Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
Αλλαγή Καταλύτη, πότε; |
|
06-01-20, 23:08
|
|
|
Εγγραφή: 09-10-2019
Μηνύματα: 112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αλλαγή Καταλύτη, πότε;
Κάθε πότε αλλάζουμε καταλύτες στα corolla μας;
Δεν αναφέρει κάτι σχετικό στην συντήρηση.
|
|
|
|
07-01-20, 17:07
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλησπέρα, δεν αναφερετε στην συντηρηση, αλλα απ οτι εχω διαβασει και καποια πραγματα ειναι και λογικα.
1. Οταν βρωμανε τα καυσαερια σαν κλουβιο αυγο, συνηθως εχει καταστραφει ο καταλύτης, αν ισχυει αλλωστε αμα παμε να μετρηθουμε θα δουμε πως σιγουρα θα βγαζουμε υδρογοναθρακες (HC) του σκοτωμου!
2. Οταν κανει θορυβο, τοτε εχουν σπασει κομματια μεσα του, μπορει να μην βγαζει καυσαερια αλλα φραζει την εξατμιση και δεν θα εχουμε επιδοσεις και σιγα σιγα θα εχουμε προβληματα.
Δεν θυμαμαι τωρα κατι αλλο.
Αν εχουμε προβλημα γενικα πχ το να μην τραβαει το αμαξι μπορει να μην ειναι ο καταλυτης οποτε δεν το βαζω για 3, γιατι θελει πολυ ψαξιμο.
Εμενα μου ετυχε κατι τετοιο, εβλεπα πολυ φτωχο μιγμα στο Wideband με τερμα γκαζι εφτασε σε σημειο να μην τραβαει καθολου καλα, τελικα πηγα σε ΚΤΕΟ να με μετρησουν, δεν μου πηραν τιποτα, ο λογος του λαμβδα ηταν χαλια. Μου ειπαν να δω ηλεκτρικη καλωδιωση αν ειναι οκ αυτη τοτε θελει αλλον.
Τελικα δεν ηταν τα ηλεκτρικα, τον εβγαλα και τον καθαρισα, εχω παρει και εναν της Bosch αλλα δεν τον εβαλα και πλεον ολα καλα.
Στον αδερφο μου σε αλλο αμαξι εχει τυχει απο σπασμενο κεραμικο (μαμα) καταλυτη να μην τραβαει και ακουγοντουσαν μεσα κομματια, τελικα τον αλλαξε και αποδεικτηκε οτι μεσα ειχε γινει κομματια.
Αν δεν εχουμε προβληματα δεν υπαρχει λογος αλλαγης, αν δεν κανει την δουλεια του απλα δεν θα μπορουμε να βγαλουμε καρτα καυσαεριων και τοτε θα θελει αλλαγη.
Υποψην για τα εξης :
1. Δεν πρεπει ο καταλυτης να χτυπιεται με οποιοδηποτε τροπο, ειδικα οι κεραμικοι σπανε μεσα, οι μεταλλικοι εχουν πολυ μεγαλυτερη αντοχη. Οι μαμα ειναι σχεδον παντα κεραμικου τυπου.
2. Δεν πρεπει να πηγαινουμε το αμαξι με νεκρα λενε οτι παει μεσα ακαυστο καυσιμο και τον καταστρεφει.
3. Δεν σπρωχνουμε ΠΟΤΕ σβηστο το αμαξι με σκοπο να βαλουμε μπροστα, το ιδιο με το 2.
4. Αν καιμε λαδια ο καταλυτης καταστρεφεται πολυ ποιο γρηγορα.
5. Αν καιμε παραφλου το ιδιο με το 4, μπορει πχ να εχουμε καμμενη φλαντζα.
Εγω τα εχω παθει ολα και ενω δεν εχω προβλημα με τους υδρογοναθρακες μου συστηνει ο εξατμισας αλλαγη + οτι ο πρωτος μου εβαλε καταλυτη για ατμοσφαιρικο σε τουρμπο αμαξι και κοβει δυναμη.
Προσφατα που μετρησα σε ΚΤΕΟ ενω ειχα προβλημα με τον λαμδα και εδειχνε φτωχο μιγμα, τα HC μου ειπαν και τα ειδα αλλωστε οτι ηταν αψογα.
|
|
Α |
|
07-01-20, 21:34
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Α
Απλα συμπληρωματικα μια πληροφορια αναφορικα στο 4 που γραφεις:
Η Toyota διαβεβαιωνει οτι το TOYOTA GENUINE MOTOR OIL 5w30 FE ειναι ειδικα εξελιγμενο για μηχανες toyota ουτως ωστε ακομα και αν καιγεται, να μην βλαπτει τους καταλυτες toyota.
|
07-01-20, 23:07
|
|
|
Εγγραφή: 09-10-2019
Μηνύματα: 112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
...κατάλαβα όποτε παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα.
Διάβασα κάπου ότι ο μέσος όρος ζωής ενός καταλύτη υπολογίζεται στα 100.000 - 150.000 χιλ. γι' αυτό ρώτησα εδώ, επειδή πλησιάζει στα 200.000 και αν πρέπει να αλλαχθεί, οπότε συνεχίσουμε...
|
|
|
|
07-01-20, 23:18
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi
Απλα συμπληρωματικα μια πληροφορια αναφορικα στο 4 που γραφεις:
Η Toyota διαβεβαιωνει οτι το TOYOTA GENUINE MOTOR OIL 5w30 FE ειναι ειδικα εξελιγμενο για μηχανες toyota ουτως ωστε ακομα και αν καιγεται, να μην βλαπτει τους καταλυτες toyota.
|
Τους καταλυτες Toyota? τουλαχιστον ανεκδοτο....ακομα και να υποθεσω οτι ειναι καποιο μαγικο λαδι που δεν κανει καταλοιπα οταν καιγεται γιατι μονο τους Toyota? να μην ελεησει ο παπας τα μουσια του ετσι? Εγω δεν το πιστευω αυτο παντως ακομα και αν το λεει. Ειναι καποιο απο αυτα? https://www.skroutz.gr/c/1228/Ladia-...369/5W-30.html το PFE ειναι? γιατι σκετο FE δεν εχει εκει περα. Βλεπω και οι τιμες τελειες ειναι...μηπως το σκετο εκει βλεπω λενε Fuel Economy αυτο σημαινει το FE ?
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από agrileza
...κατάλαβα όποτε παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα.
Διάβασα κάπου ότι ο μέσος όρος ζωής ενός καταλύτη υπολογίζεται στα 100.000 - 150.000 χιλ. γι' αυτό ρώτησα εδώ, επειδή πλησιάζει στα 200.000 και αν πρέπει να αλλαχθεί, οπότε συνεχίσουμε...
|
Ισχυει αυτο με την ζωη αλλα ειναι εντελως θεωρητικο.
Εγω επειδη τον εχω αλλαξει φυσικα (ξεχασα να το αναφερω) εχω μεταλλικο απο κατω, οποτε εχει λιγοτερα χλμ απο αυτα λογικα. Αλλα οταν ημουν χαμηλωμενος του εχω καταφερει μερικες απο κατω, εχει φαει δλδ χτυπηματα, φαινεται κιολας.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 07-01-20 στις 23:30.
|
|
Α |
|
08-01-20, 20:56
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Α
Ναι FE ειναι fuel economy για βενζινοκινητηρες, το pfe ειναι για ντηζελ προστατευει το φιλτρο σωματιδιων.
Γιατι μονο τους toyota???? Εσυ για τι λες????
Θεωρεις οτι η toyota θα εβγαζε τογιοτολαδο που προστατευει τους καταλυτες της Audi???
Ετσι γραφει ρε φιλε, που θες να ξερω....Και προσωπικα το πιστευω....Μπορει να ειναι φιλικο κ για αλλους καταλυτες δε ξερω...
Οσο για τις τιμες...ΤΕΛΕΙΕΣ ειναι...Φουλ συνθετικο 5w30 εινα, ποσο επρεπε να κανει δηλαδη?? Τετοιες και χειροτερες ειναι στο εμποριο των 5w30 synthetic....
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη keichi : 08-01-20 στις 21:04.
|
09-01-20, 01:36
|
|
|
Εγγραφή: 09-10-2019
Μηνύματα: 112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi
...
Θεωρεις οτι η toyota θα εβγαζε τογιοτολαδο που προστατευει τους καταλυτες της Audi???...
|
Και όμως για Lexus...
|
|
απα |
|
09-01-20, 21:56
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
απα
Οι μηχανες της lexus ειναι toyota :P
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,15833402 seconds (82,12% PHP - 17,88% MySQL) with 37 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:22. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|