Καλησπέρα σας, έχω ένα Avensis του '97 και από πέρσι έχει επάνω το 4A-GZE 1ης γενιάς μαζί με το σασμάν του, αλλά επειδή είχα κάποιες διαφορές με τον μηχανικό, έφυγα και από τότε ψάχνω μηχανικό για να ολοκληρώσει την μετατροπή/βελτίωση.
Έχει κάνει μόλις 2000 χλμ. με το νέο μοτέρ γιατί δεν θέλω να το ζορίσω, μιας και δεν ξέρω τί πρόβλημα μπορεί να βγάλει. Οπότε, αν ξέρετε κάποιον μηχανικό-μάστορα για τον 4A-GZE στην Αθήνα, παρακαλώ απαντήστε παρακάτω ή στείλτε pm.
Τώρα, μιας και έχω μαζέψει επιτέλους κάποια παραπάνω λεφτά, θα βάλω μπροστά και τις περιφερειακές βελτιώσεις (φρένα-αμορτισέρ-κλπ) για να αρχίσει να ολοκληρώνεται σαν αυτοκίνητο. Δεν πρόκειται να το κάνω κοντράμαξο, απλά να γίνει ένα σβέλτο οικογενειακό τουρισμού (~145-170BHP), χωρίς να χάσει πολλούς πόντους στην άνεση και την φιλικότητα. Έχω, λοιπόν, ξεχωρίσει κάποιες προτάσεις, οπότε πείτε μου τη γνώμη σας. (Παρακαλώ υπεύθυνα posts, και όχι offtopic συζητήσεις)
Α) Αναρτήσεις- Ελατήρια H&R χαμηλώματος 35mm.
- Αμορτισέρ Kayaba AGX.
(Παρακαλώ προτείνετε κάποιο μαγαζί, συνεργαζόμενο ή μη με το corollaclub)
B) Φρένα- Επειδή έχει ταμπούρα πίσω, και έχω ακούσει ότι μπαίνει ο πίσω άξονας με τα δισκόφρενα από την Corolla G6, αξίζει τον κόπο και τα λεφτά η μετατροπή? (Δεν εννοώ από αισθητικής πλευράς)
Πίσω δισκόφρενα από Avensis 2002. - Επειδή έχω καταλάβει ότι οι στοκ δίσκοι της Toyota στραβώνουν για πλάκα, τί σετ δίσκους/τακάκια προτείνετε για μπροστά? Δεν ψάχνω για racing performance, απλά να είναι (λίγο) καλύτερα από τα εργοστασιακά αλλά να μην "σφυρίζουν". Έχω ακούσει καλά λόγια για Nippon Power, EBC και OMP.
(Παρακαλώ προτείνετε κάποιο μαγαζί, συνεργαζόμενο ή μη με το corollaclub)
Γ) Ζάντες-ελαστικά- Tenzo DC6 17x7 με Falken FK452 215/45/17
Διάλεξα την παραπάνω διάσταση επειδή το σασμάν του 4A-GZE είναι λιγάκι κοντό και με την τρέχουσα διάσταση (195/60/14) βλέπω με το GPS ~15 χλμ/ώ διαφορά. Επίσης, είμαι διατεθειμένος να χάσω λίγο στην επιτάχυνση αν είναι να κερδίσω λίγο στην οικονομία καυσίμου.
Δ) Περιφερειακά κινητήρα- Καταρχήν, να τον ακούσει ένας μηχανικός που να ξέρει και να μου πει αν δουλεύει σωστά, γιατί έχω κάποιες ανησυχίες για την λειτουργία του κομπρέσορα και τις σωληνώσεις του intercooler. Αν και φοβάμαι ότι θα χρειαστεί ολικό OEM rebuild τελικά...
- Για τον 4A-GZE, σε ξένα forums έχω δει να προτείνουν μεγαλύτερο ψυγείο νερού, πχ. από Supra ή το διπλό του Hilux, και προαιρετικά ψυγειάκι λαδιού.
- Φίλτρο αέρος K&N στο φιλτροκούτι.
- Τελικό καζανάκι TTE.
Οποιαδήποτε εύστοχη παρατήρηση είναι καλοδεχούμενη. Posts του στυλ "Μπράβο φίλε. Καλή τύχη με τον 4A-GZE." κλπ είναι περιττά. Υπενθυμίζω πως αν ξέρετε κάποιον μηχανικό-μάστορα για τον 4A-GZE στην Αθήνα, παρακαλώ απαντήστε παρακάτω ή στείλτε pm.
Μέσα στις επόμενες 2 εβδομάδες υπολογίζω να βάλω αμορτισέρ-ελατήρια-ζάντες-λάστιχα.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.