Επειδη το εχουμε ψαξει το θεμα, ο υπερκυβισμος ειναι η καλυτερη λυση. (αλλιως ή τουρμπιζεις - με πολλα παραπανω λεφτα - ή αλλαζεις μοτερ - με 1ζζ ή 4age/4efte κτλπ).
Απο εκει και περα αν θες να βαλεις φιλτροχωνες, εξατμισεις, προγραμματα κτλπ ειναι αλλο θεμα. Ισως σου κοστισει κάτι λιγοτερο αλλα δεν προκειται σε καμια περιπτωση να δεις την ροπη και τα αλογα του υπερκυβισμου συν οτι θα αυξηθει η καταναλωση σου (ενω με τον υπερκυβισμο καις και λιγοτερο οταν δεν το σκιζεις
).
Η τελικη αποφαση ειναι δική σου.
Γνωμη μου παντως ειναι πως αν δεν θες να διαθεσεις καπου 2500 με 3000 ευρω, καλυτερα αστο το αμαξι οπως ειναι. Ειναι απο τα πιο γρηγορα 1400αρια.