Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 30-06-15, 18:57
Το avatar του χρήστη Pete_Mpal_
Pete_Mpal_ Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2011
Μηνύματα: 178
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 189
Pete_Mpal_ είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
το 4εφτε καιει σιγουρα λιγότερο από ενα υπεκυβισμενο 1800αρη και οταν θες γκάζι έχεις και παραπανω λόγω τούρμπο, ειδικα με λίγο σκάλισμα που δεν έχει και κόστος!
Από κει και περα ο καθένας αποφασίζει ανάλογα με το τι θέλει και τις ανάγκες του. Απλά το ότι ενα μοτερ ειναι παλιο (μην πω παμπάλαιο) δεν σημαίνει οτι δεν ειναι καλύτερο ως μια οικονομικη λύση..
__________________
Δεν κάνουν τα ράσα τον παπά...!!

http://www.youtube.com/watch?v=MGYGSqGz3gM
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 30-06-15, 23:04
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Pete_Mpal_ Εμφάνιση μηνυμάτων
το 4εφτε καιει σιγουρα λιγότερο από ενα υπεκυβισμενο 1800αρη και οταν θες γκάζι έχεις και παραπανω λόγω τούρμπο, ειδικα με λίγο σκάλισμα που δεν έχει και κόστος!
Από κει και περα ο καθένας αποφασίζει ανάλογα με το τι θέλει και τις ανάγκες του. Απλά το ότι ενα μοτερ ειναι παλιο (μην πω παμπάλαιο) δεν σημαίνει οτι δεν ειναι καλύτερο ως μια οικονομικη λύση..
Τα τουρμπατα εχουν μεγαλη διακυμανση καταναλωσης..κι επειδη οποιος το βαλει πανω θα του βαλει και ποιο ελευθερη εξατμιση αλλα και ελευθερη εισαγωγη , δεν προκειται να καιει οπως ενα 4EFE .Οικονομικα θα πηγαινεις μονο ξετουρμπιστος ερποντας γιατι μιλαμε για 1300αρι μοτερ .Το vvti 1800 αν εχεις και το 6αρι σαζμαν δεν καις τιποτα καις λιγοτερο και απο 1400αρι γιατι μπορεις λογω των κυβικων και της ροπης να πηγαινεις σχεδον συνεχεια με 6η απο τα 50km/h σε ολες τις συνθηκες χωρις να χανεις σε αποκριση και μεση καταναλωση σε μικτες συνθηκες θα εχεις 7-9.5 lt/100km αναλογως το ποσο βαρυ ειναι το ποδι σου και χωρις να παιζει ρολο ποσο ζεστη εχει εξω...ποσο καλο ειναι το intercooler και που το εχεις κτλ κτλ ενω με το τουρμπακι .. 7lt/100km θα τα δεις με αυγο κατω απο γκαζι... ή μονο σε εθνικη και παντα ξετουρμπιστος που θα πηγαινει σαν ψοφιο ατμοσφαιρικο 1300αρι , με τουρμπισμα ξεκινας απο 9lt και ανεβαινεις οσο θες .... στα turbo η διακυμανση καταναλωσης ειναι μεγαλη και ειναι ευθεως αναλογη με την διαδρομη του γκαζιου το καλοκαιρι δε με τις ζεστες ακομα χειροτερα ..

Δεν μιλαμε για συγχρονο downsized turbo μοτερ με αμεσο ψεκασμο full stock πνιγμενο για να καιει και να ρυπαινει οσο το δυνατο λιγοτερο
Μιλαμε για ενα μοτερ παμπαλαιο.. ταλαιπωρημενο που θα φορεσει custom ελευθερη εισαγωγη / custom ελευθερη εξατμιση , δεν υπαρχει περιπτωση να καιει λιγοτερο απο το ατμοσφαιρικο εστω κι αν τα κυβικα ειναι λιγοτερα..
Ο εγκεφαλος του 4ΖΖ/1ΖΖ ειναι πολυ πιο εξελιγμενος

Συμφωνω με τα λεγομενα του Kostas 8, Oπως ειπε... αν εχεις 4ΖΖ τον υπερκυβιζεις και ξεμπερδευεις νομιμα και ομορφα ...best option
Aν εχει 4EFE βαζεις 4EFTE και εισαι παλι νομιμος και ωραιος τα crossover στα μοτερ δεν χρειαζονται ...δεν υπαρχει λογος
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
βελτιωσεις για 5efe tsantas_5e ΦΟΡΟΥΜ 2 29-06-13 14:30
Ερωτησεις απλες.... endurasKE-30 OFF TOPIC 5 26-05-11 16:38
Εξυπνες Βελτιωσεις toyota mania SUPPORT 39 26-12-06 12:30
ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ D-4D KIT ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ THS TTE chrysoula michalopoulou SUPPORT 6 10-06-06 19:14
Ατμοσφαιρικες Βελτιωσεις Σε 20ν 2579 4AGE 20v Levin 203 07-05-06 01:41



Page generated in 0,19188404 seconds (78,78% PHP - 21,22% MySQL) with 26 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:27.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)