου πει παπάδες) έχεις ένα λόγο παραπάνω να είσαι ήσυχος ως προς την ποιότητα, όχι ως προς την τσέπη σου, γιατί και στις 2 περιπτώσεις θα τα σκάσεις.

Μπορεί να πάρει το 1600 (που είναι και νεώτερο μοτέρ και κυκλοφορεί ευρέως) και να το βελτιώσει ελαφρώς στα σημεία...μπουζί, μπουζοκαλώδια, φίλτρα, εξατμισούλα, γιατί πολλές βελτιώσεις δεν παίρνει. Και το κυριότερο, θα καίει ΛΙΓΟΤΕΡΟ από κάθε άλλη μετατροπή και τα γκάζια του είναι καλά...
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 04-10-16, 20:02
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1032
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλησπέρα, Αντωνη ναι θα το παρει αλλα ξερει πως να τσεκαρει διαφορα πραγματα που εμεις δεν τα ξερουμε.
Επισης επειδη τους γνωριζει ολους αμα μετα δει οτι εχει προβλημα, πχ αμα το ανοιξει μπορει να του ζητησει τα ρεστα, εσυ τι θα του κανεις ακριβως?
τουλαχιστον ο δικος μου που εκανε τις μετατροπες με το ιδιο μοτερ στο starlet και μετα στην corolla (οχι αυτος ο φιλος μου που λεω αλλος ηταν εκεινος) μου ειπε οτι το ειχε ανοιξει και ηταν αψογο και εγγυαται γιαυτο, και δοξα το ΘΕΟ το εχω απο το 2003 μεχρι τελη σχεδον 2007 στο starlet GT και απο αρχες σχεδον μεχρι σημερα στην corolla E11 και δεν ειχα κανενα προβλημα σοβαρο.
Μονο η πολλαπλη εξαγωγη μου ανοιξε πολυ ποιο μετα (ολα το παθαινουν με την μαμα) και τωρα χανει λιγο λαδακι απο τσιμουχα στροφαλου ή φλαντζα αντλιας λαδιου ή και τα 2 ετσι κι αλλιως μαζι τα αλλαζεις αυτα.
Οποτε επιμενω σε αυτο, παμε σε εναν μηχανικο που αναλαμβανει να μας βρει ΚΑΙ μοτερ και δεν παμε να παρουμε ενα γουρουνι στο σακι!!!!
εκτος αν ηταν πριν σε αμαξι που εχουμε τσεκαρει οτι ειναι ενταξει ή φιλου κτλ που το γνωριζουμε, αλλιως χυμα ΟΧΙ!
Το 1600 4AFE ναι θα καιει λιγοτερο απο καθε αλλο προφανως (εκτος το 1300αρι 4EFTE αν πηγαινεις νορμαλ μεσα στην πολη λογω κυβικων, ετσι πιστευω δεν το εχω δοκιμασει φυσικα) αλλα δεν αξιζει να μπει στην διαδικασια αλλαγης μοτερ και δηλωματος μαλιστα εκτος των αλλων και να βαλει ενα απλο μοτερ!
ο ιδιος ας κρινει αλλα εμενα αυτη ειναι η γνωμη μου, δεν αξιζει καν τον κοπο και την ταλαιπωρια!
επισης οπως εχω ξαναπει ειχα διαβασει οτι επιτρεπεται δηλωμα κινητηρα μεχρι +200cc απο τον αρχικο κυβισμο τελικα δηλωνεται ΝΟΜΙΜΑ ή οχι? αν ξερει κανεις ας πει.
Με τον 4EFTE ΔΕΝ θελει δηλωμα επειδη ειναι κινητηρας ιδιου τυπου.
Στο starlet ep82 1995 μοντελο το ειχα δηλωσει επειδη απο 2Ε πηγα σε 4Ε και πηγε τοτε 250 ευρω αν θυμαμαι καλα. Οποτε για 1600 υπολογιζουμε στο συνολικο κοστος και το δηλωμα.
Επισης το σασμαν νομιζω οτι θελει αλλαγη χελονας? νομιζω τα 4Ε σασμαν δεν κανουν σε μοτερ 4Α. Οποιος ξερει λεει.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 04-10-16 στις 20:08.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
αλλαγη μοτερ panos_z Ειμαι νεος 11 21-12-10 13:04
Αλλαγη μοτερ απο 4ΖΖ σε 1ΖΖ davarisx TOYOTA COROLLA 111(G6) 75 16-12-10 21:11
Αλλαγη μοτερ... nikos_adamo ΦΟΡΟΥΜ 72 08-09-10 23:47
αλλαγη μοτερ jimmo TOYOTA COROLLA 111(G6) 4 18-10-09 14:07
Μοτερ analyst78 TOYOTA COROLLA E 12 11 07-02-07 13:03



Page generated in 0,18246698 seconds (83,44% PHP - 16,56% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:27.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)