Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > www.LpgPower.gr

www.LpgPower.gr Τα παντα γυρω απο το Υγραεριο και οχι μονο.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 16-07-10, 10:54
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Οσο δουλευεις βενζινη, αυτα τα μπουζι ειναι οκ?
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 16-07-10, 11:54
davarisx Offline:
banned
 
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή: Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
davarisx θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Οσο δουλευεις βενζινη, αυτα τα μπουζι ειναι οκ?



φιλε αυτο ομολογουμενος δεν το ρωτησα απλα μου ειπαν ειναι μπουζι 100% για κινητηρες υγραεριου.με δεδομενο οτι ολοι οι κινητηρες ειτε καινε υγραεριο ειτε φυσικο αεριο(μεθανιο)περνουν μπροστα παντα με βενζινη τοτε ειναι ενταξει.τωρα για μακροχρονια χρηση με βενζινη(που δεν συμφερει δεν γνωριζω)

ΥΓ επισης οσοι εχετε υγραεριο μην αφηνετε την βενζινη να παει πατο γιατι ζεστενεται η τρομπα και μπορει να καει.εγω το εχω παντα μεση η αλλιως 10 ευρω τον μηνα βενζινβ.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 16-07-10, 15:38
Το avatar του χρήστη sotoskap
sotoskap Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή: Βέροια
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 397
sotoskap είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Μιλώντας με παλιούς συναδέλφους και ανθρώπους από την ΤΟΥΟΤΑ έμαθα τα παρακάτω.

Δεν ξέρω αν το γνωρίζατε, πάντως η θέση της ΤΟΥΟΤΑ για την μετατροπή αυτή είναι αρνητική και έτσι παύει να ισχύει η εγγύηση του αυτοκινήτου που έχει κάνει μετατροπή για καύση υγραερίου!
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....


Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 16-07-10, 18:37
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Μα δεν πας να βάλεις όσον καιρό έχεις εγγύηση!!! εννοείτε ότι την χάνεις έτσι κι αλλιώς!

σήμερα βρήκα έναν μηχανικό και κάνει εγκαταστάσεις (είναι ξάδερφος φίλου μου) και μου είπε ότι πάει κανα 1500αρι ευρώ, αλλά θα δει για το δικό μου μοτερ επειδή είναι turbo τι ακριβώς θέλει παραπάνω από τα ατμοσφαιρικά. Πάντως μου λέει ότι με τίποτα δεν πάει ουτε 2000 ευρώ. Επίσης λέει ότι τώρα έχει άλλα συστήματα και αυτά με πνευμονες και ιστορίες είναι απαρχαιωμένα και δεν βαζει κανεις πλέον. Το σύστημα γίνεται με τα μπεκ επάνω στην πολλαπλή εισαγωγή δλδ πχ στον 4E-FTE και 4E-FE και όσα μοτερ μοιάζουν που είναι EFI, τρυπάνε την πολλαπλή ΠΡΙΝ την μπεκιέρα και όσο γίνεται ποιο κοντά στην εισαγωγη των κυλίνδρων και βάζουν εκει τα μπεκ του υγραερίου. Αυτό μου είπε το σύστημα δεν είναι 5ης γενιας γιατί αυτά είναι για νεου τυπου μοτερ δλδ FSI κτλ κτλ αλλά ΔΕΝ είναι και 4ης και ΔΕΝ έχουν πνεύμονα! και αυτά μου λεει είναι μπαρούφες! τι να πω δεν ξέρω, είδωμεν..... περιμένω να δω τοποθέτηση σε subaru WRX του ίδιου συστήματος να δω πως είναι.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 17-07-10, 11:27
davarisx Offline:
banned
 
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή: Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
davarisx θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτό μου είπε το σύστημα δεν είναι 5ης γενιας γιατί αυτά είναι για νεου τυπου μοτερ δλδ FSI κτλ κτλ αλλά ΔΕΝ είναι και 4ης και ΔΕΝ έχουν πνεύμονα! και αυτά μου λεει είναι μπαρούφες!

Μαλλον ο τυπος απο μονος του σου ειπε μπαρουφες.Για να μην μπερδευομαστε καταρχην ολα τα συστηματα υγραεριου εχουνε τα μπεκ πανω στην πολλαπλη εισαγωγης λιγο πριν τις βαλβιδες ειτε ειναι 4ης γενιας ειτε ειναι 5ης.η μονη διαφορα ειναι στον τροπο ξεκασμου που στο πρωτο συστημα ειναι αεριος και στο 2ο συστημα υγρος.
Σε οτι αφορα τα μοντελα FSI τωρα το πραγμα διαφερει λιγο αλλα και εκει το συστημα που βαζει η υγραεριοκινηση συγκεκριμενα ειναι 5ης γενιας.
Οι κινητηρες FSI στις αρχες ειχανε καποιο προβλημα και οταν απενεργοποιουσες τα μπεκ βενζινης και εδινες εντολη να ξεκινησει το υγραεριο το αμαξι δεν πηγαινε για τον απλο λογο οτι ο εγκεφαλος του οχηματος εβλεπε οτι τα μπεκ βενζινης δεν δουλευανε και εμπαινε σε ασφαλη λειτουργια με λαμπακι τσεκ.
Στα νεα συστηματα τωρα που εχει η ICOM ιταλιας συγκεκριμενα ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΠΕΚ βενζινης βαζουνε να ψεκασει υγραεριο.ετσι τα μπεκ δεν σταματανε να δουλευουν και η ECU δεν βρισκει κανενα σφαλμα.
Φυσικα το συστημα αυτο ειναι καθαρα 5ης γενιας και οχι αυτα που σου ειπε ο μπαρμπα μητσος οτι δεν ειναι ουτε 4ης ουτε και 5ης.
Βεβαια οπως εχω ξαναπει 2 ειναι η βαρβατες εταιριες συστηματων υγραεριου η ICOM ιταλιας και η VIALLE ολλανδιας ολες οι αλλες κατι πολωνικες κατι τουρκικες κτλ εχουνε μεινει στο παλιο συστημα πνευμονας-συκωτι.
Την πρωτη αποκλειστικη αντιπροσωπεια την εχει ο μπιρμπος και την αλλη την εχει ενας στο μενιδι αν θυμαμαι καλα.

οσον αφορα το θεμα μπουζι παρτε μια ιδεα εδω στο επισημο site τι μπουζι θελει το παθε αμαξι για LPG-CNG
http://www.ngkntk.de/index.php?id=65...YOTA&m=Corolla

Kαι μια φωτο εδω http://www.ngk.de/index.php?id=4633

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη sotoskap : 17-07-10 στις 11:42. Αιτία: Συγχώνευση posts
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 17-07-10, 18:57
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Σίγουρα ο συγκεκριμένος μηχανικός δεν τα ήξερε καλά τα πράγματα όπως κατάλαβα αλλά από θέμα κόστους πως έχει τόσο χαμηλές τιμές? και για τον πνεύμονα επέμενε ότι αυτά που βάζει ΔΕΝ έχουν, ενώ ΔΕΝ είναι και 5ης γενιάς όμως! τι να πω....πραγματικά δεν ξέρω. Αν έβρισκα τιμή κάτω από 1800 ευρώ, θα το σκεφτόμουν για να βάλω, για παραπάνω δεν το συζητώ καν, ΑΠΟ και ΚΛΕΙΕΤΑΙ! ο άλλος της υγραεριοκίνησης μου είπε πάνω από 2.500 ευρώ! ΕΛΕΟΣ!!! πάνε καλά????
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 17-07-10, 19:10
davarisx Offline:
banned
 
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή: Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
davarisx θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Τωρα που σφιξανε τα πραγματα σας εχουμε στο χερι σου λεει.
Νικηφορε αν θες πας Βουλγαρια και με 800ευρω σου βαζει απανω 4ης γενιας συστημα και ησυχασες.το θεμα ειναι οτι δεν μπορεις να παρεις πιστοποιηση απο το ΚΤΕΟ αρα ξεχνας την λεξη νομιμο.
Καποιοι αλλοι εξυπνοι το βαλανε στην Βουλγαρια και σου λεει ειμαστε ενταξει.Απλα αν κανεις και πεσεις σε ψαγμενο τροχονομο η σε κανα μικτο συνεργειο στην εθνικη οδο(μικτο ειναι Νομαρχια-τροχαια-ΣΔΟΕ κτλ)τοτε την πατησαν γιατι επιφερει αφενος κατευθειαν αφαιρεση πινακιδων και απο την αλλη αν θυμαμαι καλα κατασχεση του οχηματος αφου θεωρηται παρανομη μετασκευη και αφου δεν εχει πιστοποιηση ακρος επικινδυνη.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > www.LpgPower.gr

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
LPG υγραέριο στα Toyota ergatis TOYOTA AURIS 67 29-06-22 22:50
Υγραέριο σε Corolla soulfunkdjx ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 40 07-11-15 19:14
Υγραέριο σε μαυροκαπακο COROLLA293 4AGE 20v Levin 17 24-03-14 23:13
Υγραέριο σε Auris 1.6 5τάχυτο 2007 dimververis TOYOTA AURIS 1 12-07-12 09:39



Page generated in 1,03670502 seconds (87,00% PHP - 13,00% MySQL) with 38 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 04:32.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)