Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Pete_Mpal_
το 4εφτε καιει σιγουρα λιγότερο από ενα υπεκυβισμενο 1800αρη και οταν θες γκάζι έχεις και παραπανω λόγω τούρμπο, ειδικα με λίγο σκάλισμα που δεν έχει και κόστος!
Από κει και περα ο καθένας αποφασίζει ανάλογα με το τι θέλει και τις ανάγκες του. Απλά το ότι ενα μοτερ ειναι παλιο (μην πω παμπάλαιο) δεν σημαίνει οτι δεν ειναι καλύτερο ως μια οικονομικη λύση..
|
Τα τουρμπατα εχουν μεγαλη διακυμανση καταναλωσης..κι επειδη οποιος το βαλει πανω θα του βαλει και ποιο ελευθερη εξατμιση αλλα και ελευθερη εισαγωγη , δεν προκειται να καιει οπως ενα 4EFE .Οικονομικα θα πηγαινεις μονο ξετουρμπιστος ερποντας γιατι μιλαμε για 1300αρι μοτερ .Το vvti 1800 αν εχεις και το 6αρι σαζμαν δεν καις τιποτα καις λιγοτερο και απο 1400αρι γιατι μπορεις λογω των κυβικων και της ροπης να πηγαινεις σχεδον συνεχεια με 6η απο τα 50km/h σε ολες τις συνθηκες χωρις να χανεις σε αποκριση και μεση καταναλωση σε μικτες συνθηκες θα εχεις 7-9.5 lt/100km αναλογως το ποσο βαρυ ειναι το ποδι σου και χωρις να παιζει ρολο ποσο ζεστη εχει εξω...ποσο καλο ειναι το intercooler και που το εχεις κτλ κτλ ενω με το τουρμπακι .. 7lt/100km θα τα δεις με αυγο κατω απο γκαζι... ή μονο σε εθνικη και παντα ξετουρμπιστος που θα πηγαινει σαν ψοφιο ατμοσφαιρικο 1300αρι , με τουρμπισμα ξεκινας απο 9lt και ανεβαινεις οσο θες .... στα turbo η διακυμανση καταναλωσης ειναι μεγαλη και ειναι ευθεως αναλογη με την διαδρομη του γκαζιου το καλοκαιρι δε με τις ζεστες ακομα χειροτερα ..
Δεν μιλαμε για συγχρονο downsized turbo μοτερ με αμεσο ψεκασμο full stock πνιγμενο για να καιει και να ρυπαινει οσο το δυνατο λιγοτερο
Μιλαμε για ενα μοτερ παμπαλαιο.. ταλαιπωρημενο που θα φορεσει custom ελευθερη εισαγωγη / custom ελευθερη εξατμιση , δεν υπαρχει περιπτωση να καιει λιγοτερο απο το ατμοσφαιρικο εστω κι αν τα κυβικα ειναι λιγοτερα..
Ο εγκεφαλος του 4ΖΖ/1ΖΖ ειναι πολυ πιο εξελιγμενος
Συμφωνω με τα λεγομενα του Kostas 8, Oπως ειπε... αν εχεις 4ΖΖ τον υπερκυβιζεις και ξεμπερδευεις νομιμα και ομορφα ...best option
Aν εχει 4EFE βαζεις 4EFTE και εισαι παλι νομιμος και ωραιος τα crossover στα μοτερ δεν χρειαζονται ...δεν υπαρχει λογος