Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΦΟΡΟΥΜ Οτιδήποτε έχει σχέση με το φόρουμ μας, όπως νέα, αναβαθμίσεις και τυχόν προβλήματα που μπορεί να έχει κάποιος. |
|
|
13-03-10, 20:04
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-08-2007
Περιοχή:
Athens
Ηλικία: 34
Μηνύματα: 313
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Κοίταξα αυτόν τον οδηγό στο ΥΜΕ.Δηλαδή για να πας απο 3ZZ σε 1ΖΖ δεν θέλει δήλωμα το μοτέρ?Η θέλει δήλωμα απλά γίνεται νόμιμα η μετατροπή και δεν αντιμετωπίζεις προβλήματα με ΚΤΕΟ κτλ??
Ζήση αν έχεις την καλοσύνη στείλε μου ένα Π.Μ. με τα στοιχεία του μηχανικού σου!Μήπως κάνουμε καμιά επίσκεψη και εμείς στον γιατρό!
|
|
|
|
13-03-10, 20:34
|
|
|
|
Εγγραφή: 28-10-2009
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.227
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από sotoskap
Ζηση, τον έχω βρει και τον έχω και φωτογραφία! Να σου πω πως, να το πεις και στον μηχανικό σου! Βάλε ενα καθρεφτάκι πανω ακριβως απο τις ντιζες των ταχυτήτων και θα τον δεις...
|
Οι φώτο αυτές που έβαλες είναι τραβηγμένες χωρίς να έχεις βγάλει κανένα πλαστικό ή κάτι σχετικό?!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από sotoskap
ο λόγος που πρεπει να αντικατασταθεί το μπλοκ και οχι ολοκληρο το μοτερ είναι γιατί γίνεται ο κύλινδρος οβάλ (δλδ αυγό). Δεν υπάρχει ουτε καλύτερο κραμα ουτε τιποτά. Μάλιστα τα μπλοκ αυτά επιστρέφουν στο εργοστάσιο και καποια από αυτά επισκευάζονται και ξαναχρησιμοποιούνται. Τα υπόλοιπα τα λιωνουν και φτιάχνουν καινούρια
Επίσης το πρόβλημα αυτών των μοτερ (οπως εχουμε ξαναπεί πολλές φορες σε άλλα θεματα), είναι οι τρύπες των πιστονιών που χρησιμεύουν για την επιστροφή των λαδιων μετα το "ξυσιμο" του κυλίνδρου από τα ελατηρια.
|
Το πρόβλημα όντως είναι στο μπλόκ κ μόνο! Αλλά δεν θα πας να αγοράσεις ένα μπλόκ για να κάνεις την δουλειά σου, αλλά θα πάρεις ένα κλειστό μοτέρ που θα τα έχει όλα μέσα + κ το "νέο" μπλόκ!
Δεν ξέρω αν μπορεί να φτιαχτεί ένα μπλόκ που έχει έναν δύο ή κ παραπάνω οβάλ κυλήνδρους αλλά τα πρώτα μοντέλα κινητήρων είχαν πρόβλημα κ τα επόμενα δεν έβγαλαν ξανά αυτό το πρόβλημα!
Εγώ αυτό που ξέρω είναι οτι τα μοτέρ με το πρόβλημα είχαν άλλο μέταλλο (φυσικά δεν το ξέρω εγώ προσωπικά αλλά μου το είπανε)κ τα επόμενα είναι λίγο πιο ενησχυμένα!!!
__________________
|
|
|
|
13-03-10, 20:52
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή:
Βέροια
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Ζήσης
Οι φώτο αυτές που έβαλες είναι τραβηγμένες χωρίς να έχεις βγάλει κανένα πλαστικό ή κάτι σχετικό?!
Σωστά...χωρις να βγάλω τιποτα!!!
Το πρόβλημα όντως είναι στο μπλόκ κ μόνο! Αλλά δεν θα πας να αγοράσεις ένα μπλόκ για να κάνεις την δουλειά σου, αλλά θα πάρεις ένα κλειστό μοτέρ που θα τα έχει όλα μέσα + κ το "νέο" μπλόκ!
Δεν ξέρω αν μπορεί να φτιαχτεί ένα μπλόκ που έχει έναν δύο ή κ παραπάνω οβάλ κυλήνδρους αλλά τα πρώτα μοντέλα κινητήρων είχαν πρόβλημα κ τα επόμενα δεν έβγαλαν ξανά αυτό το πρόβλημα!
Εγώ αυτό που ξέρω είναι οτι τα μοτέρ με το πρόβλημα είχαν άλλο μέταλλο (φυσικά δεν το ξέρω εγώ προσωπικά αλλά μου το είπανε)κ τα επόμενα είναι λίγο πιο ενησχυμένα!!!
|
Στα πιστονια είναι το πρόβλημα και απο αυτά στην συνέχεια δημιουργειται το προβλημα στο μπλοκ. Δεν υπάρχουν μπλοκ με άλλο μέταλλο και πιο ενισχυμένα!
Η βελτίωση σε αυτά τα μοτερ έγινε ΜΟΝΟ στα πιστόνια!
Για να αναγνωρισεις ενα μοτερ με βελτιωμένα πιστόνια είναι να δεις τον δείκτη λαδιου (είναι μεγαλύτερη η απόσταση της κατω βουλας από την άκρη του δείκτη) και για να είσαι 100% σιγουρος να δεις τα ιδια τα πιστόνια.
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....
Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
|
13-03-10, 20:59
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Νομιζω εχουν και μια πρασινη πινελια στο χερουλι του δεικτη Σωτηρη?
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
13-03-10, 21:02
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-10-2008
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Νομιζω εχουν και μια πρασινη πινελια στο χερουλι του δεικτη Σωτηρη?
|
Σωστά. (12345678910)
|
13-03-10, 21:11
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή:
Βέροια
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Νομιζω εχουν και μια πρασινη πινελια στο χερουλι του δεικτη Σωτηρη?
|
Με πρόλαβε ο φίλος!
Σωστά Μιχάλη, αλλα είπα για την βούλα γιατί η πινελια αυτή μπορεί να ξεβαψει καποια στιγμη και να μην φαίνεται! Οπως μπορεί και καποιος επιτήδειος να αλλάξει μονο τον δείκτη για να πουλησει ένα μοτερ για "βελτιωμενο".
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....
Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
|
|
|
|
13-03-10, 21:12
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παιδιά έδειξα και τον νόμο δεν τα διαβάζετε? από την στιγμή που αλλάζει ο τύπος του μοτερ ΘΕΛΕΙ δήλωμα!!!! σύμφωνα με τον υπάρχοντα νόμο αν σας πιάσουν με αδήλωτο μοτερ έχει κατάσχεση αυτοκινήτου και πρόστιμο μεγάλο, τα λέει νομίζω και μέσα στον ΚΟΚ, εγω θα σας συνιστούσα αν κάνετε αλλαγες τέτοιες καλύτερα να τα δηλώσετε δεν είναι δύσκολο. Η λίστα που είπαμε στην αρχή είναι η έγκριση τύπου για τους καταλύτες και τους ρύπους, χωρίς να σημαίνει ότι όσα λέει εκεί, είτε δεν θέλουν δήλωμα ή ότι δηλώνονται νόμιμα. Διαβάστε τον νόμο τι λέει τον ειπαμε ποιο πριν. Αν έχετε απορίες ακόμα ρίχνετε ένα τηλέφωνο στο υπουργείο και ρωτάτε!
ΥΓ. η έγκριση τύπου είναι εντελώς τυπική και κρατάει λίγα λεπτά, πέρνετε ένα χαρτί (Δεν πληρώνετε μια) και το πάτε στο υπουργείο. ΟΙπότε δεν έχει σχέση το κτεο στο ελληνικό αν δηλώνετε ή όχι αφού δεν το κοιτάνε καν! το σειριακό νούμερο του αυτοκινήτου στον καθρέπτη κοιτάνε μόνο. Η όλη δουλειά γίνεται μόνο στο υπουργείο στον Χολαργό.
|
14-03-10, 00:42
|
|
|
|
Εγγραφή: 03-04-2009
Περιοχή:
Ίλιον
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 154
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
η λυση να βαλω απο το auris γινεται??? το 1zr-fae που εχει κ το 6αρι σασμαν,,, κανει το δικο μ σασμαν??? κ να του αλλαξω εισαγωγη για να ειναι ντιζατι.... (αν μπαινει η δικια μ) λογικα θελει κ αλλο εγκεφαλο κ τετοια ε??? σαν μοτερ εχει προβλημα αυτο κ θα τσουλαει καθολου καλυτερα απο το δικο μ?? 132 αλογακια εχω ακουσει εχει... κ ντιζατο αν γινετε κ χωρις προκαταλυτες κ τετοια πιστευω θα ειναι κομπλε.....
|
14-03-10, 01:13
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 12-11-2009
Ηλικία: 35
Μηνύματα: 13
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
εχω ακριβως το ιδιο προβλημα... εχω κλεισει ραντεβου για να μ αλλαξουν τα ελατηρια οπωσ μ ειπαν στα πιστονια δν γνωριζω ακριβως... 600 ευρω σε σερβις τις toyota στην καστορια... αξιζει η να βαλω κανα ts 192 επανω ? e11 '00 f/l h/b ειναι το μωρο μ...!
|
14-03-10, 01:33
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 20-05-2009
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 3.441
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Για τον κινητήρα ts, θα πρέπει να βρεις όλο το τροπέτο. Διαφορετικά κάνεις μισές δουλειές. Να το βρεις, σε τι τιμή, βάλε-βγάλε. Δεν είναι έτσι απλά.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,18297410 seconds (82,82% PHP - 17,18% MySQL) with 45 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:26. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|