Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
|
|
|
|
|
08-05-11, 13:43
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 19-11-2008
Μηνύματα: 348
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
VW θα μείνω μόνο στο γεγονός της καλής ποιότητας κατασκευής.
Άλογα αποφάσισαν και αυτοί να βάλουν από την στιγμή που είδαν ότι ο ανταγωνισμός είχε ξεφύγει.
Alfa Romeo; Όμορφα και επιθετικά σαν καλούπια αλλά μέχρι εκεί.
Ακόμα δεν πήραν απόφαση να ξεπεράσουν τις παιδικές τους αρρώστιες εδώ και δεκαετίες.
Αν σε αυτές τις δύο εταιρείες πέρα από τα άλογα βάλεις το κόστος συντήρησης, θα κλάψεις και μάλιστα πικρά......
Ας μην θίξουμε το θέμα των ανταλλακτικών.
Δεν βάζεις θαλασσινό νερό για καύσιμο, ούτε και τα ανταλλακτικά τους κοστίζουν φθηνά.
Οπότε το κριτήριο αγοράς που λέγετε "ΑΛΟΓΑ" είναι συνυφασμένο με τις λέξεις "Κόστος Συντήρησης", το οποίο δεν συγκαταλέγεται στη λέξη "Λαϊκό".
Διαβάστε λοιπόν στις αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων, πόσοι ψάχνουν να βρουν αγοραστές για να τα δώσουν, επειδή δεν συμφέρει πλέον.
Όταν η βενζίνη φτάσει το €1,90 με €2,00 το λίτρο, τότε θα μιλάμε για 65-75 άλογα αυτοκίνητα.
Και δεν μπορώ να διαβάζω σε άλλες ενότητες, ότι ένα turbo ή ακόμα και ατμοσφαιρικό με 150+ άλογα, έχει την ίδια κατανάλωση με ένα 1.4 97 ίππων.
Έλεος δηλαδή............................................ ...........................
|
|
|
|
08-05-11, 22:23
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania
Ποιος ειναι πιο μαγκας.Μην ξεχνας οτι στις περισσοτερες χωρες δεν φορολογουνται τα κυβικα και τωρα στην Ελλαδα ειναι επιτελους καιρος να παρεις πολλα κυβικα, καθως τα τελη πανε με τους ρυπους.Πολλα τουρπακια εχουν υψηλους ρυπους και πληρωνουν πολλα τελοι και δεν χορταινουν βενζινη.Οι καταναλωσεις που αναφερουν οι κατασκευαστες, ισχυουν μονο εαν ακολουθεις κηδεια.Καθως εαν αποφασισεις να κινηθεις συμφωνα με τα αλογα που αγορασεις και να αξιοπησεις το μοτερ, γρηγορα απογοητευεσαι.
Αναμεσα στο ιδιο αυτοκινητο, με το ιδιο χαρακτηρα θα προτιμουσα τα αλογα και ροπη να βγαιναν ατμοσφαιρικα.
Πχ 1.6 turbo vs 2.0 ατμοσφαιρα.
Θα προτιμουσα το 2.0 207 RC απο το 1.6Τ η ενα clio sport με 203ps και 22.kg ροπη απο ενα ας απουμε corsa opc.
|
Ηρακλη μιλουσα για ατμοσφαιρα και στις 2 περιπτωσεις.
Δλδ δεν θεωρω μαγκια στις φερραρι που βγαζουν ατμοσφαιρικα αλογα απο 5000 κυβικα. Αυτο ειναι ευκολο.
Η μαγκια ειναι να βγαζεις πολλα αλογα απο ατμοσφαιρικο μοτερ με λιγα κυβικα. Οπως 4age 20βαλβιδα, vti, TS, typeR, s2000 κτλπ.
Για να δουν τα ιδια αλογα οι Γερμανοι στα ιδια κυβικα πρεπει να βαλουν 6 τουρμποκομπρέσορες πανω...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
08-05-11, 22:32
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 17-02-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 746
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Η μαγκια ειναι να βγαζεις πολλα αλογα απο ατμοσφαιρικο μοτερ με λιγα κυβικα. Οπως 4age 20βαλβιδα, vti, TS, typeR, s2000 κτλπ.
Για να δουν τα ιδια αλογα οι Γερμανοι στα ιδια κυβικα πρεπει να βαλουν 6 τουρμποκομπρέσορες πανω...
|
α ρε Mad +1000 και παλι......
|
09-05-11, 00:15
|
|
Αdministrator
|
|
Εγγραφή: 15-02-2004
Περιοχή:
πειραιας
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
|
|
εως τωρα το δυνατοτερο μοτερ παραγωγης στον κοσμο ειναι το honda typeRR.
εχει τον δυνατοτερο ΚΥΛΙΝΔΡΟ στον κοσμο.
τ αμαξι ειναι 2000κυβικα και βγαζει 260 αλογα μαμα.
δλδ η φεραρι αν ηταν διλιτρη θα εβγαζε λιγοτερα....
__________________
|
09-05-11, 00:25
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 31-07-2007
Περιοχή:
Αθηνα
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 1.038
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL
εως τωρα το δυνατοτερο μοτερ παραγωγης στον κοσμο ειναι το honda typeRR.
εχει τον δυνατοτερο ΚΥΛΙΝΔΡΟ στον κοσμο.
τ αμαξι ειναι 2000κυβικα και βγαζει 260 αλογα μαμα.
δλδ η φεραρι αν ηταν διλιτρη θα εβγαζε λιγοτερα....
|
Ειναι 2200 κυβικα ρε συ και ουσιαστικα ειναι ενα TypeR βελτιωμενο απο την Mugen.Δηλαδη δεν το εφτιαξε απο το εργοστασιο η Honda για παραγωγη.Οποτε το S2000 παραμενει το πιο δυνατο;
|
09-05-11, 00:27
|
|
Αdministrator
|
|
Εγγραφή: 15-02-2004
Περιοχή:
πειραιας
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Speed_
Έψαξα με όλες τις ορολογίες της λέξεως θάνατος και παρεμφερή, αλλά 200+ δεν βρήκα.
Ο ομόσταυλος maniac, βρήκε το άρθρο της καθημερινής και εύγε!!!
Σε ένα σημείο αναφέρει αυτό:
Σεπτέμβριος: - Η Toyota εκδίδει προειδοποίηση ασφάλειας για ενδεχόμενο πρόβλημα με τα πατάκια, που αφορά 3,8 εκατομμύρια οχήματα στις ΗΠΑ, οδηγώντας σε μαζική ανάκληση τον επόμενο μήνα.
|
χαχαχαχα δλδ δε βρηκες τπτ απο οσα λεει ο φιλος μας pete?
ρε συ δεν ψαχνεις σε τιποτα αρχεια αποτα νεκροταφεια της αμερικης? ολο και κατι θα χουν πανω στις ταφοπλακες απο τι πηγε ο φουκαρας...
χαχαχαχαχαχαχα
αλλα μπορει να πηγε απο τπτ φωτιες στα isignia και να τον χρεωσαν σε κανα auris
ρε τι τραβαμε....
__________________
|
09-05-11, 00:27
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 17-02-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 746
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ουτε το ηξερα αυτο το μοτερ...googlαρα και το ειδα....2,2 παντως λεει το οποιο βασιζεται στον διλιτρο...το θεμα ειναι πως το συγκεκριμενο μοτερ ειναι τερας αξιοπιστιας και σηκωνει πολλα, και αποδεδειγμενα εταιριες με καλες ατμοσφαιρες βγαζουν turbατα που μπορουν να σηκωσουν δυναμη στον θεο...3,2 η supra και μπορεις να παρεις 1000 αλογα και να το εχεις και για τα ψωνια.....η εξελιξη στην ατοσφαιρα δινει τεχνογνωσια σε μια εταιρια γιατι προσπαθει να βγαλει καθαρη δυναμη απο ενα μοτερ με βαση μαθηματικα και νομους φυσικης...οταν θελει να δωσει ωμη δυναμη βαζει την τεχνογνωσια κατω κι οτι αλλο μπορει να πουσαρει το μοτερ κι εμεις χαζευουμε πισοκουνητα τερατα να γραφουν μαυρες λωριδες με πεμπτες......
|
09-05-11, 00:33
|
|
Αdministrator
|
|
Εγγραφή: 15-02-2004
Περιοχή:
πειραιας
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από panagiotisfx
Ειναι 2200 κυβικα ρε συ και ουσιαστικα ειναι ενα TypeR βελτιωμενο απο την Mugen.Δηλαδη δεν το εφτιαξε απο το εργοστασιο η Honda για παραγωγη.Οποτε το S2000 παραμενει το πιο δυνατο;
|
σα να χεις δικιο http://www.revmods.com/mugen-honda-t...rimental-spec/
εγω παντως αναφερομαι στο γυαλινο χατςμπακ μοντελο και ξερω 2000κυβικα οχι απο mugen κτλ. μαλιστα δεν εχει a/c και εχει roof scoop στην οροφη. ετσι ειχα διαβασει σε περιοδικο...
και καπου αλλου το ξαναειδα οτι το συγκεκριμενο εχει ΤΟΝ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ
Παραθετω φωτο του, το τι ειχα δει τοτε
__________________
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη MARMEL : 09-05-11 στις 00:39.
|
|
|
|
09-05-11, 00:42
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 31-07-2007
Περιοχή:
Αθηνα
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 1.038
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Πανο αυτο που λες ηταν concept αλλα στην παραγωγη δεν βγηκε.
Σου παραθετω απο wikipedia
Civic Mugen RR (Honda ABA-FD2)
In addition to Civic Type R, 300 Honda Civic Mugen RR cars in red only had also been produced for Japanese market, which reduced weight to 1,255 kg (2,770 lb) using CFRP bumpers and aluminum for the bonnet. The engine is rated 240 PS (180 kW; 240 hp) at 8,000 rpm and 218 N·m (161 lb·ft) torque at 7,000 rpm achieved through Mugen parts such as camshafts, exhaust system and ECU. Other exclusive items that make this a collectors item are Recaro SP-X seats and other Mugen items inside while special Mugen wheels equipped as standard. This version cost 4,777,500 yen (4,550,000+tax) ($38,750 USD) and went on sale on Sept 13 2007. [7]
Mugen also debuted Civic Type-RR Experimental Spec concept car in Tokyo Auto Salon, which features 2157 cc K20A engine rated 260 PS (190 kW; 260 hp) and 237 N·m (175 lb·ft) of torque. Weight is further reduced using aluminum hood (4.6 kg (10 lb)), as well as the new titanium exhaust system (7.6 kg (17 lb)). Interior was replaced with more carbon fiber parts. The car also features Intelligent-Tire Condition Monitoring System (i-TCMS) and Recaro seats. [8]
The concept was later called Honda Civic Mugen RR Advanced Concept during 2009 Tokyo Auto Salon, which has the weight of 1,095 kg (2,414 lb). [9] Brake disc was increased to 340 mm (13.4 in) diameter (320 mm (12.6 in) in Type R/RR). [10]
Το sedan εφτιαξε η Mugen.
|
|
|
|
09-05-11, 00:47
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή:
βολος
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 3.291
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania
Εσυ μιλας παλι για βελτιωση ρε Γιαννη.Για καποιον που τον εδιαφερουν και μονο το 150 αλογα και μια ζωη θα το βαζει μονο βενζινη και αλλαγη λαδιων, ποιο θα επιλεξει.
Ποιος ειναι πιο μαγκας.Μην ξεχνας οτι στις περισσοτερες χωρες δεν φορολογουνται τα κυβικα και τωρα στην Ελλαδα ειναι επιτελους καιρος να παρεις πολλα κυβικα, καθως τα τελη πανε με τους ρυπους.Πολλα τουρπακια εχουν υψηλους ρυπους και πληρωνουν πολλα τελοι και δεν χορταινουν βενζινη.Οι καταναλωσεις που αναφερουν οι κατασκευαστες, ισχυουν μονο εαν ακολουθεις κηδεια.Καθως εαν αποφασισεις να κινηθεις συμφωνα με τα αλογα που αγορασεις και να αξιοπησεις το μοτερ, γρηγορα απογοητευεσαι.
Αναμεσα στο ιδιο αυτοκινητο, με το ιδιο χαρακτηρα θα προτιμουσα τα αλογα και ροπη να βγαιναν ατμοσφαιρικα.
Πχ 1.6 turbo vs 2.0 ατμοσφαιρα.
Θα προτιμουσα το 2.0 207 RC απο το 1.6Τ η ενα clio sport με 203ps και 22.kg ροπη απο ενα ας απουμε corsa opc.
|
Ηρακλη δεν θεωρω φτιαξιμο ενα προγραμμα σε ενα τουρμπο αμαξι!Ειπαμε ειναι αλογα που τα εχει και απλα δεν στα δινει ο κατασκευαστης για πολλους λογους!ΔΕΝ νομιζω να ειναι και κατι τοσο εξωφρενικο ενα προγραμμα!Αλλα και παλι αλλο 20 κιλα ροπης στις 2000 και αλλο 17 στις 5000!ΑΠΛΟ ειναι τι δε καταλαβες απο αυτα που εγραψα πιο πριν???
Οσο αφορα τους ρυπους που λες δες ποσους εχει ενα Corsa OPC και ποσους ενα Renault Sport 2.0?
Το ενα εχει 28000+ και το αλλο 22000!!!Ξερεις τι κανεις το Corsa με αλλα 6000?
Αν και το RENAULT εχει κατι που μα αρεσει!!! Ειναι το avatar μου!
Τελοσπαντων γουστα ειναι αυτα και δεν υπαρχει αμφισβητηση σε αυτο!Αλλα τα νουμερα και οι αριθμοι δεν αμφισβητωνται με τιποτα!!!Καταλαβαινεις πιστευω τι εννοω? TURBO VS N/A 2-0
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
|
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,18821597 seconds (83,57% PHP - 16,43% MySQL) with 45 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:29. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|