Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ

ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ Μαλώστε, διαφωνίστε όσο θέλετε!!!!!!

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #441  
Παλιά 25-10-11, 17:22
Το avatar του χρήστη Χρηστος
Χρηστος Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2004
Μοντέλο: carina e 20v st
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 1.396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 389
Χρηστος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιατι συγκρινετε την π@υτσ@ με την βουρτσα.

αυτη η πο@τσα ηρακλη ομως ειναι must μοτερ σε ολα τα γιαπωνεζικα site τυχαιο?δεν νομιζω!και εξαλου το εχω ξαναπει οτι απο την στιγμη που τιθεται θεμα συγκρισης 2 μοτερ και το ενα εχει πανω απο 30 αλογα και 200cc+ ,αυτο που κλεινει η ζυγαρια ειναι στο λιγοτερο δυνατο που κερδιζει σε χρονους και κοντρες.

αν ο vvtli ηταν στα χερια μου δεν θα αντεχε ουτε βδομαδα πραγμα που ο 20v ειναι δοκιμασμενος για την αντοχη στο σκισιμο και με μοτερ απο τροπετα απο ιαπωνια που ουτε ξερουμε ποσα αληθινα χιλ. εχουν!
οσο αφορα το eur3-4 κτλπ αν ισχυε το αντιθετο θα το ελεγες ως παρατηρηση?(δηλαδη να ηταν ο vvtli εβγαινε την 1993-1999 και 20v 2000 και μετα),τι να κανουμε ρε φιλε τοτε βγηκε αυτος ο κινητηρας με εκεινες τις προδιαγραφες αν θελεις συγκριση θα γινει οπως ειναι,δεν μπορω να βαλω προκαταλυτες κτλπ χαχαχα!!

τεσπα για να μην λεω εγω πολλα τα εχουν πει τοσα χρονια οι ιαπωνες με τον τροπο τους τι σημαινει 20v και τιποτα δεν ηταν τυχαιο που πουλησε παγκοσμιος αυτος ο κινητηρας και χρησιμοποιηθηκε στα περισσοτερα jap cars project σε αντιθεση με τον vvtli που περασε απλα απαρατηρητος!

θελω επισης να πω οτι παροτι που εχω 20V ειμαι φαν του vvtli που δυστυχως δεν ειχε την προβολη που του αξιζε ισως,μπορει να κανω και λαθος!
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #442  
Παλιά 25-10-11, 18:16
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 883
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Χρηστος Εμφάνιση μηνυμάτων
τα εχουν πει τοσα χρονια οι ιαπωνες με τον τροπο τους τι σημαινει 20v και τιποτα δεν ηταν τυχαιο που πουλησε παγκοσμιος αυτος ο κινητηρας και χρησιμοποιηθηκε στα περισσοτερα jap cars project σε αντιθεση με τον vvtli που περασε απλα απαρατηρητος!
Για εμένα ο 2zz είχε την ατυχία να αποτελέσει το κύκνειο άσμα της ΤΟΥΟΤΑ στις γρήγορες εκδόσεις και τη στροφή της εταιρίας στην οικολογία και τους οικονομικούς κινητήρες. Ήταν ουσιαστικά θέμα μάρκετινγκ και στρατηγικών αποφάσεων που λήφθηκαν τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή με αποτέλεσμα να μη δοθεί σε αυτόν τον επίσης πολύ καλό κινητήρα η δέουσα προσοχή... Όσο για το πόσο απαρατήρητος πέρασε, μη ξεχνάμε ότι κυκλοφόρησε σε πάρα πολλές χώρες, κυρίως εκτός Ευρώπης και ότι η lotus, μία εταιρία κατασκευής αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων, ακόμα τον χρησιμοποιεί στα μοντέλα της... Και τον έχει εξελίξει ακόμα περισσότερο... Αυτό κάτι λέει...
__________________
Lift, lift, lift...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 26-10-11 στις 11:51.
Απάντηση με παράθεση
  #443  
Παλιά 26-10-11, 11:26
Το avatar του χρήστη Χρηστος
Χρηστος Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2004
Μοντέλο: carina e 20v st
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 1.396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 389
Χρηστος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra Εμφάνιση μηνυμάτων
Για εμένα ο 2zz είχε την ατυχία να αποτελέσει το κύκνειο άσμα της ΤΟΥΟΤΑ στις γρήγορες εκδόσεις και τη στροφή της εταιρίας στην οικολογία και τους οικονομικούς κινητήρες. Ήταν ουσιαστικά θέμα μάρκετινγκ και στρατηγικών αποφάσεων που λήφθηκαν τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή με αποτέλεσμα να μη δοθεί σε αυτόν τον επίσης πολύ καλό κινητήρα η δέουσα προσοχή... Όσο για το πόσο απαρατήρητος πέρασε, μη ξεχνάμε ότι κυκλοφόρησε σε πάρα πολλές χώρες, κυρίως εκτός Ευρώπης και ότι ο lotus, μία εταιρία κατασκευής αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων, ακόμα τον χρησιμοποιεί στα μοντέλα της... Και τον έχει εξελίξει ακόμα περισσότερο... Αυτό κάτι λέει...
ενα μοντελο μια εταιρια δεν λεει κατι για μενα και μην ξεχνας η lotus εβαλε αυτο το μοτερ(vvtli) γιατι δεν τα βρηκε με την honda(type r) που ηταν το αρχικο project της,απλα ο vvtli ηταν η δευτερη επιλογη τους.
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #444  
Παλιά 26-10-11, 11:46
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 883
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Ρε Χρήστο, τo γεγονός ότι ήταν η 2η επιλογή της δε μειώνει την αξία του. Και στο κάτω-κάτω ήταν η 2η επιλογή σε πόσους άλλους κινητήρες όλων των άλλων κατασκευαστών που θα μπορούσαν να επιλεγούν; Γιατί δεν επέλεξαν κάποιον άλλο κινητήρα άλλης εταιρίας; Μόνο και μόνο το ότι μία εταιρία κατασκευής αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων από τις λίγες που υπάρχουν, επιλέγει (και εξελίσσει-βελτιώνει, σημαντικό αυτό) τον 2zz για ένα μοντέλο της δε μπορεί να μη λέει απολύτως τίποτα...
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση
  #445  
Παλιά 26-10-11, 12:04
Το avatar του χρήστη Χρηστος
Χρηστος Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2004
Μοντέλο: carina e 20v st
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 1.396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 389
Χρηστος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
οκ αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειπα οτι μειωνει την αξια του vvtli,απλα μου δινει την εντυπωση οτι ολοι οι βελτιωτες παγκοσμιος μιλαω τωρα τον εχουν στο περιθωριο
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #446  
Παλιά 27-10-11, 01:15
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 508
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Το marketing σιγουρα παιζει ρολο και σε αυτο κανεις δεν γνωριζει τι εγινε με LOTUS TOYOTA HONDA και τον κοσμο δεν τον νοιαζει κιολας!!!
Μπορει ακομα και ο κυβισμος να επαιξε το ρολο της για την LOTUS οσο περιεργο και να μας φαινεται εμας αυτο για μια τετοια εταιρια!
Οπως και να εχει σιγουρα για την ΤΟΥΟΤΑ , οπως λεει και ο Αντρεας, ηταν το κυκνειο ασμα της γιατι μετα το γυρισε στην οικολογια!!!!
Αλλα το 20 βαλβιδο ειπαμε ειναι αλλου απο αποδοση αλλα και αλλα τα δεδομενα τοτε!!!Σιγουρα σημερα δεν θα μπορουσε να εχει καμμια ελπιδα απο ρυπους οποτε ειναι και ακυρη η συγκριση με το σημερα!!!
Αλλα ειναι αποδεκτο απο ολους οτι αναλογικα με τα αλογα που εχει ο 20βαλβιδος παει πολυ καλα και κανει πολλους και δυνατοτερους να στεναχωριουνται...!!!!RESPECT!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #447  
Παλιά 27-10-11, 15:09
παντελης 20v Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 24-08-2009
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 140
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 201
παντελης 20v είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
παιδια τα δυο μοτερ τελεια ειναι , αστα χαρουμε γιατι δεν θα ξανα δουμε τετοια μοτερ.στα νεα μοντελα που θα βγενουν θα μιλανε για βελτιωτικη οικολογικη μπαταρια...
Απάντηση με παράθεση
  #448  
Παλιά 27-10-11, 17:00
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 508
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από παντελης 20v Εμφάνιση μηνυμάτων
παιδια τα δυο μοτερ τελεια ειναι , αστα χαρουμε γιατι δεν θα ξανα δουμε τετοια μοτερ.στα νεα μοντελα που θα βγενουν θα μιλανε για βελτιωτικη οικολογικη μπαταρια...
+1000000000000
Δυστυχως ετσι θα λενε τα παιδια μας σε καμια 20αρια χρονακια!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
Στην κορυφή τα Αuris HSD, Prius, iQ και Lexus CT200h
  #449  
Παλιά 02-11-11, 16:52
Το avatar του χρήστη Lynx
Lynx Offline:
 
Εγγραφή: 02-04-2008
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 36 male
Μηνύματα: 722
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 303
Lynx είναι ένας φάρος φωτός Lynx είναι ένας φάρος φωτός Lynx είναι ένας φάρος φωτός Lynx είναι ένας φάρος φωτός Lynx είναι ένας φάρος φωτός Lynx είναι ένας φάρος φωτός
Στην κορυφή τα Αuris HSD, Prius, iQ και Lexus CT200h

**Συγνώμη παιδιά αν βγαίνω off topic αλλά νομίζω πως πρέπει να το αναφέρω, μιας και το είδα!!


Στην τελευταία έκδοση 2011/2012 της «Λίστας Περιβαλλοντικών Αυτοκινήτων» της Γερμανικής Λέσχης Αυτοκινήτου Verkehrsclub Deutschland (VCD), τα υβριδικά αυτοκίνητα Toyota και Lexus καθώς και το μικρό Toyota iQ, επικράτησαν ως τα πιο οικολογικά και κοινωνικά βιώσιμα αυτοκίνητα της αγοράς σήμερα, καταλαμβάνοντας τις τέσσερις πρώτες θέσεις.

Συνολικά η VCD αξιολόγησε 385 οχήματα. Το Lexus CT 200h ήρθε πρώτο (σκορ 7,83), και ακολούθησαν τα Toyota Prius (7,53), Toyota iQ 1.0 VVT-I (7,43) και Toyota Auris Hybrid (7,33).

Το Lexus CT200h και το Toyota Auris HSD βρέθηκαν στην πρώτη και δεύτερη θέση στη «Μικρομεσαία Κατηγορία» ενώ το Toyota Prius αναδείχθηκε το πιο συμβατό περιβαλλοντικά «Οικογενειακό Αυτοκίνητο».

Το πλήρως υβριδικό Lexus CT200h ισοβάθμισε στη 2η θέση, ενώ τα Toyota Prius και Auris HSD, επίσης ισοβάθμισαν στη 4η θέση για τις χαμηλότερες περιβαλλοντικές επιπτώσεις τους με τη μορφή εκπομπών CO2. Οι εκπομπές CO2 του Lexus CT 200h είναι μόλις 87 γρ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα, ενώ τα Toyota εντάσσονται στην κατηγορία των 89 γρ./χλμ.

Η VCD, ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός που προάγει την περιβαλλοντικά και κοινωνικά βιώσιμη μετακίνηση, δημοσίευσε για πρώτη φορά τη «Λίστα Περιβαλλοντικών Αυτοκινήτων» το 1989, τη χρονιά που ιδρύθηκε.

Τα κριτήρια αξιολόγησης βασίζονται στους εξής παράγοντες: 60% εκπομπές CO2 (διοξείδιο του άνθρακα) 20% ηχορύπανση, 15% βλαβεροί ρύποι (π.χ. μικροσωματίδια, NO2 – νιτρικό οξείδιο, Nox - οξείδια του αζώτου) και 5% περιβαλλοντικές επιπτώσεις (π.χ. Nox).

Η VCD αξιολόγησε συνολικά 385 αυτοκίνητα για την τελευταία έκθεση της, από την οποία αποκλείονται όλα τα μοντέλα με εκπομπές CO2 πάνω από 180 γρ./χλμ.

Πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/511760

** Αυτό σας το δείχνω, για να σας δείξω τί ενδιαφέρει πραγματικά την μαμά Toyota. Ποτέ και κανένα Sport αμάξι δεν πρόκειται να βγεί πρώτο σε κάποια οικολογική-οικονομική κατηγορία ή να βγεί πρώτο σε πωλήσεις. Στην Ελλάδα μας τώρα, δυστηχώς, ίσως λόγω των οικονομικών μας, είτε λόγω των φόρων μας, είτε μας έχουν υποτιμημένους δεν φέρνουν όλες τις γκάμες και τα sport αμάξια που βγάζουν οι αντιπροσωπίες.

Το θετικό είναι ότι ανέλαβε ένας καινούργιος σχεδιαστής στα αμάξια της Toyota, του οποίου όνομα δεν θυμάμαι, και είναι αυτός που έχει σχεδιάσει το FT-86 και βοήθησε και στο LFA, και είπε ότι τα νέα μοντέλα θα είναι πιό όμορφα, και όχι αδιάφορα, και θα επαναφέρει την παλιά αίγλη της Toyota, ενώ θα βγούν κι'άλλα sport μοντέλα εκτός της FT-86. Υπομονή!!!
__________________
Some say that he was born with his helmet on.  And that he pilots his own Megazord!!!

All we know is... He's called The Lynx!!!


Αν δεν είσαι σίγουρος ότι θα αφήσεις το γκάζι,
τότε μην το πατήσεις!!!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
4age 16v vs 20v NicKE70 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 4 26-09-17 12:43
Vvti & Vvtli- Πως, που, γιατί... madvinegar Γνωσιακή Βάση Δεδομένων 0 10-03-09 17:32
Μετατροπή 1,4 VVTi σε 1.8 TS VVTLi ΚΩΣΤΑΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΚΗΣ SUPPORT 44 15-12-08 12:46
4age 16v konkon 4AGE 20v Levin 10 13-03-08 18:22
vvti vvtli? labros_k ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1 11-01-07 14:17



Page generated in 0,18445992 seconds (80,61% PHP - 19,39% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:46.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)