Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ

ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ Μαλώστε, διαφωνίστε όσο θέλετε!!!!!!

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #391  
Παλιά 06-06-11, 10:17
Το avatar του χρήστη nikcarina
nikcarina Offline:
 
Εγγραφή: 24-02-2007
Περιοχή: ΒΕΡΟΙΑ
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 714
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 289
nikcarina είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra Εμφάνιση μηνυμάτων
Για το βάρος και την αεροδυναμική να το δεχτώ. Για το πρόγραμμα όμως; Είναι σίγουρο αυτό; Ούτε παραπάνω ίππους βγάζει, ούτε ροπή, ούτε διαφορές στο lift. Εγώ προσωπικά δεν έχω ακούσει ούτε έχω διαβάσει για διαφορές στη χαρτογράφηση...



Για τι διαφορά μιλάμε;

Πάντως, και επαναλαμβάνω χωρίς να μειώνω τον κορυφαίο κινητήρα 20v που αποδίδει πολύ καλύτερα από ότι θα περίμενε κανείς διαβάζοντας τα απόλυτα νούμερα ίππων και ροπής, τώρα μιλάμε επί ίσης όροις... Αναφερόμαστε συνέχεια στον 20v ως μοτέρ φορεμένο σε διάφορες καρότσες, αλλά κοντά (ή και μπροστά) από Corolla TS είναι εφόσον είναι επάνω σε ελαφριά καρότσα. Όταν όμως ο 2zz-ge είναι και αυτός φορεμένος στη κατάλληλη καρότσα (βλέπε Celica) τα πράγματα είναι προφανώς διαφορετικά...

Αυτό για την χαρτογράφηση μου το έχουν πει άνθρωποι μέσα από την ΤΟΥΟΤΑ...
Η διαφορά είναι ένα αυτοκίνητο, με το Corolla έμενε σταθερη αυτή η απόσταση ενώ το Celica είχε την τάση να την μεγαλώνει, μετά τα 120χλμ αν θυμάμαι καλά...
Λογικά, να μιλήσω για το δικό μου Corolla που ζυγίζει 1080, αν είχε 2zz θα είχε καλυτερες επιδόσεις από ότι με τον 20ν... Τα TS 5d πόσο ζυγίζουν, δεν έχουν 150κιλά διαφορά με τις 101-111;;;
Άκρη και κάποιο αποτέλεσμα δεν θα μπορέσουμε να βγάλουμε, απλά σε ότι δοκιμές έγιναν ή θα γίνουν θα λέμε, το δικό μου 20ν είναι ένα κλικ μπροστά από το TS του Αντρέα, αλλά δύο κλικ πίσω από του Θοδωρή... Φιλικά πάντα έτσι...
__________________
Corolla AE101 20v
Απάντηση με παράθεση
  #392  
Παλιά 06-06-11, 10:32
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 883
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nikcarina Εμφάνιση μηνυμάτων
Λογικά, να μιλήσω για το δικό μου Corolla που ζυγίζει 1080, αν είχε 2zz θα είχε καλυτερες επιδόσεις από ότι με τον 20ν... Τα TS 5d πόσο ζυγίζουν, δεν έχουν 150κιλά διαφορά με τις 101-111;;;
Σύμφωνα με το έντυπο της ΤΟΥΟΤΑ για το Corolla facelift, η 3d TS έχει απόβαρο 1220 κιλά και η 5d είναι 1255 κιλά...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nikcarina Εμφάνιση μηνυμάτων
Άκρη και κάποιο αποτέλεσμα δεν θα μπορέσουμε να βγάλουμε, απλά σε ότι δοκιμές έγιναν ή θα γίνουν θα λέμε, το δικό μου 20ν είναι ένα κλικ μπροστά από το TS του Αντρέα, αλλά δύο κλικ πίσω από του Θοδωρή... Φιλικά πάντα έτσι...
Μπα...!!! Και γιατί παρακαλώ να μην είναι το δικό μου δύο κλικ μπροστά και του Θοδωρή 45 κλικ πίσω;
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση
  #393  
Παλιά 06-06-11, 10:55
Το avatar του χρήστη nikcarina
nikcarina Offline:
 
Εγγραφή: 24-02-2007
Περιοχή: ΒΕΡΟΙΑ
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 714
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 289
nikcarina είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αρκετή η διαφορά στα κιλά...
Όπως θέλετε... Και να μην χαλάσω κανενός το κέφι το δικό μου είναι 45 κλικ πίσω από το δικό σου και 42 κλικ πίσω από τα υπόλοιπα!!! Όλοι χαρούμενοι τωρα!!!
__________________
Corolla AE101 20v
Απάντηση με παράθεση
  #394  
Παλιά 06-06-11, 11:19
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 883
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Τώρα μάλιστα... Επιτέλους συνεννοηθήκαμε...

Λίγο που έψαξα στο net για τα βάρη των 101 και 111 βρήκα ότι τα αντίστοιχα απόβαρα για το πρώτο είναι λίγο πάνω από 1050 κιλά ενώ για το δεύτερο λίγο κάτω από 1100 κιλά. Σε εργοστασιακή κατάσταση βέβαια...
__________________
Lift, lift, lift...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 06-06-11 στις 11:37.
Απάντηση με παράθεση
  #395  
Παλιά 06-06-11, 13:57
Το avatar του χρήστη Χρηστος
Χρηστος Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2004
Μοντέλο: carina e 20v st
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 1.396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 390
Χρηστος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
παντως ο vvtli πανω σε καροτσα lotus 700 κιλα ειναι εξαιρετικα γρηγορος 0-100 5sec κλπ. βεβαια το ιδιο θα λεγαμε αν υπηρχε 20v πανω σε τετοια καροτσα,αλλα....
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #396  
Παλιά 06-06-11, 16:14
mpesikos Offline:
 
Εγγραφή: 20-03-2008
Μοντέλο: CTS
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 1.896
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 395
mpesikos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
στην lotus ειχε και +10 αλογα.
ετσι ειχα διαβασει καπου αλλα δεν ελεγε απο που τα ειχαν βγαλει..
Απάντηση με παράθεση
  #397  
Παλιά 06-06-11, 23:44
Το avatar του χρήστη Roy-D
Roy-D Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 24-10-2005
Μοντέλο: RoyalΕ11 f/l
Περιοχή: Στον Κοσμο Μου
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 3.536
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 587
Roy-D είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
και εχει και απιστευτα βελτιωτικα κιτ
__________________
Corolla...ποιο απίστευτο πεθαίνεις...!
http://www.corollaclub.com/forums/vb...o=view&id=5477
Απάντηση με παράθεση
  #398  
Παλιά 07-06-11, 01:39
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 508
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Θα συμφωνησω με τον Αντρεα.
Δλδ αν περασω εγω τον Γιαννη σε κοντρα θα σημαινει πως ολα τα υπερκυβισμενα τον περνάνε? Φυσικά και οχι.

Μπροστα στην κοντρα με τον Γιωργο δεν ημουν. Το μονο που ξερω, επειδη τον εχω γνωρισει, ειναι πως ειναι σοβαρο παιδι και πιστευω δεν θα ελεγε ψεματα για να δικαιολογηθει (πχ οτι ειχε προβλημα στο σασμαν και δηθεν εχασε ταχυτητα). Στο κατω κατω παραδεχτηκε την ηττα του.
Οποτε οι αμφιβολίες δεν ειναι για το αποτελεσμα της κοντρας. Ειναι για την γενικευση της καταστασης.
Προσεξτε, λεω "αμφιβολίες". Δεν λεω σε καμια περιπτωση πως σιγουρα ειναι πιο γρήγορα τα υπερκυβισμένα. Ο Γιαννης ειναι ατομο που ξερει πολλα απο βελτιωσεις, ασχολειται καιρο (εχει φτιαξει και αυτο το Ιταλικο τερας) και σιγουρα εχει κανει και το καλυτερο δυνατον για το renault του.

Αυτο που δεν μου αρεσει εμενα προσωπικα ειναι να μηδενίζουμε τις καταστασεις και ειδικά βασιζόμενοι σε ένα μεμονωμένο - με ολα τα περιεργα - περιστατικο. Και πιστευω Γιαννη πως και εσυ συμφωνεις σε αυτο.

Σε αυτο που σου δινω σουπερ δίκιο ειναι στο γεγονος οτι εσυ προσφερόσουν (και σχεδον τους παρακαλουσες) να γινει κόντρα.
Μιχαλη συμφωνω σε ολα μαζι σου ,με καλυψες πληρως και σε καμμια περιπτωση δεν μηδενιζω τιποτα!!!
Εχετε κανει φοβερη κινηση με τον υπερκυβισμο ειδικα οι 14ρηδες και το εχω πει σε ολες μας τις συζητησεις!!!Απλα ειπα οτι τα 140+ αλογα δεν φαινονται ιδιαιτερα στον δρομο και εσεις που τα οδηγειτε το ξερετε καλυτερα απο μενα!!!
Εχω να κανω ομως 2 διορθωσεις:Πρωτο και εγω βρισκομαι σε φαση εξελιξης του megane(προχθες εβαλα απο ebay 50 ευρω ,διλιτρη πεταλουδα απο scenic μεταχειρα και ακομα δεν το δυναμομετρησα ) και Δευτερο τα αμαξια ολα των παιδιων στις Σερρες μα ΟΛΑ και καλα εκαναν φορουσαν λαστιχα semislik MAXXIS συγκεκριμενα, ολα ειχαν καλες βενζινες και καποιοι και ενισχυτικο και οχι για να βγαλουν παραπανω αλογα αλλα για καθαρα αξιοπιστια του κινητηρα σε ακραιες συνθηκες,καθως και συγκεκριμενα ο Τσερκεζος οπου ειχα και την τιμη να τρεξω ηταν μονο με τα μπροστινα καθισματα και ξηλωμενα ΟΛΑ και το ειχε ζυγισει κιολας ειχε πει -120 κιλα αν θυμαμαι ,σε αντιθεση με μενα που τα ειχα ολα κανονικα ,απο ρεζερβα μεχρι τριγωνα και φαρμακεια(αυτο τελειως ενημερωτικα απλα για να τα λεμε ολα οχι οτι θα κερδιζα και τιποτα δηλαδη με το φαρμακειο,ΕΛΕΟΣ )

Επισης να πω ανοιξα και με τον Λεωνιδα τοτε που και αυτος εχει 136 αλογα δηλαδη 16 αλογα παραπανω απο μενα και εχασε ξεκαθαρα!!!

Συγγνωμη για το OFF TOPIC και ολα στο πλαισιο του να περναμε καλα χωρις παρεξηγησεις και αν εθιξα και καποιον(ους) ζητω ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ συγγνωμη καθως λατρευω τις βελτιωσεις οπως πολυ σωστα ειπες (ευχαριστω για το Ιταλικο τερας)και χαιρομαι ανθρωπους που βελτιωνουν και γουσταρουν οπως και εγω
Παντα βαζω καιτην πλακα και το χαβαλε που κανω και απλα σας πριζωνω για την επομενη φορα να βρεθουν και αλλοι εθελοντες-θυματα!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
Απάντηση με παράθεση
  #399  
Παλιά 07-06-11, 10:34
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt Εμφάνιση μηνυμάτων
Απλα ειπα οτι τα 140+ αλογα δεν φαινονται ιδιαιτερα στον δρομο και εσεις που τα οδηγειτε το ξερετε καλυτερα απο μενα!!!
Εχεις δικιο. Ισως λογω καροτσας ή/και σασμαν ή/και χαρτογραφισης εγκεφάλου τα αλογα αυτα δεν φαινονται. Σε αλλη καροτσα με αλλο σασμαν θα πεταγε. (Πχ οπως ενα σαξοραλο με 120 αλογα).
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #400  
Παλιά 07-06-11, 15:14
pavlosTS Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 18-03-2008
Μοντέλο: Corolla TS pro-f/l
Μηνύματα: 396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 244
pavlosTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Γενίκα δε μου αρέσει να συμμετάσχω σε αυτό το διαξιφισμό, απλά γιατί πιστεύω ότι δεν υπάρχει νικητής και ηττημένος. Όπως είπε ο μπάμπης, πρεπει να ξεκαθαρίσουμε αν συγκρίνουμε μοτέρ ή αυτοκίνητα. Διαβασα όμως τις τελευταίες 10 σελίδες και κόλλησα μόνο σε 2 πράγματα.

Παράθεση:
Αν μου επιτρέπεται να πώ μόνο, ότι το μοτέρ του TS έχει φτιαχνεί, απ'ότι έχω καταλάβει, για νορμαλ καταστάσεις, δλδ να δουλεύει σαν ένα απλό 1800cc αλλά όταν χρειάζεται να μπαίνει το Lift και να δίνει το κάτι παραπάνω!! Το 20v είναι φτιαγμένο να τα "σπάει" από την πρώτη στιγμή που πατάς το γκάζι, είναι πιο σκληροπυρηνικό και γι'αυτό έχει μεγαλύτερη συμπίεση και δουλεύει τόσο ψηλά για ατμοσφαιρικό!! Νομίζω δλδ ότι οι κινητήρες αυτοί έχουν φτιαχτεί για διαφορετικό σκοπό κ με διαφορετική φιλοσοφία.
Το μοτέρ αυτό φοριέται απο 111R. Και εκεί ήπιο είναι? Και αν κάποιος πει ότι μιλάμε για ειδική πανάλαφρη κατασκευή, ψάξτε να δείτε τι κανει η μετατροπή σε mr2.


Παράθεση:
Και κατι τελευταιο το ενα
1800cc με 185hp εως 192hp και 18+ κιλαροπη
το αλλο
1600cc με 155+hp και 16+ κιλα ροπη.

Η συγκριση δικη σας.
Συμφωνώ σε αυτό αλλά τότε όλοι οι υπερμαχοι του 20v θα πρέπει να μας πουνε πως γινεται και το 20v ειναι μπροστα? Να υποθέσω οτι τα άλογα του 2zz είναι άλλα από τα άλογα του 4age?

Όλα αυτα πολύ φιλικά μόνο και μόνο για να καταλάβετε ότι όλα αυτά που λεμε δεν έχουν νόημα.

Προσωπικά έχω πετύχει 20v (δε μου γανηκε μαμά) σε καρότσα Ε90. Εγώ με συνοδηγό, αυτός μόνος του. Πατησαμε μόνο μία 3η σε ανηφόρα (καρέα) όπου μου άνοιγε ελάχιστα. Και σε ένα φανάρι πατήσαμε 1η-2α με εμενα απο πίσω (άρα πάτησα λίγο πιο αργά) και δε το μάζευα. Πιστεύω το συγκεκριμένο σε κανονικό πάτημα με είχε. Αλλά αυτο εμένα δε μου λέει τίποτε για τα μοτερ.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
4age 16v vs 20v NicKE70 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 4 26-09-17 12:43
Vvti & Vvtli- Πως, που, γιατί... madvinegar Γνωσιακή Βάση Δεδομένων 0 10-03-09 17:32
Μετατροπή 1,4 VVTi σε 1.8 TS VVTLi ΚΩΣΤΑΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΚΗΣ SUPPORT 44 15-12-08 12:46
4age 16v konkon 4AGE 20v Levin 10 13-03-08 18:22
vvti vvtli? labros_k ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1 11-01-07 14:17



Page generated in 0,18768191 seconds (80,48% PHP - 19,52% MySQL) with 45 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:43.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)