Πριν 1 μηνα περιπου λογω μικροατυχηματος αντικατεστησα τον μπροστινο προφυλακτηρα στο ολοκαινουργιο Auris μου. Αυτο εγινε σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο της ΤΟΥΟΤΑ και κατα την παραλαβη του αυτοκινητου ο υπευθυνος του φανοποιειου μου τονισε ιδιαιτερα να προσεχω το πιεστικο μηχανημα στο πλυσιμο. Μου ειπε οτι μπορει να πεταξει το χρωμα. Τον θεωρησα υπερβολικο μια και στα 26 χρονια που εχω ΙΧΕ δεν μου εχει συμβει ποτε να φυγει χρωμα στο πλυσιμο. Για να μην τα πολυλογω, εχω πλυνει το αυτοκινητο 2 φορες απ' οταν το παρελαβα (στο χερι, οχι σε αυτοματο μηχανημα, με πιεστικο ναι) και ηδη ο φρεσκοβαμμενος προφυλακτηρας αρχισε να ξεφλουδιζει στην ακρη στη γωνια που κανει στο τελειωμα του στο θολο του τροχου. Αναρρωτιεμαι τι θα γινει μετα απο 10-20 πλυσιματα ή σε 1-2 χρονια?
Περιμενω τα σχολια σας, παρομοιες εμπειριες και
ιδεες - συμβουλες πως να το φτιαξω. Ειμαι ετοιμος να παρω το πινελακι κι ενα κουτακι 1C0 και ν' αρχισω τη...ζωγραφικη.