Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nuntius
Στην Αθήνα ένας είναι ο μάστορας για υπερκυβισμό... αυτός τον ξεκίνησε και αυτός τον κάνει μέχρι και σήμερα χωρίς να έχει σπάσει κανένα μοτέρ. Και αν τυχόν προκύψει ζημιά, έχεις εγγύηση! Τα 140 είναι στρόφαλο αλλά και αυτά με σκέτα μέταλλα και χωρίς περιφερειακά είναι σκάρτα 140. Λογικά με φουλ εξάτμιση, σωστή φιλτροχοάνη και πρόγραμμα είσαι 155-160... αν αρχισεις και σκαλιζεις φτάνει και 190... το θέμα είναι να μην ξεφύγεις ώστε το η μηχανή να ζήσει τα μέγιστα!!!
Με λιγότερο από 2000 κάνεις υπερκυβισμό με φουλ μεταλλα, πολλαπλη, πεταλούδα και φιλτροχοάνη! Με 2500 έχεις φτιάξει και εξάτμιση! Σκέψου το... αξίζει και θα έχεις υγιές μοτέρ.
|
Στο Ε11 αμα κανει υπερκυβισμο μονο μεταλλα με ολα τα περιφερειακα απο το 1400 (πολλαπλες εξατμιση μπεκ κτλ ) πανω απο 125 ..βαρια 130 αλογα στο μοτερ δεν προκειται να δει αλλα η μεγαλη διαφιρα θα ειναι στην ροπη...
Μπορει να ξεκινησει ετσι για πιο φθηνα .. και να βαζει τα περιφερειακα κομματι κομματι..
Με φουλ υπερκυβισμο πολλαπλες και εξατμιση εισαι 140-145 και με προγραμμα πας κοντα στα 160 αλογα..σιγουρα πανω απο 150
Με το μεταχειρισμενο μοτερακι το 1800 αναλογως απο ποια καροτσα εχει βγει.. αν ειναι απο avensis.. θα εχεις γυρω στα 135 αλογα..αν ειναι μοτερακι απο celica/mr2 λογω μεγαλυτερων βαλβιδων θα εισαι γυρω στα 140 αλογα..και λιγο παραπανω λογω του οτι θα φτιαξεις μεγαλυτερη εξατμιση πιο ελευθερη απο την stock.
Με προγραμμα ειτε υπερκυβισεις ειτε βαλεις 1800αρι μοτερ θα ξεπερασεις τα 150 αλογα (στροφαλο) αυτο ειναι σιγουρο
Η καλυτερη λυση ειναι πραγματι μεταχειρισμενο μοτερακι 1800 απο celica ( με τις μεγαλες βαλβιδες) κομπλε με χταποδι πολλαπλη και πεταλουδα 1800 ...να του αλλαξεις και εμβολα με τα καινουργια και εισαι αρχοντας.. κι αργοτερα βαζεις κι ενα προγραμμα αν θες το κατι παραπανω αλλα οχι οτι ειναι απαραιτητο εκτος κι αν κανεις υπερβολες με τις φιλτροχοανες και τις διατομες στην εξατμιση και το στεγνωσεις πολυ το αμαξι