Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιά 04-09-09, 00:05
Το avatar του χρήστη Janakas
Janakas Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 11-02-2005
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 2.112
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
Janakas έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Μιλησα προσφατα με εναν μηχανικο για αυτο το θεμα και μου ειπε πως οι εγκεφαλοι που εχουν διορθωθει σε αυτο το θεμα απλα εχουν κομμενο αβανς. Στα φεισλιφτ ρυθμιζεται μεσω εγκεφαλου. Αυτο ομως εχει επιπτωση στην αποκριση του κινητηρα καθως γινεται λιγακι πιο "πεσμενος".

Οποτε κι εγω θα σε συμβουλευα να βαζεις που και που 100αρα ωστε να δουλευει σωστα ο κινητηρας, αλλα να βρεις και ενα βενζιναδικο που θα εισαι σιγουρος οτι εχει καλη βενζινη (και ας εχει μια μικρη διαφορα στην τιμη).

Προσωπικα εχω παρατηρησει οτι απο καποια φτηνα πρατηρια ο κινητηρας οργιαζε αλλα οταν βαζω απο Shell, Bp και αλλα εχει αισθητη διαφορα. Οταν βαζω 100αρα παντως δεν κανει κιχ!
__________________
Μέρα χωρίς lift ίσον χαμένη μέρα!!!

..οταν μεγαλώσω θα γινω σαν το Ts του Corollapatra!!!
Απάντηση με παράθεση
  #12  
Παλιά 04-09-09, 00:44
Το avatar του χρήστη Pashalis 111
Pashalis 111 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 18-12-2008
Περιοχή: Σέρρες
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 54
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 201
Pashalis 111 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Δοκίμασε άλλη βενζίνη, καθάρισε το Air Flow Meter και δες τα μπουζί σε τι κατάσταση είναι και αν φοράς τα σωστά. Στο δικό μου που το πήρα μεταχειρισμένο είχε λάθος μπουζί απο τον προηγούμενο και τα πυράκια ήταν έντονα. Τώρα που έβαλα τα σωστά η μόνη περίπτωση να χτυπήσει πυράκια είναι αν έχω χαμηλές στροφές με μεγάλη ταχύτητα στο σασμάν και πατήσω απότομα γκάζι και μόνο με 95αρα βενζίνη, με 100αρα δεν χτυπάει καθόλου. Στην επόμενη αλαγή μπουζί θα δοκιμάσω τα αμέσως ψυχρότερα.
Απάντηση με παράθεση
  #13  
Παλιά 04-09-09, 03:58
Shadowjump Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 26-03-2009
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 58
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 198
Shadowjump είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Πω πω, με γεμισατε με πραματα να κανω!! Χεχε.

Ευχαριστω για ολες τις απαντησεις σας παιδια.

Σε οποιο μηχανικο εχω παει, ακομα και στην Toyota μου λενε οτι τα πυρακια δεν κανουν κακο............

Οσον αφορα την βενζινη, εβαλα 3 φορες full 100αρα απο BP/Cyclon/Avin ντεποζιτο (αφου ειχε αδειασει απο 95αρα) και εκανα Αθηνα-Λαμια-Αθηνα για να καψει. Δεν ειδα καμια διαφορα. Οποτε σιγουρα δεν ειναι βενζινη.

Το AFM που ακριβως παω για να μου το καθαρισουν? Και τι ακριβως ειναι? Ειναι ακριβος ο καθαρισμος (για να ξερω αν θα τραβαω τα μαλλια μου)

Ποια ειναι τα σωστα μπουζι? Κατι 3ακιδα της BOSCH ή της NGK πρεπει να φοραει. Δεν θυμαμαι ποιο απο τα 2 σιγουρα.

Οσο για τον θορυβο, δεν τον κανει παντα, αλλα αρκετες φορες τον κανει:
  • Οταν εχω 3η π.χ. γυρω στα 40-50 και πατησω αποτομα γκαζι, κανε ενα γρηγορο και κοφτο χρρρρρρρρρρρκ
  • Οταν ειμαι σε ανηφορα αρκετα μεγαλη κανει χρκ χρκ χρκ χρκ για μεγαλη διαρκεια και οχι για λιγο και γρηγορα.
  • Οταν αφηνω γκαζι, παταω γκαζι, αφηνω γκαζι, παταω γκαζι γρηγορα. Σαν να χτυπαω το ποδι μου στον ρυθμο ενος κομματιου π.χ.
  • Και τελος, οταν το λιωνω, κυριως στην δευτερα μετα τις 4000rpm και στην τεταρτη γυρω στις 3500rpm
Απάντηση με παράθεση
  #14  
Παλιά 04-09-09, 10:16
THEMIS Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 26-04-2006
Μοντέλο: Corolla 1.4 vvti G6
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 222
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 250
THEMIS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Φίλε μου η κατάσταση έχει ως εξής:

1. Αυτό το μοτέρ έχει όντως λόγω της κακής χαρτογράφησης του εγκεφάλου πιράκια ακριβώς όπως το λες.
2. Η ΤΟΥΟΤΑ όντως κάνει επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου αλλά δεν έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα γιατί χάνεις στις ψηλές στροφές.
3. Το δικό μου έχει αλλάξει short block λόγω του θέματος με το λάδι και από τότε περιέργως δεν το κάνει καθόλου ενώ πριν το έκανε.
4. Αν ο καιρός είναι κρύος (όχι καλοκαίρι) τότε ελλατώνεται γενικά ή εξαφανίζεται. Οπότε δοκίμασε ένα φίλτρο ΚΝ που μπαίνει στο πάνελ του μαμά φιλτροκουτιού ώστε να έχεις λίγο καλύτερο αέρα και να σου ελλατωθεί αρκετά. Φυσικά θα έχεις και λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση...
5. Φρόντισε γενικά να λειτουργείς το αμάξι στις στροφές της μέγιστης ροπής (3500-4500) και δεν θα το ακούς τόσο.
6. Η 100αρα δεν μου το βελτίωσε και μένα όταν το είχα - οπότε το θέμα μάλλον είναι η χαρτογράφηση σε σχέση με τον αέρα....

Θέμης
Απάντηση με παράθεση
  #15  
Παλιά 04-09-09, 10:30
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Το AFM μπορεις να το καθαρισεις μονος σου.

Ειναι ο ανταπτορας πάνω στο φιλτροκουτι. Ξεβιδωνεις 2 βιδουλες, το βγαζεις και καθαρίζεις με ενα μαλακο πανάκι προσεκτικά αυτο το γυαλινο σωληνακι που ειναι σαν σπίρτο. Λογικά θα δεις πως εχει πιασει σκονη και δεν διαβαζει τοσο καλα.
Αν, οπως λεει και ο Θέμης πιο πανω, παιζει τοσο συμμαντικο ρολο ο αερας, ισως και να δεις καποια μικρη βελτιωση αν καθαρισεις το ΑΦΜ...

Σου επισυναπτω και φωτος...
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  airflow1.jpg
Εμφανίσεις:  78
Μέγεθος:  174,7 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  airflow2.jpg
Εμφανίσεις:  79
Μέγεθος:  207,1 KB  
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #16  
Παλιά 04-09-09, 14:24
Το avatar του χρήστη Six
Six Offline:
 
Εγγραφή: 17-04-2009
Μοντέλο: ZZΕ111
Περιοχή: ΠΟΛΥΚΑΣΤΡΟ
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 41
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 196
Six είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
οταν βαζω 95αρα και το δικο μου κανει χρχρχρ...στην 100αρα ομως χανεται εντελως και για τα μπουζι δες τα denzo ικ16 ειναι για 90.000 αυτα φοραω εγω
Απάντηση με παράθεση
  #17  
Παλιά 04-09-09, 15:50
Shadowjump Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 26-03-2009
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 58
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 198
Shadowjump είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ευχαριστω και παλι παιδια. Απ οτι ακουσα, ειχε λιγο βελτιωση μετα τον καθαρισμο του AFM. Αν και δεν προλαβα να το δοκιμασω καλα, απλα εκανα μια γυρα εδω στην γειτονια. Φιλτρο που μπορο να βρω?

Θεμη, το θεμα ειναι οτι δεν θελω να ειμαι στις 3500-4500rpm, γι αυτο το ψαχνω τοσο πολυ το θεμα :P

Τα denzo IK16 ειναι πιο ψυχρα απο τα ανιστοιχα BOSCH/NGK?

O επαναπρογραμματισμος ειναι ακριβος??
Απάντηση με παράθεση
  #18  
Παλιά 04-09-09, 15:59
THEMIS Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 26-04-2006
Μοντέλο: Corolla 1.4 vvti G6
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 222
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 250
THEMIS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Γενικά, λόγω του ότι το vvti έχει έναν πύρο που μετακινεί τον εκκεντροφόρο στα πιο άγρια έκκεντρα μετά από κάποιες στροφές και επειδή το μοτέρ σου είναι 1400 κυβικά, καλό θα ήταν να το ανοίγεις που και που και να προσπαθείς να το δουλεύεις σε μεσαίες στροφές - οι χαμηλές στροφές κουράζουν το μοτέρ το ίδιο σχεδόν με τις πολύ ψηλές. Υπάρχουν δε και περιπτώσεις που πιάνει μάκα αυτός ο πύρος και τότε έχεις και άλλα ανεπιθύμητα αποτελέσματα αλλά αυτό δεν είναι του παρόντος...

Μπορείς να παραγγείλεις φίλτρο και από το επίσημο site της Κ&Ν στο ίντερνετ μπας και σου έρθει πιο φτηνά ή από τοπικό έμπορο εδώ.

Εντός εγγύησης γινόταν ο επαναπρογραμματισμός τζάμπα αν κάποιος παραπονιόταν γι'αυτό το θέμα - τώρα εκτός δεν γνωρίζω.
Απάντηση με παράθεση
  #19  
Παλιά 04-09-09, 16:04
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Shadowjump Εμφάνιση μηνυμάτων
Ευχαριστω και παλι παιδια. Απ οτι ακουσα, ειχε λιγο βελτιωση μετα τον καθαρισμο του AFM. Αν και δεν προλαβα να το δοκιμασω καλα, απλα εκανα μια γυρα εδω στην γειτονια. Φιλτρο που μπορο να βρω?
Λογικα πρεπει να κανεις καμια πιο μεγαλη βολτιτσα ωστε να μπει ο εγκεφαλος στα καινουρια δεδομενα.
Κανε 5-6 χιλιομετρακια...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #20  
Παλιά 04-09-09, 16:12
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.115
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 883
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Μάικ εσύ τι βενζίνη βάζεις στο υπερ/νο; Εξακολουθείς να βάζεις απλή να υποθέσω...
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
ΠΥΡΑΚΙΑ ΣΕ 4ΖΖ (1,8 ΜΕ 4ΖΖ ΠΙΣΤΟΝΙΑ) philippos ΦΟΡΟΥΜ 11 21-01-14 13:34
ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ DIM71 OFF TOPIC 7 05-02-11 10:18
Απορια σχετικα με πυρακια tasosg697 ΦΟΡΟΥΜ 39 03-10-10 15:37
knock link (αιθητηρας για πυρακια) firebone ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 0 26-01-10 17:46
ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ analyst78 TOYOTA COROLLA E 12 12 28-02-07 16:48



Page generated in 0,18097210 seconds (82,81% PHP - 17,19% MySQL) with 45 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:06.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)