Να επισημάνω ένα θέμα που έχουν όλα τα HONDA μια ζωή και είναι αυτό των καινούριων ανταλλακτικών....
Συγκεκριμένα, κάτοχος πράσινου VTI 160 '97 είχε κάνει το κλασσικό μπροστινό στούκι (μετόπη, καπό φανάρια κλπ) αλλά μόνο λαμαρινοδουλειά και από την απελπισία του που δε μπορούσε να βρει μεταχειρισμένα ανταλλακτικά και τα καινούρια κόστιζαν μια περιουσία κόντευε να το πουλήσει. Τελικά λίγο πριν το αποχωριστεί βρέθηκε ένα άλλο τρακαρισμένο από πίσω κι έτσι πήρε τα ανταλλακτικά.
Ενώ όπως θα έχετε δει όλοι εδώ μέσα για ΤΟΥΟΤΑ, από ανταλλακτικά βρ@μ@ει ο τόπος (προφυλακτήρες,φανάρια κλπ κλπ).
Αλλά και σε επίπεδο κινητήρων ο μαύρος 20βάλβιδος έχει αγορά γύρω στα 1500 (μοτέρ, σασμάν, πλεξούδα, εγκέφαλος) ενώ οι b16b 190hp που είναι ανταγωνιστικοί (giannisgt πιστεύω ότι τα 160άρια VTI είναι ψώφια χαμηλά λόγο μη ύπαρξης μεταβλητού χρονισμού) παίζουν αγορά 2500 και 3000 ευρώ, όπoυ με τόσα πετάς και έναν 3S στο φινάλε και μ@μ@ς όλους τους προηγούμενους.
Και όσο για την αξιοπιστία του 20βάλβιδου ας μας πει και ο Χρήστος τίποτα που το μοτέρ του γίνεται από χιλιομετροφάγος με οικονομία (κατανάλωση 8 λίτρα στα 100 με ταχύτητες 130-140) μέσα στην κουφόβραση του καλοκαιριού γίνεται χαμάλης της πόλης και του σούπερμαρκετ καθώς και σχολικό και όταν ο Χρήστος έχει κέφια κάνει από ανοίγματα μέχρι και χρλονους σε trackday που κάνουν και 8άρηδες να απορούν.
Πες τα Χρήστο.........Σας έχουν βρει σιωπηλούς τους 20βάλβιδους και έπεσαν να σας φάνε!!!!!!!!
Κλείνω με κάτι που το έχω ξαναπεί....4AGE....ένας τύπος κινητήρα, τρεις γενιές και μια πλούσια ιστορία σε επίπεδο αγώνων και βελτιώσεων.....(δεν είναι μόνο η Ελλάδα όλη η γη).
__________________
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΟΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ ΓΜΤ!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη MITSOS : 25-03-11 στις 10:37.
|