Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 12-12-08, 11:45
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Σαν ιδέα είναι καλό. Δλδ από 1400 κυβικά να έχεις ροπή και επιτάχυνση που θα σου πρoσέφερε ενα 2λιτρο+ ατμοσφαιρικό. Μιλάω για τα 170 άλογα με ροπή 22+ κιλά.

Αλλά...τι να το κάνεις αν σου παρουσιάζει ένα σωρο προβλήματα και δεν μπορεις να το χαρείς?

Θα σας πω ενα παραδειγμα.
Εγω εχω την κορολα την Ε12 1.4 (περιπου 100 αλογα με 13,5 κιλα ροπη). Ο αδερφός μου εχει το καινουριο punto ΤJet 1.4 με τουρμπο (120+ άλογα με 21 κιλα ροπη!).

Πολλες φορές βγαίνουμε μαζί είτε με το πουντο είτε με την κορολα και στον γυρισμό κάνουμε ταρζανιες.... Οταν γυρίζουμε με την κορόλα της ρουφάω το αίμα σα δρακουλας που περασε πρόσφατα απεργία πείνας... Σκίσιμο από την αρχή μεχρι το τέλος, κατεβασματα, κόφτες, γκαζώματα και αλλαγές κτλπ. Μέχρι και όταν φτασουμε θα παρκαρω με χειρόφρενο. Φτανουμε κατω απο το σπίτι, σβηνω το αμαξι και καληνυχτα.
Οταν βγαίνουμε με το punto κάνουμε ενα σκίσιμο καποιων λεπτων και μετα χαλαράουα... Μη ζεσταθει, μη κρυώσει, μην κλ@σει κτλπ... Μεσα στα στενα κυκλοφορούμε με κύρια προτεραιότητα να καταφερουμε να μην περασουμε τις 1700 με 2000 στροφες (αν ειναι δυνατον) μπας και δεν μπει η τουρμπινα σε λειτουργία και την κουράσουμε... Φτανουμε κατω απο το σπίτι και περιμενουμε και 3-4 λεπτα στο ρελαντι πριν σβήσουμε...

Αυτο που θέλω να πω είναι πως το αμαξι δεν το χαίρεσαι. Μπορει να το προσεχεις σα τα ματια σου και να μη σου βγαλει προβλημα ποτε. Αλλά δεν θα το χαρείς ρε γμτ μου!
Αντε τωρα να εχεις και αμαξι που να εχεις ακουσει πως βγαζει τα χίλια-μύρια-όσα... Με τι καρδια θα το χαρείς? Θα εχεις δλδ αμάξι με επιδόσεις 2λιτρου και θα το πηγαινεις όπως 50άρι σκούτερ? Με την προοπτική μια φορά στο τόσο να το ανοίξεις και να χαρείς για μερικά λεπτάκια?

Δεν υπαρχει και ελευθερος χρόνος πλεον. Προσωπικά δεν μπορω να τρεχω σε συνεργεία καθε 2η βδομάδα... Ουτε να χανω το μυαλό μου το βραδυ με το τι μπορει να μου βγάλει το αμαξι. Θέλω κατι να το καβαλάω, να του ξεσκίσω τα ραμματα και την αλλη μερα να μου λέει "αυτο ειναι το καλύτερο που μπορεις να κάνεις?"

Για τον ανωτερω λόγο, προσωπικά βάζω την αξιοπιστία ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ και μετά άλογα, ροπες κτλπ...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη madvinegar : 12-12-08 στις 12:10.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 12-12-08, 14:06
pavlosTS Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 18-03-2008
Μοντέλο: Corolla TS pro-f/l
Μηνύματα: 396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 251
pavlosTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Σαν ιδέα είναι καλό. Δλδ από 1400 κυβικά να έχεις ροπή και επιτάχυνση που θα σου πρoσέφερε ενα 2λιτρο+ ατμοσφαιρικό. Μιλάω για τα 170 άλογα με ροπή 22+ κιλά.

Αλλά...τι να το κάνεις αν σου παρουσιάζει ένα σωρο προβλήματα και δεν μπορεις να το χαρείς?

Θα σας πω ενα παραδειγμα.
Εγω εχω την κορολα την Ε12 1.4 (περιπου 100 αλογα με 13,5 κιλα ροπη). Ο αδερφός μου εχει το καινουριο punto ΤJet 1.4 με τουρμπο (120+ άλογα με 21 κιλα ροπη!).

Πολλες φορές βγαίνουμε μαζί είτε με το πουντο είτε με την κορολα και στον γυρισμό κάνουμε ταρζανιες.... Οταν γυρίζουμε με την κορόλα της ρουφάω το αίμα σα δρακουλας που περασε πρόσφατα απεργία πείνας... Σκίσιμο από την αρχή μεχρι το τέλος, κατεβασματα, κόφτες, γκαζώματα και αλλαγές κτλπ. Μέχρι και όταν φτασουμε θα παρκαρω με χειρόφρενο. Φτανουμε κατω απο το σπίτι, σβηνω το αμαξι και καληνυχτα.
Οταν βγαίνουμε με το punto κάνουμε ενα σκίσιμο καποιων λεπτων και μετα χαλαράουα... Μη ζεσταθει, μη κρυώσει, μην κλ@σει κτλπ... Μεσα στα στενα κυκλοφορούμε με κύρια προτεραιότητα να καταφερουμε να μην περασουμε τις 1700 με 2000 στροφες (αν ειναι δυνατον) μπας και δεν μπει η τουρμπινα σε λειτουργία και την κουράσουμε... Φτανουμε κατω απο το σπίτι και περιμενουμε και 3-4 λεπτα στο ρελαντι πριν σβήσουμε...

Αυτο που θέλω να πω είναι πως το αμαξι δεν το χαίρεσαι. Μπορει να το προσεχεις σα τα ματια σου και να μη σου βγαλει προβλημα ποτε. Αλλά δεν θα το χαρείς ρε γμτ μου!
Αντε τωρα να εχεις και αμαξι που να εχεις ακουσει πως βγαζει τα χίλια-μύρια-όσα... Με τι καρδια θα το χαρείς? Θα εχεις δλδ αμάξι με επιδόσεις 2λιτρου και θα το πηγαινεις όπως 50άρι σκούτερ? Με την προοπτική μια φορά στο τόσο να το ανοίξεις και να χαρείς για μερικά λεπτάκια?

Δεν υπαρχει και ελευθερος χρόνος πλεον. Προσωπικά δεν μπορω να τρεχω σε συνεργεία καθε 2η βδομάδα... Ουτε να χανω το μυαλό μου το βραδυ με το τι μπορει να μου βγάλει το αμαξι. Θέλω κατι να το καβαλάω, να του ξεσκίσω τα ραμματα και την αλλη μερα να μου λέει "αυτο ειναι το καλύτερο που μπορεις να κάνεις?"

Για τον ανωτερω λόγο, προσωπικά βάζω την αξιοπιστία ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ και μετά άλογα, ροπες κτλπ...
Βασικά αυτό που με έχει εκνευρίσει με την διαφήμιση της VW είναι το πέρα για πέρα παραπλανητικό "170 άλογα με κατανάλωση 1400 κυβικών". Εντάξει έβγαλες 170 άλογα απο 1400 κυβικά αλλά μην πας να ανατρέψεις τους φυσικούς νόμους. Αυτό που ταίζεις είναι τα άλογα και όχι τα κυβικά.

Όσον αφορά αυτό που λες με την κορολα που έχεις καταρχήν διαφωνώ με τη χρήση που κάνεις. Ένα αυτοκίνητο ακόμη και ατμοσφαιρικό πρέπει να το αφήσεις να κρυώσει λίγο πριν το σβήσεις.
Πέρα από αυτό όμως δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί παρουσιάζεις σαν μειονέκτιμα ότι το τουρμπάκι του αδερφού σου θέλει κρύωμα πριν το σβήσει. Κάθε αυτοκίνητο έχει το δικό του τρόπο χρήσης. Και εγώ ατμοσφαιρικό έχω και πάντα μετά από γρήγορη βόλτα πριν το σβήσω το οδηγώ για μερικά λεπτά χαλαρά και το αφήνω να κρυώσει. Δηλαδή το ότι το κάθε αυτοκίνητο έχει κάποιο συγκεκριμένο τρόπο χρήσης είναι μειονέκτιμα?
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Motegi 2008 ranger MOTO GP 23 02-10-08 21:31
KATALUNYA 2008 MARMEL MOTO GP 35 10-06-08 21:21
2 βραβεία η TOYOTA στους κινητήρες της χρονιάς espoff ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 16 14-05-08 23:05
Κινητήρες Inline - V - Flat κωνσταντίνος ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 21 03-01-08 08:16
No French GP in 2008? SiCorolla94 FORMULA 1 RSS Feeds 0 29-03-07 13:10



Page generated in 0,21372604 seconds (82,37% PHP - 17,63% MySQL) with 27 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 00:07.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)