Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 18-12-09, 19:38
animalcopy Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 27-07-2009
Μοντέλο: corolla EE90
Ηλικία: 47 male
Μηνύματα: 37
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 198
animalcopy είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ναι ετσι ειναι Νικηφορε εχεις δικιο αυτο ειχα δει και εγω, κατεβασα το manual που μου ειπες και διαφορα αλλα hlektrika διαγραματα απο 4EFE ECU (γιατι δεν ειναι ενας ο εγγεφαλος αλλα υπαρχουν 3 διαφορετικοι για 4EFE) και μου διχνει οτι το immobilizer ειναι ξεχωριστο απο τον εγγεφαλο, τα πραματα μπερδευονται ομως γιατι καπιοι λενε πως απλα δινει ρευμα στην επαφη του εγγεφαλου, και καπιοι οτι ειναι ποιο πολυπλοκα τα πραματα με εντολες κτλ.
Εγω βρηκα ενα e11 g6 και λεω να παω να ξηλωσω τα παντα, πλεξουδα , ταμπλο, τημονιερα, ecu, immobilizer, κλειδαρια, ασφαλειοθηκη, και να τα περασω ολα στο δικο μου.
Αν και τοτε εχω προβλημα ή θα αυτοκτονησω ή θα το βαλω φωτια
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 18-12-09, 19:51
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Δεν ξέρω τι ακριβώς κόβει το imobilizer αλλά ο δικός μου ηλεκτρολόγος δεν μου ανέφερε πρόβλημα με την μετατροπή γιατί και το 4Ε-FTE δεν είχε, ενώ το 4Ε-FE είχε. Εμένα δουλεύει κανονικά και απ' όσο ξέρω τουλάχιστον στα starlet/corolla το imobilizer δεν εχει να κάνει με το μοτερ αλλά με το αμάξι δλδ αυτό που κόβει είναι η κλειδαριά / μίζα, ώστε σε περίπτωση που μπει άλλο κλειδί ή πάει κάποιος να ενώσει απλά τα καλώδια από κατω να μην μπορεί να πάρει μπροστά με τπτ. Γιαυτό τον λόγο έχει ΑΛΛΟ εγκέφαλο και δεν έχει καμία σχέση με την ECU του μοτερ! τουλάχιστον και τα σχέδια που έχω για ΕΕ111 αυτό δείχνουν. Αντίθετα σε κάποια άλλα αμάξια πχ στα rallye (pegeaut) το έχουν μέσα στον εγκέφαλο και μπροστά (στον χώρο της μηχανής) έτσι κάποιοι επιτήδιοι αλλάζουν εγκέφαλο με κάποιον (ξεκλείδωτο) χωρίς ενεργό imobilizer και βάζουν μπρος το αμάξι και το κλέβουν! σε έναν γνωστό μου το έκαναν αυτό αλλά δεν τα κατάφεραν γιατί το παιδί είχε διακόπτη που κόβει αντλια βενζίνης σε κρυφό μέρος και δεν το ήξεραν!!! αυτό του έσωσε το αμάξι και όχι το imobilzer!!! εμάς το έχει σε κρυφό σημείο που είναι εξαιρετικά δύσκολο να το ξηλώσεις και έχει άλλον εγκέφαλο! δλδ πιστεύω αυτό που σου είπε ο ηλεκτρολόγος είναι άσχετο εκτός αν πέρασε την corolla για κανά πεζό! επίσης ΟΛΑ τα σχεδιαγράμματα που έχω βρει με τα pin outs είτε είναι 4Α-GE, είτε 4Ε-FE και 4Ε-FTE και 2Ε-Ε έχουν παρόμοια πινς με την διαφορά ότι είναι σε άλλες αριθμημένες θέσεις και δεν υπάρχουν κάποια πράγματα που κάποια δεν έχουν, πχ του 4Ε-FTE έχει για το hi-low swith. ΠΟΥΘΕΝΑ και σε κανένα δεν αναφέρεται το παραμικρό για immobilizer όμως!
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 18-12-09, 19:57
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Ακριβώς το παρακατω (το 1ο) είναι στον δικό μου εγκέφαλο και το αμάξι έχει κανονικά immobilizer.





Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 18-12-09, 20:06
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
http://i180.photobucket.com/albums/x...enshot-1-3.png


Τα pins εδώ που είναι με imobilizer το αμάξι βλέπουμε ότι έχει και άλλα pins η ΕCU που στους άλλους δεν υπάρχουν!!!! δλδ όποιος έβαλε 4E-FTE αντίο imobilizer??? πως μπορώ να είμαι σίγουρος ότι είναι οκ? να κάνω κανά αντικλειδι να δω αν παίρνει εμπρός? ή να ενώσω τα καλώδια από κάτω με τον κλασικό τρόπο?

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 18-12-09 στις 20:15.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 18-12-09, 20:15
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 18-12-09, 20:19
animalcopy Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 27-07-2009
Μοντέλο: corolla EE90
Ηλικία: 47 male
Μηνύματα: 37
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 198
animalcopy είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Να και ενας που με καταλαβαινει, σε ευχαριστω ρε νικηφορε. Ακριβως τα ιδια τους λεω και εγω αλλα μου λενε οτι δεν ειναι ετσι. Πηρα και τον Κυριο που εκανε τη μετατροπη στον naevy και αυτος μου ειπε οτι ο εγγεφαλος μαλον θα ειναι κλειδωμενος. Εγω παλι σε κανενα διαγραμμα και σε κανενα ecu pinout (τουλαχιστον απο αυτα που βρηκα) δεν αναφερει immobilizer.
εχω μπερδευτει και το κακο ειναι οτι δε με ξεμπερδευει κανεις, ολοι οι και καλα σχετικοι μου λενε μισολογα, ουτε οχι ουτε ναι, ουτε γινεται , ουτε δεν γινεται.
Και αυτο ειναι το σπαστικο.

το μονο που wiring diagram που διχνει την 4efe με immobilizer ειναι αυτο απο το manual αλλα δε βγαζω ακρη
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 18-12-09, 20:23
animalcopy Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 27-07-2009
Μοντέλο: corolla EE90
Ηλικία: 47 male
Μηνύματα: 37
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 198
animalcopy είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
χαχα με προλαβες αυτα ανεβαζα και εγω τωρα. ειδες μπερδεμα?
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 18-12-09, 20:24
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Οποιος τα θέλει έχω άλλο ένα αρχειο με όλα μαζεμένα μαζί. Με έναν FTP Client πχ filezilla (open source-free) μπείτε στο nkiforos.ath.cx port 21 με username + pass = awmn και κατεβάζετε τα Wiring diagrams Corolla 1997.pdf και Toyota_Corolla_E11_manual.pdf
Και εγώ έτσι νόμιζα ότι δεν έχει σχέση επειδή ΟΛΑ τα σχεδιαγράμματα που είχα είναι από αμάξια ΧΩΡΙΣ immobilizer. Στο manual όμως δείχνει αυτό που έχει και όπως καθαρά φαίνεται έχει παραπάνω pins!!! φοβάμαι πως θα είναι ξηλωμένο στο δικό μου! μπορεί ο navy να μας διαφωτίσει αν μπορεί? ή κάποιος άλλος?
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 18-12-09, 20:31
animalcopy Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 27-07-2009
Μοντέλο: corolla EE90
Ηλικία: 47 male
Μηνύματα: 37
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 198
animalcopy είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Θεωριτικα αυτο που μου ειπε ο Παυλος απο το garage που εκανε τη μετροπη ο naevy, ειναι οτι μπορεις να αλαξεις εγκεφαλο χωρις προβλημα αν η υποληπη πλεξουδα μεινει απιραχτη. πχ αν σου καψει εγκεφαλο ενα g6 (χτυπα ξυλο) περνεις εναν αλλο εγγεφαλο τον βαζεις επανω και ολα καλα.
κουλο ε?
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 18-12-09, 20:37
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
αν είναι από ίδιο μοτερ δεν υπάρχε προβλημα το ξέρω αυτό! αλλά κάποτε ένας με 4E-FTE εβαλε ECU από 4Ε-FE και το έκαψε! τελικά λέω να πάω να βγάλω αντικλείδι να δω αν παίρνει μπρος με αυτό! αν παίρνει δεν έχω πλέον immobilizer, oπότε πρέπει να συνδέσω αλλιώς τον συναγερμό μου για να έχω προστασία. Βαρίεμαι τώρα να ξηλώνω από κάτω καλώδια για να δω αν μπορεί κανείς να το βάλει μπρος!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
ΝΤΙΣΤΡΙΜΠΙΤΕΡ 4EFE keichi TOYOTA COROLLA E*101 12 20-10-21 18:54
G6 σε 4EFE andreasseva TOYOTA COROLLA E*101 11 10-01-16 16:54
remap 4efe 1,3cc tselosaggelos Corollaclub On Line Store. 2 15-06-14 23:37
Απο 2Ε σε 4EFE animalcopy SUPPORT 26 16-12-09 19:51
Σασμαν απο G6 σε 101 με 4efe JL_e10 TOYOTA COROLLA E*101 5 26-07-07 10:06



Page generated in 0,26508188 seconds (82,91% PHP - 17,09% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:58.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)