Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 Ενα δωρακι για τους φιλους που ειναι κατοχοι και αυτοι μιας TOYOTA |
 |

15-06-09, 02:17
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 23-02-2007
Περιοχή:
αργυρούπολη
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
μηπως εβαλες καπω απο caldina?
|

15-06-09, 02:25
|
 |
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 24-03-2008
Περιοχή:
Αργυρούπολη, Αθήνα
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 86
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από jason
μηπως εβαλες καπω απο caldina?
|
Όχι, γιατί δεν έβρισκα στην αρχή και κατεβάσαμε το intercooler μπροστά αριστερά.
|

15-06-09, 17:36
|
 |
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από jason
μηπως εβαλες καπω απο caldina?
|
ενα σκουρο πρασσινο λες?
|
 |
|
 |

15-06-09, 18:24
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
1) Aπο θεμα αναρτησης καλος ο συνδυασμος.
Εναλλακτικα πας και σε Eibach-kayaba.
Tα αμορτισερ ειναι κορυφαια, μιας και τα φοραω και σιγουρα αξιζουν τα χρηματα τους.Τωρα απο διαρκεια στον χρονο δεν ξερω, αφου τα εχω μονο 5.000χιλ.
Εγω φοραω TTE( κατασκευης eibach) και KAYABA AGX.
2) Στο θεμα πισω δισκοφρενων, θα πας σε plug & play μετατροπη με πισω δισκοφρενα απο AVENSIS 2002.
Εχει δισκο 271mm και το χειροφρενο πιανει στην δαγκανα και οχι με ταμπουρο που εχει το AVENSIS 2000-2001.
Αυτη την λυση εχω και ειναι πραγματικα εργοστασιακη με 3 βιδες ξεκουμπωνουν τα δικας μας ακρα και μπαινουν τα δισκοφρενατα.
Δεν χρειαζονται ουτε κατανεμητες ουτε τιποτα και θα εχεις γαματο φρενο.Απαραιτητη προυποθεση τα ακρα που θα βρες να εχουν κομπλε τις ντιζες χειροφρενου.
3) Οι διαστασεις στις 17αρες ζαντες θα πας 205/45/17 καθως με το 215/45/17 φευγεις πολυ.Σχεδον 1 εκατοστο σε ολικη διαμετρο ζαντας-ελαστικου.Εαν δεν εχεις την LINEA TERRA εκδοση που εχει μαμα 185/65/14, τοτε ανεβαζεις 3 εκατοστα διαμετρο που ειναι τεραστια διαφορα.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
 |
|
 |

15-06-09, 23:11
|
 |
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 24-03-2008
Περιοχή:
Αργυρούπολη, Αθήνα
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 86
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania
2) Στο θεμα πισω δισκοφρενων, θα πας σε plug & play μετατροπη με πισω δισκοφρενα απο AVENSIS 2002.
Εχει δισκο 271mm και το χειροφρενο πιανει στην δαγκανα και οχι με ταμπουρο που εχει το AVENSIS 2000-2001.
Αυτη την λυση εχω και ειναι πραγματικα εργοστασιακη με 3 βιδες ξεκουμπωνουν τα δικας μας ακρα και μπαινουν τα δισκοφρενατα.
Δεν χρειαζονται ουτε κατανεμητες ουτε τιποτα και θα εχεις γαματο φρενο.Απαραιτητη προυποθεση τα ακρα που θα βρες να εχουν κομπλε τις ντιζες χειροφρενου.
|
Σε ευχαριστώ πολύ για την έτοιμη αυτή λύση!
Οι εργοστασιακοί δίσκοι/τακάκια όμως επαρκούν ή να κοιτάξω για aftermarket, πχ Nippon Power, EBC κλπ?
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania
3) Οι διαστασεις στις 17αρες ζαντες θα πας 205/45/17 καθως με το 215/45/17 φευγεις πολυ.Σχεδον 1 εκατοστο σε ολικη διαμετρο ζαντας-ελαστικου.Εαν δεν εχεις την LINEA TERRA εκδοση που εχει μαμα 185/65/14, τοτε ανεβαζεις 3 εκατοστα διαμετρο που ειναι τεραστια διαφορα.
|
Έχω κάνει και εγώ τους υπολογισμούς με τα γνωστά online converters. Απλά, σε ξένο φορουμ είχα δει να προτείνουν και το 215, εκτός του δημοφιλούς 205, και σκεφτόμουν πως το φαρδύτερο θα μπορεί να κοντρολάρει την ροπή του κομπρέσορα καλύτερα. Όπως είπα και στο αρχικό ποστ, βασικό κριτήριο είναι και το μεγαλύτερο βήμα που θα αποκτήσει για σωστότερο άπλωμα των σχέσεων και μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου στα ταξίδια, οπότε αν κερδίσω 8-10 χλμ/ώ, χωρίς να έχω προβλήμα με τους θόλους, είμαι ευχαριστημένος.
Τέλοσπαντων, για να μην το μετανιώσω, πάμε για 205/45/17 και βλέπουμε.
Σε ευχαριστώ και πάλι για τις πολύτιμες πληροφορίες!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από 2579
φιλε τον παπατζιμ ξερω για καλο
|
Σορρυ αλλά δεν τον ξέρω. Έχεις μήπως διεύθυνση ή τηλέφωνο?
|

16-06-09, 00:08
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 11-02-2009
Περιοχή:
θεσ/νικη
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 167
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
το g6 ειναι 4μπουλονο ενω το δικο σου 5μπουλονο
|

16-06-09, 00:33
|
 |
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 24-03-2008
Περιοχή:
Αργυρούπολη, Αθήνα
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 86
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nikos carina
το g6 ειναι 4μπουλονο ενω το δικο σου 5μπουλονο
|
Όντως, το είχα ξεχάσει αυτό.
Anyway, διόρθωσα το αρχικό ποστ βάζοντας την λύση που πρότεινε ο toyota mania. 
|
 |
|
 |

16-06-09, 17:00
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Erebos
Οι εργοστασιακοί δίσκοι/τακάκια όμως επαρκούν ή να κοιτάξω για aftermarket, πχ Nippon Power, EBC κλπ?
|
Εαν εννοεις για τους πισω, υπερ επαρκουν για διπλασια ιπποδυναμη.Εξξαλου αυτοκινητα 200-250 ιππων εχουν μικροτερο δισκο.
Σε καθε περιπτωση θα κανεις ενα γυαλισμα σε τορνο του δισκους.Τακακια αναγκαστικα θα αλλαξεις, θα βαλεις καινουργια δηλαδη.Εγω εβαλα τις TRW.Καλο ειναι να βαλεις σωληνακια υψηλης.Θα κερδισεις κυριως σε αισθηση στο πενταλ.Και οπωσδηποτε φρεσκα υγρα dot 5.1.
Ισως χρειαστει να να κανεις ενα σετ γενικης τις δαγκανες.Αυτο εξαρταται που ειχε πεταμενα τα ακρα ο μαντρας.Γυρω στο 30 ευρω νομιζω εχει.Ειναι ολα τα τσιμουχακια.Αυτο θα το κανεις, σε περιπτωση που καποια δαγκανα ειναι κολλημενη και δεν εχει επαναφορα, η φρεναρει μονη της, η χανει υγρα.
Τωρα στο θεμα ζαντας, καλο ειναι να ειναι 7αρα απο πλευρας φαρδους, για να μην εχεις προβλημα με τους θολους και 35ET offset.Αυτο προτεινει η ΤΤΕ.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
 |
|
 |

16-06-09, 19:01
|
 |
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 24-03-2008
Περιοχή:
Αργυρούπολη, Αθήνα
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 86
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania
Εαν εννοεις για τους πισω, υπερ επαρκουν για διπλασια ιπποδυναμη.Εξξαλου αυτοκινητα 200-250 ιππων εχουν μικροτερο δισκο.
Σε καθε περιπτωση θα κανεις ενα γυαλισμα σε τορνο του δισκους.Τακακια αναγκαστικα θα αλλαξεις, θα βαλεις καινουργια δηλαδη.Εγω εβαλα τις TRW.Καλο ειναι να βαλεις σωληνακια υψηλης.Θα κερδισεις κυριως σε αισθηση στο πενταλ.Και οπωσδηποτε φρεσκα υγρα dot 5.1.
Ισως χρειαστει να να κανεις ενα σετ γενικης τις δαγκανες.Αυτο εξαρταται που ειχε πεταμενα τα ακρα ο μαντρας.Γυρω στο 30 ευρω νομιζω εχει.Ειναι ολα τα τσιμουχακια.Αυτο θα το κανεις, σε περιπτωση που καποια δαγκανα ειναι κολλημενη και δεν εχει επαναφορα, η φρεναρει μονη της, η χανει υγρα.
|
Thanks και πάλι!
Για μπροστά, με αυτά που έχω διαβάσει εδώ μάλλον έχω καταλήξει στους Nippon Power τους οποίους βάζει η H.R.D. νομίζω. Εσύ προτείνεις κάτι άλλο?
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania
Τωρα στο θεμα ζαντας, καλο ειναι να ειναι 7αρα απο πλευρας φαρδους, για να μην εχεις προβλημα με τους θολους και 35ET offset.Αυτο προτεινει η ΤΤΕ.
|
Η TTE στη σελίδα της εδώ δίνει 17x7.5 με offset 35mm, άρα αν βάλω 17x7, το 42mm offset δεν θα είναι εντάξει?? Θα πάω να ρωτήσω σε κανένα ζαντά για να είμαι και σίγουρος πάντως.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Υβριδικός τρόπος
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Παρόμοια Θέματα
|
Θέμα |
Δημιουργός |
Forum |
Απαντήσεις |
Τελευταίο Μήνυμα |
3S PROJECT |
giannis gt |
OFF TOPIC |
9 |
08-04-12 13:01 |
νεο project |
NIKOSX |
TOYOTA COROLLA 111(G6) |
26 |
08-11-09 17:20 |
E12 The 3S-GTE Project |
ΠΑΡΟΥΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
ΕΔΩ ΘΕΣΣΑΛΙΑ |
42 |
03-05-09 18:41 |
Νεο Project |
GEORGIOS_XYNOS |
TOYOTA COROLLA KE30 |
209 |
13-06-07 00:55 |
project st 220 |
toyota mania |
CARINA - AVENSIS - CELICA - RAV4 |
8 |
16-05-06 11:09 |
Page generated in 0,18076706 seconds (84,12% PHP - 15,88% MySQL) with 41 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:46. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|