Γενικά τα λάστιχα είναι περίεργα πράγματα! μπορεί δλδ να έχεις ανόμοιες φθορές πχ απο το πολυ στρήψιμο να εχεις φάει τα πλαινα τους! εμενα ετσι γινονται τα μπροστινα μου! μπορει να φας το πελμα τους οπως εγω στα μπροστινα στα 20000χλμ!!! και φυσικα αλλαξα μονο τα μπροστινα! γιατι αν τα εβαζα πισω μετα θα εφευγε ο κολος! μπορει να εχουν πελμα αλλα αν ειναι παλια χρονολογικα να εχουν σκασιματα δλδ ραγαδες γενικα να ειναι ξερα σαν λαστιχα και να μην κρατανε καθολου! και ας φαινεται οτι εχουν πελμα! αν τωρα ειναι φαγωμενα λιγο μπορεις να βαλεις τα μπροστα πισω, αλλα οχι αν ειναι χαλια απο τους παραπανω λογους γιατι ενδεχεται να σου φευγει το πισω μερος του αυτοκινητου μετα! αν ειναι ομως οκ τα πισω οπως πχ ηταν εμενα και τα μπροστινα βγηκαν οff (ας πουμε πχ οτι εκανες συνεχεια burn out
p) τοτε μπορεις να αλλαξεις μονο μπροστινα! κανονικα δεν προτεινεται αλλα ειναι κριμα να πανε για πεταμα αθικτα λαστιχα, αν ισχυει παντα εγω αναλυω περιπτωσεις τωρα. Αυτο που λενε μερικοι αοριστα καθε 4χρονια ή καθε 40000χλμ ή 30000χλμ γενικα δεν ισχυει! και το λεω γιατι εξαρταται απο τον τροπο οδηγησης, που παμε με το αμαξι πχ χωματοδρομους, σε πετρες κτλ, αν το λιωνουμε στα στρηψιματα κτλ κτλ, γενικα λοιπον αλλαζουμε λαστιχα οταν δουμε οτι δεν κραταει! αν δλδ πατας φρενο με 40χλμ και πας περιπατο πολλα μετρα, αν δεις οτι γλιστραει στις στροφες κτλ, αμα καποιος ξερει καλα το αμαξι του θα τα καταλαβει αυτά, και φυσικα εννοειτε αν εχουν σκασει ή ξεραθει και φυσικα αν δεν εχουν πελμα!!! δεν περιμενουμε να γινουν ημισκλικ πιστας για να τα αλλαξουμε!