Ισως... Με εξατμίσεις, φιλτροχωάνες, προγράμματα, ροικές κτλπ κτλπ...
Στο τελος θα φτασει το κοστος κοντά στου υπερκυβισμού και σε καμια περίπτωση δεν θα εχεις ουτε τα αλογα και κυρίως ούτε την ροπή (από χαμηλά) του υπερκυβισμου.
Φυσικα η απόφαση ειναι δική σου. Μπορει (και σε καταλαβαινω) να μη θελεις να ανοιξεις το μοτερ σου.
Απλά πρεπει να εχεις ορεξη να μπλεξεις με τις υπολοιπες παρεμβασεις καθως το συγκεκριμενο μοτερ της ΤΟΥΟΤΑ ειναι πολυ δυσκολο να βελτιωθει και δεν υπάρχει καποιος "τυφλοσούρτης" που μπορεις να ακολουθησεις για να δεις σιγουρα αποτελεσματα.
Ο,τι και αν αποφασισεις καλή τύχη και αν θελεις κράτα μας ενήμερους!