Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από DareDevil
Και θα μου πείτε εσύ που λες πολλά γιατί δεν δοκίμασες κάτι στο δικό σου και περιμένεις άλλους!
Για τον λόγο ότι δεν θέλω να γίνω δοκιμαστής.. Θέλω εγγυημένη λύση. Δεν θέλω μεσοβέζικα πράγματα πατέντες του τύπου (και ναι αυτό δεν μπαίνει σε σένα αλλά θα το κάνουμε και τι σε νοιάζει εσένα!! Για λαλακες ψάχνουν??)
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από DareDevil
Δεν έχει υπάρξει μια συγκροτημένη προσπάθεια από όλους μας να κάνουμε κάτι οργανωμένο να μαζευτούμε και να πάρουμε με την σειρά 4-5 μεγάλα μαγαζιά και να τους πούμε αυτοί είμαστε έχουμε μαζευτεί 10-20-30 άτομα τι έχετε να μας προτείνετε κύριοι?? Κάντε μια μελέτη και βγάλτε μια πρόταση ολοκληρωμένη, αξιόπιστη και σε ανάλογη τιμή γιατί είμαστε αρκετοί.
Ο καθένας μας πάει μόνος του από εδώ και από εκεί και μόνο σπασμωδικές κινήσεις γίνονται.
|
Πιστευω πως απο αυτα που λες πιο πανω, το ένα αναιρεί το άλλο. Από τη μία θελεις δοκιμασμενη λύση, και απο την άλλη συμφωνεις να μπεις σε ενα γκρουπακι που ουσιαστικά θα γίνουν πειραματόζωα, εφοσον ζητας κατι καινουριο για το οποιο θα πρεπει να γίνει μελετη κτλπ κτλπ. Ακόμα και σε "μεγαλα μαγαζια" να πας, ποιος μπορει να σου εγγυηθεί ότι όλα θα δουλεψουν άψογα, εφόσον δεν εχει δοκιμαστει κατι παρομοιο στο παρελθον?
Το συμπερασμα είναι πως όταν δεν έχει βγει κάτι συγκεκριμένο από μία εταιρία που να συνεργάζεται με την ΤΟΥΟΤΑ (πχ ΤΤΕ ή TRD) για τα αυτοκίνητα μας, θα πρέπει κάποιοι να "τολμησουν" να δοκιμάσουν και να κανουν πειράματα, όπως πχ με τον υπερκυβισμό.
Σιγουρα, αν θελουν, μπορουν να αναφερουν την βελτίωση που εχουν κανει στο φορουμ, αλλα απο την άλλη υπάρχει ο φοβος να παρεις καποιον στο λαιμό σου, εφόσον, ξαναλέω, αυτο που εχεις κανει δεν ειναι δοκιμασμενο.
Για παραδειγμα μπορει εγω να εχω υπερκυβισει και να μου δουλευουν όλα άψογα, και μετα να πας να το κανεις και εσυ και να σου μεινει το μοτερ στο χερι! Απο ποιον θα ζητησεις ευθύνες? Δεν υπάρχει οδηγία της ΤΤΕ για υπερκυβισμο!
Τέλος, όπως λες και εσυ, όλοι μας θέλουμε να ξυπνάμε το πρωί και να πηγαινουμε στη δουλεια και όχι στα συνεργεία, οπότε, από τη στιγμή που καποιος παίρνει ένα τετοιο ρίσκο (δλδ να βαλει κατι μή δοκιμασμενο στο αμαξι) παίρνει επάνω του και όλες τις επιπτωσεις που συνεπαγονται απο μια τετοια κίνηση. Οπότε γιατι να παρω εγω το ρίσκο και όχι καποιος άλλος? Θα μπορούσαμε όλοι να περιμένουμε να παει ο χ και ο ψ να κανουν πειραματοζωα τα αμαξια τους, να σπασουν 2-3 μεχρι να βρεθει σωστη λύση και μετα εμεις να παιζουμε εκ του ασφαλους.
Και επειδη λες οτι εσυ αναφερεις παντα το τι κανεις στο αμαξι, τo ίδιο κανω και εγω. Αλλα είναι αλλο να βαλω ενα φιλτρο στον παπα, ή την ταδε μαρκα λάστιχα ή x-carlink στο μαμα ραδιοcd και άλλο να πέσει "χειρουργείο" στο μοτερ, τουρμπισματα, rotrex κτλπ που ενα λαθος σε τετοια περιπτωση μπορει να σου κοστισει και το μοτερ σου...
Πάντα φιλικά τα λεω, έτσι? Μη μου εκνευριστεις!