Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
10-07-15, 23:43
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-11-2006
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
39 εούρος only.
|
12-07-15, 17:09
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ωραια καλη τιμη για να εχουμε υποψην!
|
|
|
|
12-07-15, 22:34
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 09-01-2015
Περιοχή:
Σέρρες
Ηλικία: 31
Μηνύματα: 36
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από butlerakos
Πηγα σημερα στην αντιπροσωπεια να ρωτησω για δισκους μπροστα και μου ειπαν στα 121 ευρω το ζευγαρι... Κανοντας μια περιηγηση στο διαδικτυο βρηκα αυτο:
http://www.onparts.gr/toyota-corolla...oplakes-empros
Εχετε καμια γνωμη για καποια μαρκα απο αυτες? Η' να καταληξουμε στις "μαμα" να τελειωνει η υποθεση?
Και κατι αλλο..μπορουμε να "ανεβουμε" σε διαμετρο δισκοπλακας απο τα 255mm που ειμαστε τωρα ή δε θα δουμε καμια διαφορα εν τελει?
|
Bendix/Jurid και Brembo θα προτιμούσα, με έμφαση στις Jurid. Με επιφύλαξη βέβαια, δεν έχω προσωπική εμπειρία. Τα Bendix ξέρω πιο πολύ από τα Citroen... (παλιός βρωμόγαλλος είμαι... )
Τα Brembo είναι οικονομικά γιατί είναι αντικατάστασης κι όχι βελτίωσης (τσεκαρισμένο). Διάμετρο νομίζω δεν μπορείς να αλλάξεις, γιατί:
- Ή θα τρώει λάθος το τακάκι (στην καλύτερη και με μικρότερη πλάκα)
- Ή θα βρίσκεις στις δαγκάνες (στην χειρότερη και με μεγαλύτερη πλάκα)
Και το χιλιοστό ακόμα που αναφέρει ο Νικηφόρος κάνει διαφορά. Έτυχε να δω αυτοκίνητο με μικρότερη δισκόπλακα και κανονικά τακάκια και το τακάκι έκανε «δόντι», επειδή δεν πατούσε κανονικά στη δισκόπλακα.
Σε ο,τι διαλέξεις πάντως, η απάντηση για το αν είναι καλές είναι στο πόδι σου! Από κει και πέρα (κι όπως αναφέρθηκε), αν θέλεις κάνεις και μια αλλαγή στα υγρά. Οι περισσότεροι δεν τα αλλάζουν ποτέ και μετά απορούν γιατί δεν έχουν καλό φρένο...
__________________
Χρήστος - plankton69 >>> Corolla EE90 "Hybrid-FI 12+4V"
|
13-07-15, 07:44
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλημέρα! μιας και αναφέραμε τα υγρά, εγώ έβαζα DOT 5.1 τώρα έβαλα 6, αυτά τουλάχιστον πρέπει ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ να αλλαζονται! αλλιως δεν εχουμε καλα φρενα! τα DOT 3,4 μπορουν και στα 2 χρονια πχ αλλα οχι να εχουμε καμια 10ετια τα ιδια! ελεος δλδ....εγω γιαυτο αγορασα εργαλειο που κανω εξαερωση τα φρενα να μην εχω αναγκη 2ο ατομο και να κανω σωστη δουλεια και να εχω τελεια φρενα 100%.
|
|
|
|
14-07-15, 03:34
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 17-04-2008
Περιοχή:
Άγιος Δημήτριος
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 153
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από plankton69
Bendix/Jurid και Brembo θα προτιμούσα, με έμφαση στις Jurid. Με επιφύλαξη βέβαια, δεν έχω προσωπική εμπειρία. Τα Bendix ξέρω πιο πολύ από τα Citroen... (παλιός βρωμόγαλλος είμαι... )
Τα Brembo είναι οικονομικά γιατί είναι αντικατάστασης κι όχι βελτίωσης (τσεκαρισμένο). Διάμετρο νομίζω δεν μπορείς να αλλάξεις, γιατί:
- Ή θα τρώει λάθος το τακάκι (στην καλύτερη και με μικρότερη πλάκα)
- Ή θα βρίσκεις στις δαγκάνες (στην χειρότερη και με μεγαλύτερη πλάκα)
Και το χιλιοστό ακόμα που αναφέρει ο Νικηφόρος κάνει διαφορά. Έτυχε να δω αυτοκίνητο με μικρότερη δισκόπλακα και κανονικά τακάκια και το τακάκι έκανε «δόντι», επειδή δεν πατούσε κανονικά στη δισκόπλακα.
Σε ο,τι διαλέξεις πάντως, η απάντηση για το αν είναι καλές είναι στο πόδι σου! Από κει και πέρα (κι όπως αναφέρθηκε), αν θέλεις κάνεις και μια αλλαγή στα υγρά. Οι περισσότεροι δεν τα αλλάζουν ποτέ και μετά απορούν γιατί δεν έχουν καλό φρένο...
|
Ευχαριστω για τις συμβουλες...αυτο για τα υγρα εχετε δικιο..πολλοι τα παραμελουν (οπως και πολλα άλλα π.χ. βαλβολίνες,παραφλου κτλ...) ενω ειναι ζωτικης σημασιας...εγω τα αλλαζω καθε 2 χρονια το πολυ!!
__________________
Corolla rules...
|
14-07-15, 18:54
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-11-2006
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παιδιά στα service σε αντιπροσωπείες κανείς δεν πρότεινε αλλαγή υγρών στα φρένα. Προσωπικά επειδή πήγαινα σε αντιπροσωπεία παλιά, δεν θυμάμαι καμιά αλλαγή υγρών φρένων. Μπορεί να κάνω λάθος βέβαια αλλά δεν μου ρχεται κάτι. Δεν είμαι σίγουρος πως το αναφέρει και το manual. Θα το τσεκάρω.
Αυτό δεν σημαίνει πως δεν πρέπει να αλλάζουν, αλλά βλέπω πως επιμένετε πολύ σε αλλαγή υγρών φρένων ενώ τα μαστόρια, είτε σε αντιπροσωπείες, είτε αλλού, δεν βλέπω να το προτείνουν.
|
|
|
|
14-07-15, 19:58
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 09-01-2015
Περιοχή:
Σέρρες
Ηλικία: 31
Μηνύματα: 36
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από antonios7
Παιδιά στα service σε αντιπροσωπείες κανείς δεν πρότεινε αλλαγή υγρών στα φρένα. Προσωπικά επειδή πήγαινα σε αντιπροσωπεία παλιά, δεν θυμάμαι καμιά αλλαγή υγρών φρένων. Μπορεί να κάνω λάθος βέβαια αλλά δεν μου ρχεται κάτι. Δεν είμαι σίγουρος πως το αναφέρει και το manual. Θα το τσεκάρω.
Αυτό δεν σημαίνει πως δεν πρέπει να αλλάζουν, αλλά βλέπω πως επιμένετε πολύ σε αλλαγή υγρών φρένων ενώ τα μαστόρια, είτε σε αντιπροσωπείες, είτε αλλού, δεν βλέπω να το προτείνουν.
|
Στο manual της E9 μου αναφέρει αλλαγή υγρών φρένων κάθε 30.000 χιλιόμετρα, με DOT3 (SAE J1703). Με λογική χρήση (15 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο), πάμε στη διετία. Μπορεί να μην ισχύει το ίδιο στις επόμενες, αυτή έχω σαν παράδειγμα.
Απο κει και πέρα, είναι θέμα κατόχου, όπως βλέπω στη δουλειά. Συνήθως κανένας δεν λέει για αλλαγή, πιο πολύ λένε για συμπλήρωμα αν χρειάζεται. Φυσικά αυτό φέρνει βλάβες συνήθως, γιατί περνά υγρασία στα υγρά και προκαλεί βλάβες σε αντλίες, κυλινδρακια, μαρκουτσια κλπ...
__________________
Χρήστος - plankton69 >>> Corolla EE90 "Hybrid-FI 12+4V"
|
|
|
|
15-07-15, 11:24
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλημέρα, δεν ξέρω τι λέει ο κατασκευαστής σε κάθε μοντέλο ή μάρκα, ξέρω όμως σίγουρα ότι πρέπει να τα αλλάζουμε! το συμπλήρωμα επίσης είναι λάθος, το συμπλήρωμα κανονικά δεν χρειάζεται, μηχανικοί αρκετοί όχι ένας μου έχουν πει πως όσο κατεβαίνει το υγρό στο δοχείο τόσο έχουν φαγωθεί τα τακάκια σου (τα μπροστινά) και όντως όσες φορές το έχω μετρήσει ακριβώς έτσι είναι! παρακολουθώντας τα υγρά ξέρουμε και πόσο έχουν φαγωθεί!!! γιαυτό εγώ ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ ΔΕΝ συμπληρώνω! για τα υγρά πότε τα αλλάζουμε μου έχουν πει τα 5-5.1 θέλουν κάθε χρόνο, τα 6 δεν ξέρω μπορεί και 2 χρόνια τέτοια έβαλα πρόσφατα και τα DOT 3-4 μπορεί όπως είπατε κάθε 30.000χλμ κτλ. Πάντως το συμπληρώνω και δεν τα αλλάζω ΠΟΤΕ είναι HUGE mistake!
Προσωπικά όσες φορές άλλαξα υγρά μετά από χρόνια χρήσης οι διαφορές ήταν τεράστιες! μιλώντας για DOT 5.1 και έχοντας και σωληνάκια υψηλής της Goodridge.
Αγόρασα και ένα τέτοιο http://www.e-getit.gr/ergalia/exaerw...lia-kenoy.html 45 ευρώ το πήρα εγώ και μου έλυσε τα χέρια, εντελώς παιχνιδάκι η αλλαγή αλλά και η εξαέρωση, που αν δεν γίνει σωστά και καλά απλά δεν έχουμε φρένα.....αυτό το να πατάμε τέρμα το πενταλ κτλ καταπονούμε τσάμπα το σύστημα του πενταλ και της αντλίας, το σωστό είναι με το εργαλείο και το πλεονέκτημα ότι δεν θες και 2ο άτομο για την εξαέρωση.
Υπόψην αν ενδιαφέρεται κανείς το πιστόλι δεν είναι πολύ καλής ποιότητας σε αυτά τα φτηνά με 45-65 ευρώ αμα πάμε σε καλή μάρκα και όλο μεταλλικό πχ της Facom δείτε τιμή : http://www.eidika-ergaleia.gr/eidos.aspx?kod=160
Το υγρο στο δοχειο πρεπει να κατεβαινει οσο ειναι φαγωμενα τα μπροστινα μας τακακια, αν υποθέσουμε οτι οταν αλλάξαμε τακακια μπηκε το υγρο σωστά μεχρι πανω και εγινε σωστη εξαερωση. Αν το υγρο παει ποιο χαμηλα απο οσο φαγωμενα ειναι τα τακακια μας, υπαρχει φοβος διαρροης απο κάπου και μεγάλη επικινδυνοτητα!
Λυπαμαι που το λεω αλλα η γνωμη μου ειναι οτι δεν προτεινουν αλλαγη υγρων επειδη βαριονται να κανουν εξαερωση και επειδη εχω ρωτησει καποιοι δεν εχουν το ειδικο εργαλειο και βαριονται ακομα περισσοτερο την διαδικασια της εξαερωσης.....ετσι αλλαζουν πχ τακακια και τα υγρα δεν τα αλλαζουν, τα τακακια και τις δισκοπλακες μπορεις να τα αλλαξεις χωρις να αδειασεις υγρα. Το ξερω γιατι το εχω κανει πολλες φορες οταν δεν ειχα το εργαλειο, πως θα εκανα εξαερωση χωρις 2ο ατομο??? πλεον σε καθε αλλαγη τακακια θα αλλαζω και τα υγρα.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 15-07-15 στις 11:39.
|
|
|
|
15-07-15, 13:16
|
|
|
Εγγραφή: 10-06-2009
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.447
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
Καλημέρα, δεν ξέρω τι λέει ο κατασκευαστής σε κάθε μοντέλο ή μάρκα, ξέρω όμως σίγουρα ότι πρέπει να τα αλλάζουμε! το συμπλήρωμα επίσης είναι λάθος, το συμπλήρωμα κανονικά δεν χρειάζεται, μηχανικοί αρκετοί όχι ένας μου έχουν πει πως όσο κατεβαίνει το υγρό στο δοχείο τόσο έχουν φαγωθεί τα τακάκια σου (τα μπροστινά) και όντως όσες φορές το έχω μετρήσει ακριβώς έτσι είναι! παρακολουθώντας τα υγρά ξέρουμε και πόσο έχουν φαγωθεί!!! γιαυτό εγώ ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ ΔΕΝ συμπληρώνω! για τα υγρά πότε τα αλλάζουμε μου έχουν πει τα 5-5.1 θέλουν κάθε χρόνο, τα 6 δεν ξέρω μπορεί και 2 χρόνια τέτοια έβαλα πρόσφατα και τα DOT 3-4 μπορεί όπως είπατε κάθε 30.000χλμ κτλ. Πάντως το συμπληρώνω και δεν τα αλλάζω ΠΟΤΕ είναι HUGE mistake!
Προσωπικά όσες φορές άλλαξα υγρά μετά από χρόνια χρήσης οι διαφορές ήταν τεράστιες! μιλώντας για DOT 5.1 και έχοντας και σωληνάκια υψηλής της Goodridge.
Αγόρασα και ένα τέτοιο http://www.e-getit.gr/ergalia/exaerw...lia-kenoy.html 45 ευρώ το πήρα εγώ και μου έλυσε τα χέρια, εντελώς παιχνιδάκι η αλλαγή αλλά και η εξαέρωση, που αν δεν γίνει σωστά και καλά απλά δεν έχουμε φρένα.....αυτό το να πατάμε τέρμα το πενταλ κτλ καταπονούμε τσάμπα το σύστημα του πενταλ και της αντλίας, το σωστό είναι με το εργαλείο και το πλεονέκτημα ότι δεν θες και 2ο άτομο για την εξαέρωση.
Υπόψην αν ενδιαφέρεται κανείς το πιστόλι δεν είναι πολύ καλής ποιότητας σε αυτά τα φτηνά με 45-65 ευρώ αμα πάμε σε καλή μάρκα και όλο μεταλλικό πχ της Facom δείτε τιμή : http://www.eidika-ergaleia.gr/eidos.aspx?kod=160
Το υγρο στο δοχειο πρεπει να κατεβαινει οσο ειναι φαγωμενα τα μπροστινα μας τακακια, αν υποθέσουμε οτι οταν αλλάξαμε τακακια μπηκε το υγρο σωστά μεχρι πανω και εγινε σωστη εξαερωση. Αν το υγρο παει ποιο χαμηλα απο οσο φαγωμενα ειναι τα τακακια μας, υπαρχει φοβος διαρροης απο κάπου και μεγάλη επικινδυνοτητα!
Λυπαμαι που το λεω αλλα η γνωμη μου ειναι οτι δεν προτεινουν αλλαγη υγρων επειδη βαριονται να κανουν εξαερωση και επειδη εχω ρωτησει καποιοι δεν εχουν το ειδικο εργαλειο και βαριονται ακομα περισσοτερο την διαδικασια της εξαερωσης.....ετσι αλλαζουν πχ τακακια και τα υγρα δεν τα αλλαζουν, τα τακακια και τις δισκοπλακες μπορεις να τα αλλαξεις χωρις να αδειασεις υγρα. Το ξερω γιατι το εχω κανει πολλες φορες οταν δεν ειχα το εργαλειο, πως θα εκανα εξαερωση χωρις 2ο ατομο??? πλεον σε καθε αλλαγη τακακια θα αλλαζω και τα υγρα.
|
αυτό το πάτα ασε είναι
όπως λές σου την τρόμπα κ.τ.λ
|
|
|
|
15-07-15, 20:35
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καλησπέρα, ναι είχα πει σε έναν φίλο μηχανικό ότι θα έπαιρνα το εργαλείο και είπε πως αυτός δεν έχει! λέει βάλε ενα σανίδι να σφηνώσει με το τιμόνι να πατάει τέρμα κάτω το πενταλ και κάνεις και μόνος σου εξαέρωση! όσο για την τρόμπα εντάξει λέει και εσύ αμα φρενάρεις συχνά δεν την τρομπάρεις? τι να πάθει μου λέει.....ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑ
εντάξει δεν θα κάνω βλακείες για 45 ευρώ και πήρα το εργαλείο τελικά.
Οσοι φτιάχνετε μόνοι σας τα φρένα θα σας λύσει τα χέρια! επίσης κάνει φυσικά και αναροφηση υγρών όπου θελετε πχ απο το δοχειο των φρένων, το δοχειο με το παραφλου κτλ.
Στην ουσια δλδ κάνει αναροφηση με αυτο τον τροπο αφαιρει τον αερα απο το κυκλωμα, εννοειτε οτι το κανουμε σε καθε ακρο, ξεκινοντας πρωτα απο το ποιο μακρινο στην αντλια και φτανουμε στο τελος στο ποιο κοντινο και προσεχουμε να εχει υγρα το δοχειο γιατι αν πεσει πολυ η σταθμη θα ξαναπαρει αερα....
τωρα αν καποιος θεωρει μαστορικη δουλεια το τακα τουκα στο πενταλ φρενων και να βαζει σανιδια για να πατιεται το πενταλ και να μην γινει σωστα και μετα να μην εχει φρενα εγω τι να πω! σηκωνω τα χερια ψηλα!!!! ή να ψαχνω για 2ο ατομο για να το κραταει πατημενο, οπως μια φορα εβαλα ενα φιλο και δεν παταγε τερμα και φυσικα εκανα 3 φορες την διαδικασια για να εχω φρενα. Με το εργαλειο μια φορα και τελος! Αυτια.....
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Παρόμοια Θέματα
|
Θέμα |
Δημιουργός |
Forum |
Απαντήσεις |
Τελευταίο Μήνυμα |
Brakes Update |
Fanis |
TOYOTA COROLLA E 12 |
439 |
06-03-21 20:23 |
Brakes Update |
Fanis |
TOYOTA COROLLA E*101 |
160 |
19-11-08 23:51 |
Brakes Update |
Fanis |
TOYOTA COROLLA E*90 |
21 |
13-04-07 17:41 |
Brakes Update |
Fanis |
TOYOTA COROLLA AE86 |
2 |
06-10-05 12:41 |
Brakes Update |
Fanis |
TOYOTA COROLLA KE 70 |
0 |
31-12-04 15:12 |
Page generated in 0,18537998 seconds (81,67% PHP - 18,33% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:56. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|