Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Aπλες βελτιωσεις E11
  #1  
Παλιά 11-05-15, 02:15
Το avatar του χρήστη tsakispa
tsakispa Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2015
Μοντέλο: corolla 2001 vvt-i e11
Μηνύματα: 28
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 125
tsakispa είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Aπλες βελτιωσεις E11

Καλησπερα , εχω κορολλακι E11 vvt-i το 14αρι.Το αμαξι εχει 140000χιλ και ειναι τελειως στοκ.Θελει αρκετο συμμαζεμα αλλα σιγα σιγα κατι γινεται.

Βασικα θελω να το βελτιωσω λιγακι και εχω σκευτει να του περασω εισαγωγη και πεταλουδα απο 1ζζ και τελικο εξατμιση .Επισης εχω αμφιροπες αποψεις για φιλτρο αν θα αλλαξει η αποδοση με φιλτροχωανη ή βαρελακι ή ειναι τσαμπα κοπος.

Αυτα εχω στο μυαλο μ για αρχη , εσεις τι λετε αξιζει ? εχετε κατι να προτεινετε?

Αυτα βεβαια ερχονται σε 2η μοιρα μιιας και εχει ερθει καιρος για service και θελει και αλλαγμα δισκοπλατω .Ασε π καιει και πολυ λαδι σχεδον στεγνο το προλαβα την τελευταια φορα μ ειχε ξεφυγει τελειως
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 11-05-15, 12:28
Το avatar του χρήστη agapiou
agapiou Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 20-05-2009
Μοντέλο: Ε12 f/l 5d 1.4
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 3.441
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 538
agapiou θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Εγώ θα πρότεινα να δεις πρώτα το θέμα του λαδιού που καίγεται, και ύστερα να το δυναμώσεις λίγο...
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 11-05-15, 19:47
Το avatar του χρήστη tsakispa
tsakispa Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2015
Μοντέλο: corolla 2001 vvt-i e11
Μηνύματα: 28
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 125
tsakispa είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ξερουμε ποσο παει η επισκευη ?Απο τι εχω ακουσει κατι με τα ελλατηρια εχει να κανει.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 11-05-15, 22:02
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 303
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tsakispa Εμφάνιση μηνυμάτων
ξερουμε ποσο παει η επισκευη ?Απο τι εχω ακουσει κατι με τα ελλατηρια εχει να κανει.
Πηγαινε κανε απευθειας υπερκυβισμο... και τον πιο απλο να κανεις χωρις περιφερειακα απο 1ΖΖ (μονο στροφαλο και τα νεα πιστονια να μην καις λαδακι.. ) θα πας γυρω στα 120 αλογα με μπολικη ροπη κι οποτε θες βαζεις και μια πολλαπλη εισαγωγης/πεταλουδα και πλησιαζεις τα 140..με εξατμιση και προγραμμα θα πλησιασεις τα 150 αλογα +...Ειναι βελτιωσεις που μπορεις να τις κανεις σταδιακα και να λυσεις και το προβλημα της καταναλωσης λαδιου κανοντας το μοτερ σου καινουργιο και πιο δυνατο...η αλλη λυση ειναι να βρεις μοτερακι 1800 απο celica μεταχειρισμενο 1zz 140hp του 05 και πανω και να το βαλεις πανω... θα σου ερθει πιο οικονομικα...απλα δεν θα ξερεις σε τι κατασταση ειναι εκτος κι αν το ανοιξεις και το .."φρεσκαρεις"

Απλος υπερκυβισμος νομιζω γυρω στα 2000 ευρω παει.. 3500 αν αγορασεις και ολα τα περιφερειακα του 1ΖΖ + κεφαλη celica αν δεν κανω λαθος

Μοτερακι μεταχειρισμενο 1ΖΖ κομπλε με τα παντα επανω γυρω στα 1500 ευρω αγορα ,μονο εξατμιση 51-55 χιλιοστων θα χρειαστεις για να παρεις τα μεγιστα


(Με τον υπερκυβισμο εξακολουθεις να φενεσαι νομιμος 1400αρης αλλα να εχεις τα αλογα και τις ροπες του 1800...Ενω αν βαλεις απανω το 1800αρι μοτερ απευθειας οπως καταλαβαινεις εισαι παρανομος εκτος κι αν πας να δηλωσεις την αλλαγη μοτερ ,κατι που δεν σε συμφερει οικονομικα.. )

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 11-05-15 στις 22:12.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 12-05-15, 00:31
Το avatar του χρήστη agapiou
agapiou Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 20-05-2009
Μοντέλο: Ε12 f/l 5d 1.4
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 3.441
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 538
agapiou θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Ακριβώς όπως τα λέει ο προλαλήσαντας...
Με τη προϋπόθεση ότι θες να το κρατήσεις το αμάξι φυσικά και να του ρίξεις λεφτά...
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 12-05-15, 02:22
Το avatar του χρήστη tsakispa
tsakispa Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2015
Μοντέλο: corolla 2001 vvt-i e11
Μηνύματα: 28
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 125
tsakispa είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Τη μοντα αυτη με τον υπερκιβυσμο την εχω διαβασει στο site και οντως εχεις δικιο θα λυθει και το θεμα με τα λαδια.Απλα ηθελα να αρχισω με κατι πιο οικονομικο.
Ακομα παρακολουθω το θεμα με τα λαδια να δω ποσο καει.
Αμα σκευτω να το κανω μαλλον με μεταχειρισμενο θα το κανω και ισως βαλω μονο καινουργια εμβολα.
Εχετε καποιον γνωστο εμπειρο επι του θεματος? δηλαδη εσεις που υπερκιβυσατε?
Παντως 140 αλογα που λες μ φαινεται δυσκολο εκτος και αν εννοεις κινητηρα και οχι τροχο.

Το αμαξι φυσικα και μενει δεν ειναι καιρος για μεγαλα ανοιγματα .Οτι εχουμε το αξιοποιουμε απλως.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη agapiou : 12-05-15 στις 13:22. Αιτία: Συγχώνευση posts...
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 12-05-15, 10:33
Το avatar του χρήστη nuntius
nuntius Offline:
 
Εγγραφή: 01-06-2007
Περιοχή: Next station...tsempolia
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 869
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 301
nuntius είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Στην Αθήνα ένας είναι ο μάστορας για υπερκυβισμό... αυτός τον ξεκίνησε και αυτός τον κάνει μέχρι και σήμερα χωρίς να έχει σπάσει κανένα μοτέρ. Και αν τυχόν προκύψει ζημιά, έχεις εγγύηση! Τα 140 είναι στρόφαλο αλλά και αυτά με σκέτα μέταλλα και χωρίς περιφερειακά είναι σκάρτα 140. Λογικά με φουλ εξάτμιση, σωστή φιλτροχοάνη και πρόγραμμα είσαι 155-160... αν αρχισεις και σκαλιζεις φτάνει και 190... το θέμα είναι να μην ξεφύγεις ώστε το η μηχανή να ζήσει τα μέγιστα!!!
Με λιγότερο από 2000 κάνεις υπερκυβισμό με φουλ μεταλλα, πολλαπλη, πεταλούδα και φιλτροχοάνη! Με 2500 έχεις φτιάξει και εξάτμιση! Σκέψου το... αξίζει και θα έχεις υγιές μοτέρ.
__________________
Εγώ πότε θα γίνω 18άρηςςςςςς;;;;

Ουπςςςς... έγινααα
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 12-05-15, 13:21
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 303
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nuntius Εμφάνιση μηνυμάτων
Στην Αθήνα ένας είναι ο μάστορας για υπερκυβισμό... αυτός τον ξεκίνησε και αυτός τον κάνει μέχρι και σήμερα χωρίς να έχει σπάσει κανένα μοτέρ. Και αν τυχόν προκύψει ζημιά, έχεις εγγύηση! Τα 140 είναι στρόφαλο αλλά και αυτά με σκέτα μέταλλα και χωρίς περιφερειακά είναι σκάρτα 140. Λογικά με φουλ εξάτμιση, σωστή φιλτροχοάνη και πρόγραμμα είσαι 155-160... αν αρχισεις και σκαλιζεις φτάνει και 190... το θέμα είναι να μην ξεφύγεις ώστε το η μηχανή να ζήσει τα μέγιστα!!!
Με λιγότερο από 2000 κάνεις υπερκυβισμό με φουλ μεταλλα, πολλαπλη, πεταλούδα και φιλτροχοάνη! Με 2500 έχεις φτιάξει και εξάτμιση! Σκέψου το... αξίζει και θα έχεις υγιές μοτέρ.
Στο Ε11 αμα κανει υπερκυβισμο μονο μεταλλα με ολα τα περιφερειακα απο το 1400 (πολλαπλες εξατμιση μπεκ κτλ ) πανω απο 125 ..βαρια 130 αλογα στο μοτερ δεν προκειται να δει αλλα η μεγαλη διαφιρα θα ειναι στην ροπη...
Μπορει να ξεκινησει ετσι για πιο φθηνα .. και να βαζει τα περιφερειακα κομματι κομματι..

Με φουλ υπερκυβισμο πολλαπλες και εξατμιση εισαι 140-145 και με προγραμμα πας κοντα στα 160 αλογα..σιγουρα πανω απο 150

Με το μεταχειρισμενο μοτερακι το 1800 αναλογως απο ποια καροτσα εχει βγει.. αν ειναι απο avensis.. θα εχεις γυρω στα 135 αλογα..αν ειναι μοτερακι απο celica/mr2 λογω μεγαλυτερων βαλβιδων θα εισαι γυρω στα 140 αλογα..και λιγο παραπανω λογω του οτι θα φτιαξεις μεγαλυτερη εξατμιση πιο ελευθερη απο την stock.

Με προγραμμα ειτε υπερκυβισεις ειτε βαλεις 1800αρι μοτερ θα ξεπερασεις τα 150 αλογα (στροφαλο) αυτο ειναι σιγουρο
Η καλυτερη λυση ειναι πραγματι μεταχειρισμενο μοτερακι 1800 απο celica ( με τις μεγαλες βαλβιδες) κομπλε με χταποδι πολλαπλη και πεταλουδα 1800 ...να του αλλαξεις και εμβολα με τα καινουργια και εισαι αρχοντας.. κι αργοτερα βαζεις κι ενα προγραμμα αν θες το κατι παραπανω αλλα οχι οτι ειναι απαραιτητο εκτος κι αν κανεις υπερβολες με τις φιλτροχοανες και τις διατομες στην εξατμιση και το στεγνωσεις πολυ το αμαξι

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 12-05-15 στις 13:29.
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 12-05-15, 13:58
Το avatar του χρήστη χρηστος
χρηστος Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 28-01-2014
Μοντέλο: avensis t22 vvti
Περιοχή: ευβοια αρτακη
Μηνύματα: 209
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 154
χρηστος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nuntius Εμφάνιση μηνυμάτων
Λογικά με φουλ εξάτμιση, σωστή φιλτροχοάνη και πρόγραμμα είσαι 155-160... αν αρχισεις και σκαλιζεις φτάνει και 190... το θέμα είναι να μην ξεφύγεις ώστε η μηχανή να ζήσει τα μέγιστα!!!
190 πως θα φτασει????υπαρχει τροπος?
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX Εμφάνιση μηνυμάτων
Μοτερακι μεταχειρισμενο 1ΖΖ κομπλε με τα παντα επανω γυρω στα 1500 ευρω αγορα ,μονο εξατμιση 51-55 χιλιοστων θα χρειαστεις για να παρεις τα μεγιστα
τα 1500 που λες ειναι πλεον αρκετα χρηματα.σε μαντρα μπορεις να βρεις καλο μοτερακι 1zz κομπλε με κατω απο 1000 και μερικοι δινουν και εγγυηση...

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX Εμφάνιση μηνυμάτων
(Με τον υπερκυβισμο εξακολουθεις να φενεσαι νομιμος 1400αρης αλλα να εχεις τα αλογα και τις ροπες του 1800...Ενω αν βαλεις απανω το 1800αρι μοτερ απευθειας οπως καταλαβαινεις εισαι παρανομος εκτος κι αν πας να δηλωσεις την αλλαγη μοτερ ,κατι που δεν σε συμφερει οικονομικα.. )
παντως οπτικα αν εξαιρεσεις την πολλαπλη εισαγωγης και την πεταλουδα δεν υπαρχει καμια διαφορα στα δυο μοτερ.
__________________
  • Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
  • Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
  • Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
  • Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη χρηστος : 12-05-15 στις 14:07.
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 12-05-15, 14:11
Το avatar του χρήστη agapiou
agapiou Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 20-05-2009
Μοντέλο: Ε12 f/l 5d 1.4
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 3.441
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 538
agapiou θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Από celica έχω την εντύπωση ότι θα είναι με τα παλιά τα πιστόνια, με τις 4 τρύπες, και όχι με τις 8...
Για μένα καλύτερα από avensis 1zz από τα τελευταία, εκεί στο '07...

Υ.Γ.: Θα τα δεις και τα 190, αλλά με τι κατανάλωση...Το θέμα είναι να μείνει και ο καθημερινός χαρακτήρας του αυτοκινήτου...
Εγώ που το σκεφτόμουν πιο παλιά, προσανατολιζόμουν σε μεταχειρισμένο 1zz, δοκιμή για λίγο καιρό να δούμε αν καίει λάδι, και αν έκαιγε, θα άλλαζα φλάντζες και πιστόνια...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
βελτιωσεις για 5efe tsantas_5e ΦΟΡΟΥΜ 2 29-06-13 15:30
Ερωτησεις απλες.... endurasKE-30 OFF TOPIC 5 26-05-11 17:38
Εξυπνες Βελτιωσεις toyota mania SUPPORT 39 26-12-06 13:30
ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ D-4D KIT ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ THS TTE chrysoula michalopoulou SUPPORT 6 10-06-06 20:14
Ατμοσφαιρικες Βελτιωσεις Σε 20ν 2579 4AGE 20v Levin 203 07-05-06 02:41



Page generated in 0,17951703 seconds (83,65% PHP - 16,35% MySQL) with 41 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:43.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)