Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #21  
Παλιά 17-03-17, 18:26
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από G6 john Εμφάνιση μηνυμάτων
http://i.imgur.com/ueDO96m.jpg
http://i.imgur.com/8d1Cq7f.jpg
http://i.imgur.com/Yy9U2zX.jpg
Ετοιμα φιλε Νικηφορε,παιδευτηκα αλλα τα καταφερα,ειναι απλα απιστευτο στο δρομο με φοβερη ανεση,καταπινει τα παντα σα να μην υπαρχουν.Εβαλα πρωτα τα μαμα τα MAD και το δουλεψα μια μερα ,να σου π ω οτι σηκωθηκε αρκετα μου φαινεται περισοτερο απο αλλο corolla με μαμα αναρτηση που τα ειδα διπλα διπλα.Δεν ξερω αν φταιει που ειναι ακομα καινουρια και κατσουν λιγο.Σημερα εριξα και τα power springs και οπως ειπες σηκωθηκε ακομα λιγο πισω(στο συνολο τωρα δειχνει καλυτερα)γιατι εδειχνε στο ματι λιγο σουζα μπροστα και οταν το εκανα βολτα επαθα πλακα και με τα normal kayaba excel G .Μπραβο σου που το ανοιξες το θεμα γιατι αξιζει πραγματικα.Πριν εβλεπα ανωμαλια στο δρομο και ετοιμαζομουνα για σφαλιαρα,τωρα περναει σαν αρμα και δεν κουνιεται ουτε ποτηρι νερο.Το στριψιμο δε,με τα μικρα πισω ειναι χωρις ιδιαιτερες κλισεις,παντα με τα φτηνιαρικα kyaba που εχω.Που να ειχα κανενα πιο σοβαρο αμορτισερ.Πιστευω θα το χαρω ακομα περισοτερο οταν ερθει η ωρα να το φορτωσω.Αξιζει με χιλια η κινηση.Παντως στην αλλαγη αμορτισερ σκεφτομαι koni κιτρινα που επισκευαζονται,μια φορα τα πληρωνεις και τελος.Το υψος δε με πειραζει πολυ,θα το ηθελα 1ποντακι πιο κατω αλλα δεν πειραζει,θα σου ανεβασω και μια φωτο οταν μπορεσω το αυτοκινητο απο πλαγια να το δεις κι εσυ πως εκατσε.Να σαι καλα
καλησπέρα, μπραβο χαιρομαι που σου αρεσουν! ναι απο μαμα η μουρη ειναι ποιο σηκωμενη, με τα power springs ερχεται ποιο καλα!
ναι οντως αξιζουν με τα 1000!
οπως ειπα με kyb AGX στην 3η και 4η σκαλα σκληροτητας δεν υπαρχει κλιση ενω πριν ειχα με αυτα, ενω με τα koni sport οχι γιατι ειναι ποιο σκληρα αλλα με competition βαλβιδες.
Σχετικα με τα koni sport να εχεις υποψην οτι ακομα και μαμα να ειναι ή ακομα και τερμα μαλακα ειναι ποιο σκληρα απο τα αλλα αμορτισερ! αυτο μπορει να ενοχλει καποιους καθως ειναι θεμα ανεσης.
Δλδ σε θεμα ανεσης ειναι καλυτερα τα Kyb AGX και οπως ειπα εχω ακουσει στο facebook corollaclub οτι υπαρχουν καποιοι που τα επισκευαζουν προφανως με πατεντες γιατι επισημα ΔΕΝ επισκευαζονται!
Δεν ξερω ποιοι ειναι αυτοι μπορουμε να μαθουμε ομως.
Αλλα ειναι αρκετα ακριβοτερα απο τα koni sport, τα AGX τα ειχα βαλει 600 ευρω τιμη απο γνωστο μου (το 2008), ενω τα koni sport τα ειχα παρει 460 ευρω (το 2011) και τα εβαλα μονος μου.

Αυτα τα power springs πιστευω δεν τα ξερει ο κοσμος, ουτε εγω τα ηξερα! τυχαια τα ειδα στον φιλο μου τον μηχανικο που τα ειχε για πελατη!!!
οταν εμαθα τι κανουν αμεσως του ειπα να μου φερει.
Φαντασου τωρα εχω koni sport μπροστα 6ο χρονο τωρα ειναι πανω τερμα μαλακα τα εχω, και τα πισω τερμα μαλακά και το χωνω ανετα τουρμπισμενο οχι με πολλα φυσικα! παιρνει κλισεις βεβαια αλλα κρατιεται καλα.
Γενικα ειμαι πολυ ευχαριστημενος, τα μπροστινα ομως εχουν αρχισει να πεφτουν σε επιδοσεις και χτυπανε.
Η πλακα ειναι που περασα κτεο και τα βρηκαν μια χαρα! το νουμερο καλυτερο απ οτι πριν 2 χρονια!!!! αλλα επειδη οταν πηγα κτεο τα ρυθμισα τερμα σκληρα!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 17-03-17 στις 18:38.
Απάντηση με παράθεση
  #22  
Παλιά 17-03-17, 18:59
G6 john Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 08-06-2011
Μοντέλο: corolla g6 1400 vvti
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 58 male
Μηνύματα: 92
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 175
G6 john είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
καλησπέρα, μπραβο χαιρομαι που σου αρεσουν! ναι απο μαμα η μουρη ειναι ποιο σηκωμενη, με τα power springs ερχεται ποιο καλα!
ναι οντως αξιζουν με τα 1000!
οπως ειπα με kyb AGX στην 3η και 4η σκαλα σκληροτητας δεν υπαρχει κλιση ενω πριν ειχα με αυτα, ενω με τα koni sport οχι γιατι ειναι ποιο σκληρα αλλα με competition βαλβιδες.
Σχετικα με τα koni sport να εχεις υποψην οτι ακομα και μαμα να ειναι ή ακομα και τερμα μαλακα ειναι ποιο σκληρα απο τα αλλα αμορτισερ! αυτο μπορει να ενοχλει καποιους καθως ειναι θεμα ανεσης.
Δλδ σε θεμα ανεσης ειναι καλυτερα τα Kyb AGX και οπως ειπα εχω ακουσει στο facebook corollaclub οτι υπαρχουν καποιοι που τα επισκευαζουν προφανως με πατεντες γιατι επισημα ΔΕΝ επισκευαζονται!
Δεν ξερω ποιοι ειναι αυτοι μπορουμε να μαθουμε ομως.
Αλλα ειναι αρκετα ακριβοτερα απο τα koni sport, τα AGX τα ειχα βαλει 600 ευρω τιμη απο γνωστο μου (το 2008), ενω τα koni sport τα ειχα παρει 460 ευρω (το 2011) και τα εβαλα μονος μου.

Αυτα τα power springs πιστευω δεν τα ξερει ο κοσμος, ουτε εγω τα ηξερα! τυχαια τα ειδα στον φιλο μου τον μηχανικο που τα ειχε για πελατη!!!
οταν εμαθα τι κανουν αμεσως του ειπα να μου φερει.
Φαντασου τωρα εχω koni sport μπροστα 6ο χρονο τωρα ειναι πανω τερμα μαλακα τα εχω, και τα πισω τερμα μαλακά και το χωνω ανετα τουρμπισμενο οχι με πολλα φυσικα! παιρνει κλισεις βεβαια αλλα κρατιεται καλα.
Γενικα ειμαι πολυ ευχαριστημενος, τα μπροστινα ομως εχουν αρχισει να πεφτουν σε επιδοσεις και χτυπανε.
Η πλακα ειναι που περασα κτεο και τα βρηκαν μια χαρα! το νουμερο καλυτερο απ οτι πριν 2 χρονια!!!! αλλα επειδη οταν πηγα κτεο τα ρυθμισα τερμα σκληρα!
Ναι μωρε τα koni θα ειναι η επιλογη μου οταν ερθει η ωρα και ειναι επισημα επισκευασιμα και εχουν ωραια λειτουργια.Δουλευουν προς τα πανω ως επι το πλειστον και γι αυτο κρατανε τελεια.Τωρα για την ανεση,ειπαμε κατι χανεις κατι κερδιζεις.Φιλοι που τα εχουν σε διαφορα αυτοκινητα,δεν τα αλλαζουν με τιποτα.Τεσπα,οταν ερθει η ωρα θα δουμε.Σε ευχαριστω Νικηφορε,αν ειναι κατι και θελω σε ρωταω παλι
Απάντηση με παράθεση
  #23  
Παλιά 17-03-17, 21:11
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από G6 john Εμφάνιση μηνυμάτων
Ναι μωρε τα koni θα ειναι η επιλογη μου οταν ερθει η ωρα και ειναι επισημα επισκευασιμα και εχουν ωραια λειτουργια.Δουλευουν προς τα πανω ως επι το πλειστον και γι αυτο κρατανε τελεια.Τωρα για την ανεση,ειπαμε κατι χανεις κατι κερδιζεις.Φιλοι που τα εχουν σε διαφορα αυτοκινητα,δεν τα αλλαζουν με τιποτα.Τεσπα,οταν ερθει η ωρα θα δουμε.Σε ευχαριστω Νικηφορε,αν ειναι κατι και θελω σε ρωταω παλι
συμφωνω μπορει να χανεις λιγο σε ανεση, αλλα τα κρατηματα που εχουν τα koni sport τα AGX ουτε στο ονειρο τους!
ακομα και με μαμα ελατηρια σε υψος σκιζουν!
επισης λενε περισσοτερο (σε σχεση με τα AGX) αμα θες να τα κανεις μετατροπη σε coilovers δες το θεμα εδω http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=25441 αν θες να ρωτησεις σχετικα κανε το εκει.

Συντομα μαλλον που θα παω για επισκευη τα μπροστινα κονι θα παω και τα πισω να βαλει ο μαστορας μαμα βαλβιδες γιατι δεν τα αντεχα οπως εγιναν το καλοκαιρι, και ανυπομονω παλι να τα εχω κονι και πισω να δω τι λενε και με τα βοηθητικα ελατηρια.
Απάντηση με παράθεση
  #24  
Παλιά 18-03-17, 08:54
G6 john Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 08-06-2011
Μοντέλο: corolla g6 1400 vvti
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 58 male
Μηνύματα: 92
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 175
G6 john είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
συμφωνω μπορει να χανεις λιγο σε ανεση, αλλα τα κρατηματα που εχουν τα koni sport τα AGX ουτε στο ονειρο τους!
ακομα και με μαμα ελατηρια σε υψος σκιζουν!
επισης λενε περισσοτερο (σε σχεση με τα AGX) αμα θες να τα κανεις μετατροπη σε coilovers δες το θεμα εδω http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=25441 αν θες να ρωτησεις σχετικα κανε το εκει.

Συντομα μαλλον που θα παω για επισκευη τα μπροστινα κονι θα παω και τα πισω να βαλει ο μαστορας μαμα βαλβιδες γιατι δεν τα αντεχα οπως εγιναν το καλοκαιρι, και ανυπομονω παλι να τα εχω κονι και πισω να δω τι λενε και με τα βοηθητικα ελατηρια.
Καλημερα,οταν τα επισκευασεις πες μου και κοστος σημερινο για την επισκευη και ποιος ειναι ο ανθρωπος που τα φτιαχνει,νομιζω μου το ανεφερες και πιο πανω,που σε αφηνει να εισα εκει

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη G6 john : 19-03-17 στις 00:08.
Απάντηση με παράθεση
  #25  
Παλιά 19-03-17, 16:48
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από G6 john Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλημερα,οταν τα επισκευασεις πες μου και κοστος σημερινο για την επισκευη και ποιος ειναι ο ανθρωπος που τα φτιαχνει,νομιζω μου το ανεφερες και πιο πανω,που σε αφηνει να εισα εκει
καλησπέρα, τον Ιουλιο επισκευασα τα πισω, μου ειπε 35 ευρω το κομματι για το συνηθισμενο service ειτε ειναι μπροστινα, ειτε πισω, και ειναι ποιο λιγα απο τους αλλους που πηγαινα. Εμενα τελικα τα εκανε ποιο σκληρα αφου με ρωτησε με competition βαλβιδες δεν πηρε παραπανω.
www.koniservice.gr
για να εξηγουμεθα ξερω αλλους 2, αλλα ουτε απο πανω τους ημουνα γιατι λενε μου τα αφηνεις και ερχεσε να τα παρεις αλλη μερα, αλλα και μεσα σχεδον στο κεντρο Αθηνας οποτε δεν βολευει τοσο.

Χτες εκανα μια βολτα Διονυσο και σημερα Μαραθωνος σε στροφες κτλ και με τερμα μαλακα τα κονι μπροστα και ειμαστε στον 6χρονο που ειναι πανω, και τα πισω AGX τερμα μαλακα με τα ελατηρια τα βοηθητικα πραγματικα εχω μεινει ακρως εντυπωσιασμενος απο τα κρατηματα!!!

ακομα δλδ και καποιος να μην τα θελει γιατι πχ δεν φορτωνει το αμαξι του, και παλι αξιζουν για τα κρατηματα! ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ απλα!
επισης το να φορτωνεις δεν ειναι μονο πραγματα στο πορτ μπαγκαζ, μπορει να ειναι ατομα στα πισω καθισματα ή καποιο ρυμουλκουμενο.
Απάντηση με παράθεση
  #26  
Παλιά 20-03-17, 16:33
G6 john Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 08-06-2011
Μοντέλο: corolla g6 1400 vvti
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 58 male
Μηνύματα: 92
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 175
G6 john είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
καλησπέρα, τον Ιουλιο επισκευασα τα πισω, μου ειπε 35 ευρω το κομματι για το συνηθισμενο service ειτε ειναι μπροστινα, ειτε πισω, και ειναι ποιο λιγα απο τους αλλους που πηγαινα. Εμενα τελικα τα εκανε ποιο σκληρα αφου με ρωτησε με competition βαλβιδες δεν πηρε παραπανω.
www.koniservice.gr
για να εξηγουμεθα ξερω αλλους 2, αλλα ουτε απο πανω τους ημουνα γιατι λενε μου τα αφηνεις και ερχεσε να τα παρεις αλλη μερα, αλλα και μεσα σχεδον στο κεντρο Αθηνας οποτε δεν βολευει τοσο.

Χτες εκανα μια βολτα Διονυσο και σημερα Μαραθωνος σε στροφες κτλ και με τερμα μαλακα τα κονι μπροστα και ειμαστε στον 6χρονο που ειναι πανω, και τα πισω AGX τερμα μαλακα με τα ελατηρια τα βοηθητικα πραγματικα εχω μεινει ακρως εντυπωσιασμενος απο τα κρατηματα!!!

ακομα δλδ και καποιος να μην τα θελει γιατι πχ δεν φορτωνει το αμαξι του, και παλι αξιζουν για τα κρατηματα! ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ απλα!
επισης το να φορτωνεις δεν ειναι μονο πραγματα στο πορτ μπαγκαζ, μπορει να ειναι ατομα στα πισω καθισματα ή καποιο ρυμουλκουμενο.
Καλησπερα,συμφωνω απολυτα κι εγω εχτες εκανα μια βολτα Ν.Μακρη με τα παιδια πισω και πραγματα φοβερες εντυπωσεις ακομα και με τα excel g τα απλα.Το μονο θεμα Νικηφορε ειναι το υπερβολικο υψος που εχει παρει οχι πισω μονο,αλλα και μπροστα με Mad τα μαμα,οπως σου ειπα δεν ειχα Toyota μαμα.Και πισω λιγο ακομα με τα power springs.Να εξηγουμε κι εγω,μονο αισθητικο ειναι το θεμα και ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ και μονο οταν παρκαρεις και το κοιτας απ'εξω.Οταν το οδηγας ομως ξεχνας τα παντα.Ακομα κι η γυναικα μου,μου λεει αλαξε τελειως το αυτοκινητο που κοπανιοταν σα φραπιερα πριν.Σκεφτομαι,και θελω τη γνωμη σου να επαιρνα αρχικα δυο koni κιτρινα μπροστα και λογω οικονομικου και πισω αφηνω τα kyb ,που δεν εχουν και πολλα χλμ και αργοτερα τα αλλαζω.Δε μου λες,τα koni ειναι κανονικα πιατελα ολοκληρο εννοω,δεν ειναι φυσιγγι,να ρωτησω και ποσο εχουν τα 2 μπροστινα και βλεπω
Απάντηση με παράθεση
  #27  
Παλιά 20-03-17, 20:43
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από G6 john Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλησπερα,συμφωνω απολυτα κι εγω εχτες εκανα μια βολτα Ν.Μακρη με τα παιδια πισω και πραγματα φοβερες εντυπωσεις ακομα και με τα excel g τα απλα.Το μονο θεμα Νικηφορε ειναι το υπερβολικο υψος που εχει παρει οχι πισω μονο,αλλα και μπροστα με Mad τα μαμα,οπως σου ειπα δεν ειχα Toyota μαμα.Και πισω λιγο ακομα με τα power springs.Να εξηγουμε κι εγω,μονο αισθητικο ειναι το θεμα και ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ και μονο οταν παρκαρεις και το κοιτας απ'εξω.Οταν το οδηγας ομως ξεχνας τα παντα.Ακομα κι η γυναικα μου,μου λεει αλαξε τελειως το αυτοκινητο που κοπανιοταν σα φραπιερα πριν.Σκεφτομαι,και θελω τη γνωμη σου να επαιρνα αρχικα δυο koni κιτρινα μπροστα και λογω οικονομικου και πισω αφηνω τα kyb ,που δεν εχουν και πολλα χλμ και αργοτερα τα αλλαζω.Δε μου λες,τα koni ειναι κανονικα πιατελα ολοκληρο εννοω,δεν ειναι φυσιγγι,να ρωτησω και ποσο εχουν τα 2 μπροστινα και βλεπω
καλησπέρα, πραγματικα καποτε με ενδιεφερε το αισθητικο του χαμηλωματος, πριν τουλαχιστον 10-15 χρονια ειχα μεγαλη μανια να μην υπαρχουν κενα σε θολους! οταν τα εβλεπα αρωσταινα! τελικα ειδα και αποειδα μετα απο τοσα χρονια και καταλαβα οτι ειναι μια βλακεια και μιση στην συμπεριφορα. Θες χαμηλωμα πας σε coilovers να εχεις σωστη αναρτηση. Το χαμηλωμα με κανονικα αμορτισερ ΔΕΝ ειναι σωστο γιατι μενουν μεσα τα εμβολα και απλα μειωνεις την διαδρομη. Για μενα ειναι πολυ μεγαλη βλακεια αυτο. Τα coilovers ομως ενω δεν χτυπανε ειναι απολυτα και διαβαζουν την παραμικρη ανωμαλια στον δρομο και κουνας ολη την ωρα. Πραγματικα δεν το αντεχω αυτο γιαυτο δεν εχω βαλει οχι θεμα κοστους.
Οποτε το κενο στους θολους δεν με ενοχλει. Οταν παω διακοπες εχει τυχει να παω σε κακοτοπιες, σε χωματινες διαδρομες κτλ. Οταν ηταν χαμηλωμενο και αυτη και καποτε το σταρλετ τι ειχα τραβηξει!!!!
με μαμα ελατηρια βρηκα την υγεια μου! το λιγοτερο που με νοιαζει ειναι η εμφανιση, εδω εχει αλλα πραγματα το αμαξι αυτο με νοιαζει?
ενταξει αμα σε πειραζει αυτο δυστυχως θα πρεπει να το συνηθισεις.

Και εγω σημερα καπου ειχα παρκαρει και το κοιτουσα πισω, πρεπει να ηταν το ποιο ψηλο πισω απο ολα τα αμαξια που ηταν παρκαρισμενα στον δρομο!!!
τοσο που μαλλον θα κανει και εντυπωση! απο τα πολλα squats αποκτησε κολαρα ανορθωμενη αμα με πιανεις.... ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Για τα κονι δες εδω http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=22339 εχω πληρη οδηγο, δεν εχει γονατα ολοκληρα ειναι φυσιγγια, πρεπει να κοψεις τα αμορτισερ τα kyb και να κανεις οτι λεω εκει.
Το 2011 τα ειχα παρει ολα μαζι 460 ευρω, και τα εβαλα μονος μου.
Παντως επιφυλασσομαι στο ποσο θα σου σκληρυνουν μαμα, υπενθυμιζω τα κονι sport ακομα και τερμα μαλακα ειναι σκληρα σε σχεση με αλλα αμορτισερ! με τα kyb ακομα και τα AGX απλα δεν εχουν σχεση!!!
αμα μπεις στην διαδικασια πρεπει να τα αλλαξεις ολα οχι μονο μπροστα θα εχει μεγαλες διαφορες.
Υπενθυμιζω οτι τα μπροστα ρυθμιζονται απο πανω με ενα χερουλι σαν βανα νερου ενω τα πισω πρεπει να βγουν απο το αμαξι και θελουν μεγγενη σε παγκο.

Koni Sport και μαμα ελατηρια = απολαυση, αν ειναι χαμηλωμενα επειδη το εχω κανει, μου εβγαζαν ζημιες σε σχετικα μαλακες ρυθμισεις και βαραει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!

Επειδη τα πισω θα αργησω λιγο να τα επισκευασω παλι, μιας και τα μπροστινα κονι ακομα κρατανε καλα μην πεταξω τσαμπα μια 140αρα ευρω, ακομα τα πισω δεν τα εχω δοκιμασει με τα βοηθητικα ελατηρια.
Παντως τα Kyb AGX τα σπανε απλα!!! 1η και 2η σκαλα σκληροτητας παιρνει ελαχιστες κλισεις, ενω με 3η και 4η δεν παιρνει τπτ ειναι ισαξια με τα koni sport πισω ΧΩΡΙΣ βοηθητικα ελατηρια με competition βαλβιδες στην τερμα μαλακή ρυθμιση σκληροτητας που μου εσπαγαν το στομαχι απο τα χτυπηματα ομως! ενω τα AGX ειναι παρα πολυ ανετα.

Τα AGX πισω ΧΩΡΙΣ τα βοηθητικα ελατηρια επαιρναν κλισεις ακομα και στην 4η σκαλα σκληροτητας, τωρα μονο στην 1η και 2η και ελαχιστες.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 20-03-17 στις 20:52.
Απάντηση με παράθεση
  #28  
Παλιά 21-03-17, 20:46
G6 john Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 08-06-2011
Μοντέλο: corolla g6 1400 vvti
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 58 male
Μηνύματα: 92
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 175
G6 john είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
καλησπέρα, πραγματικα καποτε με ενδιεφερε το αισθητικο του χαμηλωματος, πριν τουλαχιστον 10-15 χρονια ειχα μεγαλη μανια να μην υπαρχουν κενα σε θολους! οταν τα εβλεπα αρωσταινα! τελικα ειδα και αποειδα μετα απο τοσα χρονια και καταλαβα οτι ειναι μια βλακεια και μιση στην συμπεριφορα. Θες χαμηλωμα πας σε coilovers να εχεις σωστη αναρτηση. Το χαμηλωμα με κανονικα αμορτισερ ΔΕΝ ειναι σωστο γιατι μενουν μεσα τα εμβολα και απλα μειωνεις την διαδρομη. Για μενα ειναι πολυ μεγαλη βλακεια αυτο. Τα coilovers ομως ενω δεν χτυπανε ειναι απολυτα και διαβαζουν την παραμικρη ανωμαλια στον δρομο και κουνας ολη την ωρα. Πραγματικα δεν το αντεχω αυτο γιαυτο δεν εχω βαλει οχι θεμα κοστους.
Οποτε το κενο στους θολους δεν με ενοχλει. Οταν παω διακοπες εχει τυχει να παω σε κακοτοπιες, σε χωματινες διαδρομες κτλ. Οταν ηταν χαμηλωμενο και αυτη και καποτε το σταρλετ τι ειχα τραβηξει!!!!
με μαμα ελατηρια βρηκα την υγεια μου! το λιγοτερο που με νοιαζει ειναι η εμφανιση, εδω εχει αλλα πραγματα το αμαξι αυτο με νοιαζει?
ενταξει αμα σε πειραζει αυτο δυστυχως θα πρεπει να το συνηθισεις.

Και εγω σημερα καπου ειχα παρκαρει και το κοιτουσα πισω, πρεπει να ηταν το ποιο ψηλο πισω απο ολα τα αμαξια που ηταν παρκαρισμενα στον δρομο!!!
τοσο που μαλλον θα κανει και εντυπωση! απο τα πολλα squats αποκτησε κολαρα ανορθωμενη αμα με πιανεις.... ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Για τα κονι δες εδω http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=22339 εχω πληρη οδηγο, δεν εχει γονατα ολοκληρα ειναι φυσιγγια, πρεπει να κοψεις τα αμορτισερ τα kyb και να κανεις οτι λεω εκει.
Το 2011 τα ειχα παρει ολα μαζι 460 ευρω, και τα εβαλα μονος μου.
Παντως επιφυλασσομαι στο ποσο θα σου σκληρυνουν μαμα, υπενθυμιζω τα κονι sport ακομα και τερμα μαλακα ειναι σκληρα σε σχεση με αλλα αμορτισερ! με τα kyb ακομα και τα AGX απλα δεν εχουν σχεση!!!
αμα μπεις στην διαδικασια πρεπει να τα αλλαξεις ολα οχι μονο μπροστα θα εχει μεγαλες διαφορες.
Υπενθυμιζω οτι τα μπροστα ρυθμιζονται απο πανω με ενα χερουλι σαν βανα νερου ενω τα πισω πρεπει να βγουν απο το αμαξι και θελουν μεγγενη σε παγκο.

Koni Sport και μαμα ελατηρια = απολαυση, αν ειναι χαμηλωμενα επειδη το εχω κανει, μου εβγαζαν ζημιες σε σχετικα μαλακες ρυθμισεις και βαραει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!

Επειδη τα πισω θα αργησω λιγο να τα επισκευασω παλι, μιας και τα μπροστινα κονι ακομα κρατανε καλα μην πεταξω τσαμπα μια 140αρα ευρω, ακομα τα πισω δεν τα εχω δοκιμασει με τα βοηθητικα ελατηρια.
Παντως τα Kyb AGX τα σπανε απλα!!! 1η και 2η σκαλα σκληροτητας παιρνει ελαχιστες κλισεις, ενω με 3η και 4η δεν παιρνει τπτ ειναι ισαξια με τα koni sport πισω ΧΩΡΙΣ βοηθητικα ελατηρια με competition βαλβιδες στην τερμα μαλακή ρυθμιση σκληροτητας που μου εσπαγαν το στομαχι απο τα χτυπηματα ομως! ενω τα AGX ειναι παρα πολυ ανετα.

Τα AGX πισω ΧΩΡΙΣ τα βοηθητικα ελατηρια επαιρναν κλισεις ακομα και στην 4η σκαλα σκληροτητας, τωρα μονο στην 1η και 2η και ελαχιστες.
Γεια σου ρε Νικηφορε,σορυ για την καθυστερηση να σου απαντησω,αλλα με τα παιδια και τα τρεχαματα
εχω λαλησει,ζωη να 'χουν,και σε ευχαριστω για τις ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΑΤΕΣ οδηγιες που μου δινεις,θελω να κατσω να δω το λινκ που λες για τη μετατροπη,οποτε ειναι φυσιγγια οπως στο saxo με τα bilstein.Τα ειχα φτιαξει τοτε σε ενα μηχανουργειο που ασχολιοταν με αναρτησεις.Τωρα θα μπορουσα λες να τα φτιαξω μονος μου?Αυτο που λες ωστοσο με το υψος,το ξεπερασα κι εγω ηδη.Καθε πρωι που μπαινω μεσα να φυγω ειμαι ο πιο ευτυχισμενος ανθρωπος,με αυτα που τραβαγα πριν και να φανταστεις τα HR που ειχε,ηταν για 2 μονο ποντους που θα ειχαν πεσει και λιγο με τα χρονια,και παλι κοπανουσε σα βαριοπουλα.Οπως ακριβως το λες,το οποιο αμορτιερ αποδιδει εκτονωμενο και οχι στο 1/3/της διαδρομης του.Που και που ακουω πισω καποιο θορυβο,οταν βουταει,οχι τιποτα σπουδαιο σα να χτυπανε λιγο,μετα που εβαλα τα βοηθητικα,δεν ξερω αν το εχεις κι εσυ,αλλα δεν με νοιαζει καθολου,κυριως πανω σε στροφη και λιγο στραμπουλιγμενο ,τοτε ακουγεται κατι σαν μεταλικος ηχος.Τελοςπαντων θα μελετησω τη διαδικασια για μπροστα και τα λεμε παλι.Παντως για κιτρινα θα παω οταν μαζεψω φραγκα, και θα μπουν πανω ρυθμισμενα σχετικα μαλακα,οταν ερθει η ωρα θα μου δωσεις οδηγιες,ακομα θα τα δουλεψω τα kyb, εχουν ζωη ακομα,να σαι καλα
Απάντηση με παράθεση
  #29  
Παλιά 21-03-17, 23:30
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1033
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
εμενα δεν κανουν κανεναν απολυτως θορυβο, δε νομιζω οτι μπορουν να κανουν θορυβο αυτα, μηπως ειναι αλλο προβλημα με τα αμορτισερ τα πισω ή τα top mounts? απο που ακουγεται? στο ενα μονο?
Απάντηση με παράθεση
  #30  
Παλιά 22-03-17, 00:51
G6 john Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 08-06-2011
Μοντέλο: corolla g6 1400 vvti
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 58 male
Μηνύματα: 92
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 175
G6 john είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
εμενα δεν κανουν κανεναν απολυτως θορυβο, δε νομιζω οτι μπορουν να κανουν θορυβο αυτα, μηπως ειναι αλλο προβλημα με τα αμορτισερ τα πισω ή τα top mounts? απο που ακουγεται? στο ενα μονο?
Κοιτα,οταν στριβω δεξια και βουταει η αριστερη μερια κανει ενα γκουπ δεν μπορω να καταλαβω ακριβως αν ειναι και απο μπροστα,δεν ξερω μηπως χτυπαει λιγο το ελατηριο στο πανω πιατελο,γιατι οπως εκατσε στο λαστιχο του ρουλεμαν δεν μου πολυαρεσε σα να ακουμπαγε λιγο στα αυτακια που εχει για να ασφαλιζει.Δεν ξερω αν ειναι λιγο πιο χοντρη η σπειρα στα Μad.Θα το παρακολουθησω.Στα πισω το ακουσα προχτες που πηγα Μακρη με τα παιδια φορτωμενος σε καποια σαμαρια οχι κατι σπουδαιο.Αλλαξα εντω μεταξυ οταν ειχα λυσει,μπαλακι μπροστα δεξια το αριστερο μου φανηκε ενταξει αλλα βλακεια μου που δεν το πεταξα λι αυτο.Και ειδα και τα μπαρακια ζαμφορ εχουν αρχισει τα σχεδια,μηοως ειναι κι απο κει,θα τα αλλαξω κι αυτα τα τρια με την πρωτη ευκαιρια και θα το δω παλι
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Ελατήρια απο E11 (G6) σε E12 Vasilis G6 TOYOTA COROLLA 111(G6) 2 26-04-15 23:15
Εργοστασιακά ελατήρια ee111 gemal TOYOTA COROLLA 111(G6) 4 08-01-14 16:38
Αμορτισέρ-Ελατήρια G6 Fanourious TOYOTA COROLLA 111(G6) 7 27-07-11 22:32
Ελατήρια για g6 jethro tull TOYOTA COROLLA 111(G6) 6 27-10-07 18:22
Ελατήρια anbis SUPPORT 1 19-01-07 23:57



Page generated in 0,20586300 seconds (85,15% PHP - 14,85% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:56.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)