Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Βοήθεια να βρούμε μια βλάβη
  #1  
Παλιά 19-11-08, 14:16
4ZZ-FE Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 28-03-2006
Μοντέλο: E12 pro
Περιοχή: ΑΘήνα
Μηνύματα: 138
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 242
4ZZ-FE είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Βοήθεια να βρούμε μια βλάβη

Παλικάρια θέλω τις γνώμες σας για κάποια συμπτώματα που έχει η Ε111 μου. Ανάβει check engine λαμπάκι και όταν το βάζεις μπρος κάνει σαν τρακτερ diesel, πολύ ασταθές ρελαντί και μέχρι τις 1500 στροφές περίπου το νοιώθω και στο πετάλι του γκαζιού αυτούς τους κραδασμούς, στρώνει όταν ζεσταθεί αρκετά το αυτοκίνητο.Το πήγε ο πατέρας μου στον Τσόκα και του είπαν ρύθμιση βαλβίδες του VVTi 400€. Διαβάζοντας και ένα θέμα ότι δεν ρυθμίζουμε βαλβίδες γιατί τις κάνουν τελικά χειρότερα μπερδεύτηκα, τελικά τι κάνουμε; Το αμάξι έχει 160.000 χλμ.

Btw έχει κανείς tester να δούμε τον αριθμό της βλάβης;
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 19-11-08, 16:24
Το avatar του χρήστη Seb!
Seb! Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 14-11-2008
Μοντέλο: TOYOTA Verso 1.8 M/D
Περιοχή: Rhodos Island!
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 245
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 221
Seb! είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ίσως να είναι το air flow meter. Δίνοντας λάθος πληροφορίες για την πυκνότητα του αέρα, σου αναμιγνύει περισσότερο καύσιμο με αποτέλεσμα να "μπουκώνει". Αλλα, καλύτερα να ακούσεις κάποιον εξειδικευμένο......
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 19-11-08, 16:50
Το avatar του χρήστη Fanis
Fanis Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 21-10-2003
Μοντέλο: LEXUS IS 200
Περιοχή: Nikaia
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 4.504
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός Fanis είναι ένας φάρος φωτός
αυτο που λες ειναι αρκετα περιεργο και ακομα πιο περιεργο ειναι η τιμη για ρυθμιση βαλβιδων.

θα ου προτεινα να πας μια βολτα στον πασπαλιαρη και να παρεις ακομα μια γνωματευση και μετα να το συζητησουμε.

μια πρωτη γνωμη δικη μου ειναι η βαλβιδα vti .
__________________
WEBSITE ADMIN τηλ 2104256663

Η διαφορα μεταξυ ενος αντρα και ενος παιδιου ειναι......το μεγεθος των παιχνιδιων..


Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 19-11-08, 18:32
Το avatar του χρήστη panos 24
panos 24 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 19-10-2008
Μοντέλο: corolla E12 ,civic
Περιοχή: Λεσβος
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 50
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 203
panos 24 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
μπορει να ειναι κ κανενας αισθητηρας.αλλα αφου αναψε λαμπακι στανταρ εχει σχεση με κατι ηλεκτρικο.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 21-11-08, 16:16
4ZZ-FE Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 28-03-2006
Μοντέλο: E12 pro
Περιοχή: ΑΘήνα
Μηνύματα: 138
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 242
4ZZ-FE είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Το πρόβλημα βρέθηκε και επισκευάστηκε. Αλλάχτηκαν και τα 8 καπελότα των βαλβίδων εισαγωγής. Το θέμα είναι τι μπορεί να προκάλεσε κάτι τέτοιο με 165Κ χλμ μόνο.

Κόστος 100€ για 8 καπελότα
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 21-11-08, 19:35
Το avatar του χρήστη GIANNIS_G6
GIANNIS_G6 Offline:
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: Ε11 vvt-i 1.4
Περιοχή: Αιγαλεω
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.238
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 376
GIANNIS_G6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από 4ZZ-FE Εμφάνιση μηνυμάτων
Το πρόβλημα βρέθηκε και επισκευάστηκε. Αλλάχτηκαν και τα 8 καπελότα των βαλβίδων εισαγωγής. Το θέμα είναι τι μπορεί να προκάλεσε κάτι τέτοιο με 165Κ χλμ μόνο.

Κόστος 100€ για 8 καπελότα
165χιλιαδες χιλιομετρα χωρις αναγκη ρυθμισης και απορεις που χρειαστηκαν αλλαγη??Ελεος αμαξι πηρες δεν πηρε διαστημοπλοιο,καπου καπου θα χρειαστει και καποιο αναλωσιμο.

Ε;γω ευχαριστημενος θα ημουν αν μου εβγαζε μονο αυτο στα 165χιλ χιλιομετρα.Παλι καλα να λες γιατι ετσι οπως το παρουσιαζες ακουγοταν σοβαρο such as μπιελο κατασταση.
__________________
Και οπως θα παιρνω τις στροφες,εσυ αν θελεις κοιταζε μεεεεε!!!
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 22-11-08, 02:16
Το avatar του χρήστη diafanh-psyxh
diafanh-psyxh Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 05-03-2004
Περιοχή: αθηνα
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 762
diafanh-psyxh είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GIANNIS_G6 Εμφάνιση μηνυμάτων
165χιλιαδες χιλιομετρα χωρις αναγκη ρυθμισης και απορεις που χρειαστηκαν αλλαγη??
Γιάννη και εγώ 211000 χιλ έχω(σήμερα τα εκλεισα και εύχομαι να τα χιλιάσω) αλλά στο δικό μου αυτόκινητο από τις 45000 χιλ που ήρθε στα χέρια μας δεν έχουν ρυθμιστεί ποτέ οι βαλβίδες και ακόμα γαζώνει...
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους


www.eseepa.gr

Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 22-11-08, 02:24
Το avatar του χρήστη GIANNIS_G6
GIANNIS_G6 Offline:
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: Ε11 vvt-i 1.4
Περιοχή: Αιγαλεω
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.238
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 376
GIANNIS_G6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Τι να σου πω ρε Κωστακη....εγω ξερω οτι οι βαλβιδες χρειαζονται που και που ενα κοιταγμα,δεν ξερω για τις δικες σου,αλλα οι αυτορυθμιζομενες καποια στιγμη θα τα χρειαστουν τα καπελωτα τους,φυσιολογικη φθορα ειναι μην λεμε και οτι ειναι βλαβη.

ps:Το οτι δεν ακουγονται βαλβιδες στα χερια σου δεν σημαινει οτι δεν ειναι κλειστες πχ (αν εχεις βαλβιδες με κοκορακια)...οι ανοικτες βαλβιδες βαρανε και οι κλειστες απλα δεν αποδιδει οσο πρεπει το μοτερ αλλα δε ακουγονται.

Ισως κανω και λαθος,αλλα δεν το θεωρω βλαβη.
__________________
Και οπως θα παιρνω τις στροφες,εσυ αν θελεις κοιταζε μεεεεε!!!
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 21-11-08, 16:21
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Βασικά τί είχαν τα καπελωτα? Ειχε μειωθει το παχος τους? Ειχαν στραβωσει? Τί ειχαν?
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 21-11-08, 17:09
Το avatar του χρήστη Stetas
Stetas Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 17-07-2006
Μοντέλο: Corolla E111L HB G6
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.733
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 403
Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Βασικά αυτά βρίσκονται ανάμεσα εκκεντροφόρου και βαλβίδων, γεμίζουν με λάδι και "μαζεύονται" τα κενά ανάμεσα βαλβίδων και εκκεντροφόρων και έτσι δεν χτυπούν οι βαλβίδες. Ουσιαστικά απο ότι κατάλαβα στο φίλο μας οι βαλβίδες χτυπούσαν επειδή μάλλον αυτά ήταν κολλημένα!
__________________
Stelios's E111L HB G6

Corollaclub
Πάτρα
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Θερμαινόμενο πίσω παρμπριζ (βλάβη?) agrileza TOYOTA COROLLA 111(G6) 12 09-01-23 07:41
Βλάβη σε πολλαπλή εισαγωγής agrileza TOYOTA COROLLA 111(G6) 12 24-11-19 19:11
Περίεργη βλάβη στην κεραία 4ZZ-FE TOYOTA COROLLA E 12 12 27-12-09 17:59
Βλάβη στο πίσω παράθυρο madvinegar TOYOTA COROLLA E 12 17 26-08-08 10:16
Για Τη Βοήθεια Όλων DjBac Θελω βοηθεια 0 14-03-05 23:57



Page generated in 0,18709612 seconds (78,36% PHP - 21,64% MySQL) with 42 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:07.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)