Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > Μοτερ. > 4AGE 20v Levin

4AGE 20v Levin 1600 20V TWIN GAM VTi Silvertop & Blacktop

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #41  
Παλιά 15-10-08, 22:11
Το avatar του χρήστη stm2001gr
stm2001gr Offline:
 
Εγγραφή: 18-02-2006
Μοντέλο: AE101
Περιοχή: Στην κατηφόρα!
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 663
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 296
stm2001gr είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
2200 τροπέτο ή σκέτο κινητήρα? αυτό της φωτογραφίας είναι μουρη ολόκληρη με μπλοκέ
__________________
www.stm2001gr.ddns.net
Απάντηση με παράθεση
  #42  
Παλιά 15-10-08, 22:19
Το avatar του χρήστη makris69
makris69 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 11-02-2008
Μοντέλο: ΑΕ 111
Περιοχή: Χαλκιδική
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 29
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 208
makris69 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
δεν κερω ρε φιλε niko!!
2200 για 4A-GZE?
Εμενα μου ειπε στην αρχη 2500 για GE και μετα απο παζαρεμα 2000 και για GZE μου ειπε κατι παραπανω..
Δεν ξερω τι να πω...οτι θελουν κανουν μου φαινεται...
Θα παω και θα του κοησω 1500 μπροστα του στην τελικη και αν μου το δωσει καλως..!!Φιλικα παντα...!
Απάντηση με παράθεση
  #43  
Παλιά 15-10-08, 23:31
Το avatar του χρήστη trd.si
trd.si Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 07-01-2008
Περιοχή: ΜΠΡΑΧΑΜΕΣ
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 383
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 245
trd.si είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
[quote=2579;311863]να πω και γω... στην πρωτη σελιδα αναφερθηκε οτι αφου βαρεθικες το 4αφε θα βαρεθεις και το 20ν αυτο το λεει καποιος που δεν εχει 20ν οποιος εχει δεν το βαριετε θα ελεγα ποτε.
2579 εγω ειπα οτι αν βαρεθει ο φιλος τα 110 θα βαρεθει κ τα 160.δν εχω πανω το 20v εχω οδηγησει ομως κ ημουν συνοδηγος ενος απ τα πιο αλοκληρωμενα 20v του club κ ξερω πως ανοιγουν τα 20v κ ακομα ειπα οτι αν ειχα το 13αρι ισως να το βαζα γιατι θα ταν ακομα μεγαλυτερη η διαφορα τς δυναμης κ εκει θα μου εκανε πολυ παραπανω εντυπωση.Κ στν τελικη ο μηχανικος μου λεφτα θα ηθελε να παρει αλλα μου πεε μν το βαλεις θα το βαρεθεις γρηγορα κ θα ζητας βελτιωση μετα κ εκει ειναι που ποναει
Υ.Γ δυστηχως τα 20v δν ειναι το ιδιο με τα b16 σε βελτιωση οσο κ αν μας ποναει
Φιλικα παντα Γιαννης
Απάντηση με παράθεση
  #44  
Παλιά 15-10-08, 23:34
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1244
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
μην θεωρειτε πολλα λεφτα 4000 μια τετοια μετατροπη...
μην ξεχνατε οτι αυτο που θα φτιαχτει θα κρατησει χρονια και θα αποδιδει καλα. πιστευω ειναι οτι καλυτερο...
δεν ειναι υποχρεωτικο για ελατηρια μεταλλα κτλ δλδ ανοιγμα του μοτερ. ειναι για τους πιο ψαγμενους αυτα και για αυτους που θελουν να ναι ακομα πιο ησυχοι

αναγκαστικα το μοτερ θελει...

δισκο πλατο ρουλεμαν
ολα τα λουρια των τροχαλιων (πεταμα)
λαδια
φιλτρο λαδιου
μπουζι
φιλτρο αερα (καινουργιο)

και ιμαντα χρονισμου εκκεντροφορων...
(πολλοι δε τον αλαξαν εμενα ηταν η πρωτη μου προτεραιοτητα)
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
  #45  
Παλιά 16-10-08, 01:52
Το avatar του χρήστη makris69
makris69 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 11-02-2008
Μοντέλο: ΑΕ 111
Περιοχή: Χαλκιδική
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 29
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 208
makris69 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Marmel συμφωνω μαζι σου..μπορει να μην πολλα(αλλα ουτε και λιγα ετσι),σημασια εχει οτι ειναι μια πολυ καλη-αν οχι η καλυτερη(οσο αφορα ατμοσφαιρα παντα)μετατροπη για τα corollakia μας-μου!και συμφωνω και στο θεμα αλλαγης των μεταλλικων...αυτα που αναφερεις ειναι τα απαραιτητα για την σωστη και 1η λειτουργια του κινητηρα επειτα απο ¨καθισιο"..
Απάντηση με παράθεση
  #46  
Παλιά 16-10-08, 09:24
Το avatar του χρήστη Ayrton
Ayrton Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 06-12-2004
Μοντέλο: Avensis 2009 1.8 CVT
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 535
Ayrton είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ετσι ακριβώς είναι. Κάποια στάνταρ πράγματα πρέπει να αλλαχθούνε, όπως και να 'χει!!! Δεν μπορείς να το βάλεις μπρός έτσι απλά!!! Κάνεις μια μετατροπή, και οπωσδήποτε θέλεις να είσαι όσο πιο ήσυχος γίνεται.

Εννοείται πως πρόκειται για μια απο τις πιο σωστές μετατροπές, και σε επιδόσεις και σε κόστος!

Δεν νομίζω ότι το εννοείται σοβαρά, όταν λέτε πως δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά στο 4ΑFE με τον 4AGE??

Την ίδια μετατροπή έκανα κι εγώ..... (έβαλα SilverTop)

Το αυτοκίνητο είναι αλλού! Δεν υπάρχει η παραμικρή σύνδεση μεταξύ τους!
Το μόνο που ταιριάζει είναι το 1600cc , μόνο αριθμητικά!
Και επειδή κάποιοι κοiτάτε τα νούμερα.... τα 120 ή 125 του 4AFE, δεν είναι άμεσα συγκρίσημα με τα 160 ή 170 του 4AGE, αφήστε που τολμάτε και συγκρίνετε ενα 16v με ένα 20v, ενα μονοπετάλουδο με ενα τετραπετάλουδο (και ο 4AGE τα έχει όλα αυτα, και όχι το ένα απο τα 2)!!!. Επίσης παίζει ρόλο πώς τα βγάζει στο δρόμο το καθένα! Και εκεί η διαφορά είναι η μέρα με την νύχτα! Αυτό το θηριώδης ξέσπασμα που κάνει μετά της 4500 ο 4AGE δεν το συναντάς σε τέτοιου επιπέδου μοτέρ (μην αρχίσει κανείς και μου λέει για τπτ Ferrari!!! ).
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"


Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
Απάντηση με παράθεση
  #47  
Παλιά 16-10-08, 14:05
Το avatar του χρήστη GMASTER6
GMASTER6 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 420
GMASTER6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Ayrton Εμφάνιση μηνυμάτων
Ετσι ακριβώς είναι. Κάποια στάνταρ πράγματα πρέπει να αλλαχθούνε, όπως και να 'χει!!! Δεν μπορείς να το βάλεις μπρός έτσι απλά!!! Κάνεις μια μετατροπή, και οπωσδήποτε θέλεις να είσαι όσο πιο ήσυχος γίνεται.

Εννοείται πως πρόκειται για μια απο τις πιο σωστές μετατροπές, και σε επιδόσεις και σε κόστος!

Δεν νομίζω ότι το εννοείται σοβαρά, όταν λέτε πως δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά στο 4ΑFE με τον 4AGE??

Την ίδια μετατροπή έκανα κι εγώ..... (έβαλα SilverTop)

Το αυτοκίνητο είναι αλλού! Δεν υπάρχει η παραμικρή σύνδεση μεταξύ τους!
Το μόνο που ταιριάζει είναι το 1600cc , μόνο αριθμητικά!
Και επειδή κάποιοι κοiτάτε τα νούμερα.... τα 120 ή 125 του 4AFE, δεν είναι άμεσα συγκρίσημα με τα 160 ή 170 του 4AGE, αφήστε που τολμάτε και συγκρίνετε ενα 16v με ένα 20v, ενα μονοπετάλουδο με ενα τετραπετάλουδο (και ο 4AGE τα έχει όλα αυτα, και όχι το ένα απο τα 2)!!!. Επίσης παίζει ρόλο πώς τα βγάζει στο δρόμο το καθένα! Και εκεί η διαφορά είναι η μέρα με την νύχτα! Αυτό το θηριώδης ξέσπασμα που κάνει μετά της 4500 ο 4AGE δεν το συναντάς σε τέτοιου επιπέδου μοτέρ (μην αρχίσει κανείς και μου λέει για τπτ Ferrari!!! ).
Οπως το πες ...Πραγματικα η μερα με τη νυχτα η διαφορα των 2 μοτερ οπως ειπε ο Ayrton...οντως μην κολλατε στα νουμερα,η αισθηση που θα σου δινουν στο δρομο δεν θα εχει καμια σχεση το ενα με το αλλο...
Απάντηση με παράθεση
  #48  
Παλιά 16-10-08, 15:07
Το avatar του χρήστη makris69
makris69 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 11-02-2008
Μοντέλο: ΑΕ 111
Περιοχή: Χαλκιδική
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 29
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 208
makris69 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Και εγω σ'άυτο πονταρω φιλε Gmaster και Ayrton...καμια σχεση οπως ειπες το ενα με το αλλο...ουτε καν ενφανισιακα τα δυο moter..το μονο κοινο οπως επισημανε ο Ayrton ειναι το 1600 cc..παιρνεις ενα κινητηρα που τα συνδυαζει ολα πανω σε 1600 και με αρκετα καλο λογω σχεσης αποδοσης-αξιοπιστας-χρηματων!
Αυτα προς το παρον..Μολις το φορεσω θα σας πω εντυπωσεις..
Απάντηση με παράθεση
  #49  
Παλιά 16-10-08, 17:47
Το avatar του χρήστη vassilis_vvti
vassilis_vvti Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 19-02-2006
Μοντέλο: Αvensis vvt-i 1.6
Περιοχή: ΕΛΛΑΔΑ
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 1.604
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 390
vassilis_vvti είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Ayrton Εμφάνιση μηνυμάτων
Ετσι ακριβώς είναι. Κάποια στάνταρ πράγματα πρέπει να αλλαχθούνε, όπως και να 'χει!!! Δεν μπορείς να το βάλεις μπρός έτσι απλά!!! Κάνεις μια μετατροπή, και οπωσδήποτε θέλεις να είσαι όσο πιο ήσυχος γίνεται.

Εννοείται πως πρόκειται για μια απο τις πιο σωστές μετατροπές, και σε επιδόσεις και σε κόστος!

Δεν νομίζω ότι το εννοείται σοβαρά, όταν λέτε πως δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά στο 4ΑFE με τον 4AGE??

Την ίδια μετατροπή έκανα κι εγώ..... (έβαλα SilverTop)

Το αυτοκίνητο είναι αλλού! Δεν υπάρχει η παραμικρή σύνδεση μεταξύ τους!
Το μόνο που ταιριάζει είναι το 1600cc , μόνο αριθμητικά!
Και επειδή κάποιοι κοiτάτε τα νούμερα.... τα 120 ή 125 του 4AFE, δεν είναι άμεσα συγκρίσημα με τα 160 ή 170 του 4AGE, αφήστε που τολμάτε και συγκρίνετε ενα 16v με ένα 20v, ενα μονοπετάλουδο με ενα τετραπετάλουδο (και ο 4AGE τα έχει όλα αυτα, και όχι το ένα απο τα 2)!!!. Επίσης παίζει ρόλο πώς τα βγάζει στο δρόμο το καθένα! Και εκεί η διαφορά είναι η μέρα με την νύχτα! Αυτό το θηριώδης ξέσπασμα που κάνει μετά της 4500 ο 4AGE δεν το συναντάς σε τέτοιου επιπέδου μοτέρ (μην αρχίσει κανείς και μου λέει για τπτ Ferrari!!! ).
+1000 Συμφωνω απολυτα.
__________________
Toyota Avensis vvt-i
Απάντηση με παράθεση
  #50  
Παλιά 16-10-08, 22:57
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1244
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
πηραν τα πανω τους οι εικοσαβαλβιδοι βλεπω...
λετε πιο λιγα γιατι θα γλυκαθει και ο roy-d να βαλει κανα μαυρο πανω και ποιος μας γλυτωνει απ τη γκρινια του μετα...

ωτοασπιδες θα ψαχνουμε....
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > Μοτερ. > 4AGE 20v Levin

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Τελικό ΤΤΕ martin-46 TOYOTA COROLLA E 12 5 14-09-17 20:12
Αξίζει η βελτίωση του βολάν ή όχι; jk1973 TOYOTA COROLLA T-SPORT 5 18-10-11 18:36
E12 TS F/L Αξίζει ή όχι? butlerakos TOYOTA COROLLA T-SPORT 82 09-02-11 13:27
3s-gte(GT-4) Αξίζει να μπεί σε Corolla E-11? pilotos7 TOYOTA COROLLA 111(G6) 16 10-06-09 23:42
Τελικό Απο Ts tsport192 SUPPORT 0 20-07-06 12:57



Page generated in 0,17006493 seconds (81,89% PHP - 18,11% MySQL) with 45 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:20.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)