Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
Αυτό μου είπε το σύστημα δεν είναι 5ης γενιας γιατί αυτά είναι για νεου τυπου μοτερ δλδ FSI κτλ κτλ αλλά ΔΕΝ είναι και 4ης και ΔΕΝ έχουν πνεύμονα! και αυτά μου λεει είναι μπαρούφες!
|
Μαλλον ο τυπος απο μονος του σου ειπε μπαρουφες.Για να μην μπερδευομαστε καταρχην ολα τα συστηματα υγραεριου εχουνε τα μπεκ πανω στην πολλαπλη εισαγωγης λιγο πριν τις βαλβιδες ειτε ειναι 4ης γενιας ειτε ειναι 5ης.η μονη διαφορα ειναι στον τροπο ξεκασμου που στο πρωτο συστημα ειναι αεριος και στο 2ο συστημα υγρος.
Σε οτι αφορα τα μοντελα FSI τωρα το πραγμα διαφερει λιγο αλλα και εκει το συστημα που βαζει η υγραεριοκινηση συγκεκριμενα ειναι 5ης γενιας.
Οι κινητηρες FSI στις αρχες ειχανε καποιο προβλημα και οταν απενεργοποιουσες τα μπεκ βενζινης και εδινες εντολη να ξεκινησει το υγραεριο το αμαξι δεν πηγαινε για τον απλο λογο οτι ο εγκεφαλος του οχηματος εβλεπε οτι τα μπεκ βενζινης δεν δουλευανε και εμπαινε σε ασφαλη λειτουργια με λαμπακι τσεκ.
Στα νεα συστηματα τωρα που εχει η ICOM ιταλιας συγκεκριμενα ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΠΕΚ βενζινης βαζουνε να ψεκασει υγραεριο.ετσι τα μπεκ δεν σταματανε να δουλευουν και η ECU δεν βρισκει κανενα σφαλμα.
Φυσικα το συστημα αυτο ειναι καθαρα 5ης γενιας και οχι αυτα που σου ειπε ο μπαρμπα μητσος οτι δεν ειναι ουτε 4ης ουτε και 5ης.
Βεβαια οπως εχω ξαναπει 2 ειναι η βαρβατες εταιριες συστηματων υγραεριου η ICOM ιταλιας και η VIALLE ολλανδιας ολες οι αλλες κατι πολωνικες κατι τουρκικες κτλ εχουνε μεινει στο παλιο συστημα πνευμονας-συκωτι.
Την πρωτη αποκλειστικη αντιπροσωπεια την εχει ο μπιρμπος και την αλλη την εχει ενας στο μενιδι αν θυμαμαι καλα.
οσον αφορα το θεμα μπουζι παρτε μια ιδεα εδω στο επισημο site τι μπουζι θελει το παθε αμαξι για LPG-CNG
http://www.ngkntk.de/index.php?id=65...YOTA&m=Corolla
Kαι μια φωτο εδω
http://www.ngk.de/index.php?id=4633