Και στο 4EFTE εχει κοφτη στα 187 πραγματικα χλμ, γιατι αναλογα τις διαστάσεις ελαστικων-ζαντων και τι σασμαν εχεις μπορει στο κοντερ σου να το βγαζει αλλου. Δεν ξερω σε αυτο το μοτερ στα ποσα ειναι, παντως γενικα οι Γιαπωνεζοι στα 180 εχουν κοφτες ειτε ειναι μηχανες ειτε αυτοκινητα, γιαυτο και τα κοντερ ακομα και σε πολυ καλα αμαξια πχ skyline, supra ktl τα μαμα λενε 180!!! το καλωδιο που λες αν το κοψεις ο εγκεφαλος δεν παιρνει το σημα και ετσι δεν θα βαραει κοφτης, ομως θα σου αναβει το check engine γιατι το θεωρει σφαλμα. Μερικοι βαζουν διακοπτακι ωστε να εχουν on-off και το βαζουν στο off μετα απο καποια ταχυτητα. Αλλα για να μην κανεις ιστοριες και μοντες καλυτερα να παρεις ενα SLD να εχεις το κεφαλακι σου ησυχο!
http://www.hksusa.com/products/?id=781
αν ψαξεις κανα ebay θα το βρεις σε καλη τιμη, εγω αυτο θα εβαζα πάντως.
Τσεκαρε και εδω :
http://www.gtr.co.uk/forum/83619-how...-defencer.html και εδώ
http://www.toyotaownersclub.com/foru...howtopic=68128
Aν εχεις το 4Α-GE 20V πρεπει η ECU σου να ειναι ετσι :
http://www.club4ag.com/faq_and_tech_..._20V_4A-GE.jpg
Το καλωδιο που θες ειναι το SP1, στην τριτη φυσα το τριτο απο αριστερά προς τα δεξιά.
Εδω ειναι καπως διαφορετικο ή μου φαινεται?
http://i229.photobucket.com/albums/e...-Manual_01.jpg
Επειδη το εχω δει αυτο σε πολλες ECU αναλογα το μοντελο αλλαζουν σειρα και θεση καποια pins, πρεπει να εισαι 100% σιγουρος ποιο μοτερ φορας για να βρουμε το σωστο σχεδιαγραμμα. Αυτα που εδειξα το πρωτο ειναι μαυροκαπακο ΑΕ111 Levin 20V με map sensor ενώ το αλλο ειναι απο AE101 ασημοκαπακο, ειδα λες μαυροκαπακο, map sensor εχεις?