Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

TOYOTA COROLLA E 12 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #21  
Παλιά 22-01-09, 16:40
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 513
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από firebone Εμφάνιση μηνυμάτων
αν με ενα τροπο μπορουσες να κανεις καλυτερη καυση σε ενα κινητηρα σιγουρα τοτε θα εχεις και οικονομια και επιδοση. ισως να κανουν κατι αυτα. οποιος τα εχει δοκιμασει μπορει να εχει αποψη.....
Σε καποιες περιπτωσεις, καλυτερα να μασας, παρα να μιλας.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση
  #22  
Παλιά 22-01-09, 16:54
Το avatar του χρήστη firebone
firebone Offline:
 
Εγγραφή: 23-02-2006
Μοντέλο: Ε12 1.8
Περιοχή: athenz city
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 340
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 264
firebone είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania Εμφάνιση μηνυμάτων
Σε καποιες περιπτωσεις, καλυτερα να μασας, παρα να μιλας.

Συμφωνω και επ αυξανω μαζι σου!!! οποτε εσυ καλυτερα να μασας.
__________________
' i got so much trouble on my mind, refuse to lose '

Απάντηση με παράθεση
  #23  
Παλιά 22-01-09, 17:20
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 55 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 416
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Wink

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από firebone Εμφάνιση μηνυμάτων
αν με ενα τροπο μπορουσες να κανεις καλυτερη καυση σε ενα κινητηρα σιγουρα τοτε θα εχεις και οικονομια και επιδοση. ισως να κανουν κατι αυτα. οποιος τα εχει δοκιμασει μπορει να εχει αποψη.....
Σας διαφεύγει μια μικρή λεπτομερειούλα, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται εντάσεις περί όνου σκιάς.
Για να αυξήσεις την απόδοση ενός κινητήρα, θα πρέπει είτε να αυξήσεις την απόδοση έργου του θερμοδυναμικού του κύκλου, ή να αυξήσεις τη θερμογόνο δύναμη του καυσίμου (οπότε θα μπορέσει να αποδοθεί περισσότερο έργο στον ίδιο θερμοδυναμικό κύκλο).
Τα "μαγνητάκια" δεν μπορούν να μεταβάλλουν το θερμοδυναμικό κύκλο του κινητήρα, αυτό πιστεύω πως δεν το αμφισβητεί κανείς.
Θα ήθελα, όμως, να μου αποδείξει κάποιος με ποιόν τρόπο η θερμογόνος δύναμη του καυσίμου μπορεί να αυξηθεί με τη χρήση των συγκεκριμένων μαγνητών. Λάβετε, δε, υπ' όψη σας πως για την πρόκληση σημαντικών μεταβολών στην ύλη από "στατικά" μαγνητικά πεδία, απαιτείται τα τελευταία να έχουν ιδιαίτερα υψηλές εντάσεις, οι οποίες σε καμία περίπτωση δεν επιτυγχάνονται από δύο μαγνητάκια νεοδυμίου.
Αν ήταν έτσι, γιατί δεν παίρνουμε ένα σετ οβάλ ηχείων και να χρησιμοποιήσουμε τους μαγνήτες τους (είναι ισχυρότεροι και θα μας στοιχίσουν φθηνότερα);;;;
-
Και βέβαια, κάτι που διαφημίζεται ως "επανάσταση" της οικονομίας, θα έπρεπε αφ' ενός μεν να έχει τεκμηριωμένο θεωρητικό background (και όχι πέντε γραμμές με δύο ονόματα για ένα βραβείο) και αφ' ετέρου δε, να έχει γίνει standard εξοπλισμός όλων των οχημάτων, ώστε να επιτυγχάνονται πανεύκολα τα επίπεδα ρύπων EURO IV, V και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο, και να έχουν μειωθεί οι εκπομπές αερίων θερμοκηπίου και ρύπων από τον παγκόσμιο μηχανοκίνητο στόλο. Αφήστε που οι κατασκευαστές θα κολυμπούσαν σαν τον Σκρούτζ μέσα στα δολάρια...
-
Γιατί άραγε να μη συμβαίνουν αυτά;
Συνομωσία; Φταίνε οι νεφελίμ; Φταίνε οι ΕΛ;
Ή απλά, κάποιοι βρήκαν το μήνα που τρέφει τους δώδεκα;
Έξυπνα παιδιά είμαστε, μπορούμε να βγάλουμε τα συμπεράσματά μας χωρίς να τσακωθούμε...
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση
  #24  
Παλιά 22-01-09, 22:10
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 513
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Πανο, μην ξαναρχισουμε παλι με τους ερμους τους κατασκαυαστες.Αυτοι εχουν εναν στοχο και προσπαθουν να τον φτασουν με το μικροτερο δυνατο κοστος.Ακομα και το λεπτο του ευρω, στα εκατομυρια αυτοκινητα, μετραει αφανταστα.
Γιατι ενα type-r με ολοκληρη εξατμιση-φιλτρο προγραμμα παει 240 αλογα απο Ελληνικα χερια.Οι Ιαπωνες δεν ξερανε να το φταιξουνε.Γιατι στριβει καλυτερα με μια after market και ρυθμισεις.Γιατι φρεναρει καλυτερα για τον ιδιο λογο.
Γιατι ολοi ψαχνομαστε για βελτιωσεις;
Τι δεν εκανε καλα ο κατασκευαστης;
O κατασκευαστης εκανε πολυ απλα, την χρυση τομη των πραγματων για το δεδομενο κοστος.Ουτε δεκαρα παραπανω.
Χαρακτηριστικο παραδειγμα στο δικο μου αυτοκινητο, που εχει επενδυση απομιμισης ξυλου.Ε λοιπον ο δεξιος αεραγωγος δεν εχει.Οταν απευθυνθηκα μου ειπανε οτι ετσι ερχεται εργοστασιακα.Απο καθε αυτοκινητο να γλυτωνουν εναν αεραγωγο, σκεφτειται ποσα σετ φτιαχνουν.Καθε 5 αυτοκινητα κερδιζουν ενα.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση
  #25  
Παλιά 22-01-09, 22:59
Το avatar του χρήστη TAKISCOR
TAKISCOR Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 02-08-2007
Μοντέλο: Corolla e12 1.4 f/l
Περιοχή: Δεσφινα
Ηλικία: 36 male
Μηνύματα: 354
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 247
TAKISCOR είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
παιδια τεχνολογια λεμε προχωραει ,παντως εγω ειδα καποια διαφορα,αλλα θα το ξαναμετρησω για να ειμαι σιγουρος....τα λεμε.
__________________
Αυτο ειναι το corolla μου ,πιστευω να σας αρεσει...
Απάντηση με παράθεση
  #26  
Παλιά 23-01-09, 00:48
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 55 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 416
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Wink

Η τεχνολογία σίγουρα προχωράει, αλλά θα πρέπει αυτό που "πουλάνε" σαν προχωρημένη τεχνολογία να είναι όντως κάτι τέτοιο, και όχι φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Αντίστοιχο σύστημα, αλλά με ηλεκτρική τροφοδοσία διαφημίζεται εδώ και μερικούς μήνες σε περιοδικά που ασχολούνται με 4x4...
Ηρακλή, δεν μιλάω για οικονομίες κλίμακας, όπου ακόμα και η εξοικονόμηση μίας βίδας ανά αυτοκίνητο μπορεί να επιφέρει κέρδη. Μιλάμε για ένα σύστημα που (υποστηρίζουν πως) επιφέρει σημαντικότατη οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου και εκπληκτική μείωση στους εκπεμπόμενους ρύπους. Αν κάτι τέτοιο ίσχυε, τότε η ικανοποίηση των ολοένα και αυστηρότερων προδιαγραφών εκπομπών ρύπων θα καλυπτόνταν με την τοποθέτηση μίας τέτοιας συσκευής, καθιστώντας περιττή την μελέτη, σχεδίαση και κατασκευή νέων σειρών κινητήρων.
Εκεί να δεις οικονομίες κλίμακας.
Πάνος.
ΥΓ: Την μ@λ@κί@ (ή τσιπιά) με τον δεξιό αεραγωγό του Avensis Τ22 την ξέρω καλά, αφού την έβλεπα στο αυτοκίνητο του πεθερού μου...
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση
  #27  
Παλιά 23-01-09, 01:06
Το avatar του χρήστη TAKISCOR
TAKISCOR Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 02-08-2007
Μοντέλο: Corolla e12 1.4 f/l
Περιοχή: Δεσφινα
Ηλικία: 36 male
Μηνύματα: 354
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 247
TAKISCOR είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
εγω σας ειπα θα το ξαναμετρησω για να ειμαι σιγουρος και θα σας πω...
__________________
Αυτο ειναι το corolla μου ,πιστευω να σας αρεσει...
Απάντηση με παράθεση
  #28  
Παλιά 23-01-09, 04:19
Το avatar του χρήστη ranger
ranger Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 27-03-2005
Μοντέλο: E-12 Tsport facelift
Περιοχή: 'Ιλιον
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 658
ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
εγώ συμφωνό με τον Πάνο για πολλούς και διάφορους λόγους...
αυτά τα συστήματα ούτε επιστημονικά τεκμηριωμένα είναι, ουτε εχουν μεγάλο κοστος για να μην τα συμπεριλάβει μια αυτοκινητοβιομηχανία στα μοντέλα της, αν κάνουν τοσο πολύ καλο στην απόδοση και τους ρύπους...

σχετικά με αυτα που είπε ο Ηρακλης εχω να πω το εξής:
η HONDA δεν δινει στο type-r 240 αλογα γιατι θελει να κρατησει την κατανάλωση σε πιο λογικα πλαισια (κανει λοιπον ενα συμβιβασμο μεταξυ κοστους και δυναμης).
δεν το κανει να στριβει σαν τρενο γιατι το θελει να ειναι και λιγο ανετο και οχι κουτσουρο (κανεις λοιπον ενα συμβιβασμο μεταξυ ανεσης και απολυτου κρατήματος)
το ίδιο ισχύει και για τα φρένα και για κάθε βελτιωση.... ο καθενας απο εμας, οταν αποφασιζει να βελτιώσει κάτι στο αυτοκινητό του, απλά βάζει διαφορετικές πρωτεραιότητες απο αυτές που έβαλε ο κατασκευαστης, πχ εγω θελω να πηγαινει και ας καίει τα αντερα του, ή εγω θελω να στρίβει και ας κοπανάει σαν σεϊκερ... κτλ κτλ κτλ....

αυτό το "μαγικο" εξάρτημα υποσχεται πολλά και κοστίζει λίγο, αρα η τοποθετηση του δεν απαιτεί κανενα συμβιβασμο απο τις αυτοκινητοβιομηχανίες....
συμπερασμα: πέρα απο επιστημονικές ερμηνείες, αποδείχτηκε και με πιο απλά επιχειρήματα ότι ειναι μούφα!!!
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων


Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
Απάντηση με παράθεση
  #29  
Παλιά 23-01-09, 14:40
Το avatar του χρήστη firebone
firebone Offline:
 
Εγγραφή: 23-02-2006
Μοντέλο: Ε12 1.8
Περιοχή: athenz city
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 340
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 264
firebone είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania Εμφάνιση μηνυμάτων
Πανο, μην ξαναρχισουμε παλι με τους ερμους τους κατασκαυαστες.Αυτοι εχουν εναν στοχο και προσπαθουν να τον φτασουν με το μικροτερο δυνατο κοστος.Ακομα και το λεπτο του ευρω, στα εκατομυρια αυτοκινητα, μετραει αφανταστα.
Γιατι ενα type-r με ολοκληρη εξατμιση-φιλτρο προγραμμα παει 240 αλογα απο Ελληνικα χερια.Οι Ιαπωνες δεν ξερανε να το φταιξουνε.Γιατι στριβει καλυτερα με μια after market και ρυθμισεις.Γιατι φρεναρει καλυτερα για τον ιδιο λογο.
Γιατι ολοi ψαχνομαστε για βελτιωσεις;
Τι δεν εκανε καλα ο κατασκευαστης;
O κατασκευαστης εκανε πολυ απλα, την χρυση τομη των πραγματων για το δεδομενο κοστος.Ουτε δεκαρα παραπανω.
Χαρακτηριστικο παραδειγμα στο δικο μου αυτοκινητο, που εχει επενδυση απομιμισης ξυλου.Ε λοιπον ο δεξιος αεραγωγος δεν εχει.Οταν απευθυνθηκα μου ειπανε οτι ετσι ερχεται εργοστασιακα.Απο καθε αυτοκινητο να γλυτωνουν εναν αεραγωγο, σκεφτειται ποσα σετ φτιαχνουν.Καθε 5 αυτοκινητα κερδιζουν ενα.



240 αλογα με Φ.π.Ε.το type r.. συνεχισε να μασας.







Πανο (peter iwannou), μπορεις να μου δωσεις μια εξηγηση για τα ακουλουθα: φιλος απο το club εβαλε αυτα τα περιβοητα μαγνητακια, σε αρκετα γεμισματα του ντεποζιτου ειδε μειωση καταναλωσης γυρω στο 1λιτρο, και απ οτι μου ειπε δε το πηγαινε συντηρητικα αλλα το εσκιζε πιο πολυ για να δει τι γινεται. επισης ειπε πως ειδε μια καλυτερη αποκριση στο γκαζι, ισως αυτο και να ταν ιδεα του δε ξερω, επισης με το που αναβει τη μηχανη και ειναι στο ρελαντι δεν ακουγεται καθολου το μοτερ σε σχεση με πριν(ξερεις εννοω τον μικρο θορυβο που κανουν ολες οι 12αρες.). δε λεω πως τα μαγνητακια ή ο καθε ιονιστης κανει θαυματα, αλλα πως τα εξηγεις εσυ ολα αυτα???? αν θελει να μας το επιβεβαιωσει και ο ιδιος.
__________________
' i got so much trouble on my mind, refuse to lose '

Απάντηση με παράθεση
H
  #30  
Παλιά 23-01-09, 15:01
Το avatar του χρήστη TAKISCOR
TAKISCOR Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 02-08-2007
Μοντέλο: Corolla e12 1.4 f/l
Περιοχή: Δεσφινα
Ηλικία: 36 male
Μηνύματα: 354
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 247
TAKISCOR είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
H

Μειώνει ή παύει την κρουστική καύση (πυράκια).Κατι παρομοιο το εχω γραψει και εγω...
__________________
Αυτο ειναι το corolla μου ,πιστευω να σας αρεσει...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Μαγνητακια Εξοικονομητες Καυσιμου iempan ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 43 09-09-12 23:58
ΒΕΛΟΝΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ aceman_gt ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 5 16-04-09 16:33
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ !!! ΑΨΟΓΟ! ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΕΔΕΣ ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 21 17-01-09 21:35
ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ Zaha SUPPORT 6 25-03-08 03:43
Διασπαστης Καυσιμου MARMEL SUPPORT 3 27-01-06 15:38



Page generated in 0,17578006 seconds (82,81% PHP - 17,19% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:27.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)