Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Γενικά περί κινητήρων & Βασικές αρχές λειτουργίας(ΜΕΚ) Inline - V - Flat - Wankel κτλ
  #1  
Παλιά 03-02-07, 04:28
Το avatar του χρήστη κωνσταντίνος
κωνσταντίνος Offline:

Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 25-03-2006
Μοντέλο: E12
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 332
κωνσταντίνος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Γενικά περί κινητήρων & Βασικές αρχές λειτουργίας(ΜΕΚ) Inline - V - Flat - Wankel κτλ

Σκέφτηκα να συζητήσουμε ένα θέμα σχετικό με κινητήρες.
Αρχικά για αυτούς που έχουν κυλίνδρους παρατεταγμένους σε σειρά (Inline), σε V και boxer (Flat) : Ομοιότητες, διαφορές, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.

Σε σειρά (inline) : οι κύλινδροι στους κινητήρες αυτούς είναι τοποθετημένοι σε σειρά σε ένα εγκάρσιο.


Boxer : οι κύλινδροι είναι τοποθετημένοι σε δύο εγκάρσια το ένα απέναντι στο άλλο.


V : οι κύλινδροι είναι τοποθετημένοι σε δύο εγκάρσια τα οποία έχουν μεταξύ τους μία συγκεκριμένη γωνία.


Οι κινητήρες με κυλίνδρους σε σειρά είναι μακρόστενοι παρέχοντας την δυνατότητα τοποθέτησης τους σε μικρά αυτοκίνητα. Σε αερόψυκτες μηχανές η διάταξη σε σειρά είναι κάποιες φορές ποιο δύσκολο να ψυχθεί.

Οι boxer (flat) κινητήρες επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους.

Οι V κινητήρες είναι κάτι ενδιάμεσο και τείνουν να έχουν σχήμα κύβου.

Ως γνωστόν οι κινητήρες inline χρειάζονται τους μίσους εκκεντροφόρους από τους αντιστοίχους V καθιστώντας τους ποιο ελαφρούς

Οι V και οι inline κινητήρες έχουν επίσης διαφορές στα υλικά που χρειάζονται ταblock τους πάλι επηρεάζοντας το βάρος αλλά και το κόστος κατασκευής.
__________________


Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !

Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη κωνσταντίνος : 04-02-07 στις 04:05. Αιτία: Εμπλουτισμός θέματος
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 03-02-07, 12:35
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 845
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Toυς wankel γιατι δεν τους εβαλες?Η εξελιξη των κινητηρων αυτων βρισκεται κοντα στο 10%(ετσι λενε τα βιβλια μου!!)ενω των συμβατικων κινητηρων στο 95%!!
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 04-02-07, 05:05
Το avatar του χρήστη κωνσταντίνος
κωνσταντίνος Offline:

Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 25-03-2006
Μοντέλο: E12
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 332
κωνσταντίνος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Πριν πω οτιδήποτε άλλο θα ήθελα να πω δύο λόγια για τις μηχανές εσωτερικής καύσης γνωστές ως Μ.Ε.Κ αλλά και τις μηχανές εξωτερικής καύσης

Μηχανή εσωτερικής καύσης ονομάζετε η μηχανή στην οποία η καύση του καύσιμου λαμβάνει χώρα μέσα στην μηχανή στον λεγόμενο θάλαμο καύσης. Η εξώθερμη αυτή αντίδραση του καύσιμου και του οξυγόνου παράγει αέρια υψηλής θερμοκρασίας και πίεσης τα οποία εκτονώνονται προκαλώντας κίνηση στα πιστόνια ή στροφεία κτλ.


Οι μηχανές εξωτερικής καύσης εκμεταλλεύονται την καύση για να θερμάνουν κάποιο άλλο υλικό όπως νερό ή ατμό (πχ. ατμομηχανες) το οποίο με την σειρά του θα προκαλέσει κίνηση για παράδειγμα πιέζοντας ένα πιστόνι ή κινώντας μία φτερωτή η οποία είναι προσαρτημένη σε έναν άξονα …

Ο όρος Μ.Ε.Κ χρησιμοποιείται κυρίως για τις ¨παλινδρομικές μηχανές¨, τις μηχανές wankel και άλλες παρόμοιας κατασκευής μηχανές στις οποίες η διαδικασία καύσης του καυσίμου είναι διακοπτόμενη. Αλλά και οι μηχανές στις οποίες η καύση είναι συνεχόμενη για παράδειγμα όπως οι κινητήρες πυραύλων , κινητήρες jet και τουρμπίνες καύσιμου είναι και αυτές Μ.Ε.Κ
__________________


Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !

Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη κωνσταντίνος : 04-02-07 στις 06:22.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 04-02-07, 06:08
Το avatar του χρήστη κωνσταντίνος
κωνσταντίνος Offline:

Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 25-03-2006
Μοντέλο: E12
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 332
κωνσταντίνος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Wankel, ας πούμε δυο λόγια και για αυτούς !
Ο περιστροφικός κινητήρας Wankel είναι μία μηχανή εσωτερικής καύσης που εφευρέθηκε από τον γερμανό Felix wankel και χρησιμοποιεί στροφείο αντί για πιστόνια. Ο κινητήρας αυτός αποδίδει δύναμη και υψηλές στροφές με μικρό όγκο και βάρος.



Στη μηχανή Wankel, οι τέσσερις χρόνοι ενός χαρακτηριστικού τετράχρονου κινητήρα εμφανίζονται στο διάστημα μεταξύ ενός κάπως τριγωνικά διαμορφωμένου στροφέα και του εσωτερικού ενός θαλάμου.
Στη βασική single-rotor μηχανή Wankel, ο ωοειδής διαμορφωμένος θάλαμος περιβάλλει έναν τρίπλευρο στροφέα. Ο κεντρικός άξονας κίνησης περνάει μέσα από το κέντρο του στροφέα και υποστηρίζεται από τα ρουλεμάν. Ο στροφέας περιστρέφεται γύρω από έναν στρόφαλο κάνοντας τροχιακές περιστροφές γύρω από αυτόν. Δεδομένου ότι ο στροφέας περιστρέφεται σε μία τροχιά, κάθε πλευρά του παίρνει κοντύτερα και μακρύτερα από τα τοιχώματα του θαλάμου, που προκαλεί συμπίεση, καύση και εκτόνωση στο καύσιμο όπως και οι χρόνοι ενός εμβόλου σε μια κλασική ΜΕΚ. Το διάνυσμα δύναμης του σταδίου καύσης περνά από το κέντρο του λοβού
.
Ενώ μια τετράχρονη μηχανή εμβόλων έχει ένα χρόνο καύσης ανά κύλινδρο (από τους 4 χρόνους) για κάθε δύο περιστροφές του στροφάλου (δηλαδή μισό χρόνο παραγωγής έργου ανά περιστροφή στροφάλου ανά κύλινδρο),

κάθε θάλαμος καύσης στο Wankel έχει ένα χρόνο καύσης ανά περιστροφή στροφάλου, δηλ. ένα χρόνο παραγωγής έργου ανά τροχιακή περιστροφή στροφέα και τρις χρόνους παραγωγής έργου ανά περιστροφή στροφάλου. Κατά συνέπεια, η παραγωγή δύναμης μιας μηχανής Wankel είναι γενικά υψηλότερη από αυτή μιας τετράχρονης μηχανής εμβόλων παρόμοιων φυσικών διαστάσεων και του βάρους δεδομένου ότι οι τέσσερις χρόνοι ολοκληρώνονται σε μία περιστροφή στροφάλου και δεν χρειάζονται μπιέλες για να μετατραπεί η παλινδρομική κίνηση των πιστονιών σε περιστροφική κίνηση.
__________________


Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !

Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη κωνσταντίνος : 05-02-07 στις 01:49.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 04-02-07, 13:31
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 409
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Ωραία όλα αυτά και χρήσιμα να βρίσκονται μαζεμένα αλλά γιατί γράφεις με πράσινο? Το χάσαμε το φως μας....!!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 04-02-07, 15:57
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1244
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dRiveR7 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ωραία όλα αυτά και χρήσιμα να βρίσκονται μαζεμένα αλλά γιατί γράφεις με πράσινο? Το χάσαμε το φως μας....!!!!!
xaxaxaxaxaxa
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 05-02-07, 01:17
Το avatar του χρήστη κωνσταντίνος
κωνσταντίνος Offline:

Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 25-03-2006
Μοντέλο: E12
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 332
κωνσταντίνος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dRiveR7 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ωραία όλα αυτά και χρήσιμα να βρίσκονται μαζεμένα αλλά γιατί γράφεις με πράσινο? Το χάσαμε το φως μας....!!!!!
Είναι επειδή έχω μπλε φόντο.

Όποιος έχει και άλλες πληροφορίες σχετικά με το topic ας ποστάρει !
__________________


Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !

Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 05-02-07, 01:57
Το avatar του χρήστη akis308
akis308 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 25-11-2005
Μοντέλο: ΑΕ 92
Περιοχή: Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 470
akis308 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Kαι εμείς μπλε έχουμε, αλλά θα μας στείλεις στον οφθαλμίατρο.....
Τέλος πάντων το θέμα που άρχισες είναι πολύ καλό αλλά ταυτόχρονα αχανές...
Απάντηση με παράθεση
Αρχιτεκτονικη των κινητηρων
  #9  
Παλιά 05-02-07, 12:08
Το avatar του χρήστη manoliske30
manoliske30 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 03-09-2006
Περιοχή: Στην φτερωτη της τουρμπινας
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 264
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 249
manoliske30 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αρχιτεκτονικη των κινητηρων

Οι πιο διαδεδομενες λυσεις οσον αφορα τον αριθμο των κυλινδρων οσο και την διαταξη τους ειναι
4κιλυνδρος εν σειρα
επιπεδος 4κυλινδρος (τυπου μποξερ)
τετρακυλινδος v
5κυλινδρος
6κυλινδρος εν σειρα
6κυλινδρος V
8 κυλινδρος v
12κυλινδρος v

4κυλινδρος

ειναι η πιο διαδεδομενη λυσηκυριως στην διαμορφωση εν σειρα.Εχει μικρες διαστασεις κατασκευαζεται ευκολα και καλυπτει κυβισμους αοπ 700-2000 κυβ.εκ.Εκτος απο την διαταξη εν σειρα,ο κινητηρας αυτος μπορει να ειναι επιπεδοςη να εχει κυλινδρους σε διαταξη v .Ηπρωτη λυση εχει το πλεονεκτημα
να δινει χαμηλοτερο κεντρο βαρουςκαι μικροτερο συνολικο μηκος αλλα κοστιζει περισσοτερο,καθως χρειαζεται να κατασκευαστουν δυο σειρες κυλινδρων και κεφαλων.Στα υπερ του τετρακυλινδρου v 90(μοιρων) ειναι μονο οι μικροτερες διαστασεις σε σχεση με τον κινητηρα εν σειρα.Εχει κατασκευαστικα πολυπλοκοτερο στροφαλοφορο αξονα με τα κομβια σε διαστημα 90(μοιρων)αντι των συνηθισμενων 180(μοιρων)
__________________
ΚΕ30 ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ...

1200 κυβικά τέσσερις πεταλούδες να κάνω μπαντιλίκια
αριστερά και δεξιά να φεύγω απο τις λακούβες!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 05-02-07, 12:17
Το avatar του χρήστη akis308
akis308 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 25-11-2005
Μοντέλο: ΑΕ 92
Περιοχή: Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 470
akis308 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παιδιά ξεχνάτε τα βασικά....
Αν θες άρπες... Πηγαίνεις σε inline,
Αν θες γραμμική, βελούδινη λειτουργία.... Πας σε V,
Aν θες ροπή από χαμηλά.... Πάς σε Boxer...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Flat Blade υαλοκαθαριστήρες . έβαλε κανεις σε Toyota? Ma-corolla SUPPORT 37 05-01-09 14:18
Καλύτεροι κινητήρες της χρονιάς 2008 Ser ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 77 15-12-08 18:20
2 βραβεία η TOYOTA στους κινητήρες της χρονιάς espoff ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 16 15-05-08 00:05
Flat Key DareDevil TOYOTA COROLLA E 12 65 09-02-08 21:16



Page generated in 0,20061898 seconds (85,75% PHP - 14,25% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:19.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)