Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #41  
Παλιά 12-12-08, 09:13
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 513
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ρε τι καθεστε και ασχοληστε.Υπαρχει καλυτερο βραβειο, απο τα να εισαι πρωτος παγκοσμιος σε πωλησεις και με διαφορα τεραααααααααααααααααστια απο τον δευτερο.
Tsi και σας εφαγα.Βραβεια με τα ταμεια αδεια.Σαν την FIAT.Που εχει παρει αμετρητες φορες το τιτλο του αυτοκινητου τις χρονιας, αλλα απο 60 ατομα ομως.Ο ΝοτιαΑφρικανος π.χ αυτα τα γραφει.Οπως και εγω.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ayrton : 12-12-08 στις 10:25.
Απάντηση με παράθεση
  #42  
Παλιά 12-12-08, 10:35
Το avatar του χρήστη NyO
NyO Offline:

Moderator
 
Εγγραφή: 08-11-2003
Περιοχή: Νέα Σμύρνη
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 1.068
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 364
NyO έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Ποια τεχνολιογια βραβευσαν ρε παιδια;; Την τεχνολογια που η Lancia χρησιμοποιουσε στους αγωνες το 1980 με την Delta S4, ή η NISSAN αργοτερα το 1989 με το Micra SuperTurbo που απο 900 κυβικα εβγαζε 110 αλογα με 7,7'' το 0-100! Σιγα μην ανακαλυψανε τον τροχο στο Group! Ολα αυτα στημενα ειναι. Δηλαδη ο 2λιτρος της VW επειδη του εβαλαν μια τουρμπινα πανω απεκτησε σουπερ τεχνολογια; Που ειναι ο 2λιτρος της HONDA που τι να πει κι αυτος για τεχνολογια!!!
Αληθεια στα πολλα κυβικα... μονο η BMW βγαζει σουπερ κινητηρες; Αντε να μην πω για Lexus και κατηγορηθω οτι φοραω παροπιδες... η Mercedes ας πουμε υστερει σε κατι; Η NISSAN;
Κοιτα με τι ασχολουμαστε γμτ!
__________________
Toyota Corolla E12 1.4 Linea Sol (2004)
Toyota Corolla ΚΕ70 1.3 (1983)
Το παρόν και το παρελθόν....

το μέλλον όμως?




Απάντηση με παράθεση
  #43  
Παλιά 12-12-08, 11:23
Το avatar του χρήστη diafanh-psyxh
diafanh-psyxh Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 05-03-2004
Περιοχή: αθηνα
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 762
diafanh-psyxh είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
αυτά μας πασσάρουν Χρήστο.αν και όλα τα καινούρια αυτοκίνητα όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών βγάζουν προληματα αλλά οι Tsi για εμένα δεν έπιασαν και απορώ γιατί μερικοί τα αγοράζουν ακόμα και τώρα
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους


www.eseepa.gr

Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
Απάντηση με παράθεση
  #44  
Παλιά 12-12-08, 12:23
Το avatar του χρήστη Ayrton
Ayrton Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 06-12-2004
Μοντέλο: Avensis 2009 1.8 CVT
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 535
Ayrton είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Μα δεν σχολιάζει κανείς τι μας πασάρουνε... αλλά τι βραβεύουνε! Ασχετα τελείως!!!! Και σίγουρα τίποτα νέο!
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"


Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
Απάντηση με παράθεση
  #45  
Παλιά 12-12-08, 12:45
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Σαν ιδέα είναι καλό. Δλδ από 1400 κυβικά να έχεις ροπή και επιτάχυνση που θα σου πρoσέφερε ενα 2λιτρο+ ατμοσφαιρικό. Μιλάω για τα 170 άλογα με ροπή 22+ κιλά.

Αλλά...τι να το κάνεις αν σου παρουσιάζει ένα σωρο προβλήματα και δεν μπορεις να το χαρείς?

Θα σας πω ενα παραδειγμα.
Εγω εχω την κορολα την Ε12 1.4 (περιπου 100 αλογα με 13,5 κιλα ροπη). Ο αδερφός μου εχει το καινουριο punto ΤJet 1.4 με τουρμπο (120+ άλογα με 21 κιλα ροπη!).

Πολλες φορές βγαίνουμε μαζί είτε με το πουντο είτε με την κορολα και στον γυρισμό κάνουμε ταρζανιες.... Οταν γυρίζουμε με την κορόλα της ρουφάω το αίμα σα δρακουλας που περασε πρόσφατα απεργία πείνας... Σκίσιμο από την αρχή μεχρι το τέλος, κατεβασματα, κόφτες, γκαζώματα και αλλαγές κτλπ. Μέχρι και όταν φτασουμε θα παρκαρω με χειρόφρενο. Φτανουμε κατω απο το σπίτι, σβηνω το αμαξι και καληνυχτα.
Οταν βγαίνουμε με το punto κάνουμε ενα σκίσιμο καποιων λεπτων και μετα χαλαράουα... Μη ζεσταθει, μη κρυώσει, μην κλ@σει κτλπ... Μεσα στα στενα κυκλοφορούμε με κύρια προτεραιότητα να καταφερουμε να μην περασουμε τις 1700 με 2000 στροφες (αν ειναι δυνατον) μπας και δεν μπει η τουρμπινα σε λειτουργία και την κουράσουμε... Φτανουμε κατω απο το σπίτι και περιμενουμε και 3-4 λεπτα στο ρελαντι πριν σβήσουμε...

Αυτο που θέλω να πω είναι πως το αμαξι δεν το χαίρεσαι. Μπορει να το προσεχεις σα τα ματια σου και να μη σου βγαλει προβλημα ποτε. Αλλά δεν θα το χαρείς ρε γμτ μου!
Αντε τωρα να εχεις και αμαξι που να εχεις ακουσει πως βγαζει τα χίλια-μύρια-όσα... Με τι καρδια θα το χαρείς? Θα εχεις δλδ αμάξι με επιδόσεις 2λιτρου και θα το πηγαινεις όπως 50άρι σκούτερ? Με την προοπτική μια φορά στο τόσο να το ανοίξεις και να χαρείς για μερικά λεπτάκια?

Δεν υπαρχει και ελευθερος χρόνος πλεον. Προσωπικά δεν μπορω να τρεχω σε συνεργεία καθε 2η βδομάδα... Ουτε να χανω το μυαλό μου το βραδυ με το τι μπορει να μου βγάλει το αμαξι. Θέλω κατι να το καβαλάω, να του ξεσκίσω τα ραμματα και την αλλη μερα να μου λέει "αυτο ειναι το καλύτερο που μπορεις να κάνεις?"

Για τον ανωτερω λόγο, προσωπικά βάζω την αξιοπιστία ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ και μετά άλογα, ροπες κτλπ...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη madvinegar : 12-12-08 στις 13:10.
Απάντηση με παράθεση
  #46  
Παλιά 12-12-08, 13:51
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 845
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Μιχαλη βλακειες κανει ο αδερφος σου με το αμαξι..
Χειροτερα ειναι ετσι..
Η τουρμπινα απο το ρελαντι γυρναει οποτε τι θα κουρασει??Αμα παει χαλαρα δεν θελει να κατσει να περιμενει καθολου γιατι στο ρελαντι ξαναζεσταινετε παλι...
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
  #47  
Παλιά 12-12-08, 15:06
pavlosTS Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 18-03-2008
Μοντέλο: Corolla TS pro-f/l
Μηνύματα: 396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 244
pavlosTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Σαν ιδέα είναι καλό. Δλδ από 1400 κυβικά να έχεις ροπή και επιτάχυνση που θα σου πρoσέφερε ενα 2λιτρο+ ατμοσφαιρικό. Μιλάω για τα 170 άλογα με ροπή 22+ κιλά.

Αλλά...τι να το κάνεις αν σου παρουσιάζει ένα σωρο προβλήματα και δεν μπορεις να το χαρείς?

Θα σας πω ενα παραδειγμα.
Εγω εχω την κορολα την Ε12 1.4 (περιπου 100 αλογα με 13,5 κιλα ροπη). Ο αδερφός μου εχει το καινουριο punto ΤJet 1.4 με τουρμπο (120+ άλογα με 21 κιλα ροπη!).

Πολλες φορές βγαίνουμε μαζί είτε με το πουντο είτε με την κορολα και στον γυρισμό κάνουμε ταρζανιες.... Οταν γυρίζουμε με την κορόλα της ρουφάω το αίμα σα δρακουλας που περασε πρόσφατα απεργία πείνας... Σκίσιμο από την αρχή μεχρι το τέλος, κατεβασματα, κόφτες, γκαζώματα και αλλαγές κτλπ. Μέχρι και όταν φτασουμε θα παρκαρω με χειρόφρενο. Φτανουμε κατω απο το σπίτι, σβηνω το αμαξι και καληνυχτα.
Οταν βγαίνουμε με το punto κάνουμε ενα σκίσιμο καποιων λεπτων και μετα χαλαράουα... Μη ζεσταθει, μη κρυώσει, μην κλ@σει κτλπ... Μεσα στα στενα κυκλοφορούμε με κύρια προτεραιότητα να καταφερουμε να μην περασουμε τις 1700 με 2000 στροφες (αν ειναι δυνατον) μπας και δεν μπει η τουρμπινα σε λειτουργία και την κουράσουμε... Φτανουμε κατω απο το σπίτι και περιμενουμε και 3-4 λεπτα στο ρελαντι πριν σβήσουμε...

Αυτο που θέλω να πω είναι πως το αμαξι δεν το χαίρεσαι. Μπορει να το προσεχεις σα τα ματια σου και να μη σου βγαλει προβλημα ποτε. Αλλά δεν θα το χαρείς ρε γμτ μου!
Αντε τωρα να εχεις και αμαξι που να εχεις ακουσει πως βγαζει τα χίλια-μύρια-όσα... Με τι καρδια θα το χαρείς? Θα εχεις δλδ αμάξι με επιδόσεις 2λιτρου και θα το πηγαινεις όπως 50άρι σκούτερ? Με την προοπτική μια φορά στο τόσο να το ανοίξεις και να χαρείς για μερικά λεπτάκια?

Δεν υπαρχει και ελευθερος χρόνος πλεον. Προσωπικά δεν μπορω να τρεχω σε συνεργεία καθε 2η βδομάδα... Ουτε να χανω το μυαλό μου το βραδυ με το τι μπορει να μου βγάλει το αμαξι. Θέλω κατι να το καβαλάω, να του ξεσκίσω τα ραμματα και την αλλη μερα να μου λέει "αυτο ειναι το καλύτερο που μπορεις να κάνεις?"

Για τον ανωτερω λόγο, προσωπικά βάζω την αξιοπιστία ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ και μετά άλογα, ροπες κτλπ...
Βασικά αυτό που με έχει εκνευρίσει με την διαφήμιση της VW είναι το πέρα για πέρα παραπλανητικό "170 άλογα με κατανάλωση 1400 κυβικών". Εντάξει έβγαλες 170 άλογα απο 1400 κυβικά αλλά μην πας να ανατρέψεις τους φυσικούς νόμους. Αυτό που ταίζεις είναι τα άλογα και όχι τα κυβικά.

Όσον αφορά αυτό που λες με την κορολα που έχεις καταρχήν διαφωνώ με τη χρήση που κάνεις. Ένα αυτοκίνητο ακόμη και ατμοσφαιρικό πρέπει να το αφήσεις να κρυώσει λίγο πριν το σβήσεις.
Πέρα από αυτό όμως δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί παρουσιάζεις σαν μειονέκτιμα ότι το τουρμπάκι του αδερφού σου θέλει κρύωμα πριν το σβήσει. Κάθε αυτοκίνητο έχει το δικό του τρόπο χρήσης. Και εγώ ατμοσφαιρικό έχω και πάντα μετά από γρήγορη βόλτα πριν το σβήσω το οδηγώ για μερικά λεπτά χαλαρά και το αφήνω να κρυώσει. Δηλαδή το ότι το κάθε αυτοκίνητο έχει κάποιο συγκεκριμένο τρόπο χρήσης είναι μειονέκτιμα?
Απάντηση με παράθεση
  #48  
Παλιά 12-12-08, 16:41
Το avatar του χρήστη vassilis_vvti
vassilis_vvti Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 19-02-2006
Μοντέλο: Αvensis vvt-i 1.6
Περιοχή: ΕΛΛΑΔΑ
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 1.604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 390
vassilis_vvti είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pavlosTS Εμφάνιση μηνυμάτων
Βασικά καλό είναι να μην φοράμε παρωπίδες και να βλέπουμε λίγο παραέξω. Εντάξει σε φόρουμ για ΤΟΥΟΤΑ είμαστε αλλά μην απαξιώνουμε τις άλλες εταιρίες. Σίγουρα ένα Auris είναι πολύ πιο αξιόπιστο από ένα TSI αλλά πείτε μου πόσοι από εσάς που κατηγορείτε τα TSI αν αγοράζατε τώρα αυτοκίνητο θα προτιμούσατε ένα Auris. Εγώ προσωπικά θα προτιμούσα ένα TSI με όσα προβλήματα έχει παρά ένα Auris που θα για να προσπεράσω θα έπρεπε να κάνω τον σταυρό μου. Παλιά, πριν από 10-15 χρόνια αγόραζες ένα ΤΟΥΟΤΑ για 3 λόγους

1) Αξιοπιστία
2) After sales service
3) Επιδόσεις

Αν πριν από 10 χρόνια έβαζα 10 με τόνο σε κάθε ένα από αυτούς τους τομείς σήμερα θα έβαζα 7 στην αξιοπιστία, 5 στο after sales service (δεν έχει τύχει να φύγω ποτέ από ΤΟΥΟΤΑ χωρίς νεύρα και δεν είμαι τόσο περίεργος) και 6 στις επιδόσεις. Οπότε δεν βλέπω κανένα λόγο για να πάρει κανείς ΤΟΥΟΤΑ σήμερα.

Αν θέλετε τη γνώμη μου, η ΤΟΥΟΤΑ σήμερα μου μοιάζει εκτός τόπου και χρόνου. Έχει μείνει πολύ πίσω ή στοχεύει πολύ μπροστά, τόσο μπροστά που δεν μπορώ να δω. Αφήνει το WRC και στρέφεται στην φόρμουλα (αφήνοντας την αγορά των γρήγορων μοντέλων), φτιάχνει κακάσχημα υβριδικά τη στιγμή που η Honda το κάνει πιο επιτυχημένα.

Την VW παρόλα τα προβλήματα που έχει την παραδέχομαι γιατί ανάγκασε όλες τις εταιρίες να φτιάξουν τουρμπάκια και να φτιαξουν ροπάτα και ασφαλή αυτοκίνητα. Η ΤΟΥΟΤΑ παλεύει με Dual VVTI που τι να σου κάνει σήμερα που τα αμάξια έχουν φτάσει τα 1300+ κιλά.

Αυτά δε τα λέω για να ξεκινήσει καμιά διαμάχη ΤΟΥΟΤΑ vs ΟΛΩΝ απλά είναι η άποψη μου και τη λέω γιατί σε όσα αυτοκινητιστικά φόρουμς και να μπω ευλογούν τα γένια τους. Προσωπικά σήμερα αν αγόραζα αυτοκινήτο σε έκθεση ΤΟΥΟΤΑ δεν θα έμπαινα καν.
Mπορει φιλε εσυ να τα βγαζεις αχρηστα τα αμαξια της ΤΟΥΟΤΑ σε σχεση με το συναγωνισμο αλλα το οτι ειναι 1η παγκοσμιος λεει πολλα για εμενα και επισης εγω θα προτιμουσα το αουρις απο οποιοδιποτε τσι για τους λογους οδηγησης που κανει ο μιχαλης και παρα πολυ ΤΟΥΟΤΑκηδες...και ας με περναει το τσι που η διαφορα δεν ειναι μεγαλη...Μια φορα μ επερασε ενα golf gt και αρχισα να το κυνηγαω(δεν λεω οτι ειναι πιο γρηγορο το δικο μου ουτε για πλακα)στα 140 ο τυπος αρχισε να φοβατε και να αφηνει γκαζι οποτε τον προσπερασα με 160 και τρωμε φαναρι και ειμαι μπροστα του και ερχετε διπλα μου και γελαει...και μου λεει ρε φιλε αφου δεν παει γιατι το πατας???του λεω εγω"εσενα παει??" και μου λεει ναι και τον ρωταω για ποσο καιρο?????αν το πας οπως εγω δεν θα αντεξει ουτε ενα χρονο και μου λεει αλλα εμενα παει.Τι να το κανω ρε παιδια ενα αμαξι που θα τρεμω μην χαλασει??Τοτε να παρω κια πκαντο και να παω σαν κοτουλα.
__________________
Toyota Avensis vvt-i
Απάντηση με παράθεση
  #49  
Παλιά 12-12-08, 16:43
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Βασικά το είπα γιατι πρέπει να το χρησιμοποιείς με αυτό τον τρόπο ωστε να διατηρήσεις την αξιοπιστία του (?).
Δεν το είπα σαν μειονεκτημα για τον κινητηρα αλλά σαν μειονέκτημα για την "απόλαυση" και την ησυχία του μυαλού σου.
Θα σου πω ενα (ακραίο) παράδειγμα.
Γεννάει η γυναίκα σου... Φευγεις του σκοτωμού, στο δρόμο τρέχεις γιατι κοιλοπονάει, φτάνεις στο μαιευτήριο, σβηνεις το αμάξι και μπαίνετε μέσα αμέσως. Σε αλλη περιπτωση τι θα έκανες? "Μισό λεπτό αγάπη μου να κρυωσει το μοτερ και βγαίνουμε"...

Οπως ειπα, ειναι ακραίο το παράδειγμα και το είπα για να γελάσουμε. Θα μπορουσα να πω οτιδήποτε θα σε έκανε να φυγεις βιαστικά για κάπου....


Τεσπα... η κεντρική ιδέα στο ποστ μου ήταν η διασκέδαση χωρίς να σε κραταει κατι πισω... Κάτι σαν την coca cola zero δλδ !
Το σκίζω και κοιμάμαι ήσυχος, όχι το σκίζω και μετα ψιλοχάνω τον υπνο μου μη μου βγάλει κάτι... (ρωτα και τον Marrmel δλδ).

Απόψεις ανταλλάσουμε. Ο καθενας εχει τα κριτηρια του και τις προτεραιότητες του. Σεβαστά όλα.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #50  
Παλιά 12-12-08, 16:44
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 845
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Μιχαλη υπαρχουν και τα turbo timer για κατι τεμπλελιδες σαν και σενα!
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Motegi 2008 ranger MOTO GP 23 02-10-08 22:31
KATALUNYA 2008 MARMEL MOTO GP 35 10-06-08 22:21
2 βραβεία η TOYOTA στους κινητήρες της χρονιάς espoff ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 16 15-05-08 00:05
Κινητήρες Inline - V - Flat κωνσταντίνος ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 21 03-01-08 09:16
No French GP in 2008? SiCorolla94 FORMULA 1 RSS Feeds 0 29-03-07 14:10



Page generated in 0,19132304 seconds (82,77% PHP - 17,23% MySQL) with 45 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:44.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)