Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

TOYOTA COROLLA E 12 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #21  
Παλιά 30-10-12, 09:15
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Με 1 λιτρο καθε 5000χλμ ειναι σχετικα ενταξει ακομα...Τη παλευει...Μη το φτιαξεις ακομα...Παρε φτηνο λαδι και συμπληρωνε του το...Αμα δεις ομως οτι σιγα σιγα το λιτρο στο καιει στα 2000-3000χλμ ξεκινα να το φτιαχνεις...

Δεν ειναι το καπακι...Κορμος, πιστονια ειναι 100%...Κλασσικα...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη agapiou : 30-10-12 στις 14:32. Αιτία: Συγχώνευση posts...
Απάντηση με παράθεση
  #22  
Παλιά 30-10-12, 11:11
bpapad81 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 14-04-2009
Μηνύματα: 102
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 202
bpapad81 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν ειναι το καπακι...Κορμος, πιστονια ειναι 100%...Κλασσικα...
εννοεεις το θεμα που εχουν οι zz κινητερες, που εχει αναφερθει?

Μιλησα εχτες με εναν απο toyota και μου ειμαι ειναι τα εμβολα, και για να το φτιαξου, βαζουν ενισχυμένα εμβολα και αλλα ελατήρια ενισχυμένα και αυτα.

Γενικα το κοστος για αυτο ποσο παει?
Επισης ρεκτιφιε κανουν μονο οταν γινει οβαλ ο κορμος σωστα?

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Με 1 λιτρο καθε 5000χλμ ειναι σχετικα ενταξει ακομα...Τη παλευει...Μη το φτιαξεις ακομα...Παρε φτηνο λαδι και συμπληρωνε του το...Αμα δεις ομως οτι σιγα σιγα το λιτρο στο καιει στα 2000-3000χλμ ξεκινα να το φτιαχνεις...
Την παλευει μεχρι ποσο όμως???
και αν το αφησω θα εχει αλλα θεματα μετα
Απάντηση με παράθεση
απαντ
  #23  
Παλιά 02-11-12, 15:29
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απαντ

Στη Toyota αμα πας για επισκευη, σου αλλαζουν κορμο και βαζουν καινουργιο κορμο ετοιμο της OPTIFIT κομπλε με πιστονια με περισσοτερες τρυπες (ο οποιος επισημαινω οτι δεν ειναι ο εργοστασιακος κορμος TOYOTA, και ειναι μειωμενης διαρκειας ζωης). Τα OPTIFIT εξαρτηματα ειναι γνησια ανταλλακτικα της TOYOTA τα οποια ειναι πιο οικονομικα απ τα εργοστασιακα με αποδεκτη μικροτερη διαρκεια ζωης...Σε ολες τις εγγυησεις κ στις περισσοτερες επισκευες στο 99% OPTIFIT βαζανε σε ολους...Γνησιο κορμο TOYOTA βαζουν μονο αν το ζητησεις, και σε προειδοποιουν και για το κοστος, το οποιο ειναι μεγαλυτερο απ το OPTIFIT...Το OPTIFIT παει γυρω στα 3500 ευρω με κλειδι στο χερι...

Δε μπορεις να ξερεις ποσο θα σου κρατησει ακομα το μοτερ σου...Απλα βαζε του λαδακι εφοσον σου καιει και οσο θελει ο θεος...Και το δικο μου τσιμπαει λαδακι, δεν υπαρχει κανενα προβλημα, πολλα μοτερ καταναλωνουν λαδακι...1 λιτρο στα 5000χλμ δεν ειναι πολυ, μια χαρουλα ειναι...
Αμα δεις και φτασει να καιει 1λιτρο στα 2000χλμ τοτε φτιαξτο η αλλαξε μηχανη...
Απάντηση με παράθεση
απαντ
  #24  
Παλιά 02-11-12, 15:33
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απαντ

ρεκτιφιε βγαλτο απ το μυαλο σου δεν αξιζει καθολου να ασχοληθεις...Η καλυτερη λυση ειναι να βρεις ενα καλο μεταχειρο μοτερ και να το βαλεις πανω...
Απάντηση με παράθεση
  #25  
Παλιά 02-11-12, 15:46
Το avatar του χρήστη pilotos7
pilotos7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-10-2008
Μοντέλο: Corolla E-11 f/l G6
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 377
pilotos7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Οταν λες ειναι χειροτερος ο κορμος εννοεις οτι ο κυλινδρος εσωτερικα ειναι χειροτερης ποιοτητας?
__________________


Απάντηση με παράθεση
απαντ
  #26  
Παλιά 02-11-12, 21:24
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 272
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απαντ

Για τα εξαρτηματα OPTIFIT επισημαινεται σε service bulletins οτι εχουν την ΙΔΙΑ ποιοτητα κατασκευης με τα αντιστοιχα εργοστασιακα ομως εχουν μικροτερη διαρκεια ζωης...Δεν ξερω πως το πετυχαινουν αυτο, υποθετω οτι ειναι απο διαφορετικα υλικα...Η ποιοτητα κατασκευης ειναι ιδια ομως...
Απάντηση με παράθεση
  #27  
Παλιά 28-05-16, 13:58
bpapad81 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 14-04-2009
Μηνύματα: 102
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 202
bpapad81 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από bpapad81 Εμφάνιση μηνυμάτων
εννοεεις το θεμα που εχουν οι zz κινητερες, που εχει αναφερθει?

Μιλησα εχτες με εναν απο toyota και μου ειμαι ειναι τα εμβολα, και για να το φτιαξου, βαζουν ενισχυμένα εμβολα και αλλα ελατήρια ενισχυμένα και αυτα.

Γενικα το κοστος για αυτο ποσο παει?
Επισης ρεκτιφιε κανουν μονο οταν γινει οβαλ ο κορμος σωστα?

Την παλευει μεχρι ποσο όμως???
και αν το αφησω θα εχει αλλα θεματα μετα
Επανέρχομαι, και μετα απο τοσο καιρο , τελίκα αλλαξα μοτερ, μεταχειρισμενο..γιατι σταματησε το 2ο πιστονι, κολλησε.

Για επισκευη σε συνεργειο, και αλλαγη πιστονια, ελάτηρια, σετ γενικής κτλ, 1800 με εργασεια. (500 ηθελε) με γνησια ανταλακτικα, και ιμιτασιον 1300 με εργασεία (500 ηθελε)

Ε αλλαξα μοτερ , 500 ηθελε και παλι, 850 συνολο 350 η μηχανη.
Απάντηση με παράθεση
  #28  
Παλιά 30-05-16, 19:10
Το avatar του χρήστη sharp
sharp Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Περιοχή: Αγ. Θωμας Θηβων-Αιγαλεω
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 82
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 222
sharp είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από bpapad81 Εμφάνιση μηνυμάτων
Επανέρχομαι, και μετα απο τοσο καιρο , τελίκα αλλαξα μοτερ, μεταχειρισμενο..γιατι σταματησε το 2ο πιστονι, κολλησε.

Για επισκευη σε συνεργειο, και αλλαγη πιστονια, ελάτηρια, σετ γενικής κτλ, 1800 με εργασεια. (500 ηθελε) με γνησια ανταλακτικα, και ιμιτασιον 1300 με εργασεία (500 ηθελε)

Ε αλλαξα μοτερ , 500 ηθελε και παλι, 850 συνολο 350 η μηχανη.
Τι μοτερ εβαλες τελικα και σε ποιον γιατι με ενδιαφερει....Για αποφυγη διαφημισης αν θες στειε πμ.Και φυσικα πρωτες εντυπωσεις.....
__________________
Απάντηση με παράθεση
  #29  
Παλιά 31-05-16, 16:17
bpapad81 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 14-04-2009
Μηνύματα: 102
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 202
bpapad81 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από sharp Εμφάνιση μηνυμάτων
Τι μοτερ εβαλες τελικα και σε ποιον γιατι με ενδιαφερει....Για αποφυγη διαφημισης αν θες στειε πμ.Και φυσικα πρωτες εντυπωσεις.....
έχεις pm, 1.4 εβαλα
Απάντηση με παράθεση
  #30  
Παλιά 07-06-16, 14:35
TOUGHSPORT Offline:
banned
 
Εγγραφή: 14-02-2006
Μοντέλο: Δάκρυ
Περιοχή: Θεσσαλονικη,μα δε με χωραει!!!
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 106
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
TOUGHSPORT είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παιδια οποιος θελει, εχω ενα 3ΖΖ σε πολυ καλη κατασταση, οποιος ενδιαφερεται ας στειλει πμ. Απο το 2010 το Corolla ειναι μετατροπη 2ΖΖ.
Ειναι πολυ καλο το μοτερακι, τυχερος οποιος το παρει.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Αλλαγή τύπου λαδιού, σε παλιό vvti κινητήρα; agrileza TOYOTA COROLLA 111(G6) 4 04-06-21 20:08
Ήχος από κινητήρα Thomas_K SUPPORT 22 07-10-09 14:59
Αλλαγή κινητήρα Demonz_Corolla TOYOTA COROLLA 111(G6) 5 19-01-07 02:49
Αλλαγή Κινητήρα Από Ε12 1.4 Σε Celica Vvti 2003 1794cc wasntme TOYOTA COROLLA E 12 5 26-04-06 10:19
Αλλαγώ Κινητώρα kissand SUPPORT 4 08-04-05 17:37



Page generated in 0,17644000 seconds (80,41% PHP - 19,59% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:19.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)