Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania
2) Στο θεμα πισω δισκοφρενων, θα πας σε plug & play μετατροπη με πισω δισκοφρενα απο AVENSIS 2002.
Εχει δισκο 271mm και το χειροφρενο πιανει στην δαγκανα και οχι με ταμπουρο που εχει το AVENSIS 2000-2001.
Αυτη την λυση εχω και ειναι πραγματικα εργοστασιακη με 3 βιδες ξεκουμπωνουν τα δικας μας ακρα και μπαινουν τα δισκοφρενατα.
Δεν χρειαζονται ουτε κατανεμητες ουτε τιποτα και θα εχεις γαματο φρενο.Απαραιτητη προυποθεση τα ακρα που θα βρες να εχουν κομπλε τις ντιζες χειροφρενου.
|
Σε ευχαριστώ πολύ για την έτοιμη αυτή λύση!
Οι εργοστασιακοί δίσκοι/τακάκια όμως επαρκούν ή να κοιτάξω για aftermarket, πχ Nippon Power, EBC κλπ?
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania
3) Οι διαστασεις στις 17αρες ζαντες θα πας 205/45/17 καθως με το 215/45/17 φευγεις πολυ.Σχεδον 1 εκατοστο σε ολικη διαμετρο ζαντας-ελαστικου.Εαν δεν εχεις την LINEA TERRA εκδοση που εχει μαμα 185/65/14, τοτε ανεβαζεις 3 εκατοστα διαμετρο που ειναι τεραστια διαφορα.
|
Έχω κάνει και εγώ τους υπολογισμούς με τα γνωστά online converters. Απλά, σε ξένο φορουμ είχα δει να προτείνουν και το 215, εκτός του δημοφιλούς 205, και σκεφτόμουν πως το φαρδύτερο θα μπορεί να κοντρολάρει την ροπή του κομπρέσορα καλύτερα. Όπως είπα και στο αρχικό ποστ, βασικό κριτήριο είναι και το μεγαλύτερο βήμα που θα αποκτήσει για σωστότερο άπλωμα των σχέσεων και μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου στα ταξίδια, οπότε αν κερδίσω 8-10 χλμ/ώ, χωρίς να έχω προβλήμα με τους θόλους, είμαι ευχαριστημένος.
Τέλοσπαντων, για να μην το μετανιώσω, πάμε για 205/45/17 και βλέπουμε.
Σε ευχαριστώ και πάλι για τις πολύτιμες πληροφορίες!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από 2579
φιλε τον παπατζιμ ξερω για καλο
|
Σορρυ αλλά δεν τον ξέρω. Έχεις μήπως διεύθυνση ή τηλέφωνο?