Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

TOYOTA COROLLA E 12 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Dual-VVTi σε Corolla E12
  #1  
Παλιά 09-10-08, 14:44
Το avatar του χρήστη Τζιμάκος
Τζιμάκος Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 23-03-2008
Μηνύματα: 409
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 244
Τζιμάκος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Dual-VVTi σε Corolla E12

Μου φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον θέμα (γι'αυτο και το ανοίγω )!
Θεωρητικά οι αποδόσεις που θα είχε μια Ε12 μετά από μια τέτοια μετατροπή θα ήταν καλύτερες από αυτές ενώς Auris 1.6 ή μιας Ε15 1.6...
Είναι όμως εφικτή μια τέτοια μετατροπή?
__________________

Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 09-10-08, 14:46
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Μια πρωτη μου άποψη ειναι ότι λογικά είναι πολύ δύσκολο γιατι δεν θα ταιριάζει το καινουριο καπάκι στον παλιό κορμό + ότι θα θέλει και αλλαγη όλο το χταπόδι για να κουμπώσει σωστά και να ανταπεξέλθει στα εξτρα καυσαέρια.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 09-10-08, 15:23
Το avatar του χρήστη endurasKE-30
endurasKE-30 Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 08-02-2005
Περιοχή: Εκει που θελω να ειμαι!!!!
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 6.655
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 914
endurasKE-30 έχει φοβερή αύρα endurasKE-30 έχει φοβερή αύρα
Τι ειπες ρε Μιχαλη για τα καυσαερια?
Χαχαχαχα
Με τον Φανη ειδαμε στον κορμο και καπακι του Αuris του Γιαννη τον Κωδικο Ε-12...
__________________
Επειδή το παλιό είναι αλλιώς...
****** KE-30 ******
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Υποχθόνιων Επιχειρήσεων
http://img22.imageshack.us/img22/7020/followxr9ly1jn0vz1.gif

Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 09-10-08, 15:33
Το avatar του χρήστη ranger
ranger Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 27-03-2005
Μοντέλο: E-12 Tsport facelift
Περιοχή: 'Ιλιον
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 658
ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
δεν γίνεται ρε παιδια...
η διάμετρος του κυλίνδρου του μοτερ 3ΖΖ 1600 κυβικά στην Ε-12 είναι 79.0mm, ενώ η διάμετρος του μοτερ 1ZR-FE 1.6 κυβικά Dual VVT-i είναι 80.5mm. Άρα το καπάκι με το dual VVTi δεν μπορεί να κάτσει πάνω στο 3ZZ (εκτός αν μπείτε σε διαδικασία να κανετε ρεκτιφιέ στους κυλίνδρους κτλ κτλ)

άστο Τζιμάκο, δεν γίνεται ή μάλλον για να είμαι πιο ακριβής δεν αξίζει τον κόπο και το κόστος!

υστερόγραφο: ωραία υπογραφή!!! searching...... seek and destroy!!!!
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων


Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 09-10-08, 16:03
aim20v Offline:
banned
 
Εγγραφή: 01-10-2008
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 9
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
aim20v είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
kai εγώ σου λέω ότι κανεις ρεκτιφιε. ποιος εγκέφαλος θα ρυθμίζει το χρονισμό στον εκκεντροφόρο εξαγωγής; και ποιος θα δίνει λάδι στο καπάκι για λίπανση και νερό για ψύξη;
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 09-10-08, 16:09
Το avatar του χρήστη TOLIS EE80
TOLIS EE80 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 04-04-2005
Μοντέλο: COROLLA EE80
Περιοχή: Κόρινθος
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 444
TOLIS EE80 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Ρε παιδια στο πρωτο ποστ δεν αναφερεται η λεξη "καπακι". Υποθετω ο Τζιμακος αναφερεται σε ολικη μετατροπη
__________________
Tolis' COROLLA Pics **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**

CorollaClub-Greece AE82 Owners Club twincam.org
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 09-10-08, 16:19
Το avatar του χρήστη ranger
ranger Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 27-03-2005
Μοντέλο: E-12 Tsport facelift
Περιοχή: 'Ιλιον
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 658
ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
αυτό που λές Τόλη είναι ακόμα πιο δύσκολο. Αν μιλάμε για μετατροπή, εννοούμε να αλλάξουμε τον μαμα εκκέντροφόρο εξαγωγής με εναν που να δέχεται μεταβλητό χρονισμο.

Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι πάρα πολλά:
που θα τον βρείς τον εκκεντροφόρο;;; (έστω ότι τον παιρνεις απο auris)
ταιριάζει στο καπάκι της Ε-12 1600;;;
χωράει το γρανάζι χρονισμού του εκκεντροφόρου εξαγωγής στην όλη χωροταξία της μηχανής;;;
ποιός θα ελέγχει αυτό το γρανάζι;;;
κτλ κτλ κτλ...

Το να αλλάξεις καπάκι (το οποίο εμεις υποθέσαμε) λύνει μερικά απο τα παραπάνω προβλήματα, αλλά όχι το σημαντικότερο που είναι η διάμετρος του κυλίνδρου...

συνεπώς εμμένω στην προηγούμενη δηλωση μου... δεν γίνεται ή μάλλον για να είμαι πιο ακριβής δεν αξίζει τον κόπο και το κόστος!
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων


Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 09-10-08, 16:41
Το avatar του χρήστη Ayrton
Ayrton Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 06-12-2004
Μοντέλο: Avensis 2009 1.8 CVT
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 535
Ayrton είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Πάντως κι εγώ κατάλαβα, ότι εννοούσε να αλλάξει όλο τον κορμό!
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"


Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 09-10-08, 16:44
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από endurasKE-30 Εμφάνιση μηνυμάτων
Τι ειπες ρε Μιχαλη για τα καυσαερια?
Χαχαχαχα
Με τον Φανη ειδαμε στον κορμο και καπακι του Αuris του Γιαννη τον Κωδικο Ε-12...
Τα καυσαέρια ειναι αυξημένα στο 1.6 αuris Κυριάκο.

Όσο για αυτο που λες για το καπάκι, είσαι σίγουρος?
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 09-10-08, 16:51
Το avatar του χρήστη NyO
NyO Offline:

Moderator
 
Εγγραφή: 08-11-2003
Περιοχή: Νέα Σμύρνη
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 1.068
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 364
NyO έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Κι εγω καταλαβαινω οτι θελει να αλλαξει ολοκληρο τον κινητηρα.
Εχουμε συνεχεια στο μυαλο μας τον υπερκυβισμο μου φαινεται και η ιδεα της ολοκληρης αλλαγης (που ειναι και η πιο προφανης) δεν μας περναει κα8ολου!
Κι εγω στην αρχη ομολογω πως αρχισα να σκεφτομαι τι χρειαζεται για να μετατρεψεις εναν zz σε zr χεχεχε
__________________
Toyota Corolla E12 1.4 Linea Sol (2004)
Toyota Corolla ΚΕ70 1.3 (1983)
Το παρόν και το παρελθόν....

το μέλλον όμως?




Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
AURIS 1.6 Dual VVTi 2008 by Fanis Fanis www.LpgPower.gr 18 18-09-15 12:30
Corolla e11 1.4 vvti grfotis PHOTOS 22 21-04-12 15:42
Ηλεκτρικό "Dual Turbo Zet" για το vvti 1400cc thanasis_v UPDATES 19 29-04-09 23:34
Λαδια για Corolla Ε11 vvti 00' euromaster SUPPORT 1 06-01-09 13:12
ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΜΕ COROLLA G6 1.6 VVTI stavros vvti ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 29 24-02-04 19:46



Page generated in 0,17546892 seconds (82,83% PHP - 17,17% MySQL) with 41 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 06:03.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)