τι 210 τι 220.. Εγω για τα 215 που ειπε ο Ανδρεας ηξερα. Μιλαμε για 20 με 30 αλογα παραπανω και αντε κανα 5κιλο ροπη. Με τουρμπο τα 280 σε light κατασταση δε θα καταλαβει τιποτα. Εδω το 3zz στο 0.5-0.6 φτανει τα 180-190 με κλειστο μοτερ και δεν καταλαβαινει τιποτα. Και το 1zz κλειστο μοτερ παλι παει 230 ευκολα στο 0.6. Το TS ειναι μοτερ που αντεχει, βγαζει μεν προβλημα στους εκκεντροφορους, ειτε ειναι μαμα απειραχτο, ειτε τουρμπο, ειτε κομπρεσορατο, αυτο δε θα αλλαξει. Και τα 280 που ειπα ισως ειναι πολυ λιγα το ξαναλεω. Δοκιμασμενο σε αρκετα 2zz που γνωριζω. Για light θα παει, τι να ζορισει; Σε αυτο που θα συμφωνησω με τον Roy-D παντως οτι κομπρεσορατοι εχουν δει 250+, ισχυει, κυκλοφορει και ενα λευκο, εδω κοντα, αλλα με χταποδοεξατμιση, Cold Air Intake, ροικη στο καπακι, προγραμμα ισως και αλλα πραγματα που ξεχναω, μετρημενο 252 αλογα προσφατα.. Η ατμοσφαιρα για να παρει θελει λεφτα αρκετα, οπως και το τουρμπο. Απλα στην ατμοσφαιρα εχεις το κεφαλι σου λιγο πιο ηρεμο απ'οτι με το τουρμπο.
|