Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 17-03-17, 14:59
G6 john Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 08-06-2011
Μοντέλο: corolla g6 1400 vvti
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 58 male
Μηνύματα: 92
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 181
G6 john είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
http://i.imgur.com/ueDO96m.jpg
http://i.imgur.com/8d1Cq7f.jpg
http://i.imgur.com/Yy9U2zX.jpg
Ετοιμα φιλε Νικηφορε,παιδευτηκα αλλα τα καταφερα,ειναι απλα απιστευτο στο δρομο με φοβερη ανεση,καταπινει τα παντα σα να μην υπαρχουν.Εβαλα πρωτα τα μαμα τα MAD και το δουλεψα μια μερα ,να σου π ω οτι σηκωθηκε αρκετα μου φαινεται περισοτερο απο αλλο corolla με μαμα αναρτηση που τα ειδα διπλα διπλα.Δεν ξερω αν φταιει που ειναι ακομα καινουρια και κατσουν λιγο.Σημερα εριξα και τα power springs και οπως ειπες σηκωθηκε ακομα λιγο πισω(στο συνολο τωρα δειχνει καλυτερα)γιατι εδειχνε στο ματι λιγο σουζα μπροστα και οταν το εκανα βολτα επαθα πλακα και με τα normal kayaba excel G .Μπραβο σου που το ανοιξες το θεμα γιατι αξιζει πραγματικα.Πριν εβλεπα ανωμαλια στο δρομο και ετοιμαζομουνα για σφαλιαρα,τωρα περναει σαν αρμα και δεν κουνιεται ουτε ποτηρι νερο.Το στριψιμο δε,με τα μικρα πισω ειναι χωρις ιδιαιτερες κλισεις,παντα με τα φτηνιαρικα kyaba που εχω.Που να ειχα κανενα πιο σοβαρο αμορτισερ.Πιστευω θα το χαρω ακομα περισοτερο οταν ερθει η ωρα να το φορτωσω.Αξιζει με χιλια η κινηση.Παντως στην αλλαγη αμορτισερ σκεφτομαι koni κιτρινα που επισκευαζονται,μια φορα τα πληρωνεις και τελος.Το υψος δε με πειραζει πολυ,θα το ηθελα 1ποντακι πιο κατω αλλα δεν πειραζει,θα σου ανεβασω και μια φωτο οταν μπορεσω το αυτοκινητο απο πλαγια να το δεις κι εσυ πως εκατσε.Να σαι καλα
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 17-03-17, 17:26
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από G6 john Εμφάνιση μηνυμάτων
http://i.imgur.com/ueDO96m.jpg
http://i.imgur.com/8d1Cq7f.jpg
http://i.imgur.com/Yy9U2zX.jpg
Ετοιμα φιλε Νικηφορε,παιδευτηκα αλλα τα καταφερα,ειναι απλα απιστευτο στο δρομο με φοβερη ανεση,καταπινει τα παντα σα να μην υπαρχουν.Εβαλα πρωτα τα μαμα τα MAD και το δουλεψα μια μερα ,να σου π ω οτι σηκωθηκε αρκετα μου φαινεται περισοτερο απο αλλο corolla με μαμα αναρτηση που τα ειδα διπλα διπλα.Δεν ξερω αν φταιει που ειναι ακομα καινουρια και κατσουν λιγο.Σημερα εριξα και τα power springs και οπως ειπες σηκωθηκε ακομα λιγο πισω(στο συνολο τωρα δειχνει καλυτερα)γιατι εδειχνε στο ματι λιγο σουζα μπροστα και οταν το εκανα βολτα επαθα πλακα και με τα normal kayaba excel G .Μπραβο σου που το ανοιξες το θεμα γιατι αξιζει πραγματικα.Πριν εβλεπα ανωμαλια στο δρομο και ετοιμαζομουνα για σφαλιαρα,τωρα περναει σαν αρμα και δεν κουνιεται ουτε ποτηρι νερο.Το στριψιμο δε,με τα μικρα πισω ειναι χωρις ιδιαιτερες κλισεις,παντα με τα φτηνιαρικα kyaba που εχω.Που να ειχα κανενα πιο σοβαρο αμορτισερ.Πιστευω θα το χαρω ακομα περισοτερο οταν ερθει η ωρα να το φορτωσω.Αξιζει με χιλια η κινηση.Παντως στην αλλαγη αμορτισερ σκεφτομαι koni κιτρινα που επισκευαζονται,μια φορα τα πληρωνεις και τελος.Το υψος δε με πειραζει πολυ,θα το ηθελα 1ποντακι πιο κατω αλλα δεν πειραζει,θα σου ανεβασω και μια φωτο οταν μπορεσω το αυτοκινητο απο πλαγια να το δεις κι εσυ πως εκατσε.Να σαι καλα
καλησπέρα, μπραβο χαιρομαι που σου αρεσουν! ναι απο μαμα η μουρη ειναι ποιο σηκωμενη, με τα power springs ερχεται ποιο καλα!
ναι οντως αξιζουν με τα 1000!
οπως ειπα με kyb AGX στην 3η και 4η σκαλα σκληροτητας δεν υπαρχει κλιση ενω πριν ειχα με αυτα, ενω με τα koni sport οχι γιατι ειναι ποιο σκληρα αλλα με competition βαλβιδες.
Σχετικα με τα koni sport να εχεις υποψην οτι ακομα και μαμα να ειναι ή ακομα και τερμα μαλακα ειναι ποιο σκληρα απο τα αλλα αμορτισερ! αυτο μπορει να ενοχλει καποιους καθως ειναι θεμα ανεσης.
Δλδ σε θεμα ανεσης ειναι καλυτερα τα Kyb AGX και οπως ειπα εχω ακουσει στο facebook corollaclub οτι υπαρχουν καποιοι που τα επισκευαζουν προφανως με πατεντες γιατι επισημα ΔΕΝ επισκευαζονται!
Δεν ξερω ποιοι ειναι αυτοι μπορουμε να μαθουμε ομως.
Αλλα ειναι αρκετα ακριβοτερα απο τα koni sport, τα AGX τα ειχα βαλει 600 ευρω τιμη απο γνωστο μου (το 2008), ενω τα koni sport τα ειχα παρει 460 ευρω (το 2011) και τα εβαλα μονος μου.

Αυτα τα power springs πιστευω δεν τα ξερει ο κοσμος, ουτε εγω τα ηξερα! τυχαια τα ειδα στον φιλο μου τον μηχανικο που τα ειχε για πελατη!!!
οταν εμαθα τι κανουν αμεσως του ειπα να μου φερει.
Φαντασου τωρα εχω koni sport μπροστα 6ο χρονο τωρα ειναι πανω τερμα μαλακα τα εχω, και τα πισω τερμα μαλακά και το χωνω ανετα τουρμπισμενο οχι με πολλα φυσικα! παιρνει κλισεις βεβαια αλλα κρατιεται καλα.
Γενικα ειμαι πολυ ευχαριστημενος, τα μπροστινα ομως εχουν αρχισει να πεφτουν σε επιδοσεις και χτυπανε.
Η πλακα ειναι που περασα κτεο και τα βρηκαν μια χαρα! το νουμερο καλυτερο απ οτι πριν 2 χρονια!!!! αλλα επειδη οταν πηγα κτεο τα ρυθμισα τερμα σκληρα!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 17-03-17 στις 17:38.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 17-03-17, 17:59
G6 john Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 08-06-2011
Μοντέλο: corolla g6 1400 vvti
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 58 male
Μηνύματα: 92
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 181
G6 john είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
καλησπέρα, μπραβο χαιρομαι που σου αρεσουν! ναι απο μαμα η μουρη ειναι ποιο σηκωμενη, με τα power springs ερχεται ποιο καλα!
ναι οντως αξιζουν με τα 1000!
οπως ειπα με kyb AGX στην 3η και 4η σκαλα σκληροτητας δεν υπαρχει κλιση ενω πριν ειχα με αυτα, ενω με τα koni sport οχι γιατι ειναι ποιο σκληρα αλλα με competition βαλβιδες.
Σχετικα με τα koni sport να εχεις υποψην οτι ακομα και μαμα να ειναι ή ακομα και τερμα μαλακα ειναι ποιο σκληρα απο τα αλλα αμορτισερ! αυτο μπορει να ενοχλει καποιους καθως ειναι θεμα ανεσης.
Δλδ σε θεμα ανεσης ειναι καλυτερα τα Kyb AGX και οπως ειπα εχω ακουσει στο facebook corollaclub οτι υπαρχουν καποιοι που τα επισκευαζουν προφανως με πατεντες γιατι επισημα ΔΕΝ επισκευαζονται!
Δεν ξερω ποιοι ειναι αυτοι μπορουμε να μαθουμε ομως.
Αλλα ειναι αρκετα ακριβοτερα απο τα koni sport, τα AGX τα ειχα βαλει 600 ευρω τιμη απο γνωστο μου (το 2008), ενω τα koni sport τα ειχα παρει 460 ευρω (το 2011) και τα εβαλα μονος μου.

Αυτα τα power springs πιστευω δεν τα ξερει ο κοσμος, ουτε εγω τα ηξερα! τυχαια τα ειδα στον φιλο μου τον μηχανικο που τα ειχε για πελατη!!!
οταν εμαθα τι κανουν αμεσως του ειπα να μου φερει.
Φαντασου τωρα εχω koni sport μπροστα 6ο χρονο τωρα ειναι πανω τερμα μαλακα τα εχω, και τα πισω τερμα μαλακά και το χωνω ανετα τουρμπισμενο οχι με πολλα φυσικα! παιρνει κλισεις βεβαια αλλα κρατιεται καλα.
Γενικα ειμαι πολυ ευχαριστημενος, τα μπροστινα ομως εχουν αρχισει να πεφτουν σε επιδοσεις και χτυπανε.
Η πλακα ειναι που περασα κτεο και τα βρηκαν μια χαρα! το νουμερο καλυτερο απ οτι πριν 2 χρονια!!!! αλλα επειδη οταν πηγα κτεο τα ρυθμισα τερμα σκληρα!
Ναι μωρε τα koni θα ειναι η επιλογη μου οταν ερθει η ωρα και ειναι επισημα επισκευασιμα και εχουν ωραια λειτουργια.Δουλευουν προς τα πανω ως επι το πλειστον και γι αυτο κρατανε τελεια.Τωρα για την ανεση,ειπαμε κατι χανεις κατι κερδιζεις.Φιλοι που τα εχουν σε διαφορα αυτοκινητα,δεν τα αλλαζουν με τιποτα.Τεσπα,οταν ερθει η ωρα θα δουμε.Σε ευχαριστω Νικηφορε,αν ειναι κατι και θελω σε ρωταω παλι
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 17-03-17, 20:11
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από G6 john Εμφάνιση μηνυμάτων
Ναι μωρε τα koni θα ειναι η επιλογη μου οταν ερθει η ωρα και ειναι επισημα επισκευασιμα και εχουν ωραια λειτουργια.Δουλευουν προς τα πανω ως επι το πλειστον και γι αυτο κρατανε τελεια.Τωρα για την ανεση,ειπαμε κατι χανεις κατι κερδιζεις.Φιλοι που τα εχουν σε διαφορα αυτοκινητα,δεν τα αλλαζουν με τιποτα.Τεσπα,οταν ερθει η ωρα θα δουμε.Σε ευχαριστω Νικηφορε,αν ειναι κατι και θελω σε ρωταω παλι
συμφωνω μπορει να χανεις λιγο σε ανεση, αλλα τα κρατηματα που εχουν τα koni sport τα AGX ουτε στο ονειρο τους!
ακομα και με μαμα ελατηρια σε υψος σκιζουν!
επισης λενε περισσοτερο (σε σχεση με τα AGX) αμα θες να τα κανεις μετατροπη σε coilovers δες το θεμα εδω http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=25441 αν θες να ρωτησεις σχετικα κανε το εκει.

Συντομα μαλλον που θα παω για επισκευη τα μπροστινα κονι θα παω και τα πισω να βαλει ο μαστορας μαμα βαλβιδες γιατι δεν τα αντεχα οπως εγιναν το καλοκαιρι, και ανυπομονω παλι να τα εχω κονι και πισω να δω τι λενε και με τα βοηθητικα ελατηρια.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 18-03-17, 07:54
G6 john Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 08-06-2011
Μοντέλο: corolla g6 1400 vvti
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 58 male
Μηνύματα: 92
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 181
G6 john είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
συμφωνω μπορει να χανεις λιγο σε ανεση, αλλα τα κρατηματα που εχουν τα koni sport τα AGX ουτε στο ονειρο τους!
ακομα και με μαμα ελατηρια σε υψος σκιζουν!
επισης λενε περισσοτερο (σε σχεση με τα AGX) αμα θες να τα κανεις μετατροπη σε coilovers δες το θεμα εδω http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=25441 αν θες να ρωτησεις σχετικα κανε το εκει.

Συντομα μαλλον που θα παω για επισκευη τα μπροστινα κονι θα παω και τα πισω να βαλει ο μαστορας μαμα βαλβιδες γιατι δεν τα αντεχα οπως εγιναν το καλοκαιρι, και ανυπομονω παλι να τα εχω κονι και πισω να δω τι λενε και με τα βοηθητικα ελατηρια.
Καλημερα,οταν τα επισκευασεις πες μου και κοστος σημερινο για την επισκευη και ποιος ειναι ο ανθρωπος που τα φτιαχνει,νομιζω μου το ανεφερες και πιο πανω,που σε αφηνει να εισα εκει

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη G6 john : 18-03-17 στις 23:08.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 19-03-17, 15:48
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από G6 john Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλημερα,οταν τα επισκευασεις πες μου και κοστος σημερινο για την επισκευη και ποιος ειναι ο ανθρωπος που τα φτιαχνει,νομιζω μου το ανεφερες και πιο πανω,που σε αφηνει να εισα εκει
καλησπέρα, τον Ιουλιο επισκευασα τα πισω, μου ειπε 35 ευρω το κομματι για το συνηθισμενο service ειτε ειναι μπροστινα, ειτε πισω, και ειναι ποιο λιγα απο τους αλλους που πηγαινα. Εμενα τελικα τα εκανε ποιο σκληρα αφου με ρωτησε με competition βαλβιδες δεν πηρε παραπανω.
www.koniservice.gr
για να εξηγουμεθα ξερω αλλους 2, αλλα ουτε απο πανω τους ημουνα γιατι λενε μου τα αφηνεις και ερχεσε να τα παρεις αλλη μερα, αλλα και μεσα σχεδον στο κεντρο Αθηνας οποτε δεν βολευει τοσο.

Χτες εκανα μια βολτα Διονυσο και σημερα Μαραθωνος σε στροφες κτλ και με τερμα μαλακα τα κονι μπροστα και ειμαστε στον 6χρονο που ειναι πανω, και τα πισω AGX τερμα μαλακα με τα ελατηρια τα βοηθητικα πραγματικα εχω μεινει ακρως εντυπωσιασμενος απο τα κρατηματα!!!

ακομα δλδ και καποιος να μην τα θελει γιατι πχ δεν φορτωνει το αμαξι του, και παλι αξιζουν για τα κρατηματα! ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ απλα!
επισης το να φορτωνεις δεν ειναι μονο πραγματα στο πορτ μπαγκαζ, μπορει να ειναι ατομα στα πισω καθισματα ή καποιο ρυμουλκουμενο.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 20-03-17, 15:33
G6 john Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 08-06-2011
Μοντέλο: corolla g6 1400 vvti
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 58 male
Μηνύματα: 92
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 181
G6 john είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
καλησπέρα, τον Ιουλιο επισκευασα τα πισω, μου ειπε 35 ευρω το κομματι για το συνηθισμενο service ειτε ειναι μπροστινα, ειτε πισω, και ειναι ποιο λιγα απο τους αλλους που πηγαινα. Εμενα τελικα τα εκανε ποιο σκληρα αφου με ρωτησε με competition βαλβιδες δεν πηρε παραπανω.
www.koniservice.gr
για να εξηγουμεθα ξερω αλλους 2, αλλα ουτε απο πανω τους ημουνα γιατι λενε μου τα αφηνεις και ερχεσε να τα παρεις αλλη μερα, αλλα και μεσα σχεδον στο κεντρο Αθηνας οποτε δεν βολευει τοσο.

Χτες εκανα μια βολτα Διονυσο και σημερα Μαραθωνος σε στροφες κτλ και με τερμα μαλακα τα κονι μπροστα και ειμαστε στον 6χρονο που ειναι πανω, και τα πισω AGX τερμα μαλακα με τα ελατηρια τα βοηθητικα πραγματικα εχω μεινει ακρως εντυπωσιασμενος απο τα κρατηματα!!!

ακομα δλδ και καποιος να μην τα θελει γιατι πχ δεν φορτωνει το αμαξι του, και παλι αξιζουν για τα κρατηματα! ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ απλα!
επισης το να φορτωνεις δεν ειναι μονο πραγματα στο πορτ μπαγκαζ, μπορει να ειναι ατομα στα πισω καθισματα ή καποιο ρυμουλκουμενο.
Καλησπερα,συμφωνω απολυτα κι εγω εχτες εκανα μια βολτα Ν.Μακρη με τα παιδια πισω και πραγματα φοβερες εντυπωσεις ακομα και με τα excel g τα απλα.Το μονο θεμα Νικηφορε ειναι το υπερβολικο υψος που εχει παρει οχι πισω μονο,αλλα και μπροστα με Mad τα μαμα,οπως σου ειπα δεν ειχα Toyota μαμα.Και πισω λιγο ακομα με τα power springs.Να εξηγουμε κι εγω,μονο αισθητικο ειναι το θεμα και ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ και μονο οταν παρκαρεις και το κοιτας απ'εξω.Οταν το οδηγας ομως ξεχνας τα παντα.Ακομα κι η γυναικα μου,μου λεει αλαξε τελειως το αυτοκινητο που κοπανιοταν σα φραπιερα πριν.Σκεφτομαι,και θελω τη γνωμη σου να επαιρνα αρχικα δυο koni κιτρινα μπροστα και λογω οικονομικου και πισω αφηνω τα kyb ,που δεν εχουν και πολλα χλμ και αργοτερα τα αλλαζω.Δε μου λες,τα koni ειναι κανονικα πιατελα ολοκληρο εννοω,δεν ειναι φυσιγγι,να ρωτησω και ποσο εχουν τα 2 μπροστινα και βλεπω
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Ελατήρια απο E11 (G6) σε E12 Vasilis G6 TOYOTA COROLLA 111(G6) 2 26-04-15 22:15
Εργοστασιακά ελατήρια ee111 gemal TOYOTA COROLLA 111(G6) 4 08-01-14 15:38
Αμορτισέρ-Ελατήρια G6 Fanourious TOYOTA COROLLA 111(G6) 7 27-07-11 21:32
Ελατήρια για g6 jethro tull TOYOTA COROLLA 111(G6) 6 27-10-07 17:22
Ελατήρια anbis SUPPORT 1 19-01-07 22:57



Page generated in 0,26507592 seconds (83,81% PHP - 16,19% MySQL) with 37 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:07.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)