Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
|
|
|
|
|
07-05-11, 20:58
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 17-02-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 746
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από CTS03
Προφανώς εκτίμησαν μεγιστοποίηση του κέρδους, που εμάς βέβαια μας αφήνει εντελώς αδιάφορους ... σαν αμέτοχους!
Αν δεν είχε TS εγω δεν θα ήμουν πελάτης της. Σε επόμενο αυτοκίνητο τώρα θα έμενα στην Toyota μόνο αν πήγαινα σε SUV ή για δεύτερο σαν μικρό πόλης. Περισσότερο γιατι ξέρω πιά ένα συνεργείο ...
Το group VW και λιγώτερο η Mazda είναι στην αγορα του λαϊκού σπόρ αυτοκινήτου σήμερα, που ζηταμε οι περισσότεροι εδώ.
|
συμφωνω στο 90% οσων ειπες....αλλα θα γρψω για το 10% της διαφωνιας μου...:
φιλε μου εγω προσωπικα το group VW δεν το αγγιζω με τιποτα, ειναι πραγματικα το μεγαλυτερο παραδειγμα πωλησεων αυτοκινητων μεσω marketing...τα mazda τα συμπαθω, οχι επειδη ειναι Ιαπωνικα, αλλα επειδη εχουν τεχνολογια και εστιαζουν στο αυτοκινητο μαζι με τον οδηγο, ειναι απο τις ελαχιστες εταιριες που μειωνουν το βαρος της καροτσας τους και δεν σου πουλανε χοντρα βαρια αμαξια που για να κουνηθουν πρεπει να εχουν 160ps ( βλεπε group VW). προσωπικα δεν ειμαι toyotaκιας, με την εννοια του πορωμενου, toyota να ναι κι οτι να ναι, ισα ισα που πολλα μοντελα της τα θεωρω απαραδεκτα...αλλα βλεπω οτι η εταιρια εχει τεχνογνωσια στους κινητηρες, πραγματικη και οχι παραμυθια, για μενα εταιρια που ξερει και βγαζει αλογα απο ατμοσφαιρα την παραδεχομαι, αν δεις σχεδον ολες οι εταιριες εχουν ενα καλο ατμοσφαιρικο μοτερ, το group VW ουτε ενα!!!turbo με λιγα κυβικα βγαιναν και πριν 15 χρονια, και μαλιστα πριονια, το charade αν θυμαστε ηταν 1000 κυβικα και ειχε 100Ps με 0-100 σε 7,7, δεν ηρθε η VW να μας πει οτι μπορεις να βγαλεις αλογα απο λιγα κυβικα με turbo, για μενα ειναι τεμπελικα αλογα, και να μην παρεξηγηθω, δεν λεω για μετατροπες που κανει ο καθενας, αλλα για την γραμμη μιας εταιριας, εταιρια που δεν μπορει να βγαλει ενα σωστο δυνατο ατμοσφαιρικο μοτερ για μενα δεν αξιζει και δεν προκειται να δωσω ποτε τα λεφτα μου....θελω η φιρμα στο κλειδι μου να εχει στην πλατη της μοτερ που ξερουν και γυρναν ατμοσφαιρικα, αυτες οι εταιριες οταν θα σου βγαλουν turbo επειτα θα γραψουν ιστορια, αντε να πιασει καποιος τις αντοχες ενος turbo Supra...sorry για το μακροσκελες post και τα παντα λεγονται φιλικα
|
07-05-11, 21:16
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ξέρουν και οι Γερμανοί από ατμόσφαιρα, δες BMW και γιατί όχι και Porsche που με τον ένα ή άλλο (τι ισχύει τώρα?) τρόπο σχετίζεται με VW.
Αλλά ένα αυτοκίνητο δεν είναι μόνο κινητήρας.
Τα VW είναι γενικα πολύ περισσότερο οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα και έχουν και ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία που δεν είχε η Alfa Romeo. Την οποία ξεχασα πριν, τωρα με τα turbo ξαναβγαίνει και η Alfa Romeo στο λαϊκό σπόρ αυτοκίνητο, μέχρι να μας πείσει για την ποιότητα επιπέδου BMW και να εκτοξεύσει τις τιμές.
Και μην πουμε ότι δεν έχει ατμόσφαιρα, η ίδια εταιρεία έχει και Ferrari, τρέχει Formula 1, κτλ
Σε όλους αυτούς εγώ νομίζω σημασία έχει πόση τεχνολογία βάζουν σε λαϊκό αυτοκίνητο με λογική αξιοπιστία, για να έχουν αρκετό κέρδος. Στην αποδοτικότερη παραγωγή είναι το πλεονέκτημα της Toyota.
|
|
|
|
07-05-11, 21:37
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 17-02-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 746
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
και παλι στο 90% ειμαι μαζι σου αχαχαχαχα, οκ για ασφαλεια αξιοπιστια κτλ, οδηγοκεντρικα δεν θα τα ελεγα γιατι εχουμε ενα στην οικογενεια και απλα σε παει ανετα ενα ταξιδι, αισθηση καθολου...ο παππους peugeot που ειχαμε ηταν ποιο οδηγοκεντρικος (χωρις ειρωνεια, κυριολεκτω, ακομη και απο την corolla μου)..επισης οδηγοκεντρικο με τοσα κιλα δεν γινεται....και φυσικα οι Γερμανοι μπορουν να βγαλουν καλες ατμοσφαιρες, δεν προκειται να ριξουν ομως ποτε στην αγορα τετραπεταλουδο σε αμαξι ευρειας κυκλοφοριας...και επιμενω το group VW με τις μικρομεσαιες του φιρμες δεν εβγαλε ποτε καλη ατμοσφαιρα..δεν μιλαω για porche κτλ γιατι ειναι εντελως αλλη κατηγορια, μιλαω γι αυτοκινητο που μπορει να παρει ο μεσος οικογενειαρχης, και ειναι και αυτος που θα στηριξει μια αυτοκινητοβιομηχανια...αν το παμε στην premium κατηγορια ο κινητηρας του Lexus LFA απλα ειναι απο αλλο πλανητη!!!!αυτα απο μενα...παντως η αληθεια ειναι πως η αγορα καινουριου ενω εχει τοσα μοντελα, εμενα με αφηνει αδιαφορο...δεν υπαρχει κατι που να μου κανει το "κλικ"...αντε ρε FT....θα βγεις??????
|
07-05-11, 22:09
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή:
βολος
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Εγω παντως το δηλωνω τωρα εδω και το εννοω!!!
ΑΝ βγαλει ποτε AURIS (που μου αρεσει κιολας) 5πορτο 1600 Turbo με 150 αλογα τοτε θα ειμαι ο ΠΡΩΤΟΣ που θα το παρει!
Πιστευω να σας καλυπτω με αυτο που λεω για να καταλαβετε τι εννοω!
Α και μην εχει και καμια 30000 ευρω!!!
Ο ανταγωνισμος πρεπει να ληφθει σωστα υποψη!!!!ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
|
|
07-05-11, 22:21
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 07-02-2006
Περιοχή:
Βέροια
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 1.595
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt
Εγω παντως το δηλωνω τωρα εδω και το εννοω!!!
ΑΝ βγαλει ποτε AURIS (που μου αρεσει κιολας) 5πορτο 1600 Turbo με 150 αλογα τοτε θα ειμαι ο ΠΡΩΤΟΣ που θα το παρει!
Πιστευω να σας καλυπτω με αυτο που λεω για να καταλαβετε τι εννοω!
Α και μην εχει και καμια 30000 ευρω!!!
Ο ανταγωνισμος πρεπει να ληφθει σωστα υποψη!!!!ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ!!!
|
εεεε Πάρε το 1.8 ατμοσφαιρικό που έχει 147 ιππους.
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....
Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
|
07-05-11, 22:29
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή:
βολος
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Οπως λεει και η διαφημιση δεν νομιζω Τακη.................!!!!!!!!!
Μονο τουρμπο!147 αλογα και 17 κιλα ροπης με το ζορι και να παλευουμε να το δυναμωσουμε παλι!!!Οχι το ιδιο λαθος ξανα Σωτηρη!
Τουρμπο ξεκινας μαμα 150 αλογα και 20 + κιλα ροπης απο 1600 π.χ και με ενα προγραμμα που το θεωρω για μενα ΔΕΔΟΜΕΝΟ σε καθε τουρμπο αμαξι αφου ειναι αλογα που τα εχεις και απλα ο κατασκευαστης για πολλους λογους δεν στα δινει, φτανει 200 με 30 κιλα και οσο αντεχεις ΜΕΤΑ ανεβαινεις!!!
Αλλο 20 κιλα ροπης στης 2000 και αλλο 17 κιλα στις 5000!!!
TURBO VS N/A σημειωσατε 1-0
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...
|
|
07-05-11, 23:54
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 30-09-2006
Περιοχή:
Johannesburg
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 1.879
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από sotoskap
εεεε Πάρε το 1.8 ατμοσφαιρικό που έχει 147 ιππους.
|
Γιατί βγαίνει?
Πριν ένα χρόνο που έψαχνα,ότι είχε κάνει το f/l και τότε το 1800 σταμάτησε,δεν έβγαινε.
Θυμάμαι είχα εκνευριστεί και έλεγα ''τι καντεμιά'',αλλά ευτυχώς...μετά από λίγες μέρες έκατσε η TS.
|
|
|
|
08-05-11, 12:23
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από CTS03
Ξέρουν και οι Γερμανοί από ατμόσφαιρα, δες BMW και γιατί όχι και Porsche που με τον ένα ή άλλο (τι ισχύει τώρα?) τρόπο σχετίζεται με VW.
Αλλά ένα αυτοκίνητο δεν είναι μόνο κινητήρας.
Τα VW είναι γενικα πολύ περισσότερο οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα και έχουν και ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία που δεν είχε η Alfa Romeo. Την οποία ξεχασα πριν, τωρα με τα turbo ξαναβγαίνει και η Alfa Romeo στο λαϊκό σπόρ αυτοκίνητο, μέχρι να μας πείσει για την ποιότητα επιπέδου BMW και να εκτοξεύσει τις τιμές.
Και μην πουμε ότι δεν έχει ατμόσφαιρα, η ίδια εταιρεία έχει και Ferrari, τρέχει Formula 1, κτλ
Σε όλους αυτούς εγώ νομίζω σημασία έχει πόση τεχνολογία βάζουν σε λαϊκό αυτοκίνητο με λογική αξιοπιστία, για να έχουν αρκετό κέρδος. Στην αποδοτικότερη παραγωγή είναι το πλεονέκτημα της Toyota.
|
Αλλο να βγαζεις αλογα ατμοσφαρικα από 5000 κυβικά και αλλο να τα βγαζεις απο 1600 και 1800... Εκει ειναι ολη η μαγκια.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
08-05-11, 12:57
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 17-02-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 746
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Αλλο να βγαζεις αλογα ατμοσφαρικα από 5000 κυβικά και αλλο να τα βγαζεις απο 1600 και 1800... Εκει ειναι ολη η μαγκια.
|
συμφωνω +1000
|
|
|
|
08-05-11, 13:30
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt
Οπως λεει και η διαφημιση δεν νομιζω Τακη.................!!!!!!!!!
Μονο τουρμπο!147 αλογα και 17 κιλα ροπης με το ζορι και να παλευουμε να το δυναμωσουμε παλι!!!Οχι το ιδιο λαθος ξανα Σωτηρη!
Τουρμπο ξεκινας μαμα 150 αλογα και 20 + κιλα ροπης απο 1600 π.χ και με ενα προγραμμα που το θεωρω για μενα ΔΕΔΟΜΕΝΟ σε καθε τουρμπο αμαξι αφου ειναι αλογα που τα εχεις και απλα ο κατασκευαστης για πολλους λογους δεν στα δινει, φτανει 200 με 30 κιλα και οσο αντεχεις ΜΕΤΑ ανεβαινεις!!!
Αλλο 20 κιλα ροπης στης 2000 και αλλο 17 κιλα στις 5000!!!
TURBO VS N/A σημειωσατε 1-0
|
Εσυ μιλας παλι για βελτιωση ρε Γιαννη.Για καποιον που τον εδιαφερουν και μονο το 150 αλογα και μια ζωη θα το βαζει μονο βενζινη και αλλαγη λαδιων, ποιο θα επιλεξει.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Αλλο να βγαζεις αλογα ατμοσφαρικα από 5000 κυβικά και αλλο να τα βγαζεις απο 1600 και 1800... Εκει ειναι ολη η μαγκια.
|
Ποιος ειναι πιο μαγκας.Μην ξεχνας οτι στις περισσοτερες χωρες δεν φορολογουνται τα κυβικα και τωρα στην Ελλαδα ειναι επιτελους καιρος να παρεις πολλα κυβικα, καθως τα τελη πανε με τους ρυπους.Πολλα τουρπακια εχουν υψηλους ρυπους και πληρωνουν πολλα τελοι και δεν χορταινουν βενζινη.Οι καταναλωσεις που αναφερουν οι κατασκευαστες, ισχυουν μονο εαν ακολουθεις κηδεια.Καθως εαν αποφασισεις να κινηθεις συμφωνα με τα αλογα που αγορασεις και να αξιοπησεις το μοτερ, γρηγορα απογοητευεσαι.
Αναμεσα στο ιδιο αυτοκινητο, με το ιδιο χαρακτηρα θα προτιμουσα τα αλογα και ροπη να βγαιναν ατμοσφαιρικα.
Πχ 1.6 turbo vs 2.0 ατμοσφαιρα.
Θα προτιμουσα το 2.0 207 RC απο το 1.6Τ η ενα clio sport με 203ps και 22.kg ροπη απο ενα ας απουμε corsa opc.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17794490 seconds (81,65% PHP - 18,35% MySQL) with 45 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:33. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|