Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002 |
|
|
12-05-10, 13:07
|
|
|
|
Εγγραφή: 28-10-2009
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.227
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
__________________
|
12-05-10, 13:12
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Γιατι εαν κανει υπερκυβισμο δεν θα τα κανει αυτα.Αυτα ειναι +
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
12-05-10, 13:18
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 14-11-2005
Μηνύματα: 45
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ζηση ησουν κατατοπιστικοτατος! Σ ευχαριστω.
Δηλαδη και στις 2 περιπτωσεις θα πιασουμε τα 2000 €!! Τ αφηνουμε για σεπτεμβριο τοτε!!
|
12-05-10, 13:36
|
|
|
|
Εγγραφή: 28-10-2009
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.227
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania
Γιατι εαν κανει υπερκυβισμο δεν θα τα κανει αυτα.Αυτα ειναι +
|
Φίλτρο κ πρόγραμμα ναι, όχι όμως κ ολόσωμη εξάτμιση εκτός αν έχει το χρήμα......
το αναγκέω στον υπερκυβισμό στον τομέα της εξάτμισης είναι η πολλαπλή κατα κύριο λόγο! Πάντος κατα την γνώμη μου δεν αξίζει με τα σχεδόν ίδια λεφτά ή +-500 να βάλει ΦΠΕ κ να μην κάνει υπερκυβισμό!
Αν κάνω ή λέω κάτι λάθος διορθώστεμε οι κάτοχη υπερκυβισμού......
Φιλικά Ζήσης!
__________________
|
|
|
|
12-05-10, 18:15
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παιδιά εγώ όπως έκανα πάντα ΠΟΤΕ δεν ασχολήθηκα με ημίμετρα, για επιδόσεις με διαφορά διπλή αλλάζουμε μοτερ! τώρα να πιάσεις να αλλάζεις το ένα και το άλλο για να πάρεις 3-5hp δεν λέει κατι! πεταμένα λεφτά πιστεύω! ή άστο όπως είναι ή αφού είναι το 1600 βάλε levin μοτερ ή το άλλο με τον κομπρέσορα! μιλάμε για δυνατά μοτέρια! προσωπικά σε toyota δεν έχω δει κανέναν να βάζει απλά πρόγραμμα, όλοι πάνε στις άλλες λύσεις που ειπώθηκαν παραπάνω.
Μην ξεχναμε στα ατμοσφαιρικά για να δούμε άλογα θέλει πείραγμα καπάκι, συμπίεση μοτερ και άλλα πολλά που το ένα φερνει το άλλο και μερικές φορές και την καταστροφη, πάντως μόνο με τέτοια βλέπεις καλές διαφορές. Ενα φίλτρο-πρόγραμμα-εξάτμιση θα πάρεις ψίχουλα και θα κάνεις βαβούρα. Συγκεκριμένα μερικες περιπτώσεις που ήξερα από μοτερ 4E-FE μπορεί πχ να έβγαζαν μέχρι 102-105hp από τα 82 αλλα με κόστος που θα μπορούσαν να είχαν βάλει 4E-FTE και με τα ίδια περιφερειακά (φίλτρο-εξάτμιση κτλ) θα είχαν 140hp.
Για σένα ή λύση είναι υπερκυβισμός, μετατροπή σε turbo, αλλαγή μοτερ με του levin 4Α-GE ή το κομπρεσεράτο 4A-GZE. Διαλέγεις και παίρνεις.
|
|
|
|
17-05-10, 16:01
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 14-11-2005
Μηνύματα: 45
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
Παιδιά εγώ όπως έκανα πάντα ΠΟΤΕ δεν ασχολήθηκα με ημίμετρα, για επιδόσεις με διαφορά διπλή αλλάζουμε μοτερ! τώρα να πιάσεις να αλλάζεις το ένα και το άλλο για να πάρεις 3-5hp δεν λέει κατι! πεταμένα λεφτά πιστεύω! ή άστο όπως είναι ή αφού είναι το 1600 βάλε levin μοτερ ή το άλλο με τον κομπρέσορα! μιλάμε για δυνατά μοτέρια! προσωπικά σε toyota δεν έχω δει κανέναν να βάζει απλά πρόγραμμα, όλοι πάνε στις άλλες λύσεις που ειπώθηκαν παραπάνω.
Μην ξεχναμε στα ατμοσφαιρικά για να δούμε άλογα θέλει πείραγμα καπάκι, συμπίεση μοτερ και άλλα πολλά που το ένα φερνει το άλλο και μερικές φορές και την καταστροφη, πάντως μόνο με τέτοια βλέπεις καλές διαφορές. Ενα φίλτρο-πρόγραμμα-εξάτμιση θα πάρεις ψίχουλα και θα κάνεις βαβούρα. Συγκεκριμένα μερικες περιπτώσεις που ήξερα από μοτερ 4E-FE μπορεί πχ να έβγαζαν μέχρι 102-105hp από τα 82 αλλα με κόστος που θα μπορούσαν να είχαν βάλει 4E-FTE και με τα ίδια περιφερειακά (φίλτρο-εξάτμιση κτλ) θα είχαν 140hp.
Για σένα ή λύση είναι υπερκυβισμός, μετατροπή σε turbo, αλλαγή μοτερ με του levin 4Α-GE ή το κομπρεσεράτο 4A-GZE. Διαλέγεις και παίρνεις.
|
Πληροφοριακα ποσο κοστιζει η αλλαγη μοτερ (αγορα, εργατικα)? Χρειαζεται να αλλαχτει και κατι αλλο? Θεσσαλονικη που να ψαξω? Thanks !
|
17-05-10, 16:05
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 20-05-2009
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 3.441
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Εξαρτάται από τι θέλεις να βάλεις. Πας για ίδιο κινητήρα, ή κάποιον πιο δυνατό?
|
17-05-10, 16:17
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 14-11-2005
Μηνύματα: 45
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Μιλαω για του κινητηρες που αναφερθηκαν πιο πανω (levin 4Α-GE ή το κομπρεσεράτο 4A-GZE.) Αμα ειναι να βαλω, να βαλω κατι πιο δυνατο αλλα στα ιδια κυβικα. Δεν με παιρνει για 1800 κυβικα.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,15394592 seconds (81,59% PHP - 18,41% MySQL) with 38 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:09. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|