Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Pete_Mpal_
απορω πως αντεχε το καημενο.. μεχρι 1.2 το δουλευα χωρις προβλημα..
|
καλημερα, τι εννοεις οτι ειχες μαμα τουρμπινα και δουλευες 1.2bar χωρις να αλλαξεις κατι μεσα στο μοτερ ή δεν καταλαβα εγω καλα?
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX
Τα τουρμπατα εχουν μεγαλη διακυμανση καταναλωσης..κι επειδη οποιος το βαλει πανω θα του βαλει και ποιο ελευθερη εξατμιση αλλα και ελευθερη εισαγωγη , δεν προκειται να καιει οπως ενα 4EFE .Οικονομικα θα πηγαινεις μονο ξετουρμπιστος ερποντας γιατι μιλαμε για 1300αρι μοτερ .
|
εχοντας 4ΕΦΤΕ απο το 2003 σε starlet GT και απο το 2008 σε corolla EE11 θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω σε ορισμενα. Καταρχην με το δικο του σασμαν οχι το ψωφιμι το 6ταχυτο αλλα ουτε το κοντο το μαμα γιατι το ειχα για χρονια του σταρλετ δεν παει καλα το μοτερ, ξετουρμπιστο παει παρα πολυ καλα και σε μεγαλες ταχυτητες, αν θες να πηγαινεις σταθερα, αν θες να κανεις προσπερασεις κτλ εννοειτε πως το πατας τερμα. Το δικο μου στην corolla μεσα στην πολυ με πολυ τουρμπισμα προσπερασεις κτλ καιει 10 λιτρα, σε ταξιδια συνηθως 8-8,4 με μερικα τουρμπισματα και μεχρι 200 στο κοντερ, βαραω κοφτη τελικης οταν στο κοντερ εχω 210 σχεδον (187 πραγματικα ο κοφτης), και σε οικονομικη οδηγηση σε ταξιδια 7,4 εχω δει και στην πολη οχι κατω απο 9, ετσι κανει το ΔΙΚΟ μου, δεν ξερω αλλων τι κανει. Εχω μαμα τουρμπινα (πιεση ομως 0.8bar) με ελευθερο καταλυτη μεταλλικο απο κατω, 55αρα εξατμιση, ενα τελικο ελευθερο, φιλτροχοανη,σασμαν starlet GT, 195/50/15 αν θελετε να κανετε συγκρισεις. Και παντα shell πολλες φορες vp ή και racing.
για το καλοκαιρι που ειπες προσωπικα εχω κανει συστημα ψεκασμου νερου, και οταν το τουρμπιζω με την ζεστη και ριχνω νερο εχει σχεδον ιδια αποδοση με τον δροσερο καιρο.
Exω το μαμα intercooler μπροστα και το κανει μουσκεμα μεχρι μεσα, η διαφορα με τον ψεκασμο νερου τεραστια!!!!
Το σασμαν το δικο του ειναι MUST ολα τα λεφτα τα αλλα ολα ειναι για πεταμα απλα!!!!