Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
4AGE 20v Levin 1600 20V TWIN GAM VTi Silvertop & Blacktop |
|
|
|
Τελικά αξίζει ο 4Α-GE 20V Blacktop??? |
|
14-10-08, 16:24
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 11-02-2008
Περιοχή:
Χαλκιδική
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 29
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Τελικά αξίζει ο 4Α-GE 20V Blacktop???
Helllppp παιδες!!Υστερα απο πολλα pm με τον Κυριακογλου Σπυρο(ο οποιος μου ελεισε πολλες αποριες,θελω να μου πειτε την γνωμη σας αν τελικα αξίζει η μετατροπη απο 4Α-FE se 4A-GE 20v μαυροκαπατο στην corolla μου(AE111)?Διαβασα πολλα θεματα οπου πολλοι τα αναφερουν στα 170 ps αλλοι στα 165 αλλοι 150,135 ροδα.Τι γινεται τελικα?Αποδιδει τα αλογα που λεει ονομαστικα αραγε αυτο το moter?ή θελει κι'αλλο "σκαλισμα" (οσο αφορα τα περιφεριακα..καταλυτη,πολλαπλη κ.τ.λ)?
|
14-10-08, 17:05
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 06-12-2004
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Το 165 αναφέρεται (όπως σε όλα τα μοτέρ) στην ιπποδύναμη στον στρόφαλο!
Απο εκεί και πέρα, δεν χρειάζεται να προσθέσεις τίποτα. (Εκτός απο τα γνωστά όταν κάνεις μια μετατροπή, εξάτμιση π.χ.).
Αν αξίζει? Για τα λεφτά της είναι ίσως η καλύτερη μετατροπή (και πιο αξιόπιστη!).
Τώρα το αν θα βρείς 2-3-5 ψόφια άλογα σε ενα μοτέρ 10ετίας+, είναι άλλο θέμα. Κάποια απώλεια σίγουρα θα την έχεις.
Υ.Γ. Το ασημοκάπακο βέβαια, πιο παλιό μοτέρ, κοστίζει όμως τα μισά λεφτά απο το μαυροκάπακο. Αν τίθεται θέμα κόστους!
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"
Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
|
|
|
|
14-10-08, 18:02
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-01-2008
Περιοχή:
ΜΠΡΑΧΑΜΕΣ
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 383
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από makris69
Helllppp παιδες!!Υστερα απο πολλα pm με τον Κυριακογλου Σπυρο(ο οποιος μου ελεισε πολλες αποριες,θελω να μου πειτε την γνωμη σας αν τελικα αξίζει η μετατροπη απο 4Α-FE se 4A-GE 20v μαυροκαπατο στην corolla μου(AE111)?Διαβασα πολλα θεματα οπου πολλοι τα αναφερουν στα 170 ps αλλοι στα 165 αλλοι 150,135 ροδα.Τι γινεται τελικα?Αποδιδει τα αλογα που λεει ονομαστικα αραγε αυτο το moter?ή θελει κι'αλλο "σκαλισμα" (οσο αφορα τα περιφεριακα..καταλυτη,πολλαπλη κ.τ.λ)?
|
φιλε μου κ γω τν 4αφε εχω κ πριν καποιο καιρο ειχα μπει στο τρυπακι να βαλω το μαυροκαπακο αλλα μετα απο μια καλη συζητηση του μηχανικου αλλαξα γνωμη διοτι οπως μου πε επειδη ειμαι ηδη 16αρις σε παω παλι σε 16αρι ατμοσφαιρικο σε ενα 3μηνο θα το χα βαρεθει-συνηθησει.κ μετα η λυση βελτιωση ειναι κ τσουχτερη κ σπανια σε πραγματα στν ελλαδα κ ετσι το αφησα.αν ημουν 13αρις ισως να το χα βαλει.Σκεψου το καλα
|
14-10-08, 18:12
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 11-02-2008
Περιοχή:
Χαλκιδική
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 29
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Συμφωνώ και επαυξάνω μαζι σου φιλε Ayrton οτι το σασημι κοστιζει σχεδον τα μισα αλλα θα προτιμησω(αν τελικα κανω την μετατροπη)να βαλω το μαυρο λογω πιο "αγριας" δυναμης,ροικης,map sensor κ.τ.λ..παντως εχω βρει 2-3 μαυρα απο 2.000 μεχρι 2.500 ευρω(αναλογως τα χλμ)..Σε ευχαριστω admin!!
|
|
|
|
14-10-08, 18:21
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 11-02-2008
Περιοχή:
Χαλκιδική
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 29
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
φιλε trd.si δεν παει αλλο..εχω 2 χρονια το corollaki μου και εχω βαρεθει με τον FE..110 αλογα και η 5η στα κοκκινα 6,400 στα 210χλμ..και??Πρεπει κατι να γινει..να ανεβουν τα ps..θα το εδινα και θα επαιρνα κατι αλλο πιο γρηγορο απο μανα οπως celica TS αλλα μαρεσει πολυ και θελω να το κρατησω οποτε η μετατροπη θα γινει πολυ συντομα..και επιλεγω παλι τον 1.6αρι 20V BT για πολλους λογους..1ον δεν ανεβαινω σε κυβικα,εχω τους ιδιους αριθμοθς μπροστα(4Α-..),2ον μπανει κουτι πανω σε μενα,3ον εχουμε αρκετη αυξηση ιπποδυναμης και στροφομετρου καθβς βαραει και 8αρες,4ον και σημαντικοτερο για μενα ειναι οτι ειναι ενα αποδεδειγμενο αξιοπιστο Moter..θα μπορουσα να παρω και ενα 4A-GZE κομπρεσερατο αλλα που ανεβαινει και γρηγορα και με μικρο κοστος στα ps αλλα δεν θελω να μπλεξω με compessor και τα σχετικα..ασε που θα καει και τα'ντερα του(οχι οτι το τετραπεταλουδο δεν καει αλλα...)τα λεμε my friend
|
14-10-08, 18:27
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-11-2006
Περιοχή:
Αθήνα
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
το 2002/3 κάπου εκεί, που ψαχνόμουνα, είχα βρει τιμή 700.000δρχ κομπλέ όλα μέσα και εργατικά.
Τώρα πως αυτά τα παλιά μοτέρ πήραν την άνοδο με μια 6/7τία ακόμα στην πλάτη τους δεν μπορώ να το καταλάβω...Σαν το καλό κρασί!
πόσα χλμ είχαν αυτά που βρήκες (ή πόσα σου είπαν τέλος πάντων). Πολλά παίζουν ρόλο όπως αν δούλευαν με αυτόματο κιβώτιο ή όχι και άλλα.
Με το μαύρο υπόψιν πρέπει να βάζεις 100οκτάνια...
|
14-10-08, 18:32
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-01-2008
Περιοχή:
ΜΠΡΑΧΑΜΕΣ
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 383
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
τοτε αν εισαι 'ψημενος' φιλε βαλτο το μοτερακι θα σου συνηστουσα ομως αν σε παιρνει να αλλαξεις μεταλλα να χεις το κεφαλι σου υσηχο μν γινει κανακραου χτυπα ξυλο κ τρεχεις με περισοτερα απο 210 [φιλικα παντα] κ δν φτανεις καθοτι μεταχειρο μοτερ=βουλωμενο γραμμα.Με το καλο κ καλα στροφαρισματα
|
14-10-08, 18:34
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από trd.si
φιλε μου κ γω τν 4αφε εχω κ πριν καποιο καιρο ειχα μπει στο τρυπακι να βαλω το μαυροκαπακο αλλα μετα απο μια καλη συζητηση του μηχανικου αλλαξα γνωμη διοτι οπως μου πε επειδη ειμαι ηδη 16αρις σε παω παλι σε 16αρι ατμοσφαιρικο σε ενα 3μηνο θα το χα βαρεθει-συνηθησει.κ μετα η λυση βελτιωση ειναι κ τσουχτερη κ σπανια σε πραγματα στν ελλαδα κ ετσι το αφησα.αν ημουν 13αρις ισως να το χα βαλει.Σκεψου το καλα
|
Oντως και τα 2 1.6αρια αλλα καμια επαφη σε δυναμη αλλα και ηχο...
|
14-10-08, 18:36
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-01-2008
Περιοχή:
ΜΠΡΑΧΑΜΕΣ
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 383
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GMASTER6
Oντως και τα 2 1.6αρια αλλα καμια επαφη σε δυναμη αλλα και ηχο...
|
ναι δν το συζητω αλλα αν εχεις σκυλοβαρεθει τα 110 ποσο καιρο θα κανεις να βαρεθεις τα 160
|
14-10-08, 19:01
|
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 11-02-2008
Περιοχή:
Χαλκιδική
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 29
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Φιλε antonio κατω απο 2 χιλιαρικα σε μαυρο(και με ecu,πλεξουδα,ακρα,σασμαν,αντλια) δεν βρηκα οπου και να ρωτησα..σε ασημι(κομπλε) βρηκα και με 1500.ενα καλο που πετυχα ειχε 44.000 μιλια με manual κιβωτιο και με εγγυηση 6 μηνες(σε περιπτωση βλαβης πληρη αντικατασταση του moter)μου το δινει 2400,απο τον γνωστο ΙΑΠΩΝΑ της Καβαλας.Μπες δες το αξιζει νομιζω. http://www.nippon-motors.gr/componen...detail/id,170/ οσο για τα 100 οκτανια ναι το εχω ακουστα..
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
|
|
|
Page generated in 0,16874909 seconds (81,99% PHP - 18,01% MySQL) with 42 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:59. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|