Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra
Για το βάρος και την αεροδυναμική να το δεχτώ. Για το πρόγραμμα όμως; Είναι σίγουρο αυτό; Ούτε παραπάνω ίππους βγάζει, ούτε ροπή, ούτε διαφορές στο lift. Εγώ προσωπικά δεν έχω ακούσει ούτε έχω διαβάσει για διαφορές στη χαρτογράφηση...
Για τι διαφορά μιλάμε;
Πάντως, και επαναλαμβάνω χωρίς να μειώνω τον κορυφαίο κινητήρα 20v που αποδίδει πολύ καλύτερα από ότι θα περίμενε κανείς διαβάζοντας τα απόλυτα νούμερα ίππων και ροπής, τώρα μιλάμε επί ίσης όροις... Αναφερόμαστε συνέχεια στον 20v ως μοτέρ φορεμένο σε διάφορες καρότσες, αλλά κοντά (ή και μπροστά) από Corolla TS είναι εφόσον είναι επάνω σε ελαφριά καρότσα. Όταν όμως ο 2zz-ge είναι και αυτός φορεμένος στη κατάλληλη καρότσα (βλέπε Celica) τα πράγματα είναι προφανώς διαφορετικά...
|
Αυτό για την χαρτογράφηση μου το έχουν πει άνθρωποι μέσα από την ΤΟΥΟΤΑ...
Η διαφορά είναι ένα αυτοκίνητο, με το Corolla έμενε σταθερη αυτή η απόσταση ενώ το Celica είχε την τάση να την μεγαλώνει, μετά τα 120χλμ αν θυμάμαι καλά...
Λογικά, να μιλήσω για το δικό μου Corolla που ζυγίζει 1080, αν είχε 2zz θα είχε καλυτερες επιδόσεις από ότι με τον 20ν... Τα TS 5d πόσο ζυγίζουν, δεν έχουν 150κιλά διαφορά με τις 101-111;;;
Άκρη και κάποιο αποτέλεσμα δεν θα μπορέσουμε να βγάλουμε, απλά σε ότι δοκιμές έγιναν ή θα γίνουν θα λέμε, το δικό μου 20ν είναι ένα κλικ μπροστά από το TS του Αντρέα, αλλά δύο κλικ πίσω από του Θοδωρή... Φιλικά πάντα έτσι...