Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 15-07-15, 10:24
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλημέρα, δεν ξέρω τι λέει ο κατασκευαστής σε κάθε μοντέλο ή μάρκα, ξέρω όμως σίγουρα ότι πρέπει να τα αλλάζουμε! το συμπλήρωμα επίσης είναι λάθος, το συμπλήρωμα κανονικά δεν χρειάζεται, μηχανικοί αρκετοί όχι ένας μου έχουν πει πως όσο κατεβαίνει το υγρό στο δοχείο τόσο έχουν φαγωθεί τα τακάκια σου (τα μπροστινά) και όντως όσες φορές το έχω μετρήσει ακριβώς έτσι είναι! παρακολουθώντας τα υγρά ξέρουμε και πόσο έχουν φαγωθεί!!! γιαυτό εγώ ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ ΔΕΝ συμπληρώνω! για τα υγρά πότε τα αλλάζουμε μου έχουν πει τα 5-5.1 θέλουν κάθε χρόνο, τα 6 δεν ξέρω μπορεί και 2 χρόνια τέτοια έβαλα πρόσφατα και τα DOT 3-4 μπορεί όπως είπατε κάθε 30.000χλμ κτλ. Πάντως το συμπληρώνω και δεν τα αλλάζω ΠΟΤΕ είναι HUGE mistake!
Προσωπικά όσες φορές άλλαξα υγρά μετά από χρόνια χρήσης οι διαφορές ήταν τεράστιες! μιλώντας για DOT 5.1 και έχοντας και σωληνάκια υψηλής της Goodridge.
Αγόρασα και ένα τέτοιο http://www.e-getit.gr/ergalia/exaerw...lia-kenoy.html 45 ευρώ το πήρα εγώ και μου έλυσε τα χέρια, εντελώς παιχνιδάκι η αλλαγή αλλά και η εξαέρωση, που αν δεν γίνει σωστά και καλά απλά δεν έχουμε φρένα.....αυτό το να πατάμε τέρμα το πενταλ κτλ καταπονούμε τσάμπα το σύστημα του πενταλ και της αντλίας, το σωστό είναι με το εργαλείο και το πλεονέκτημα ότι δεν θες και 2ο άτομο για την εξαέρωση.
Υπόψην αν ενδιαφέρεται κανείς το πιστόλι δεν είναι πολύ καλής ποιότητας σε αυτά τα φτηνά με 45-65 ευρώ αμα πάμε σε καλή μάρκα και όλο μεταλλικό πχ της Facom δείτε τιμή : http://www.eidika-ergaleia.gr/eidos.aspx?kod=160
Το υγρο στο δοχειο πρεπει να κατεβαινει οσο ειναι φαγωμενα τα μπροστινα μας τακακια, αν υποθέσουμε οτι οταν αλλάξαμε τακακια μπηκε το υγρο σωστά μεχρι πανω και εγινε σωστη εξαερωση. Αν το υγρο παει ποιο χαμηλα απο οσο φαγωμενα ειναι τα τακακια μας, υπαρχει φοβος διαρροης απο κάπου και μεγάλη επικινδυνοτητα!
Λυπαμαι που το λεω αλλα η γνωμη μου ειναι οτι δεν προτεινουν αλλαγη υγρων επειδη βαριονται να κανουν εξαερωση και επειδη εχω ρωτησει καποιοι δεν εχουν το ειδικο εργαλειο και βαριονται ακομα περισσοτερο την διαδικασια της εξαερωσης.....ετσι αλλαζουν πχ τακακια και τα υγρα δεν τα αλλαζουν, τα τακακια και τις δισκοπλακες μπορεις να τα αλλαξεις χωρις να αδειασεις υγρα. Το ξερω γιατι το εχω κανει πολλες φορες οταν δεν ειχα το εργαλειο, πως θα εκανα εξαερωση χωρις 2ο ατομο??? πλεον σε καθε αλλαγη τακακια θα αλλαζω και τα υγρα.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 15-07-15 στις 10:39.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 15-07-15, 12:16
neoklis Offline:
 
Εγγραφή: 10-06-2009
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 2.447
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 441
neoklis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλημέρα, δεν ξέρω τι λέει ο κατασκευαστής σε κάθε μοντέλο ή μάρκα, ξέρω όμως σίγουρα ότι πρέπει να τα αλλάζουμε! το συμπλήρωμα επίσης είναι λάθος, το συμπλήρωμα κανονικά δεν χρειάζεται, μηχανικοί αρκετοί όχι ένας μου έχουν πει πως όσο κατεβαίνει το υγρό στο δοχείο τόσο έχουν φαγωθεί τα τακάκια σου (τα μπροστινά) και όντως όσες φορές το έχω μετρήσει ακριβώς έτσι είναι! παρακολουθώντας τα υγρά ξέρουμε και πόσο έχουν φαγωθεί!!! γιαυτό εγώ ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ ΔΕΝ συμπληρώνω! για τα υγρά πότε τα αλλάζουμε μου έχουν πει τα 5-5.1 θέλουν κάθε χρόνο, τα 6 δεν ξέρω μπορεί και 2 χρόνια τέτοια έβαλα πρόσφατα και τα DOT 3-4 μπορεί όπως είπατε κάθε 30.000χλμ κτλ. Πάντως το συμπληρώνω και δεν τα αλλάζω ΠΟΤΕ είναι HUGE mistake!
Προσωπικά όσες φορές άλλαξα υγρά μετά από χρόνια χρήσης οι διαφορές ήταν τεράστιες! μιλώντας για DOT 5.1 και έχοντας και σωληνάκια υψηλής της Goodridge.
Αγόρασα και ένα τέτοιο http://www.e-getit.gr/ergalia/exaerw...lia-kenoy.html 45 ευρώ το πήρα εγώ και μου έλυσε τα χέρια, εντελώς παιχνιδάκι η αλλαγή αλλά και η εξαέρωση, που αν δεν γίνει σωστά και καλά απλά δεν έχουμε φρένα.....αυτό το να πατάμε τέρμα το πενταλ κτλ καταπονούμε τσάμπα το σύστημα του πενταλ και της αντλίας, το σωστό είναι με το εργαλείο και το πλεονέκτημα ότι δεν θες και 2ο άτομο για την εξαέρωση.
Υπόψην αν ενδιαφέρεται κανείς το πιστόλι δεν είναι πολύ καλής ποιότητας σε αυτά τα φτηνά με 45-65 ευρώ αμα πάμε σε καλή μάρκα και όλο μεταλλικό πχ της Facom δείτε τιμή : http://www.eidika-ergaleia.gr/eidos.aspx?kod=160
Το υγρο στο δοχειο πρεπει να κατεβαινει οσο ειναι φαγωμενα τα μπροστινα μας τακακια, αν υποθέσουμε οτι οταν αλλάξαμε τακακια μπηκε το υγρο σωστά μεχρι πανω και εγινε σωστη εξαερωση. Αν το υγρο παει ποιο χαμηλα απο οσο φαγωμενα ειναι τα τακακια μας, υπαρχει φοβος διαρροης απο κάπου και μεγάλη επικινδυνοτητα!
Λυπαμαι που το λεω αλλα η γνωμη μου ειναι οτι δεν προτεινουν αλλαγη υγρων επειδη βαριονται να κανουν εξαερωση και επειδη εχω ρωτησει καποιοι δεν εχουν το ειδικο εργαλειο και βαριονται ακομα περισσοτερο την διαδικασια της εξαερωσης.....ετσι αλλαζουν πχ τακακια και τα υγρα δεν τα αλλαζουν, τα τακακια και τις δισκοπλακες μπορεις να τα αλλαξεις χωρις να αδειασεις υγρα. Το ξερω γιατι το εχω κανει πολλες φορες οταν δεν ειχα το εργαλειο, πως θα εκανα εξαερωση χωρις 2ο ατομο??? πλεον σε καθε αλλαγη τακακια θα αλλαζω και τα υγρα.
αυτό το πάτα ασε είναι
όπως λές σου την τρόμπα κ.τ.λ
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 15-07-15, 19:35
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλησπέρα, ναι είχα πει σε έναν φίλο μηχανικό ότι θα έπαιρνα το εργαλείο και είπε πως αυτός δεν έχει! λέει βάλε ενα σανίδι να σφηνώσει με το τιμόνι να πατάει τέρμα κάτω το πενταλ και κάνεις και μόνος σου εξαέρωση! όσο για την τρόμπα εντάξει λέει και εσύ αμα φρενάρεις συχνά δεν την τρομπάρεις? τι να πάθει μου λέει.....ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑ
εντάξει δεν θα κάνω βλακείες για 45 ευρώ και πήρα το εργαλείο τελικά.
Οσοι φτιάχνετε μόνοι σας τα φρένα θα σας λύσει τα χέρια! επίσης κάνει φυσικά και αναροφηση υγρών όπου θελετε πχ απο το δοχειο των φρένων, το δοχειο με το παραφλου κτλ.
Στην ουσια δλδ κάνει αναροφηση με αυτο τον τροπο αφαιρει τον αερα απο το κυκλωμα, εννοειτε οτι το κανουμε σε καθε ακρο, ξεκινοντας πρωτα απο το ποιο μακρινο στην αντλια και φτανουμε στο τελος στο ποιο κοντινο και προσεχουμε να εχει υγρα το δοχειο γιατι αν πεσει πολυ η σταθμη θα ξαναπαρει αερα....
τωρα αν καποιος θεωρει μαστορικη δουλεια το τακα τουκα στο πενταλ φρενων και να βαζει σανιδια για να πατιεται το πενταλ και να μην γινει σωστα και μετα να μην εχει φρενα εγω τι να πω! σηκωνω τα χερια ψηλα!!!! ή να ψαχνω για 2ο ατομο για να το κραταει πατημενο, οπως μια φορα εβαλα ενα φιλο και δεν παταγε τερμα και φυσικα εκανα 3 φορες την διαδικασια για να εχω φρενα. Με το εργαλειο μια φορα και τελος! Αυτια.....
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Brakes Update Fanis TOYOTA COROLLA E 12 439 06-03-21 19:23
Brakes Update Fanis TOYOTA COROLLA E*101 160 19-11-08 22:51
Brakes Update Fanis TOYOTA COROLLA E*90 21 13-04-07 16:41
Brakes Update Fanis TOYOTA COROLLA AE86 2 06-10-05 11:41
Brakes Update Fanis TOYOTA COROLLA KE 70 0 31-12-04 14:12



Page generated in 0,53432798 seconds (83,14% PHP - 16,86% MySQL) with 29 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 01:51.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)