Κοιτα Νικηφορε, αμα θελεις να κανεις το σωστο για το αυτοκινητο, λαδι-αντιψυκτικα-βαλβολες-υγρα τα περνεις ολα απ την αντιπροσωπεια και καθαριζεις εχεις το κεφαλι 100% ησυχο. Τωρα αμα θελεις να ψαχτεις στο εμποριο θα πρεπει να ψαξεις να βρεις υγρα που να ειναι στις προδιαγραφες οσο πιο κοντα στα μαμα.
-Για τα λιπαντικα ιδιο SAE, παρομοιο δυναμικο/κινητικο ιξωδες, συμβατο ΑPI, παρομοιο Σημειο αναφλεξης, παρομοιο viscocity index, παρομοιο σημειο αντλησιμοτητας με τα 10W30, 15W40 και 20W50 που συστηνει η TOYOTA για τις γενειες μηχανων 4Α και 4Ε.
-Για τα αντιψυκτικα θα πρεπει να εισαι οσο πιο κοντα στο TOYOTA RED LLC...
Το TOYOTA RED LLC ειναι: κοκκινο αιθυλενογλυκολης, με οργανικη τεχνολογια OAT και οχι υβριδικη HOAT που σημαινει οτι εχει βαση τον ανθρακα και οχι τα πυριτικα (silicates). Επισης θα πρεπει να ειναι απαλλαγμενο απο αμινες, βορικα, φωσφορικα και νιτρικα αλατα.
Για καθε λαδι και οτιδηποτε υγρο βαζουμε υπαρχουν MSDS...Πρεπει να τα κατεβαζουμε και να τα συμβουλευομαστε και να ξερουμε τι ακριβως βαζουμε να ειναι ακριβως ομοια με αυτα που συστηνει το εργοστασιο.
Το να εμπιστευομαστε το καθε μαστορα να μας βαζει το καθε MOTUL το καθε CASTROL μονο και μονο επειδη ειναι MOTUL ειναι 100% λαθος πρακτικη...Η MOTUL και η καθε MOTUL ειναι οντως πολυ μεγαλες εταιρειες, αλλα μπορει να μην ταιριαζουν ολα τα προιοντα αυτα στον κινητηρα μας.
Επισης, να εισαι σιγουρος, οτι ελαχιστοι μαστορες γνωριζουν αυτα που σου λεω...Βουτανε ενα μπουγελο και βαζουν σχοινι κορδονι ιδια λαδια ιδια αντιψυκτικα σ ολα τα αμαξια...
Ηταν μια περιοδος που δουλευαν ενα λαδι 10w40 (αγνωστων περαιτερω στοιχειων) ολα τα συνεργεια και το βαζαν σε οτι αμαξι βρισκοταν μπροστα τους...Τωρα εχει γινει μοδα των συνεργειων το 5w30...Τεσπα...Μη τους εμπιστευεσαι, ψαξε μονος σου...
Παρε μια ψιλοεικονα απο εδω για το τι ειναι πανω κατω το καθενα, τα λεει ωραια:
https://www.voulis.com/files/voulis-coolants_el.pdf
Βεβαια ξεχασα το γεγονος των μετατροπων...
Ολα αυτα αφορουν εργοστασιακα αυτοκινητα.
Οταν καποιος εχει αλλαξει τα μαμα κολαρα με σιλικονουχα samco (αλλα ελαστομερη τα μεν αλλα τα δε), εχει αλλαξει ψυγεια (αλλα κραματα της TOYOTA αλλα τα αφτερμαρκετ), εχει αλλαξει αντλιες, σωληνακια, πραματακια οπως εσυ, τοτε αυτα που γραφω δεν βοηθαν σε κατι...
Οταν εχεις κανει μετατροπες, τα καταλληλα προιοντα θα τα βρεις μονο με προσωπικες δοκιμες.
Κανεις δε μπορει να ξερει τι ακριβως συνεργαζεται με τι...Θελει δοκιμες, οπως εκανε και ο κατασκευαστης με το καθε μοντελο του...