Παραφλου.....φλου?
θα ηθελα να μου πειτε αν το παραφλου , απο το δοχειο του , το μετραμε με κρυο κινητηρα -η- οταν αυτος ειναι σε λειτουργεια.Παρατηρησα εχθες με κρυο κινητηρα , οτι στο δοχειο ειναι 3 δακτυλα ποιο κατω απο το max(παντα στο max to θυμαμαι).Μετα απο λειτουργεια και ζεστο κινητηρα εν κινησει το παραφλου ηταν σχεδον στο max.Kαι λεω εγω μηπως οταν σβηνω το μοτερ και ειναι κρυο εχει μεινει παραφλου στο κυκλωμα -η- εχω απωλεια απο καπου και αν ναι να συμπληρωσω.Πηγα στον Γιαννιτσα περαστικος θελοντας να αγορσω 1λιτρο να εχω καβατζα , ποτε δεν ξερεις , και μου μου ειπαν οτι εχουν μονο τετραλιτρα και οτι δεν επρεπε να μου φαει εστω και 3 δακτυλα.
Του εξηγησα την παραπανω θεωρια μου με απορια και τελος παντων δεν πειρα 4λιτρα εναντι 40ευρων (διοτι ειναι Longlife 150000χμ) χαχαχαχαχαχαχ χαχαχαχαχαχ χαχαχαχ και εφυγα.
Tο car ειναι Ε12 1.6 F/L και εχει μολις 25000χλμ .Δεν ειναι να ανυσυχω , toyota ειναι , αλλα ετσι ειναι προσεχουμε για να εχουμε.
__________________
προς το παρον Ε12 1,6 Sport++
|