Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #21  
Παλιά 29-09-13, 02:26
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 422
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Fireair Εμφάνιση μηνυμάτων
... Ωστόσο μην ξεχνάμε οτι τα ιριδίου είναι υπέυθυνα για τρυπήματα εμβόλων....
Πώς εξηγείται αυτό;
Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο...
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση
  #22  
Παλιά 04-10-13, 06:48
soulfunkdjx Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 17-09-2013
Περιοχή: Βέροια
Μηνύματα: 17
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
soulfunkdjx είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παίδες έβαλα τελικά ιριδίου μπουζί μάρκα BOSCH. Το λαμπάκι ξαναάναψε μόλις ζόρισα το αυτοκίνητο σε μία ανηφόρα και του το πήγα πάλι πίσω και του είπα ρυθμισέ το τώρα!!!! Ο άνθρωπος βέβαια πήρε το laptop του και πήρε το αυτοκίνητο στο δρόμο για τεστ. Όταν επέστρεψε μου έδειξε και εμένα στο laptop πως το ρύθμισε. Είχε πριν μια κυματομορφή με πολλά σκαμπανεβάσματα και την άλλαξε σε πιο ομαλή γραμμή χωρίς κορυφές. Ελπίζω να είναι καλύτερα τώρα....
Απάντηση με παράθεση
  #23  
Παλιά 04-10-13, 17:07
Fireair Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 19-06-2013
Μοντέλο: Corolla E12 1.4
Μηνύματα: 63
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 153
Fireair είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PeterIoannou Εμφάνιση μηνυμάτων
Πώς εξηγείται αυτό;
Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο...
Έχουν πολύ δυνατότερο/εντονότερο σπινθήρα, συνήθως είναι μακρύτερα απο τα κανονικά (όχι πολύ βέβαια) και σημαδεύουν την κεφαλή του εμβόλου κατα την συμπίεση με αποτέλεσμα να τη στιγματίζουν ως το τρύπημά της. Δεν μπορούν ολοι οι κινητήρες να φοράνε ιριδίου μπουζί. Αν ωστόσω λόγο υγραερίου θέλεις άλλα μπουζί τότε υπάρχουν μπουζί για υγραέριο και βενζίνη.
Απάντηση με παράθεση
  #24  
Παλιά 05-10-13, 10:45
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 422
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Fireair Εμφάνιση μηνυμάτων
Έχουν πολύ δυνατότερο/εντονότερο σπινθήρα, συνήθως είναι μακρύτερα απο τα κανονικά (όχι πολύ βέβαια) και σημαδεύουν την κεφαλή του εμβόλου κατα την συμπίεση με αποτέλεσμα να τη στιγματίζουν ως το τρύπημά της. Δεν μπορούν ολοι οι κινητήρες να φοράνε ιριδίου μπουζί. Αν ωστόσω λόγο υγραερίου θέλεις άλλα μπουζί τότε υπάρχουν μπουζί για υγραέριο και βενζίνη.
Δεν είναι δυνατόν η "δύναμη" ενός σπινθήρα -που γεφυρώνει το ίδιο διάκενο από πηνίο που παράγει την ίδια τάση- να είναι διαφορετική, όταν χρησιμοποιούνται τα ίδια ηλεκτρόδια.
Η διαμόρφωση των μπουζί είναι τύπου "ακίδας-ακίδας" (έτσι αναφέρονται στις υψηλές τάσεις), με πολύ μικρές διαφορές μορφής, με αποτέλεσμα όταν τους εφαρμόζεις την ίδια τάση, να "σπάνε" τη μόνωση του αέρα με αντίστοιχο τρόπο.
Κυριότερη διαφορά μεταξύ διαμορφώσεων ακίδων μπουζί, είναι η "αντίσταση" που εμφανίζουν στη γήρανση από τους σπινθηρισμούς και στην επικάθιση επικαλύψεων από τα κατάλοιπα της καύσης.
Επίσης, για να "σημαδέψει" ο σπινθήρας το έμβολο, θα πρέπει το τελευταίο να λειτουργήσει ως το δεύτερο ηλεκτρόδιο (με πρώτο το κεντρικό του μπουζί). Αυτό, όμως, είναι από λίγο έως πολύ δύσκολο, δεδομένου ότι αποτελεί μεγαλύτερη διαδρομή για τον σπινθήρα, έναντι του διακένου των ηλεκτροδίων του μπουζί. (Για να μην πούμε το προφανές, ότι δηλαδή έτσι, η προανάφλεξη "θα πήγαινε σύννεφο").
-
Όσο για το διαφορετικό μήκος μπουζί που αναφέρεις, πρόβλημα που θα ανακύψει στο πιστόνι σε αυτή την περίπτωση ΣΙΓΟΥΡΑ δεν οφείλεται στο πιστόνι, αλλά στην ηλιθιότητα αυτού που θα το τοποθετήσει, αφού γνωρίζει ότι μπορεί να φέρνει το ηλεκτρόδιο του μπουζί σε επαφή με το πιστόνι...
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PeterIoannou : 05-10-13 στις 10:51.
Απάντηση με παράθεση
  #25  
Παλιά 24-10-13, 13:20
soulfunkdjx Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 17-09-2013
Περιοχή: Βέροια
Μηνύματα: 17
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
soulfunkdjx είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παιδιά αφού το ρύθμισα για 3η φορά μάλλον φαίνεται να το πετύχαμε. Σήμερα πήγα και γύρισα Θεσσαλονίκη από Βέροια. 140 χιλιόμετρα σύνολο. Πήγαινα με σταθερή ταχύτητα 120 χιλ στις 3.500 στροφές και κάποια διαστήματα εώς 4,000 στροφές με ταχύτητα 130 αλλά για μικρή απόσταση(περίπου 2 χιλιόμετρα). Το αμάξι δε μου παρουσίασε κάποιο πρόβλημα. Η οδήγηση ήταν σαν αυτή της βενζίνης. Δεν έκοβε το αυτοκίνητο γενικώς. Απλά αναγκάζομαι και εγώ πλέον να οδηγώ πιο ομαλά και σε πιο αργές ταχύτητες μιας και ανεφεραν κάποιοι γνώστες ότι με το υγραέριο ποτέ δεν τρέχουμε. ότι άλλο προκύψει μιλάμε πάλι.
Απάντηση με παράθεση
  #26  
Παλιά 24-10-13, 13:26
Το avatar του χρήστη agapiou
agapiou Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 20-05-2009
Μοντέλο: Ε12 f/l 5d 1.4
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 3.441
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 544
agapiou θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Τέλος καλό, όλα καλά.
Όταν λέμε δε τρέχουμε, εννοούμε να μη το έχεις σε ταξίδι στα κόκκινα για ώρα. Ή μέσα στη πόλη να το τσιτώνεις. Σε νορμαλ ρυθμούς δηλαδή. Αλλιώς, θα πρότεινα να το γύριζες στη βενζίνη.
Απάντηση με παράθεση
  #27  
Παλιά 18-03-14, 00:20
soulfunkdjx Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 17-09-2013
Περιοχή: Βέροια
Μηνύματα: 17
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
soulfunkdjx είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Για να ρωτήσω κάτι ακόμα μετά απο πολύ καιρό....Έχω 52 λίτρα ντεπόζιτο για το υγραέριο.Όταν το γεμίζω στο βενζινάδικο γεμίζει πάντα στα 40 λίτρα και μου βγάζει περίπου 430 χιλιόμετρα και όλα αυτά σε ταξίδι,πηγαινοέρχομαι καθημερινά Βέροια - Κοζάνη. Είναι καλά ή μου τρώει πολύ???
Απάντηση με παράθεση
  #28  
Παλιά 18-03-14, 22:47
Το avatar του χρήστη Pete_Mpal_
Pete_Mpal_ Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2011
Μηνύματα: 178
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 188
Pete_Mpal_ είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Για καταναλωση ταξιδιου καις πολυ. Αλλά το υγραεριο παντα καιει πιο πολυ. Προσεξε μηπως από φοβο "φτωχου μειγματος" σου το εκανε υπερπλουσιο.
__________________
Δεν κάνουν τα ράσα τον παπά...!!

http://www.youtube.com/watch?v=MGYGSqGz3gM
Απάντηση με παράθεση
  #29  
Παλιά 20-03-14, 12:46
Το avatar του χρήστη SAM
SAM Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 23-12-2009
Μοντέλο: COROLLA TS
Περιοχή: πειραιας, νικαια
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 203
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 209
SAM είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Μην το φοβασε και πανο απο 4000rpm αντο εχει κανει σωστο ο μαστορας. Με το δικο μου βαραω κατι 8200 και δεν καταλαβενει τιποτα. Βεβαια Φανης. Το οτι βαζουμε αεριο δεν σημαινει οτι θα το πηγενουμε σηγα σηγα .Δωσε αφοβα
Απάντηση με παράθεση
  #30  
Παλιά 21-03-14, 00:54
preatorian Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 26-10-2011
Μοντέλο: Corolla G6 1ZZ
Μηνύματα: 473
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 214
preatorian είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από SAM Εμφάνιση μηνυμάτων
Μην το φοβασε και πανο απο 4000rpm αντο εχει κανει σωστο ο μαστορας. Με το δικο μου βαραω κατι 8200 και δεν καταλαβενει τιποτα. Βεβαια Φανης. Το οτι βαζουμε αεριο δεν σημαινει οτι θα το πηγενουμε σηγα σηγα .Δωσε αφοβα
Τι ποσοστο βενζινης ψεκαζει και μετα απο ποιες στροφες ομως?
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
LPG υγραέριο στα Toyota ergatis TOYOTA AURIS 67 29-06-22 22:50
Υγραέριο alexsat www.LpgPower.gr 1283 05-10-19 10:19
Υγραέριο σε μαυροκαπακο COROLLA293 4AGE 20v Levin 17 24-03-14 23:13
Υγραέριο σε Auris 1.6 5τάχυτο 2007 dimververis TOYOTA AURIS 1 12-07-12 09:39



Page generated in 0,17424512 seconds (82,49% PHP - 17,51% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:48.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)