Νικηφορε, ειναι g6 αρα εχει δισκοφρενα πισω.
Από την αλλη το προβλημα που εχει δεν ειναι τοσο απλο που με μια αλλαγη τσιμουχακια θα λυθει.
Βασικά το προβλημα στο μοτερ του ειχε παρουσιαστεί και σε αλλα 1.4 vvti της γενειάς του. Ηταν ελατωματικά τα εμβολα (ειχαν λιγες τρυπες λαδιου) με αποτελεσμα μετα απο καποια χιλιομετρα να αρχιζει να καιει.
Η ΤΟΥΟΤΑ για το συγκεκριμενο προβλημα ειχε κανει επεκταση της εγγυησης αλλον ενα χρόνο (δλδ 7ο χρόνο) στον οποίο αντικαθιστούσε όλο το μπλοκ (το οποιο "αρπαζε" μετα απο το πολυ καψιμο λαδιού).
Ο φίλος μας φανταζομαι ειναι εκτος εγγυησης οποτε δεν τον πιανει να του αλλαξουν μπλοκ.
Απο την αλλη, θα του προτεινα να υπερκυβισει, αλλα και παλι, αν εχει αρπάξει το μπλοκ του, θα ειναι λάθος να το κάνει εφοσον υπάρχει περιπτωση να του βγαλει προβλημα στο μέλλον.
Με το μοτερ 1.6 θα εχει λιγο τρεξιμο με τα δηλώματα κτλπ, αλλά περα απο αυτο δεν νομιζω να εχει καποιο αλλο προβλημα.
Ποιον εγκεφαλο θα κρατησεις? Τον 1.4 ή τον 1.6? Νομιζω ο 1.6 ειναι denso και λογικά θα χρειαστείς και προγραμματισμό στο immobilizer. Θα ελεγα για αρχη να μη βαλεις καποιο βελτιωτικό προγραμμα. Δες πως παει το αμαξι και αν δεν εισαι ευχαρηστημενος, καντο αργοτερα. Αν και λογω του denso (που νομιζω δεν παιρνει πρόγραμμα), μαλλον θα χρειαστείς παράλληλο αρα θα ειναι και πιο πολλά τα λεφτα.
Τωρα οσον αφορα το οτι ηταν σε αυτοματη κορολα και οχι σε manual... δεν ξερω αν παιζει κανενα ρόλο...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|