Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από LISSAS
Ούτε εγώ τα έχω σε μεγάλη εκτίμηση, και pls, μη βιαστείτε να με παρεξηγήσετε. Από όσα έχω ακούσει, το καλύτερο εντελώς "μαμά" 20V έβγαλε 140ΗP...
¶λλοι έλεγαν ότι φταίει η εξάτμιση, η κακής ποιότητας ελληνική βενζίνη, άλλοι αναθεμάτιζαν τους Έλληνες ηλεκτρολόγους... Που χάθηκαν 20(ασημί)-30(μαύρο) ΗΡ από την Ιαπωνία έως την Ελλάδα??? 
|
Απλα δεν υπηρχαν ΠΟΤΕ!!!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL
πολλα ειναι νικο που ενοχλησαν αυτο το μοτερ να αποδωσει τα δηλωμενα νουμερα...
ακομα και η ατμοσφαιρικη πιεση, εχει παιξει ρολο. χωρις την βενζινη τον ηλεκτρολογο κτλ κτλ...
οδηγικα πραγματικα ειναι πολυ καλο μοτερ!!!!
αποδεδειγμενα εχει σταθει-περασει πολλα ονομαστικα γρηγοροτερα
|
Ουτε με σφαιρες δεν συμβαινει αυτο που λες.........το μονο που θα το εκανε να ισχυει ειναι τα αλλα αμαξια να ειχαν βαρυτερες καροτσες.......20βαλβιδο θελει κυαλια για να δει σαξοραλλο ΦΠΕ(130-140 αλογα)........επαναλαμβανω.......τρομερο σαζμαν και διαφορικο σε μερικες εκδοσεις και μεγαλη πατατα μοτερ......!!!!!!ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ!!!!!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nikcarina
Το θέμα σύγκρισης 20ν TS δεν θέλετε σε καμία περίπτωση να το συζητήσουμε...
Ποιο είναι το μέτρο σύγκρισης για ένα 20ν το οποίο δουλεύει σωστά από ηλεκτρολογικά, βενζίνες, λάδια κλπ... Υπάρχει σωστό και καλοσυντηρημένο μοτέρ από τροπέτο;;; Σπάνιο...
Είτε το θέλουμε είτε όχι το 20ν είναι μπρόστά από πολλά πολλά αυτοκίνητα ίδια και μεγαλύτερης ιπποδύναμης...
|
Δηλαδη η κακη βενζινα πειραζει μονο τα 20βαλβιδα?????
Θα μας τρελανετε ρε παιδια??????
Μονο σ αυτα γινονται βλακειες απο ηλεκτρολογους........κανενας δεν μπορεσε να πετυχει ενα........
Εγω παλι πιστευω οτι ειναι για κλωτσιες αυτα τα μοτερ........που ειναι και πιο λογικο!!!!!!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt
!Στην κατηγορια ατμοσφαιρα 1600-1800 λογο εχουν ΚΥΡΙΩΣ HONDA INTEGRA B18 και κανα υπερκυβισμενο SAXORALLO!
Επισης θα ηθελα τελειως ενημερωτικα να μας πει καποιος εν γνωριζει ποσα TS εχουν πουληθει-ταξινομηθει συνολικα στην Ελλαδα ΟΛΑ τα χρονια και ποσα TYPE R!Και τονιζω τον απαγορευτικο για πολλους κυβισμο των 2 ΛΙΤΡΩΝ!!!
ΘΕΩΡΩ χωρις να ξερω -δει κανενα επισημο στοιχειο απο αυτα που βλεπω-ακουω οτι η αναλογια πρεπει να ειναι συντριπτικη υπερ του HONDA!
Κατι πρεπει να σημαινει και αυτο καθως ηταν παραπλησιας φιλοσοφιας αυτοκινητα ενω το ΤΟΥΟΤΑ ευνοηθηκε απο τον κυβισμο του αλλα και οτι εβγαινε και 5θυρο!
Το καινουργιο HONDA το οποιο επαψε και πλεον να παραγεται δεν εχει καμια σχεση με το παλιο και καλο EP3 παρολα αυτα φτανει και αυτο σχετικα ευκολα τα 260 αλογα!Ειναι και ηλεκτρογκαζο μην το ξεχναμε και αυτο!
Και το TS ΑΝ παραγοταν τωρα θα ηταν πολυ χειροτερο οπως το νεο HONDA αφου οι αναθεματισμενοι ΡΥΠΟΙ τα εχουν χαντακωσει! 
|
Κοιτα ...........χρησιμοποιουνται αυτα τα μοτερ γιατι εχουν αντεξει και ηδη υπαρχουν πολλες λυσεις γι αυτα,για ολα τα γουστα και βαλαντια......συν οτι ειναι ανθεκτικα.......και δεν υπαρχει λογος να πας αλλου........
Παιρνουν χοντα γιατι ειναι αλλη η φιλοσοφια αυτων των ανθρωπων και αλλη των ιδιοκτητων TS.......πραγμα που σημαινει οτι δεν τους νοιαζει ο κυβισμος η τα τελη.........αλλωστε μην ξεχνας περυσι εγινε αυτο(με τα τελη) και τα χοντα ειναι 7-8 χρονια τωρα,.........δεν ηταν απαγορευτικα τοτε......τωρα εγιναν........!!!!!!!